Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2018-05-22
Ogłoszenie nr 500113354-N-2018 z dnia 22-05-2018 r.
Grudziądz: USŁUGI WYNAJMU I SERWISU URZĄDZEŃ SANITARNYCH NA ZABEZPIECZENIE ĆWICZEŃ SABER STRIKE- SPRAWA NR 49/2018 OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe: NIE DOTYCZY
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 34090727700000,
ul. ul. Czwartaków
3,
86-300
Grudziądz, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
261 48 32 90, 261 48 32 00, e-mail
13wog.przetargi@ron.mil.pl, faks
261 48 32 22.
Adres strony internetowej (url): www.13wog.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy: www.13wog.wp.mil.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
NIE DOTYCZY
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGI WYNAJMU I SERWISU URZĄDZEŃ SANITARNYCH NA ZABEZPIECZENIE ĆWICZEŃ SABER STRIKE- SPRAWA NR 49/2018
Numer referencyjny
49/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
NIE DOTYCZY
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
1
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi wynajmu i serwisu urządzeń sanitarnych na zabezpieczenie ćwiczeń SABER STRIKE zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ, opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 1 do SIWZ oraz zgodnie z zakresem wykonania usługi i na warunkach określonych w Załączniku nr 3 do SIWZ.
Miejsce wykonywania usługi: kompleksy wojskowe następująco: Grupa, ul. Dworcowa 6a
(gm. Dragacz); Chełmno - rejon przeprawy w dwóch lokalizacjach (po obu stronach Wisły) oraz kompleks w Grubnie.
Zamawiający poprzez definicję użytą w SIWZ "urządzenie sanitarne" uznaje kontener i kabiny sanitarne, wyposażonych w wymaganą przez Zamawiającego ilość stanowisk toaletowych, umywalkowych
i natryskowych zgodnie z zakresem przedmiotu zamówienia.
Serwis urządzeń sanitarnych stanowi zespół czynności składających się na obsługę techniczną, wykonywanych przez przeszkolony personel w częstotliwościach określonych w Załączniku nr 1 do umowy. Serwis urządzeń obejmuje całość wyposażenia wchodzącego w skład danego urządzenia technicznego.
1) Zakres przedmiotu zamówienia:
a) wynajem i serwis węzła sanitarnego składającego się z:
* kontenera / kontenerów (toaletowych, umywalkowych, prysznicowych lub umywalkowo - prysznicowych w zależności od decyzji Wykonawcy) wyposażonego/wyposażonych łącznie w 24 toalety, 10 pisuarów, 24 umywalki i 24 natryski. Całkowita ilość kontenerów nie może przekroczyć 12 szt.
* 3 szt. przenośnych kabin toaletowych;
b) wynajem i serwis 5 szt. przenośnych kabin toaletowych o standardzie podstawowym;
c) wynajem i serwis 10 szt. przenośnych kabin toaletowych o standardzie podwyższonym.
d) Określenie ilości kontenerów i ich dobór z zastrzeżeniem wymagań ilościowo-rodzajowych określonych w ppkt. a) pozostaje w gestii Wykonawcy. Wykonawca jest jednak zobowiązany do uwzględnienia tzw. minimalnego wyposażenia urządzeń sanitarnych (wieszaki, grzejniki elektryczne, zbiorniki na czystą wodę i ścieki, lustra, dozowniki do mydła itp. - określone poniżej) zależnego od rodzaju kontenerów jak poniżej, ich wielkości oraz zastosowanych rozwiązań technicznych.
e) wymagania techniczne wynajmowanych urządzeń sanitarnych (parametry minimalne):
kabiny sanitarne WC o standardzie podstawowym:
* wysokość - powyżej 2,0 m
* podstawa - minimum 1,05 x 1,2 m
* zbiornik na fekalia pojemności min 250 l z odpowietrzaczem
* minimalne wyposażenie kabiny
- bezodpływowy zbiornik na fekalia z odpowietrzaczem
- pisuar
- zamek wewnętrzny
- podłoga antypoślizgowa
- pojemnik na min. 2 rolki papieru toaletowego
kabiny sanitarne WC o standardzie podwyższonym:
* wysokość - powyżej 2,0m
* podstawa - minimum 1,1 x 1,2m
* zbiornik na fekalia pojemności min. 250 l z odpowietrzaczem;
* minimalne wyposażenie kabiny:
- bezodpływowy zbiornik na fekalia z odpowietrzaczem
- pisuar
- zamek wewnętrzny
- podłoga antypoślizgowa
- umywalka ze zintegrowanym zbiornikiem na wodę
- dozownik do mydła w płynie
- pojemnik na min. 2 rolki papieru toaletowego
- podajnik ręczników papierowych
- podwójny system wentylacji
- lustro.
