To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-11
Ogłoszenie nr 500104432-N-2018 z dnia 11-05-2018 r.
Szpital Chorób Płuc Orzesze: Dostawa preparatów do żywienia dojelitowego wraz z najmem pomp,
dostawa leków i materiałów opatrunkowych
dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 532663-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Chorób Płuc Orzesze, Krajowy numer identyfikacyjny 27618450000000,
ul. Gliwicka
20,
43-180
Orzesze, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
322 213 661, e-mail
zamowienia@szpitalorzesze.pl, faks
322 215 920.
Adres strony internetowej (url): http://www.szpitalorzesze.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa preparatów do żywienia dojelitowego wraz z najmem pomp, dostawa leków i materiałów opatrunkowych dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/PN/5/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia 1.1 Rodzaj zamówienia: dostawa 1.2 Przedmiot zamówienia: Dostawa preparatów do żywienia dojelitowegowraz z najmem pomp, dostawa leków i materiałów opatrunkowych dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu. 1.2.1 Przedmiotem zamówienia są dostawy preparatów do żywienia dojelitowego wraz z najmem pomp, dostawa leków i materiałów opatrunkowych dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w arkuszu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, części od 1 do 3. 1.2.2 Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części. Część nr: Opis: 1 Temat: Preparaty do żywienia pozajelitowego, zestawy do podawania żywienia dojelitowego wraz z najmem pomp żywieniowych Kod CPV: Wspólny Słownik Zamówień: 33692510-5 Opis: Szczegółowy asortyment dawki i ilości zawiera załącznik nr 1 do SIWZ (Arkusz asortymentowo cenowy) 2 Temat: Leki różne Kod CPV: 33600000-6 Opis: Szczegółowy asortyment dawki i ilości zawiera załącznik nr 1 do SIWZ (Arkusz asortymentowo cenowy) 3 Temat: : Materiały opatrunkowe Kod CPV: 33141119-7 Opis: Szczegółowy asortyment dawki i ilości zawiera załącznik nr 1 do SIWZ (Arkusz asortymentowo cenowy) 1.2.3 Na opakowaniu leków i wyrobów medycznych powinno być data ważności, nr serii, temp. przechowywania, nazwa producenta. Do każdego opakowania powinna być dołączona ulotka w j. polskim 1.2.4 Dostarczony towar winien posiadać aktualne atesty (świadectwa dopuszczenia do obrotu, świadectwa jakości) do każdej serii leku i wyrobu medycznego. Dokumenty winny być okazane przez Wykonawcę na każde żądanie Zamawiającego. 1.2.5 Dostawa max. do 24 godz. a w przypadku zamówień leku na ratunek tzw. dostawa na "cito" maksymalnie do 12 godz. - część 2; max. do 48 godz. - część 1, 3 od chwili zamówienia fax lub e-mail. 1.2.6 Wykonawca dokona kompletnych dostaw do działu farmacji szpitalnej. Dostawa w godzinach 7:00 - 13:00. 1.2.7 Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z dostawą zamówionego towaru, a w szczególności koszty transportu, ubezpieczenia przedmiotu umowy. 1.2.8 Dostarczony towar w przypadku wad jakościowych zostanie zwrócony na koszt wykonawcy. 1.2.9 Jeżeli towar zostanie dostarczony niezgodnie z zamówieniem, wykonawca na własny koszt zabierze towar niezgodny z zamówieniem i dostarczy towar zgodnie z zamówieniem. 1.2.10 Termin płatności do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT. 1.2.11 Termin ważności minimalnie 12 miesięcy od daty dostawy do siedziby Zamawiającego. 1.2.12 Ilości podane w załączniku nr 1 do SIWZ, części 1-3 mogą ulec zmianie podczas realizacji zamówienia zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zamawiający nie przekroczy jednak ofertowej wartości części. 1.2.13 W przypadku czasowego braku towaru, należy wycenić lek podając ostatnią cenę hurtową producenta oraz uwagę o czasowym braku jego dostępności. 1.2.14 Zamawiający wyraża zgodę na umieszczenie adnotacji pod częścią dla pozycji, których występuje przerwa w produkcji lub okresowy brak dostępności w sprzedaży. 1.2.15 Zamawiający nie przewiduje dzielenia ustalonych w niniejszej SIWZ części ani wydzielania z części poszczególnych pozycji. 1.2.16 Zamawiający dopuszcza zaoferowanie innej wielkości opakowania niż w opisie przedmiotu zamówienia z odpowiednim przeliczeniem wymaganej ilości w górę - dotyczy części 2. 1.2.17 Zamawiający wyraża zgodę na zmianę form doustnych - dotyczy części 2.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33692510-5
Dodatkowe kody CPV: 33600000-6, 33141119-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Preparaty do żywienia pozajelitowego, zestawy do podawania żywienia dojelitowego wraz z najmem pomp żywieniowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
155662.80
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ASCLEPIOS S. A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
162885.49
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Leki różne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6684.25
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SALUS International Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5294.38
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Materiały opatrunkowe |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art 93 ust 1 pkt 1 ustawy PZP. Zgodnie z cytowanym artykułem Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. W przedmiotowym postępowaniu nie została złożona żadna oferta. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ORZESZA
- Przygotowanie oraz dostarczanie całodziennego wyżywienia dla pacjentów Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- "Przebudowa odcinka drogi ul. Uczniowskiej w Orzeszu-Gardawicach."
- Wymiana nieekologicznego źródła ciepła na niskoemisyjne źródło ciepła wraz z budową instalacji fotowoltaicznej w budynku ZGKiM przy ul. Wieniawskiego 4 w Orzeszu
więcej: przetargi w Orzeszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów leczniczych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubartowie
- Dostawa produktów i wyrobów wykorzystywanych w terapii nerkozastępczej kompatybilne z posiadanym aparatem Multifiltrate CiCa
- TP.D.AS.27.24_Zakup wraz z dostawą produktów leczniczych
- dostawa leków do znieczulania
- DOSTARCZANIE SUROWCÓW RECEPTUROWYCH
- (DFP.271.72.2024.KSK)Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, dietetycznych środków specjalnego przeznaczenia medycznego, benzyny.
więcej: Kompresy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.