To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-08
Ogłoszenie nr 500099319-N-2018 z dnia 08-05-2018 r.
Związek Spółek Wodnych w Gorlicach: Zaopatrzenie w sprzęt do utrzymania urządzeń wodnych służących zabezpieczeniu gospodarstw rolnych przed zalaniem, podtopieniem lub nadmiernym uwilgoceniem spowodowanym przez powódź lub deszcz nawalny - zakup (z dostawą) 2 sztuk koparek
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie realizowane będzie w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji w środki zapobiegawcze, których celem jest ograniczenie skutków prawdopodobnych klęsk żywiołowych, niekorzystnych zjawisk klimatycznych i katastrof" dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 546157-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Związek Spółek Wodnych w Gorlicach, Krajowy numer identyfikacyjny 000836840,
ul. Zakole
6,
38-300
Gorlice, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
+48 183511386, e-mail
zswgorlice@gmail.com, faks
+48 183511386.
Adres strony internetowej (url): www.zswgorlice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Związek Spółek prowadzący działalność usługową dla rolnictwa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaopatrzenie w sprzęt do utrzymania urządzeń wodnych służących zabezpieczeniu gospodarstw rolnych przed zalaniem, podtopieniem lub nadmiernym uwilgoceniem spowodowanym przez powódź lub deszcz nawalny - zakup (z dostawą) 2 sztuk koparek
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZSW.271.1.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zaopatrzenie w sprzęt do utrzymania urządzeń wodnych służących zabezpieczeniu gospodarstw rolnych przed zalaniem, podtopieniem lub nadmiernym uwilgoceniem spowodowanym przez powódź lub deszcz nawalny - zakup (z dostawą) 2 sztuk koparek o mocy 11,5 kW i 17,8 kW. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup (z dostawą) 2 koparek o niżej opisanych parametrach. Charakterystyka techniczna oraz pozostałe wymagania: a) koparka o mocy 11,5 kW - minikoparka fabrycznie nowa, wyprodukowania nie wcześniej niż 01.01.2018 r. - silnik wysokoprężny, 3 cylindrowy, chłodzony cieczą o mocy min. 14 KM i pojemności do 1000 cm3 - pojemność zbiornika paliwa - min 22 litry .- masa koparki w zakresie 1750-1900 kg - szerokość podwozia regulowana bezstopniowo za pomocą siłownika hydraulicznego. Maksymalna szerokość podwozia po rozsunięciu 1300 mm - siłownik główny wysięgnika umieszczony na górnej części wysięgnika - szerokość gąsienic minimum 230 mm - nacisk na grunt nie większy niż 0,31 kg/cm2 - dwie prędkości jazdy. Prędkość na pierwszym biegu minimum 2,2 km/h, a na drugim biegu minimum 4 km/h - dźwignie sterowania jazdą wyposażone w drążki umożliwiające sterowanie jazdą nogami - zdolność pokonywania wzniesień o nachyleniu 30o - prędkość obrotu nadwozia minimum 9 obr./min - lemiesz spycharkowy zwiększający stabilność maszyny podczas prac koparkowych, posiadający możliwość poszerzenia. Maksymalna szerokość lemiesza z poszerzeniami nie więcej niż 1300 mm - układ hyrauliczny z minimum 2 pompami hydraulicznymi o zmiennej wydajności i minimum 1 pompą hydrauliczną zębatą - układ hydrauliczny z ciśnieniem roboczym minimum 210 bar - zamontowane na ramieniu koparki wyjście dodatkowej hydrauliki z dwustronnym przepływem - kabina spełniająca normy ROPS, TOPS - kabina z ogrzewaniem i wentylacją - przednia górna szyba kabiny otwierana - otwieranie szyby wspomagane siłownikami - fotel operatora z powłoką z materiału i z funkcją dopasowania do ciężaru ciała operatora - smarownica - radio - reflektory robocze minimum 2 szt. Parametry robocze: - głębokość kopania nie mniejsza niż 2350 mm - wysokość przeładunku nie mniejsza niż 2700 mm - zasięg kopania na poziomie gruntu minimum 4000 mm - prześwit pod maszyną minimum 160 mm - długość podwozia nie mniej niż 1500 mm - wysokość całkowita koparki nie więcej niż 2400 mm Wyposażenie: - szybkozłącze koparkowe mechaniczne - łyżka koparkowa o szer. 300 mm z możliwością montażu podsiębiernie i odsiębiernie - łyżka koparkowa o szer. 500 mm z możliwością montażu podsiębiernie i odsiębiernie - łyżka skarpowa o szerokości 1000 mm z montażu podsiębiernie i odsiębiernie - koparka spełniająca wymogi EU i posiadająca certyfikat CE b) koparka o mocy 17,8 kW - minikoparka fabrycznie nowa, wyprodukowania nie wcześniej niż 01.01.2018 r. - silnik wysokoprężny, 3 cylindrowy, chłodzony cieczą o mocy min. 23 KM - pojemność zbiornika paliwa - min 35 litrów .