eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorlice › Zaopatrzenie w sprzęt do utrzymania urządzeń wodnych służących zabezpieczeniu gospodarstw rolnych przed zalaniem, podtopieniem lub nadmiernym uwilgoceniem spowodowanym przez powódź lub deszcz nawalny - zakup (z dostawą) 2 sztuk koparek

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-08

Ogłoszenie nr 500099319-N-2018 z dnia 08-05-2018 r.

Związek Spółek Wodnych w Gorlicach: Zaopatrzenie w sprzęt do utrzymania urządzeń wodnych służących zabezpieczeniu gospodarstw rolnych przed zalaniem, podtopieniem lub nadmiernym uwilgoceniem spowodowanym przez powódź lub deszcz nawalny - zakup (z dostawą) 2 sztuk koparek

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie realizowane będzie w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji w środki zapobiegawcze, których celem jest ograniczenie skutków prawdopodobnych klęsk żywiołowych, niekorzystnych zjawisk klimatycznych i katastrof" dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 546157-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Związek Spółek Wodnych w Gorlicach, Krajowy numer identyfikacyjny 000836840, ul. Zakole 6, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48 183511386, e-mail zswgorlice@gmail.com, faks +48 183511386.
Adres strony internetowej (url): www.zswgorlice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Związek Spółek prowadzący działalność usługową dla rolnictwa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zaopatrzenie w sprzęt do utrzymania urządzeń wodnych służących zabezpieczeniu gospodarstw rolnych przed zalaniem, podtopieniem lub nadmiernym uwilgoceniem spowodowanym przez powódź lub deszcz nawalny - zakup (z dostawą) 2 sztuk koparek

