eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puck › Poprawa efektywności systemów oświetlenia zewnętrznego - modernizacja oświetlenia Molo i Alei Żeglarzy" Zadanie 1Modernizacja oświetlenia Molo; Zadanie 2Modernizacja oświetlenia Alei Żeglarzy.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-07

Ogłoszenie nr 500098079-N-2018 z dnia 07-05-2018 r.

Gmina Miasta Puck: Poprawa efektywności systemów oświetlenia zewnętrznego - modernizacja oświetlenia Molo i Alei Żeglarzy" Zadanie 1: Modernizacja oświetlenia Molo; Zadanie 2: Modernizacja oświetlenia Alei Żeglarzy.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 531108-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasta Puck, Krajowy numer identyfikacyjny 191675439, ul. ul. 1 Maja 13, 84-100 Puck, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 6730500, 6730534, e-mail przetargi@miasto.puck.pl, faks 586 730 533.
Adres strony internetowej (url): bip.miastopuck.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Poprawa efektywności systemów oświetlenia zewnętrznego - modernizacja oświetlenia Molo i Alei Żeglarzy" Zadanie 1: Modernizacja oświetlenia Molo; Zadanie 2: Modernizacja oświetlenia Alei Żeglarzy.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RGKiM.271.8.2018.KP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: "Poprawa efektywności systemów oświetlenia zewnętrznego - modernizacja oświetlenia Molo i Alei Żeglarzy" Projekt realizowany będzie w trybie "zaprojektuj i wybuduj" Zadanie 1: MODERNIZACJA OŚWIETLENIA MOLO 1) Lokalizacja: Puck, Molo 2) Charakterystyczne parametry techniczne: a) Słupy oświetleniowe - przewidywana ilość: 13 szt. słupów z wysięgnikiem jednostronnym, 1szt. słup z wysięgnikiem dwustronnym - dekoracyjne gięte słupy oświetleniowe o wysokości w przedziale 5,5m-6,0m, spełniające następujące wymagania techniczne: ­ Słupy produkowane z wysięgnikiem jedno i dwustronnym - o kształcie asymetrycznym - przy czym w przypadku słupów z pojedynczym wysięgnikiem - wysięgnik umiejscowiony na wysokości 5m, w przypadku słupa z dwoma wysięgnikami - oba wysięgniki na wysokości 5m, ­ Słupy oświetleniowe wykonane ze stali o grubości minimum 4mm, gatunek stali S235 ­ Konstrukcja słupa o przekroju okrągłym, o zbieżnościach 1:12 lub więcej (minimum 12mm na każdy metr wysokości słupa) ­ Trzony konstrukcji wykonywane w technologii spawania plazmowego (technologia PAW), która charakteryzuję się brakiem lica spoiny. ­ Na molo podstawy specjalne dostosowane do kotew istniejących na obiekcie ­ Słupy wyposażone są we wnęki rewizyjne minimalne rozmiary 100x300mm umożliwiające łatwy i szybki dostęp do tabliczki bezpiecznikowej. Pokrywa drzwiczek mocowana jest za pomocą jednej śruby nimbusowej z łbem grzybkowym. ­ Każdy słup wyposażony jest w uchwyt uziemienia, który znajduje się wewnątrz słupa na wysokości dolnej krawędzi drzwiczek. ­ Wszystkie konstrukcje zabezpieczone antykorozyjnie przy zastosowaniu technologii cynkowania ogniowego zgodnie z normą EN 1461. ­ Obliczenia wytrzymałościowe słupów spełniające wymagania normy wiatrowej PN-77/B-0211 dla II strefy wiatrowej. ­ Wszystkie konstrukcje znakowane znakiem CE za zgodność z PN-EN 40-5 potwierdzone Deklaracją Własności Użytkowych ­ Słupy malowane proszkowo fabrycznie na kolor wg palety RAL (do ustalenia z Zamawiającym) + powłoka antyplakat do 2,5m wysokości ­ Minimalnie 2 letnia gwarancja producenta na słupy b) Oprawy oświetleniowe LED - przewidywana ilość: 15 sztuk, spełniające