Kontenery składające się na węzeł sanitarny (toaletowe, umywalkowe, prysznicowe lub umywalkowo - prysznicowe w zależności od decyzji Wykonawcy):
* oferowane urządzenia sanitarne powinny być wyposażone w:
? stanowiska natryskowe i/lub umywalkowe, toalety i pisuary w ilościach zgodnych z Załącznikiem Nr 1 do umowy,
? przeciwpoślizgową podłogę,
? nad umywalkami muszą być zawieszone lustra,
? zamykane pojemniki na papier toaletowy,
? pojemniki na ręczniki papierowe przy umywalkach,
? dozowniki do mydła w płynie,
? kosze na śmieci,
? wieszaki na ubrania,
? bojlery elektryczne do podgrzania wody, lub inny system podgrzewania wody w ilości pozwalającej na zapewnienie ciepłej wody o temperaturze 50° C,
? instalację elektryczną wyposażoną w przeciwporażeniowe wyłączniki różnicowo prądowe,
? grzejniki elektryczne,
? hermetyczne oświetlenie wewnętrzne,
? zamek ze wskaźnikiem - wolny, zajęty,
? papier toaletowy i ręczniki papierowe,
Ilość pozostałego wyposażenia minimalnego każdego urządzenia sanitarnego, określonego powyżej, musi zostać dostosowana do przyjętego przez Wykonawcę rozwiązania w kwestii ilości kontenerów lub kabin (dotyczy to zwłaszcza ilości grzejników i systemów podgrzewania wody)
2) Wykonawca jest zobowiązany własnym staraniem i na własny koszt do:
wynajmu urządzeń sanitarnych, który obejmuje:
a) transport urządzeń sanitarnych w terminach i w miejsce ich przeznaczenia określone
w Załączniku nr 1 do umowy,
b) ustawienie urządzeń sanitarnych, wraz z wymaganym wyposażeniem, w miejscach przeznaczenia, z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa, ustawiane urządzenia muszą być czyste, zdezynfekowane, gotowe do użycia, sprawne technicznie;
c) odbiór i demontaż urządzeń sanitarnych;
d) uporządkowania terenu wokół postawionych urządzeń i po ich demontażu;
e) dokonania podłączenia do sieci wodociągowej, kanalizacyjnej i energetycznej w Chełmnie przy Al. 3- go Maja 4, przy użyciu materiałów własnych Wykonawcy. Odległość od przyłączy do węzła sanitarnego - ok. 150 m. Koszty zużycia wody, energii elektrycznej oraz odprowadzenia ścieków ponosi Zamawiający.
f) zapewnienie korzystania z ciepłej wody przez Użytkowników (o temperaturze 50oC) przez minimum 8 godzin na dobę, okresy korzystania z ciepłej wody ustalane będą z bezpośrednimi użytkownikami polowych węzłów sanitarnych.
obsługi serwisowej urządzeń sanitarnych obejmującej:
a) całkowite opróżnienie zbiornika z nieczystości płynnych, umycie go i napełnienie preparatem dezynfekującym przeciwdziałającym odorom i hamującym rozkład fekaliów przy każdorazowym serwisie pośrednim, z częstotliwością określoną w Załączniku Nr 1 do SIWZ;
b) całkowite opróżnienie zbiornika z nieczystości płynnych przy każdorazowym serwisie końcowym
z częstotliwością określoną w Załączniku Nr 1 do SIWZ;
c) bieżące uzupełnianie zbiornika na wodę w Grupie. Źródła poboru wody - sieć wodociągowa znajduje się na obszarze kompleksu wojskowego w Grupie, ul. Dworcowa 6a. Wykonawca dostarcza wodę z miejsc wskazanych przez Zamawiającego (będących w jego dysponowaniu) środkami transportu i zbiornikami Wykonawcy umożliwiającymi z nich korzystanie.
