To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-07
Ogłoszenie nr 500097951-N-2018 z dnia 07-05-2018 r.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej: ORGANIZACJA I PROWADZENIE ZAJĘĆ SPECJALISTYCZNYCH
W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU PT. "AKTYWNA RODZINA", ZGODNIE Z ZAWARTĄ UMOWĄ RPPK.08.04.00-18-0016/17-00 Z DNIA 28 GRUDNIA 2017 R. Z WOJEWÓDZKIM URZĘDEM PRACY W RZESZOWIE O DOFINANSOWANIE PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO NA LATA 2014 - 2020, OŚ PRIORYTETOWA VIII - INTEGRACJA SPOŁECZNA. DZIAŁANIE 8.4 POPRAWA DOSTĘPU DO USŁUG WSPARCIA RODZINY I PIECZY ZASTĘPCZEJ
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
PROJEKT PT. "AKTYWNA RODZINA", ZGODNIE Z ZAWARTĄ UMOWĄ RPPK.08.04.00-18-0016/17-00 Z DNIA 28 GRUDNIA 2017 R. Z WOJEWÓDZKIM URZĘDEM PRACY W RZESZOWIE O DOFINANSOWANIE PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO NA LATA 2014 - 2020, OŚ PRIORYTETOWA VIII - INTEGRACJA SPOŁECZNA. DZIAŁANIE 8.4 POPRAWA DOSTĘPU DO USŁUG WSPARCIA RODZINY I PIECZY ZASTĘPCZEJ
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 543582-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 85001916800000,
ul. ul. Akademicka
12,
39200
Dębica, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
14 6813590,6813591,6705006, e-mail
zamowienia.publiczne@mops-debica.pl, faks
146 705 006.
Adres strony internetowej (url): www.mops-debica.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ORGANIZACJA I PROWADZENIE ZAJĘĆ SPECJALISTYCZNYCH W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU PT. "AKTYWNA RODZINA", ZGODNIE Z ZAWARTĄ UMOWĄ RPPK.08.04.00-18-0016/17-00 Z DNIA 28 GRUDNIA 2017 R. Z WOJEWÓDZKIM URZĘDEM PRACY W RZESZOWIE O DOFINANSOWANIE PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO NA LATA 2014 - 2020, OŚ PRIORYTETOWA VIII - INTEGRACJA SPOŁECZNA. DZIAŁANIE 8.4 POPRAWA DOSTĘPU DO USŁUG WSPARCIA RODZINY I PIECZY ZASTĘPCZEJ
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji i prowadzenia zajęć specjalistycznych. 2. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe, 85121270-6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Usługa organizacji i przeprowadzenia zajęć specjalistycznych: stanowiących formę pomocy psychologiczno - pedagogicznej udzielanej odpowiednio do dokonanego rozpoznania potrzeb i możliwości rozwojowych oraz edukacyjnych uczestników/uczestniczek. Zajęcia będą miały charakter terapeutyczny, prowadzone będą w formie grupowej i indywidualnej, w okresie 04.2018 - 06.2019 (bez wakacji), (13 miesięcy) i obejmują: 3.1. Zajęcia specjalistyczne grupowe: wsparciem objętych będzie 46 dzieci, jednakże przypisanie do konkretnych zajęć odbędzie się w zależności od indywidualnych potrzeb dzieci: 3.1.1. socjoterapii - odbywać się będą 1 raz w tygodniu po 2 godz. z podziałam na 4 grupy tj.: PWD ul. Kraszewskiego - 1 grupa po 2 godz., PWD Sienkiewicza - 1 grupa po 2 godz., PWD Matejki - 2 grupy po godz. Celem zajęć będzie uczenie się przez uczestników/uczestniczki rozpoznawania emocji, poznanie mechanizmów uzależnienia, chorób społecznych, zdobycie nowych umiejętności takich jak: uczenie się technik pracy umysłowej, pełnienia różnych ról społecznych, rozwiązywania konfliktów. Uczestnicy/uczestnicy będą mieli stworzone odpowiednie. warunki do prawidłowych doświadczeń społecznych: poznają prawidłowe wzorce zachowań, będą uczyć się mądrego funkcjonowania w grupach nawiązując zdrowe relacje ze swoimi rówieśnikami i z dorosłym (terapeuta). Zakup pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w zależności od indywidualnych potrzeb dzieci np.: gry pamięciowe, balony do modelowania, miękkie piłeczki, naklejki, układanki edukacyjne, historyjki obrazkowe - dobre i złe zachowania w domu, bezpieczeństwo, inne, gry pamięciowe, balony do modelowania, miękkie piłeczki, naklejki, układanki, gry pamięciowe. 