Ogłoszenie nr 500096937-N-2018 z dnia 02-05-2018 r.
Zamość: Dostawa papieru do urządzeń drukujących wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu zlokalizowanych w miejscowościach: Hrubieszów, Lublin, Zamość OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu, Krajowy numer identyfikacyjny 6140233700000,
ul. Wojska Polskiego
2F,
22-400
Zamość, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
261 181 536, e-mail
32wog.zampub@ron.mil.pl, faks
261 181 607.
Adres strony internetowej (url): www.32wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa papieru do urządzeń drukujących wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu zlokalizowanych w miejscowościach: Hrubieszów, Lublin, Zamość
Numer referencyjny
ZP/WR/2/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawę papieru do urządzeń drukujących wraz
z transportem i rozładunkiem do magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu zlokalizowanych w miejscowościach: Hrubieszów, Lublin, Zamość.
Papier ksero do drukarek formatu A4 i A3 o gramaturze 80g/m2 i białości min. CIE161, ryza=500 ark.;
Wykaz papieru stanowiącego przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 2 do zaproszenia.
Dostawa wraz z transportem i rozładunkiem odbywać się będzie na koszt oraz ryzyko Wykonawcy, bezpośrednio do magazynów Zamawiającego od poniedziałku do piątku: od poniedziałku do czwartku: w godzinach 8.00-13.30, piątek: w godzinach 8.00-11.30.
Miejsce realizacji zamówienia:
Magazyn łączności Grupy Zabezpieczenia Hrubieszów, ul. Dwernickiego 4,
22-500 Hrubieszów;
Magazyn łączności Grupy Zabezpieczenia Lublin ul. Nowy Świat 40, 20-400 Lublin;
Magazyn łączności 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, ul. Wojska Polskiego 2F, 22-400 Zamość, budynek nr 69.
Wykonawca będzie zobowiązany wnieść przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego.
Każdorazowo przed ustalonym terminem dostawy, Wykonawca zobowiązany
jest poinformować Zamawiającego z 3 dniowym wyprzedzeniem.
Odbiór dostawy Materiałów odbywać się będzie przy udziale przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy lub jego pełnomocnika.
Z czynności odbioru przedmiotu umowy niezwłocznie zostanie sporządzony protokół z udziałem upoważnionych przedstawicieli stron.
Protokół winien zawierać: numer i datę wystawienia, pełną nazwę Wykonawcy ,
pełną nazwę Zamawiającego, podstawę przekazania przedmiotu umowy - numer i datę umowy, pełną nazwę przedmiotu umowy wraz z wszystkimi możliwymi do ustalenia danymi identyfikującymi dany materiał (symbol itp.), ilość
podpisy upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
Wymaga się, aby materiały:
a)posiadały co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji od dnia podpisania protokołu odbioru przez Zamawiającego;
b)były wyprodukowane w 2018 roku.
W razie stwierdzenia wad produktu, wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt oraz ryzyko Wykonawcy.
II.5) Główny Kod CPV:
30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Uzasadnienie faktyczne: w prowadzonych kolejno postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonych w Biuletynie Zamówień Publicznych tj.: ogłoszenie o zamówieniu nr 508321-N-2018 z dnia 22.01.2018 r. (Nr sprawy ZP/PN/3/2018) oraz nr 532950-N-2018 z dnia 19.03.2018 r. (Nr sprawy ZP/PN/10/2018) nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały zmienione.
Uzasadnienie prawne: art. 66 w związku z art. 67 ust.1 pkt 4) ustawy Pzp. W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Świadczenie usług pralniczych wraz z transportem
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej "Budowa drogi w m. Kalinowice" w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi wewnętrznej w m. Kalinowice nr geod 143/2, 145"
- Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej przebudowy ulicy Akacjowej i Lazurowej w Zamościu
- DOSTAWA UŻYWANEGO SAMOCHODU ZASILANEGO CNG DO ZBIERANIA ODPADÓW
- Kontynuacja przebudowy nawierzchni ulicy Macieja Topornickiego i Piaskowej w Zamościu, etap III
- Poprawa efektywności energetycznej budynków Przedszkoli Miejskich w Zamościu
więcej: przetargi w Zamościu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.