eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › ORGANIZACJA I PROWADZENIE ZAJĘĆ SPECJALISTYCZNYCH W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU PT. "AKTYWNA RODZINA", ZGODNIE Z ZAWARTĄ UMOWĄ RPPK.08.04.00-18-0016/17-00 Z DNIA 28 GRUDNIA 2017 R. Z WOJEWÓDZKIM URZĘDEM PRACY W RZESZOWIE O DOFINANSOWANIE PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO NA LATA 2014 - 2020, OŚ PRIORYTETOWA VIII - INTEGRACJA SPOŁECZNA. DZIAŁANIE 8.4 POPRAWA DOSTĘPU DO USŁUG WSPARCIA RODZINY I PIECZY ZASTĘPCZEJ

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-07

Ogłoszenie nr 500097951-N-2018 z dnia 07-05-2018 r.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej: ORGANIZACJA I PROWADZENIE ZAJĘĆ SPECJALISTYCZNYCH W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU PT. "AKTYWNA RODZINA", ZGODNIE Z ZAWARTĄ UMOWĄ RPPK.08.04.00-18-0016/17-00 Z DNIA 28 GRUDNIA 2017 R. Z WOJEWÓDZKIM URZĘDEM PRACY W RZESZOWIE O DOFINANSOWANIE PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO NA LATA 2014 - 2020, OŚ PRIORYTETOWA VIII - INTEGRACJA SPOŁECZNA. DZIAŁANIE 8.4 POPRAWA DOSTĘPU DO USŁUG WSPARCIA RODZINY I PIECZY ZASTĘPCZEJ

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
PROJEKT PT. "AKTYWNA RODZINA", ZGODNIE Z ZAWARTĄ UMOWĄ RPPK.08.04.00-18-0016/17-00 Z DNIA 28 GRUDNIA 2017 R. Z WOJEWÓDZKIM URZĘDEM PRACY W RZESZOWIE O DOFINANSOWANIE PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO NA LATA 2014 - 2020, OŚ PRIORYTETOWA VIII - INTEGRACJA SPOŁECZNA. DZIAŁANIE 8.4 POPRAWA DOSTĘPU DO USŁUG WSPARCIA RODZINY I PIECZY ZASTĘPCZEJ

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 543582-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 85001916800000, ul. ul. Akademicka 12, 39200 Dębica, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 14 6813590,6813591,6705006, e-mail zamowienia.publiczne@mops-debica.pl, faks 146 705 006.
Adres strony internetowej (url): www.mops-debica.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ORGANIZACJA I PROWADZENIE ZAJĘĆ SPECJALISTYCZNYCH W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU PT. "AKTYWNA RODZINA", ZGODNIE Z ZAWARTĄ UMOWĄ RPPK.08.04.00-18-0016/17-00 Z DNIA 28 GRUDNIA 2017 R. Z WOJEWÓDZKIM URZĘDEM PRACY W RZESZOWIE O DOFINANSOWANIE PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO NA LATA 2014 - 2020, OŚ PRIORYTETOWA VIII - INTEGRACJA SPOŁECZNA. DZIAŁANIE 8.4 POPRAWA DOSTĘPU DO USŁUG WSPARCIA RODZINY I PIECZY ZASTĘPCZEJ

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji i prowadzenia zajęć specjalistycznych. 2. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe, 85121270-6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Usługa organizacji i przeprowadzenia zajęć specjalistycznych: stanowiących formę pomocy psychologiczno - pedagogicznej udzielanej odpowiednio do dokonanego rozpoznania potrzeb i możliwości rozwojowych oraz edukacyjnych uczestników/uczestniczek. Zajęcia będą miały charakter terapeutyczny, prowadzone będą w formie grupowej i indywidualnej, w okresie 04.2018 - 06.2019 (bez wakacji), (13 miesięcy) i obejmują: 3.1. Zajęcia specjalistyczne grupowe: wsparciem objętych będzie 46 dzieci, jednakże przypisanie do konkretnych zajęć odbędzie się w zależności od indywidualnych potrzeb dzieci: 3.1.1. socjoterapii - odbywać się będą 1 raz w tygodniu po 2 godz. z podziałam na 4 grupy tj.: PWD ul. Kraszewskiego - 1 grupa po 2 godz., PWD Sienkiewicza - 1 grupa po 2 godz., PWD Matejki - 2 grupy po godz. Celem zajęć będzie uczenie się przez uczestników/uczestniczki