3.1.2. logopedyczne - odbywać się będą na każdej z 3 PWD, 1 raz w tygodniu po 1 godzinie na grupę tj. PWD ul. Kraszewskiego - 1 grupa po 1 godz., PWD Sienkiewicza - 1 grupa po 1 godz., PWD Matejki - 1 grupa po 1 godz. Zajęcia będą obejmowały: ćwiczenia aparatu artykulacyjnego (języka, warg, żuchwy, podniebienia miękkiego) poprawiające ich sprawność i precyzję ruchów, zabawy dźwiękonaśladowcze, doskonalenie słuchu fizycznego i fonematycznego, ćwiczenia oddechowe, rozwijanie kompetencji językowych i komunikacyjnych. Zakup pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w zależności od indywidualnych potrzeb dzieci np.: ćwiczenia i historyjki, puzzle, układanki do terapii logopedycznej, materiały zużywalne; papier, materiały piśmiennicze, balony, inne typu żele sensoryczne, pomoce drobne, materiały zużywalne, gry dźwiękowe. 3.1.3. korekcyjno-kompensacyjne - odbywać się będą na każdej z 3 PWD, 1 raz w tygodniu po 1 godzinie na grupę tj. PWD ul. Kraszewskiego - 1 grupa po 1 godz., PWD Sienkiewicza - 1 grupa po 1 godz., PWD Matejki - 1 grupa po 1 godz. Celem zajęć będzie umożliwienie uczestnikom/uczestniczkom opanowania umiejętności czytania, liczenia - edukacji polonistycznej i matematycznej, spostrzegania wzrokowego, orientacji przestrzennej, koordynacji wzrokowo-ruchowej. Zakup pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w zależności od indywidualnych potrzeb dzieci np.: zestawy ćwiczeń, gier edukacyjnych, materiały papiernicze, piśmiennicze i innych pomocy do terapii, zakup materiałów zużywalnych. 3.1.4. terapii psychologicznej - odbywać się będą na każdej z 3 PWD, 2 razy w miesiącu po 2 godz. na grupę tj.: PWD ul. Kraszewskiego - 1 grupa po 2 godz., PWD Sienkiewicza - 1 grupa po 2 godz., PWD Matejki - 1 grupa po 2 godz. Zajęcia dedykowane głównie uczestnikom/uczestniczkom wymagającym pomocy związanej m.in. z: niepowodzeniami i trudnościami w szkole, funkcjonowaniem w warunkach stresu, problemami wychowawczymi, emocjonalnymi, zaburzeniami nerwicowymi z przewlekłą chorobą, problemami psychosomatycznymi, zaburzeniami, przeżywającymi kryzys itp. Zakup pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w zależności od indywidualnych potrzeb dzieci np. zeszyty ćwiczeń usprawniających różne dysfunkcje, układanki, gry, materiały papiernicze, piśmiennicze i inne pomoce do terapii, w tym: puzzle emocjonalne, klocki do zabaw twórczych, gry edukacyjne, gry zręcznościowe, tablice motoryczne itd. zakup materiałów zużywalnych. 3.1.5. terapii pedagogicznej - zajęcia odbywać się będą na każdej z 3 PWD, 1 raz w tygodniu po 1 godz. na grupę tj.: PWD ul. Kraszewskiego - 1 grupa po 1 godz., PWD Sienkiewicza - 1 grupa po 1 godz., PWD Matejki - 2 grupy po 1 godz. Celem zajęć będzie usprawnianie u uczestników/uczestniczek funkcji słuchowo-językowych, wzrokowych, usprawnianie motoryki oraz koordynacji ruchowej-ćwiczenia i gry manipulacyjne, ruchowe, usprawnianie sprawności manualnej. Zakup pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w zależności od indywidualnych potrzeb dzieci np. zeszyty ćwiczeń usprawniających różne dysfunkcje, układanki, gry, materiały papiernicze, piśmiennicze i inne pomoce do terapii, w tym gry edukacyjne/dydaktyczne, zestawy ćwiczeń kosztują jednostkowo, zakup materiałów zużywalnych. 3.2. Zajęcia specjalistyczne indywidualne: 3.2.1. logoterapia - zajęcia odbywać się będą na każdej z 3 PWD, 1 x w tygodniu po 1 godzinie na uczestnika/uczestniczkę, dla łącznie 8 uczestników/uczestniczek, tj.: PWD ul. Kraszewskiego - 3 osoby po 1 godz., PWD Sienkiewicza - 2 osoby po 1 godz., PWD Matejki - 3 osoby po 1 godz. Zakup pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w zależności od indywidualnych potrzeb dzieci np. ćwiczenia i historyjki, puzzle, układanki do terapii logopedycznej, materiały zużywalne; papier, materiały piśmiennicze, balony, inne typu żele sensoryczne, gry dźwiękowe. 