następujące wymagania techniczne: ­ Korpus i obudowa oprawy wykonane z wysokociśnieniowego odlewu aluminiowego, gładkiego (w celu samooczyszczenia się) - Zamawiający nie dopuszcza korpusu żebrowanego ­ Beznarzędziowy dostęp do komory osprzętu elektrycznego ­ Oprawa powinna posiadać możliwość wymiany panelu świetlnego z diodami LED ­ Kształt oprawy okrągły lub zbliżony do okrągłego ­ Umożliwiające współpracę z różnego rodzaju czujnikami (np. ruchu, zmierzchowy) ­ Zakres temperatury otoczenia podczas pracy oprawy: od -40°C do +50°C. ­ Dwukomorowa budowa oprawy ­ Układ optyczny wykonany w postaci modułowej ­ Klosz z szyby odpornej na promieniowanie UV i uderzenia minimum IK10 ­ Montaż na wysięgniku ­ Oprawa, szczelność minimum IP 65 ­ Trwałość dla L70B50 - minimum 100.000h ­ Temperatura barwowa użytych diod do ustalenia z Zamawiającym ­ Kolor opraw wg palety RAL do ustalenia z Zamawiającym ­ Minimalnie 5 letnia gwarancja producenta na całą oprawę, obudowa, układ zasilający, źródła półprzewodnikowe LED ­ Użyte w oprawie panele LED muszą spełniać wymagania normy EN 62471 "Bezpieczeństwo fotobiologiczne lamp i systemów lampowych" ­ Elementy mocujące oprawę na słupie, wysięgniku (śruby, podkładki) muszą być wykonane ze stali nierdzewnej ­ Ze względów estetycznych i dla ujednolicenia wyglądu instalacji oświetleniowej na całym oświetlanym obszarze, wymaga się, aby oprawy o różnych mocach posiadały jednakowy kształt (jedna rodzina opraw) 3) Zakres prac: a) Faza I - opracowanie dokumentacji projektowej: ­ Przygotowanie koncepcji wymiany słupów oraz opraw oświetleniowych do zatwierdzenia przez Zamawiającego ­ Opracowanie projektu wymiany instalacji elektrycznej oświetleniowej, a także wymiany słupów i opraw oświetleniowych wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień i zezwoleń - Projekt Budowlany wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę (oraz w miarę potrzeby innych dokumentów umożliwiających realizacje robót budowlanych, niezbędnych uzgodnień, pozwoleń etc, np. potwierdzenie przyjęcia bez uwag zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę). - 8 egz. w wersji papierowej, Projekty Wykonawcze - 8 egz. w wersji papierowej, Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - 3 egz. w wersji papierowej, Przedmiary robót budowlanych - 3 egz. w wersji papierowej, Kosztorys Inwestorski - 3 ezg. w wersji papierowej. ­ Wykonanie obliczeń fotometrycznych zgodnych z sytuacjami oznaczonymi na mapach, będących załącznikami do SIWZ, na słupach i oprawach zaproponowanych przez Wykonawcę - 1 egz. w wersji papierowej. b) Faza II - wykonanie robót budowlano-montażowych ­ Wymianę instalacji elektrycznej oświetleniowej ­ Wymianę słupów oświetleniowych ­ Wymianę opraw oświetleniowych ­ Inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi: o zabezpieczenie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, o oznakowanie, ubezpieczenie oraz zabezpieczenie przejętego placu budowy na czas robót, o organizację zaplecza budowy, o organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, o bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy, o wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych. ­ Wykonanie dokumentacji powykonawczej - 3 egz. w wersji papierowej, zawierającej: o pomiary fotometryczne powykonawcze o schematy sieci oświetleniowej wykonane na mapach od celów informacyjnych, na których pokazana będzie szafka oświetleniowa zasilająca oprawy, numer słupa oświetleniowego, typ zastosowanej oprawy, o tabelę zawierającą ilości, typy opraw, moce oraz szafkę oświetleniową zasilającą oprawy. Tabelę przekazać w wersji papierowej oraz XLS o Gwarancje atesty, certyfikaty Zadanie 2: MODERNIZACJA OŚWIETLENIA ALEI ŻEGLARZY 1) Lokalizacja: Puck, Aleja Żeglarzy 2) Charakterystyczne parametry techniczne: a) Słupy oświetleniowe - przewidywana ilość: 4szt. słupów z wysięgnikiem jednostronnym, 1 szt. słupa z wysięgnikiem dwustronnym - typu 1, 8 szt. słupów z wysięgnikiem dwustronnym - typu 2, - dekoracyjne gięte słupy oświetleniowe o wysokości w przedziale 5,5m-6,0m, spełniające następujące wymagania techniczne: ­ Słupy produkowane z wysięgnikiem jedno i dwustronnym - o kształcie asymetrycznym - przy czym w przypadku słupów z pojedynczym wysięgnikiem - wysięgnik umiejscowiony na wysokości 5m, w przypadku słupa z dwoma wysięgnikami: typu 1 - oba wysięgniki na wysokości 5m, typu 2 - jeden wysięgnik na wysokości 5m, drugi wysięgnik na wysokości 4,5m, ­ Słupy oświetleniowe wykonane ze stali o grubości minimum 4mm, gatunek stali S235 ­ Konstrukcja słupa o przekroju okrągłym, o zbieżnościach 1:12 lub więcej (minimum 12mm na każdy metr wysokości słupa) ­ Trzony konstrukcji wykonywane w technologii spawania plazmowego (technologia PAW), która charakteryzuję się brakiem lica spoiny. ­ Każdy słup w zależności od wysokości wyposażony jest w podstawę wykonaną ze stali S420MC o minimalnej geometrii: grubości 4mm, wymiarach zewnętrznych 271mm x 271mm, otworami pod kotwy 21mm x 21mm, otworem wewnętrznym o średnicy 82mm oraz wysokości 24mm ­ Słupy wyposażone są we wnęki rewizyjne minimalne rozmiary 100x300mm umożliwiające łatwy i szybki dostęp do tabliczki bezpiecznikowej. Pokrywa drzwiczek mocowana jest za pomocą jednej śruby nimbusowej z łbem grzybkowym. ­ Każdy słup wyposażony jest w uchwyt uziemienia, który znajduje się wewnątrz słupa na wysokości dolnej krawędzi drzwiczek. ­ Wszystkie konstrukcje zabezpieczone antykorozyjnie przy zastosowaniu technologii cynkowania ogniowego zgodnie z normą EN 1461. ­ Obliczenia wytrzymałościowe słupów spełniające wymagania normy wiatrowej PN-77/B-0211 dla II strefy wiatrowej. ­ Wszystkie konstrukcje znakowane znakiem CE za zgodność z PN-EN 40-5 potwierdzone Deklaracją Własności Użytkowych ­ Słupy malowane proszkowo fabrycznie na kolor wg palety RAL (do ustalenia z Zamawiającym) + powłoka antyplakat do 2,5m wysokości ­ Minimalnie 2 letnia gwarancja producenta na słupy b) Oprawy oświetleniowe LED - przewidywana ilość: 22 sztuk, spełniające następujące wymagania techniczne: ­ Korpus i obudowa oprawy wykonane z wysokociśnieniowego odlewu aluminiowego, gładkiego (w celu samooczyszczenia się) - Zamawiający nie dopuszcza korpusu żebrowanego ­ Beznarzędziowy dostęp do komory osprzętu elektrycznego ­ Oprawa powinna posiadać możliwość wymiany panelu świetlnego z diodami LED ­ Kształt oprawy okrągły lub zbliżony do okrągłego ­ Umożliwiające współpracę z różnego rodzaju czujnikami (np. ruchu, zmierzchowy) ­ Zakres temperatury otoczenia podczas pracy oprawy: od -40°C do +50°C. ­ Dwukomorowa budowa oprawy ­ Układ optyczny wykonany w postaci modułowej ­ Klosz z szyby odpornej na promieniowanie UV i uderzenia minimum IK10 ­ Montaż na wysięgniku ­ Oprawa, szczelność minimum IP 65 ­ Trwałość dla L70B50 - minimum 100.000h ­ Temperatura barwowa użytych diod do ustalenia z Zamawiającym ­ Kolor opraw wg palety RAL do ustalenia z Zamawiającym ­ Minimalnie 5 letnia gwarancja producenta