To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-14
Ogłoszenie nr 500105778-N-2018 z dnia 14-05-2018 r.
32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu: Dostawa papieru do urządzeń drukujących wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu zlokalizowanych w miejscowościach: Hrubieszów, Lublin, Zamość.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500096937-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500097022-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu, Krajowy numer identyfikacyjny 6140233700000,
ul. Wojska Polskiego
2F,
22-400
Zamość, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
261 181 536, e-mail
32wog.zampub@ron.mil.pl, faks
261 181 607.
Adres strony internetowej (url): www.32wog.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa papieru do urządzeń drukujących wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu zlokalizowanych w miejscowościach: Hrubieszów, Lublin, Zamość.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/WR/2/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do urządzeń drukujących wraz z transportem oraz rozładunkiem do magazynów Zamawiającego.Papier ksero do drukarek formatu A4 i A3 o gramaturze 80g/m2 i białości min. CIE161, ryza=500 ark. Wykaz materiałów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do zaproszenia. Dostawa wraz z transportem i rozładunkiem odbywać się będzie na koszt oraz ryzyko Wykonawcy, bezpośrednio do magazynów Zamawiającego od poniedziałku do czwartku: w godzinach 8.00-13.30, piątek: w godzinach 8.00-11.30. Miejsce realizacji zamówienia: Magazyn Łączności Grupy Zabezpieczenia Hrubieszów, ul. Dwernickiego 4, 22-500 Hrubieszów, Magazyn Łączności Grupy Zabezpieczenia Lublin ul. Nowy Świat 40, 20-400 Lublin, Magazyn Łączności 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, ul. Wojska Polskiego 2F, 22-400 Zamość, budynek nr 69. Wykonawca będzie zobowiązany wnieść przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Każdorazowo przed ustalonym terminem dostawy, Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego z 3-dniowym wyprzedzeniem. Odbiór dostawy materiałów odbywać się będzie przy udziale przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy lub jego pełnomocnika. Z czynności odbioru przedmiotu umowy niezwłocznie zostanie sporządzony protokół odbioru z udziałem upoważnionych przedstawicieli stron. Protokół odbioru winien zawierać: numer i datę wystawienia, pełną nazwę Wykonawcy,pełną nazwę Zamawiającego, podstawę przekazania przedmiotu umowy - numer i datę umowy, pełną nazwę przedmiotu umowy wraz z wszystkimi możliwymi do ustalenia danymi identyfikującymi dany materiał, ilość, podpisy upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Wymaga się, aby materiały: a) posiadały co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji od dnia podpisania protokołu odbioru przez Zamawiającego; b) były wyprodukowane w 2018 roku. W razie stwierdzenia wad produktu, wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt oraz ryzyko Wykonawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa papieru do urządzeń drukujących do magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu zlokalizowanych w miejscowościach: Hrubieszów, Lublin, Zamość |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
78821.54
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: INFOTECH Serwis Urządzeń Biurowych Sp. z o. o. Oddział Zamość
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
100100.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: art. 67 ust. 1 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych.
Uzasadnienie faktyczne: w prowadzonych kolejno postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonych w Biuletynie Zamówień Publicznych tj.: ogłoszenie o zamówieniu nr 508321-N-2018 z dnia 22.01.2018 r. (Nr sprawy ZP/PN/3/2018) oraz nr 532950-N-2018 z dnia 19.03.2018 r. (Nr sprawy ZP/PN/10/2018) nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały zmienione.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- PRZEBUDOWA NIEUTWARDZONEJ BOCZNEJ ULICY MAJDAN, ETAP II
- Budowa drogi gminnej nr 110451L w m. Skokówka ul. Ogrodnicza (część północna)
- Dostawa środków ochrony indywidualnej
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych.
- Świadczenie usług pralniczych wraz z transportem
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej "Budowa drogi w m. Kalinowice" w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi wewnętrznej w m. Kalinowice nr geod 143/2, 145"
więcej: przetargi w Zamościu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.