rozpoznawania emocji, poznanie mechanizmów uzależnienia, chorób społecznych, zdobycie nowych umiejętności takich jak: uczenie się technik pracy umysłowej, pełnienia różnych ról społecznych, rozwiązywania konfliktów. Uczestnicy/uczestnicy będą mieli stworzone odpowiednie. warunki do prawidłowych doświadczeń społecznych: poznają prawidłowe wzorce zachowań, będą uczyć się mądrego funkcjonowania w grupach nawiązując zdrowe relacje ze swoimi rówieśnikami i z dorosłym (terapeuta). Zakup pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w zależności od indywidualnych potrzeb dzieci np.: gry pamięciowe, balony do modelowania, miękkie piłeczki, naklejki, układanki edukacyjne, historyjki obrazkowe - dobre i złe zachowania w domu, bezpieczeństwo, inne, gry pamięciowe, balony do modelowania, miękkie piłeczki, naklejki, układanki, gry pamięciowe. 3.1.2. logopedyczne - odbywać się będą na każdej z 3 PWD, 1 raz w tygodniu po 1 godzinie na grupę tj. PWD ul. Kraszewskiego - 1 grupa po 1 godz., PWD Sienkiewicza - 1 grupa po 1 godz., PWD Matejki - 1 grupa po 1 godz. Zajęcia będą obejmowały: ćwiczenia aparatu artykulacyjnego (języka, warg, żuchwy, podniebienia miękkiego) poprawiające ich sprawność i precyzję ruchów, zabawy dźwiękonaśladowcze, doskonalenie słuchu fizycznego i fonematycznego, ćwiczenia oddechowe, rozwijanie kompetencji językowych i komunikacyjnych. Zakup pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w zależności od indywidualnych potrzeb dzieci np.: ćwiczenia i historyjki, puzzle, układanki do terapii logopedycznej, materiały zużywalne; papier, materiały piśmiennicze, balony, inne typu żele sensoryczne, pomoce drobne, materiały zużywalne, gry dźwiękowe. 3.1.3. korekcyjno-kompensacyjne - odbywać się będą na każdej z 3 PWD, 1 raz w tygodniu po 1 godzinie na grupę tj. PWD ul. Kraszewskiego - 1 grupa po 1 godz., PWD Sienkiewicza - 1 grupa po 1 godz., PWD Matejki - 1 grupa po 1 godz. Celem zajęć będzie umożliwienie uczestnikom/uczestniczkom opanowania umiejętności czytania, liczenia - edukacji polonistycznej i matematycznej, spostrzegania wzrokowego, orientacji przestrzennej, koordynacji wzrokowo-ruchowej. Zakup pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w zależności od indywidualnych potrzeb dzieci np.: zestawy ćwiczeń, gier edukacyjnych, materiały papiernicze, piśmiennicze i innych pomocy do terapii, zakup materiałów zużywalnych. 3.1.4. terapii psychologicznej - odbywać się będą na każdej z 3 PWD, 2 razy w miesiącu po 2 godz. na grupę tj.: PWD ul. Kraszewskiego - 1 grupa po 2 godz., PWD Sienkiewicza - 1 grupa po 2 godz., PWD Matejki - 1 grupa po 2 godz. Zajęcia dedykowane głównie uczestnikom/uczestniczkom wymagającym pomocy związanej m.in. z: niepowodzeniami i trudnościami w szkole, funkcjonowaniem w warunkach stresu, problemami wychowawczymi, emocjonalnymi, zaburzeniami nerwicowymi z przewlekłą chorobą, problemami psychosomatycznymi, zaburzeniami, przeżywającymi kryzys itp. Zakup pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w zależności od indywidualnych potrzeb dzieci np. zeszyty ćwiczeń usprawniających różne dysfunkcje, układanki, gry, materiały papiernicze, piśmiennicze i inne pomoce do terapii, w tym: puzzle emocjonalne, klocki do zabaw twórczych, gry edukacyjne, gry zręcznościowe, tablice motoryczne itd. zakup materiałów zużywalnych. 