na całą oprawę, obudowa, układ zasilający, źródła półprzewodnikowe LED ­ Użyte w oprawie panele LED muszą spełniać wymagania normy EN 62471 "Bezpieczeństwo fotobiologiczne lamp i systemów lampowych" ­ Elementy mocujące oprawę na słupie, wysięgniku (śruby, podkładki) muszą być wykonane ze stali nierdzewnej ­ Ze względów estetycznych i dla ujednolicenia wyglądu instalacji oświetleniowej na całym oświetlanym obszarze, wymaga się, aby oprawy o różnych mocach posiadały jednakowy kształt (jedna rodzina opraw) 3) Zakres prac: a) Faza I - opracowanie dokumentacji projektowej: ­ Przygotowanie koncepcji wymiany słupów oraz opraw oświetleniowych do zatwierdzenia przez Zamawiającego ­ Opracowanie projektu wymiany słupów i opraw oświetleniowych wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień i zezwoleń - Projekt Budowlany wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę (oraz w miarę potrzeby innych dokumentów umożliwiających realizacje robót budowlanych, niezbędnych uzgodnień, pozwoleń etc, np. potwierdzenie przyjęcia bez uwag zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę). - 8 egz. w wersji papierowej, Projekty Wykonawcze - 8 egz. w wersji papierowej, Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - 3 egz. w wersji papierowej, Przedmiary robót budowlanych - 3 egz. w wersji papierowej, Kosztorys Inwestorski - 3 ezg. w wersji papierowej. ­ Wykonanie obliczeń fotometrycznych zgodnych z sytuacjami oznaczonymi na mapach, będących załącznikami do SIWZ, na słupach i oprawach zaproponowanych przez Wykonawcę - 1 egz. w wersji papierowej. b) Faza II - wykonanie robót budowlano-montażowych: ­ Wymianę słupów oświetleniowych ­ Wymianę opraw oświetleniowych ­ Inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi: o zabezpieczenie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, o oznakowanie, ubezpieczenie oraz zabezpieczenie przejętego placu budowy na czas robót, o organizację zaplecza budowy, o organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, o bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy, o wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych. ­ Wykonanie dokumentacji powykonawczej - 3 egz. w wersji papierowej, zawierającej: o pomiary fotometryczne powykonawcze o schematy sieci oświetleniowej wykonane na mapach od celów informacyjnych, na których pokazana będzie szafka oświetleniowa zasilająca oprawy, numer słupa oświetleniowego, typ zastosowanej oprawy, o tabelę zawierającą ilości, typy opraw, moce oraz szafkę oświetleniową zasilającą oprawy. Tabelę przekazać w wersji papierowej oraz XLS o Gwarancje atesty, certyfikaty

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 71000000-8


Dodatkowe kody CPV: 71200000-0, 71220000-6, 71221000-3, 71320000-7, 71322000-1, 45310000-3, 45314300-4, 45315100-9, 45316100-6, 45310000-3, 51900000-1, 31000000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Poprawa efektywności systemów oświetlenia zewnętrznego - modernizacja oświetlenia Molo i Alei Żeglarzy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 141700
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: LUK-CONNECT ŁUKASZ MEYER
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL.Tuwima 1
Kod pocztowy: 84-220
Miejscowość: Strzebielino
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 174291
Oferta z najniższą ceną/kosztem 174291
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 342642.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.