d) unieszkodliwienia odebranych od Zamawiającego nieczystości płynnych, zgodnie z regulacją prawną w tym zakresie;
e) posprzątanie urządzeń sanitarnych wewnątrz i na zewnątrz przy każdym serwisie oraz w promieniu 1,5 m od płaszczyzn zewnętrznych urządzenia;
f) zmycie i zdezynfekowanie urządzeń wewnątrz i na zewnątrz przy każdym serwisie środkami posiadającymi atest (lub certyfikat) dopuszczający do stosowania na terytorium Polski;
g) usunięcie i utylizację wszelkich zanieczyszczeń wynikających z przeprowadzonego serwisu;
h) naprawienie niesprawnego urządzenia lub jego wyposażenia, aby nie zagrażała zdrowiu osób korzystających z kabiny;
i) bieżące uzupełnianie mydła w płynie, ręczników papierowych oraz papieru toaletowego, bieżące utrzymanie czystości, dezynfekcję - obszar Chełmno - Al. 3- go Maja 4 w okresie pomiędzy 23.05 a 06.06.2018 r.; (Załącznik nr 1 do SIWZ - pozycja nr 1). Przewidywana liczba korzystających w ciągu jednej doby z urządzeń sanitarnych - 200 osób.
bieżące uzupełnianie papieru toaletowego, odbiór fekaliów, dezynfekcję oraz bieżące utrzymanie kabin w czystości - Chełmno, rejon przeprawy w okresie pomiędzy 29.05 a 03.06.2018 r. (Załącznik nr 1 do SIWZ - pozycja nr 2),
bieżące uzupełnianie mydła, ręczników papierowych, papieru toaletowego, odbiór fekaliów, uzupełnianie wody oraz utrzymanie czystości - Grupa, gm. Dragacz w okresie pomiędzy 27 a 29.05.2018 r. (Załącznik nr 1 do SIWZ - pozycja nr 3),
Ilość serwisów urządzeń sanitarnych przewidziana w ramach kompleksowej obsługi serwisowej - 24 serwisów.
2. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi zgodnie z opisem i zakresem przedmiotu zamówienia zawartym w Rozdziale III SIWZ i Załączniku nr 1 do SIWZ oraz Ogólnych Warunkach Umowy (Załącznik
nr 3 do SIWZ).
3. Podmiot wykonujący usługę jest zobowiązany do posiadania na etapie realizacji umowy:
- aktualnego zezwolenia właściwego organu administracyjnego na prowadzenie działalności
w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości płynnych (o kodzie 20 03 04), zgodnie z przepisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września
1996 r. (Dz.U. 2017 r. poz. 1289 j.t.), potwierdzonego na każdej zapisanej stronie za zgodność
z oryginałem;
- obowiązującej umowy z oczyszczalnią ścieków, zawartej w związku z wymaganiami określonymi
w przepisach ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
(Dz.U. z 2017 r. poz. 1289 j.t.);
- zabezpieczenia technicznego m.in. w sprzęt, pojazdy oraz potencjał ludzki przygotowany do realizacji fachowej i profesjonalnej powierzonych czynności.
4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub jego podwykonawcy (o ile występuje) aby osoby wykonujące czynności związane z obsługą serwisową urządzeń sanitarnych były zatrudnione na umowę o pracę w okresie realizacji zamówienia.
a) celem udokumentowania zatrudnienia osób jak powyżej:
Wykonawca w terminie dwóch dni roboczych od dnia zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu Wykaz osób przeznaczonych do realizacji usługi, gdzie w treści wykazu Wykonawca dokona oznaczenia, które z wyszczególnionych osób są zatrudnione na umowę o pracę ze wskazaniem rodzaju wykonywanych czynności, czasu zatrudnienia danej osoby oraz wymiaru czasu pracy. "Wykaz" winien zostać przedłożony w formie czytelnego pisemnego oświadczenia potwierdzającego stan faktyczny pod rygorem odpowiedzialności karnej. Dane osobowe i inne należy oznaczyć jako chronione, nie podlegające udostępnianiu i jawności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Jeżeli "Wykaz osób" stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca winien nadać temu dokumentowi klauzulę "TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA" z załączeniem uzasadnienia zastosowania klauzuli.
b) w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w Rozdziale III ust. 6 SIWZ, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań:
Wykonawca na etapie realizacji umowy na każde żądanie Zamawiającego, w terminie dwóch dni roboczych od dnia wezwania okaże do wglądu Zamawiającemu oryginalne dokumenty potwierdzające fakt zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób określonych w Rozdziale III SIWZ.
Niespełnienie wymagań, o których mowa w pkt. a) i b) skutkować będzie obowiązkiem zapłaty kary umownej przez Wykonawcę w sposób i wysokości określonej w § 8 Ogólnych Warunkach umowy - Załącznik nr 3 do SIWZ.
W przypadku podania przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji sprawy te będą przekazane właściwym organom, w których kompetencjach jest rozstrzyganie tego rodzaju działań Wykonawcy.
5. W przypadku wyrządzenia jakichkolwiek szkód, w szczególności uszkodzenia infrastruktury technicznej, Wykonawca zobowiązany będzie do naprawienia powstałych szkód i doprowadzenia do stanu pierwotnego na własny koszt.