3.1.5. terapii pedagogicznej - zajęcia odbywać się będą na każdej z 3 PWD, 1 raz w tygodniu po 1 godz. na grupę tj.: PWD ul. Kraszewskiego - 1 grupa po 1 godz., PWD Sienkiewicza - 1 grupa po 1 godz., PWD Matejki - 2 grupy po 1 godz. Celem zajęć będzie usprawnianie u uczestników/uczestniczek funkcji słuchowo-językowych, wzrokowych, usprawnianie motoryki oraz koordynacji ruchowej-ćwiczenia i gry manipulacyjne, ruchowe, usprawnianie sprawności manualnej. Zakup pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w zależności od indywidualnych potrzeb dzieci np. zeszyty ćwiczeń usprawniających różne dysfunkcje, układanki, gry, materiały papiernicze, piśmiennicze i inne pomoce do terapii, w tym gry edukacyjne/dydaktyczne, zestawy ćwiczeń kosztują jednostkowo, zakup materiałów zużywalnych. 3.2. Zajęcia specjalistyczne indywidualne: 3.2.1. logoterapia - zajęcia odbywać się będą na każdej z 3 PWD, 1 x w tygodniu po 1 godzinie na uczestnika/uczestniczkę, dla łącznie 8 uczestników/uczestniczek, tj.: PWD ul. Kraszewskiego - 3 osoby po 1 godz., PWD Sienkiewicza - 2 osoby po 1 godz., PWD Matejki - 3 osoby po 1 godz. Zakup pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w zależności od indywidualnych potrzeb dzieci np. ćwiczenia i historyjki, puzzle, układanki do terapii logopedycznej, materiały zużywalne; papier, materiały piśmiennicze, balony, inne typu żele sensoryczne, gry dźwiękowe. 3.2.2. terapia psychologiczna - zajęcia odbywać się będą na każdej z 3 PWD, 2 razy w miesiącu po 1 godz. na uczestnika/uczestniczkę, dla łącznie 8 uczestników/uczestniczek, tj.: PWD ul. Kraszewskiego - 3 osoby po 1 godz., PWD Sienkiewicza - 2 osoby po 1 godz., PWD Matejki - 3 osoby po 1 godz. Zakup pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w zależności od indywidualnych potrzeb dzieci np. zeszyty ćwiczeń usprawniających różne dysfunkcje, układanki, gry, materiały papiernicze, piśmiennicze i inne pomoce do terapii, materiały zużywalne, puzzle emocjonalne, klocki do zabaw twórczych, gry edukacyjne, gry zręcznościowe, tablice motoryczne itd. 3.2.3. terapia pedagogiczna - zajęcia odbywać się będą na każdej z 3 PWD, 1 raz w tygodniu po 1 godz. na uczestnika/uczestniczkę, dla łącznie 16 uczestników/uczestniczek, tj.: PWD ul. Kraszewskiego - 5 osób po 1 godz., PWD Sienkiewicza - 4 osoby po 1 godz., PWD Matejki - 7 osób po 1 godz. Zakup pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w zależności od indywidualnych potrzeb dzieci np. zeszyty ćwiczeń usprawniających różne dysfunkcje, układanki, gry, materiały papiernicze, piśmiennicze i inne pomoce do terapii, w tym gry edukacyjne/ dydaktyczne, materiały zużywalne. 4. Każdy specjalista realizujący przedmiot zamówienia musi posiadać wykształcenie wyższe i min. 3 letnie doświadczenie w wykonywaniu zajęć będących przedmiotem zamówienia w jednostkach pomocy społecznej. 5. Zajęcia będą prowadzone w PWD w godzinach ich urzędowania. 6. Prowadzić zajęcia z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych dzieci objętych wsparciem. 7. Prowadzić dokumentację fotograficzną, którą dostarczy Zamawiającemu w terminie 5 dni po zakończeniu każdego miesiąca kalendarzowego. 8. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia: 1) przeprowadzenia testu określającego potrzeby uczestnika na początku projektu, celem zakwalifikowania do odpowiedniej grupy wsparcia w formie zajęć specjalistycznych; 2) sporządzenia listy osób zakwalifikowanych do odpowiedniej grupy zgodnie z indywidualnymi potrzebami uczestników; 3) monitorowania frekwencji uczestników na zajęciach; 4) prowadzenia dziennika zajęć, w którym sprawdzają obecności uczestników, odnotowują tematykę zajęć prowadzonych z grupą, a także ewentualne uwagi i postępy. Ponadto dziennik będzie służył do monitorowania realizacji zajęć w stosunku do przedstawionego harmonogramu zajęć przez poszczególnych specjalistów; 5) prowadzenia indywidualnych kart wsparcia w których odnotowują tematykę zajęć indywidualnych, a także ewentualne uwagi i postępy uczestników; 6) przeprowadzenia podsumowania programu zawierającą ocenę osiągnięć uczestników po zakończeniu zajęć. 