- masa koparki w zakresie 2700-2900 kg - szerokość gąsienic minimum 300mm - nacisk na grunt nie większy niż 0,31 kg/cm2 - dwie prędkości jazdy. Prędkość na pierwszym biegu minimum 2,4 km/h, a na drugim biegu minimum 4,6 km/h - serwo-hydraulicznie sterowane dźwignie jazdy z automatyczną regulacją prędkości jazdy w zależności od obciążenia - zdolność pokonywania wzniesień o nachyleniu 30o - prędkość obrotu nadwozia minimum 9,8 obr./min - lemiesz spycharkowy zwiększający stabilność koparki podczas prac koparkowych o wysokości minimum 330 mm i szerokości minimum 1400 mm - układ hydrauliczny z minimum 2 pompami hydraulicznymi o zmiennej wydajności i minimum 1 pompą hydrauliczną zębatą - przepływ oleju w układzie hydraulicznym minimum 83 l/min - ciśnienie robocze w układzie hydraulicznym minimum 210 bar - wyjście hydrauliki dodatkowej z dwustronnym przepływem zamontowane na ramieniu koparki. Możliwość sterowania obwodem proporcjonalnie - kabina z ogrzewaniem i wentylacją - regulowany fotel operatora z pasami bezpieczeństwa z funkcją dopasowania do ciężaru ciała operatora - kabina spełniająca normy TOPS/FOPS/ROPS - przednia górna szyba kabiny otwierana - otwieranie szyby wspomagane siłownikami - zestaw narzędzi - smarownica - radio - reflektory robocze minimum 3 szt. Parametry robocze: - głębokość kopania nie mniejsza niż 2700 mm - wysokość przeładunku nie mniejsza niż 3100 mm - zasięg kopania na poziomie gruntu minimum 4500 mm - prześwit pod maszyną minimum 300 mm - wysokość całkowita maszyny nie więcej niż 2500 mm Wyposażenie: - szybkozłącze koparkowe mechaniczne - łyżka koparkowa o szer. 300 mm z możliwością montażu podsiębiernie i odsiębiernie - łyżka koparkowa o szer. 500 mm z możliwością montażu podsiębiernie i odsiębiernie - łyżka skarpowa o szerokości 1200 mm z montażu podsiębiernie i odsiębiernie - koparka spełniająca wymogi EU i posiadająca certyfikat CE 3. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia w zakresie bieżącej obsługi koparek dla pracownika wytypowanego przez Zamawiającego. Szkolenie powinno odbyć się w siedzibie Zamawiającego, podczas uruchomienia maszyn i obejmować zakres umożliwiający prawidłową eksploatację maszyn. 4. Gwarancja na oferowane koparki musi wynosić co najmniej 12 miesięcy bez limitu motogodzin. 5. Wykonawca musi przedstawić "Deklarację zgodności z CE" na oferowane koparki. 6. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny. Czas reakcji serwisu do 12 godzin od momentu zgłoszenia usterki. W przypadku braku możliwości usunięcia usterki w przeciągu 24 godzin od momentu jej zgłoszenia Wykonawca zapewni Zamawiającemu na czas naprawy, maszynę zastępczą o równoważnych parametrach. 7. Wykonawca musi być producentem lub autoryzowanym przedstawicielem dostarczonej koparki, posiadać serwis gwarancyjny i zapewnić dostępność części zamiennych. Miejsce serwisowania w ramach udzielonej gwarancji - na terenie miejscowości będącej siedzibą Zamawiającego. W przypadku konieczności serwisowania koparek w punkcie serwisowym Wykonawcy, Wykonawca ponosi całkowity koszt i ryzyko związane z transportem koparek do punktu serwisowego i naprawy w terminie trwania gwarancji oraz dostarczeniem z powrotem do Zamawiającego. Serwis pogwarancyjny na terenie Rzeczpospolitej Polski. 8. UWAGA! Jeżeli w niniejszej SIWZ zostaną użyte jakiekolwiek znaki towarowe lub nazwy producentów, patenty lub pochodzenie należy traktować, że każdorazowo takiemu określeniu towarzyszy sformułowanie "lub równoważny". Wszelkie przedstawione przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ - przykłady materiałów i wyposażenia posiadają charakter informacyjny i poglądowy w celu wskazania Wykonawcy wymaganych minimalnych parametrów technicznych i jakościowych oraz technologii, które wykonawca może zastosować lub równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego zgodnie z dyspozycją art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 9. Wymagania dotyczące zatrudnienia: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a: nie dotyczy, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: nie dotyczy, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: nie dotyczy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
230000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ANMAR PLUS Sp. z o.o. Spółka komandytowa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
282531.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GORLIC
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku anestezjologiczny
- Dostawa nici chirurgicznych
- Remont boiska szkolnego przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Stróżówce
- MODERNIZACJA BAZY SPORTOWEJ PRZY MIEJSKIM ZESPOLE SZKÓŁ NR 4 W GORLICACH - ETAP III REMONT BIEŻNI LEKKOATLETYCZNEJ
- Zagospodarowanie poscaleniowe polegające na budowie i przebudowie dróg dojazdowych do pól we wsi Racławice, Gmina Biecz, Powiat Gorlicki.
- REMONT DROGI GMINNEJ 270303K (UL. M. KONOPNICKIEJ) W KM OD 0+406,00 DO KM 0+831,00 W MIEŚCIE GORLICE
więcej: przetargi w Gorlicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.