6. Szczegółowa realizacja zamówienia odbywać się będzie na zasadach określonych w treści umowy.
II.5) Główny Kod CPV:
90400000-1
Dodatkowe kody CPV:
90600000-3,
90600000-3
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Negocjacje bez ogłoszenia
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 62 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
1) Zamówienie publiczne będzie udzielone w trybie negocjacji bez ogłoszenia na podstawie art. 61 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.);
Podstawa prawna: art. 62 ust. 1 pkt. 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 z późn.zm..) "ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której wcześniej nie można było przewidzieć, nie można zachować terminów określonych dla przetargu nieograniczonego, przetargu ograniczonego lub negocjacji z ogłoszeniem".
Uzasadnienie:
Pilność udzielenia zamówienia jest konsekwencją zaistnienia okoliczności, których wcześniej nie dało się przewidzieć. "Pilność" jest w przedmiocie postępowania podyktowana koniecznością uniknięcia negatywnych konsekwencji, które spowodowane byłyby nie podjęciem w określonym czasie stosownych działań na skalę międzynarodową - brak zabezpieczenia wojsk państw obcych.
Należy dodać, że wszczynane postępowanie w trybie negocjacji bez ogłoszenia jest udzielane jedynie w zakresie koniecznym do ograniczenia i zapobieżenia skutkom nieprzewidzianego zdarzenia - wycofanie z ćwiczeń wojsk niemieckich i poniesienie sankcji po stronie polskiej.
Wystąpiły okoliczności, których Zamawiający nie mógł i nie był w stanie przewidzieć. Zamawiający wszczął postępowanie na "usługi wynajmu i serwisu urządzeń sanitarnych" - sprawa nr 39/2018, realizując zadanie przewidywalne i zaplanowane, po wszczęciu postępowania jak powyżej Zamawiający otrzymał natomiast polecenie
o pilnej realizacji zabezpieczenia ćwiczenia SABER STRIKE w dniu 10.05.2018 r.
(SI ARCUS - 18230/18) z dniem 23.05.2018 r., Potrzeby w zakresie zabezpieczenia w asortyment objęty niniejszym postępowaniem zgłoszono dopiero w dniu 09.05.2018 r.) oraz ze względu na pilny termin realizacji zamówienia przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
z zastosowaniem trybu przetargu nieograniczonego w tej sprawie byłoby niemożliwe
z zachowaniem obowiązujących terminów jak również krótki czas mógłby powodować zagrożenie terminów realizacji umowy przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
WC SERWIS Sp. z o.o.,
,
ul. Szybowa 2,
41-808,
Zabrze, kraj/woj.
śląskie
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Dostawy specjalistycznego sprzętu dla Pracowni Hemodynamicznej na okres 12 miesięcy - znak sprawy: Z/28/PN/24
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie "Przebudowa drogi gminnej nr 040565C wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Pieńki Królewskie"
- Opracowanie czterech dokumentacji projektowo - kosztorysowych modernizacji kotłowni lokalnych, w celu maksymalizacji wykorzystania odnawialnych źródeł energii Etap I
- DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO POJAZDÓW MAN, ZABUDOWY ZAMIATAREK, POSYPYWAREK I PŁUGÓW
- ŚWIADCZENIE USŁUG WETERYNARYJNYCH W RAMACH COZ 2024-2025
- DOSTAWA I MONTAŻ TRAFOSTACJI W RAMACH ZADANIA PN. BUDOWA INFRASTRUKTURY DROGOWEJ WRAZ Z BUDOWY MIEJSKIEJ HALI TARGOWEJ HANDLU HURTOWEGO
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Koszenie poboczy dróg gminnych, koszenie terenów zielonych, parków oraz przystanków autobusowych w latach 2024 i 2025
- Usługa odbioru i transportu odcieków odpompowywanych ze zbiornika bezodpływowego (szamba) z Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. i przekazania ich do oczyszczenia w oczyszczalni ścieków w Łężycy.
- Eksploatacja i utrzymanie w należytym stanie 2 szaletów miejskich w Policach
- Usługa kompleksowa sprzątania terenów zewnętrznych i zieleni wokół budynków przy ul. Topolowa - Niska -Akacjowa - Zagajnikowa w Tomaszowie Mazowieckim.
- Odbiór i transport odpadów komunalnych oraz eksploatacja pojemników na obiektach MOSiR w Radomiu na rok 2024
- ,,Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Wolanów"
więcej: Usługi utylizacji nieczystości »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.