9. Wykonawca zobowiązany jest sporządzać miesięczne listy potwierdzające obecność uczestników na zajęciach, które będą załącznikiem do umowy i składać Zamawiającemu w terminie do 5 dnia każdego następnego miesiąca. 10. Wykonawca jest zobowiązany informować Zamawiającego o stanie wykonania przedmiotu umowy, a w szczególności o wszelkich zagrożeniach. 11. Wykonywał swoje zadania w sposób staranny, skuteczny i terminowy, zgodnie z harmonogramem spotkań ustalonym z Kierownikiem projektu i/lub kierownikiem Placówki Wsparcia Dziennego. 12. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zleconych czynności z zachowaniem należytej staranności, jak również zabezpieczenia i zachowania w tajemnicy - zarówno w trakcie trwania umowy, jak i po jej ustaniu - wszelkich informacji i danych osobowych, nie będących jawnymi, do których uzyska dostęp w związku z realizacją powierzonych zadań. 13. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu przetwarzania danych osobowych wynikających z przepisów prawa, w szczególności Ustawy o ochronie danych osobowych oraz przepisów wykonawczych do niej - niezbędnych wymogów w celu ochrony przedmiotowych danych, do których uzyska dostęp w związku z realizacją powierzonych zadań przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem, w stopniu odpowiednim do obowiązków związanych z przetwarzaniem przedmiotowych danych. Ma również obowiązek naprawienia szkody z tytułu naruszenia zasad przetwarzania informacji i danych osobowych w przypadku ich zaistnienia. 14. Wykonawca poniesie koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia tj. we własnym zakresie organizuje sposób przybycia do miejsca wykonywania. 15. Wykonawca nie może pobierać od uczestników żadnych dodatkowych opłat. 16. Przestrzegał zasad równości szans i niedyskryminacji, w tym zasady dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn. 17. Wykonawca nie może powierzyć wykonania zamówienia osobie trzeciej bez pisemnej zgody Zamawiającego. 18. Wykonawca zobowiązuje się do przeniesienia autorskich praw majątkowych do wytworzonych dokumentów na wszystkich polach eksploatacji na rzecz Zamawiającego, zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 880). 19. Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia kontroli realizacji usługi na żądanie upoważnionej instytucji i Zamawiającego. 20. Materiały szkoleniowe opatrzone logo zgodnie z wytycznymi www.rpo.podkarpackie.pl. 21. Zamawiający ma prawo sprawdzenia osób realizujących usługę w Rejestrze Sprawców Przestępstwa na Tle Seksualnym.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 80000000-4


Dodatkowe kody CPV: 85121270-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 274248
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Centrum Szkoleniowo-Terapeutyczne SELF Marcin Mołoń
Email wykonawcy: biuro.self@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Chodkiewicza nr 7, lok. 9,
Kod pocztowy: 35-051
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 177670
Oferta z najniższą ceną/kosztem 177670
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 177670
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.