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZSW.271.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zaopatrzenie w sprzęt do utrzymania urządzeń wodnych służących zabezpieczeniu gospodarstw rolnych przed zalaniem, podtopieniem lub nadmiernym uwilgoceniem spowodowanym przez powódź lub deszcz nawalny - zakup (z dostawą) 2 sztuk koparek o mocy 11,5 kW i 17,8 kW. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup (z dostawą) 2 koparek o niżej opisanych parametrach. Charakterystyka techniczna oraz pozostałe wymagania: a) koparka o mocy 11,5 kW - minikoparka fabrycznie nowa, wyprodukowania nie wcześniej niż 01.01.2018 r. - silnik wysokoprężny, 3 cylindrowy, chłodzony cieczą o mocy min. 14 KM i pojemności do 1000 cm3 - pojemność zbiornika paliwa - min 22 litry .- masa koparki w zakresie 1750-1900 kg - szerokość podwozia regulowana bezstopniowo za pomocą siłownika hydraulicznego. Maksymalna szerokość podwozia po rozsunięciu 1300 mm - siłownik główny wysięgnika umieszczony na górnej części wysięgnika - szerokość gąsienic minimum 230 mm - nacisk na grunt nie większy niż 0,31 kg/cm2 - dwie prędkości jazdy. Prędkość na pierwszym biegu minimum 2,2 km/h, a na drugim biegu minimum 4 km/h - dźwignie sterowania jazdą wyposażone w drążki umożliwiające sterowanie jazdą nogami - zdolność pokonywania wzniesień o nachyleniu 30o - prędkość obrotu nadwozia minimum 9 obr./min - lemiesz spycharkowy zwiększający stabilność maszyny podczas prac koparkowych, posiadający możliwość poszerzenia. Maksymalna szerokość lemiesza z poszerzeniami nie więcej niż 1300 mm - układ hyrauliczny z minimum 2 pompami hydraulicznymi o zmiennej wydajności i minimum 1 pompą hydrauliczną zębatą - układ hydrauliczny z ciśnieniem roboczym minimum 210 bar - zamontowane na ramieniu koparki wyjście dodatkowej hydrauliki z dwustronnym przepływem - kabina spełniająca normy ROPS, TOPS - kabina z ogrzewaniem i wentylacją - przednia górna szyba kabiny otwierana - otwieranie szyby wspomagane siłownikami - fotel operatora z powłoką z materiału i z funkcją dopasowania do ciężaru ciała operatora - smarownica - radio - reflektory robocze minimum 2 szt. Parametry robocze: - głębokość kopania nie mniejsza niż 2350 mm - wysokość przeładunku nie mniejsza niż 2700 mm - zasięg kopania na poziomie gruntu minimum 4000 mm - prześwit pod maszyną minimum 160 mm - długość podwozia nie mniej niż 1500 mm - wysokość całkowita koparki nie więcej niż 2400 mm Wyposażenie: - szybkozłącze koparkowe mechaniczne - łyżka koparkowa o szer. 300 mm z możliwością montażu podsiębiernie i odsiębiernie - łyżka koparkowa o szer. 500 mm z możliwością montażu podsiębiernie i odsiębiernie - łyżka skarpowa o szerokości 1000 mm z montażu podsiębiernie i odsiębiernie - koparka spełniająca wymogi EU i posiadająca certyfikat CE b) koparka o mocy 17,8 kW - minikoparka fabrycznie nowa, wyprodukowania nie wcześniej niż 01.01.2018 r. - silnik wysokoprężny, 3 cylindrowy, chłodzony cieczą o mocy min. 23 KM - pojemność zbiornika paliwa - min 35 litrów .- masa koparki w zakresie 2700-2900 kg - szerokość gąsienic minimum 300mm - nacisk na grunt nie większy niż 0,31 kg/cm2 - dwie prędkości jazdy. Prędkość na pierwszym biegu minimum 2,4 km/h, a na drugim biegu minimum 4,6 km/h - serwo-hydraulicznie sterowane dźwignie jazdy z automatyczną regulacją prędkości jazdy w zależności od obciążenia - zdolność pokonywania wzniesień o nachyleniu 30o - prędkość obrotu nadwozia minimum 9,8 obr./min - lemiesz spycharkowy zwiększający stabilność koparki podczas prac koparkowych o wysokości minimum 330 mm i szerokości minimum 1400 mm - układ hydrauliczny z minimum 2 pompami hydraulicznymi o zmiennej wydajności i minimum 1 pompą hydrauliczną zębatą - przepływ oleju w układzie hydraulicznym minimum 83 l/min - ciśnienie robocze w układzie hydraulicznym minimum 210 bar - wyjście hydrauliki dodatkowej z dwustronnym przepływem zamontowane na ramieniu koparki. Możliwość sterowania obwodem proporcjonalnie - kabina z ogrzewaniem i wentylacją - regulowany fotel operatora z pasami bezpieczeństwa z funkcją dopasowania do ciężaru ciała operatora - kabina spełniająca normy TOPS/FOPS/ROPS - przednia górna szyba kabiny otwierana - otwieranie szyby wspomagane siłownikami - zestaw narzędzi - smarownica - radio - reflektory robocze minimum 3 szt. Parametry robocze: - głębokość kopania nie mniejsza niż 2700 mm - wysokość przeładunku nie mniejsza niż 3100 mm - zasięg kopania na poziomie gruntu minimum 4500 mm - prześwit pod maszyną minimum 300 mm - wysokość całkowita maszyny nie więcej niż 2500 mm Wyposażenie: - szybkozłącze koparkowe mechaniczne - łyżka koparkowa o szer. 300 mm z możliwością montażu podsiębiernie i odsiębiernie - łyżka koparkowa o szer. 500 mm z możliwością montażu podsiębiernie i odsiębiernie - łyżka skarpowa o szerokości 1200 mm z montażu podsiębiernie i odsiębiernie - koparka spełniająca wymogi EU i posiadająca certyfikat CE 3. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia w zakresie bieżącej obsługi koparek dla pracownika wytypowanego przez Zamawiającego. Szkolenie powinno odbyć się w siedzibie Zamawiającego, podczas uruchomienia maszyn i obejmować zakres umożliwiający prawidłową eksploatację maszyn. 4. Gwarancja na oferowane koparki musi wynosić co najmniej 12 miesięcy bez limitu motogodzin. 5. Wykonawca musi przedstawić "Deklarację zgodności z CE" na oferowane koparki. 6. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny. Czas reakcji serwisu do 12 godzin od momentu zgłoszenia usterki. W przypadku braku możliwości usunięcia usterki w przeciągu 24 godzin od momentu jej zgłoszenia Wykonawca zapewni Zamawiającemu na czas naprawy, maszynę zastępczą o równoważnych parametrach. 7. Wykonawca musi być producentem lub autoryzowanym przedstawicielem dostarczonej koparki, posiadać serwis gwarancyjny i zapewnić dostępność części zamiennych. Miejsce serwisowania w ramach udzielonej gwarancji - na terenie miejscowości będącej siedzibą Zamawiającego. W przypadku konieczności serwisowania koparek w punkcie serwisowym Wykonawcy, Wykonawca ponosi całkowity koszt i ryzyko związane z transportem koparek do punktu serwisowego i naprawy w terminie trwania gwarancji oraz dostarczeniem z powrotem do Zamawiającego. Serwis pogwarancyjny na terenie Rzeczpospolitej Polski. 8. UWAGA! Jeżeli w niniejszej SIWZ zostaną użyte jakiekolwiek znaki towarowe lub nazwy producentów, patenty lub pochodzenie należy traktować, że każdorazowo takiemu określeniu towarzyszy sformułowanie "lub równoważny". Wszelkie przedstawione przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ - przykłady materiałów i wyposażenia posiadają charakter informacyjny i poglądowy w celu wskazania Wykonawcy wymaganych minimalnych parametrów technicznych i jakościowych oraz technologii, które wykonawca może zastosować lub równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego zgodnie z dyspozycją art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 9. Wymagania dotyczące zatrudnienia: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a: nie dotyczy, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: nie dotyczy, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: nie dotyczy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 230000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ANMAR PLUS Sp. z o.o. Spółka komandytowa
Email wykonawcy: biuro@anmarplus.pl
Adres pocztowy: Biecka 23 A
Kod pocztowy: 38-300
Miejscowość: Gorlice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 282531.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 282531.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 282531.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.