eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czechowice-Dziedzice › "Stanowisko kontrolno-diagnostyczne autobusów" dla Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej w Czechowicach-Dziedzicach Sp. z o.o.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-15

Ogłoszenie nr 500107401-N-2018 z dnia 15-05-2018 r.

Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej w Czechowicach-Dziedzicach sp. z o.o.: "Stanowisko kontrolno-diagnostyczne autobusów" dla Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej w Czechowicach-Dziedzicach Sp. z o.o.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia zostanie sfinansowany ze środków własnych, oraz dofinansowania otrzymanego przez Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej w Czechowicach-Dziedzicach Sp. z o.o. na realizację projektu pn.: "Przyjazna komunikacja w Czechowicach-Dziedzicach" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) dla osi priorytetowej: IV. Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna dla działania: 4.5. Niskoemisyjny transport miejski oraz efektywne oświetlenie dla poddziałania: 4.5.2. Niskoemisyjny transport miejski oraz efektywne oświetlenie - RIT Subregion Południowy.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 535978-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500071957-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej w Czechowicach-Dziedzicach sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 24344860800000, ul. ul. Drzymały 16, 43502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 215 91 78, e-mail s.szczepanik@pkm.czechowice-dziedzice.pl, sekretariat@pkm.czechowice-dziedzice.pl, faks 32 215 43 13.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.pkm.czechowice-dziedzice.pl, http://www.pkm.czechowice-dziedzice.pl
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
nie dotyczy

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Zamawiający udzielający zamówień sektorowych

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Stanowisko kontrolno-diagnostyczne autobusów" dla Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej w Czechowicach-Dziedzicach Sp. z o.o.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

04/2018/UE

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie stanowiska kontrolno-diagnostycznego wraz z wszystkimi elementami opisanymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia na potrzeby Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej w Czechowicach-Dziedzicach Sp. z o.o. zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w celu realizacji zadania pod nazwą "Stanowisko kontrolno-diagnostyczne autobusów" dla Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej w CzechowicachDziedzicach Sp. z o.o. Zakres zamówienia obejmuje zakup środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych oraz licencji, a także dostarczenie, montaż i uruchomienie stanowiska kontrolno-diagnostycznego wraz z wszystkimi elementami opisanymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w SIWZ wraz z załącznikami. Wszystkie elementy stanowiska kontrolno-diagnostycznego wraz z wszystkimi elementami opisanymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dostarczone Zamawiającemu stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać następujące wymagania: 1. Wszystkie elementy doposażenia stanowiska kontrolno-diagnostycznego muszą być elementami fabrycznie nowymi. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględniający wszelkie wymogi Zamawiającego w zakresie parametrów technicznych określony jest w załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ i stanowi jej integralną część. Odbiór stanowiska kontrolno-diagnostycznego nastąpi w siedzibie Zamawiającego na podstawie protokołu odbioru technicznego zgodnie z terminami określonymi w umowie. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć, zamontować i uruchomić stanowisko kontrolno diagnostyczne wraz z wszystkimi elementami opisanymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia pod wskazany adres na własny koszt i własne ryzyko. Szczegółowe uwarunkowania realizacji zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ. Rozwiązania równoważne. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza równoważne systemy odniesienia. Ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane, urządzenia (wyposażenie) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. Wszelkie użyte w dokumentacji opisowej, specyfikacjach technicznych i przedmiarze znaki handlowe, towarowe, nazwy modeli, numery katalogowe służą jedynie do określenia cech technicznych i jakościowych materiałów i nie są wskazaniem określonego producenta. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z zastosowaniem innych materiałów, urządzeń niż określone w dokumentacji opisowej o parametrach nie gorszych od wymaganych. Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na równoważne systemy odniesienia, normalizacje lub certyfikację w stosunku do dokumentacji opisowej jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyposażenie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby konstrukcja wszystkich urządzeń, podzespołów, elementów stanowiska kontrolno-diagnostycznego wraz z wszystkimi elementami opisanymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, rozwiązania techniczne oraz zastosowane oprogramowanie gwarantowało co najmniej 10 lat użytkowania. Zastosowane rozwiązania techniczne muszą być sprawdzone, a ich niezawodność musi być potwierdzona w co najmniej 3 letnim okresie eksploatacji. Wymagania Zamawiającego w zakresie zatrudnienia pracowników przy realizacji przedmiotu zamówienia. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 43800000-1


Dodatkowe kody CPV: 43800000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Wykonawca zobowiązany jest zrealizować usługę dostawy, montażu i uruchomienia stanowiska kontrolno-diagnostycznego wraz z wszystkimi elementami opisanymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w terminie zgodnym z oświadczeniem wykonawcy, ale nie dłuższym niż 120 dni od dnia zawarcia umowy z Zamawiającym.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 139000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "UNIMETAL- SERWIS" Sp. z o.o.
Email wykonawcy: sekretariat@unimetal.pl
Adres pocztowy: ul. Kujańska 10, 77-400 Złotów
Kod pocztowy: 77-400
Miejscowość: Złotów
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 170970.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 170970.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 270477.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Ceny wskazanych powyżej ofert zostały wyrażone w wartościach brutto. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia jest mikroprzedsiębiorcą.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.