3.2.2. terapia psychologiczna - zajęcia odbywać się będą na każdej z 3 PWD, 2 razy w miesiącu po 1 godz. na uczestnika/uczestniczkę, dla łącznie 8 uczestników/uczestniczek, tj.: PWD ul. Kraszewskiego - 3 osoby po 1 godz., PWD Sienkiewicza - 2 osoby po 1 godz., PWD Matejki - 3 osoby po 1 godz. Zakup pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w zależności od indywidualnych potrzeb dzieci np. zeszyty ćwiczeń usprawniających różne dysfunkcje, układanki, gry, materiały papiernicze, piśmiennicze i inne pomoce do terapii, materiały zużywalne, puzzle emocjonalne, klocki do zabaw twórczych, gry edukacyjne, gry zręcznościowe, tablice motoryczne itd. 3.2.3. terapia pedagogiczna - zajęcia odbywać się będą na każdej z 3 PWD, 1 raz w tygodniu po 1 godz. na uczestnika/uczestniczkę, dla łącznie 16 uczestników/uczestniczek, tj.: PWD ul. Kraszewskiego - 5 osób po 1 godz., PWD Sienkiewicza - 4 osoby po 1 godz., PWD Matejki - 7 osób po 1 godz. Zakup pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w zależności od indywidualnych potrzeb dzieci np. zeszyty ćwiczeń usprawniających różne dysfunkcje, układanki, gry, materiały papiernicze, piśmiennicze i inne pomoce do terapii, w tym gry edukacyjne/ dydaktyczne, materiały zużywalne. 4. Każdy specjalista realizujący przedmiot zamówienia musi posiadać wykształcenie wyższe i min. 3 letnie doświadczenie w wykonywaniu zajęć będących przedmiotem zamówienia w jednostkach pomocy społecznej. 5. Zajęcia będą prowadzone w PWD w godzinach ich urzędowania. 6. Prowadzić zajęcia z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych dzieci objętych wsparciem. 7. Prowadzić dokumentację fotograficzną, którą dostarczy Zamawiającemu w terminie 5 dni po zakończeniu każdego miesiąca kalendarzowego. 8. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia: 1) przeprowadzenia testu określającego potrzeby uczestnika na początku projektu, celem zakwalifikowania do odpowiedniej grupy wsparcia w formie zajęć specjalistycznych; 2) sporządzenia listy osób zakwalifikowanych do odpowiedniej grupy zgodnie z indywidualnymi potrzebami uczestników; 3) monitorowania frekwencji uczestników na zajęciach; 4) prowadzenia dziennika zajęć, w którym sprawdzają obecności uczestników, odnotowują tematykę zajęć prowadzonych z grupą, a także ewentualne uwagi i postępy. Ponadto dziennik będzie służył do monitorowania realizacji zajęć w stosunku do przedstawionego harmonogramu zajęć przez poszczególnych specjalistów; 5) prowadzenia indywidualnych kart wsparcia w których odnotowują tematykę zajęć indywidualnych, a także ewentualne uwagi i postępy uczestników; 6) przeprowadzenia podsumowania programu zawierającą ocenę osiągnięć uczestników po zakończeniu zajęć. 9. Wykonawca zobowiązany jest sporządzać miesięczne listy potwierdzające obecność uczestników na zajęciach, które będą załącznikiem do umowy i składać Zamawiającemu w terminie do 5 dnia każdego następnego miesiąca. 10. Wykonawca jest zobowiązany informować Zamawiającego o stanie wykonania przedmiotu umowy, a w szczególności o wszelkich zagrożeniach. 11. Wykonywał swoje zadania w sposób staranny, skuteczny i terminowy, zgodnie z harmonogramem spotkań ustalonym z Kierownikiem projektu i/lub kierownikiem Placówki Wsparcia Dziennego. 12. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zleconych czynności z zachowaniem należytej staranności, jak również zabezpieczenia i zachowania w tajemnicy - zarówno w trakcie trwania umowy, jak i po jej ustaniu - wszelkich informacji i danych osobowych, nie będących jawnymi, do których uzyska dostęp w związku z realizacją powierzonych zadań. 13. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu przetwarzania danych osobowych wynikających z przepisów prawa, w szczególności Ustawy o ochronie danych osobowych oraz przepisów wykonawczych do niej - niezbędnych wymogów w celu ochrony przedmiotowych danych, do których uzyska dostęp w związku z realizacją powierzonych zadań przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem, w stopniu odpowiednim do obowiązków związanych z przetwarzaniem przedmiotowych danych. Ma również obowiązek naprawienia szkody z tytułu naruszenia zasad przetwarzania informacji i danych osobowych w przypadku ich zaistnienia. 14. Wykonawca poniesie koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia tj. we własnym zakresie organizuje sposób przybycia do miejsca wykonywania. 15. Wykonawca nie może pobierać od uczestników żadnych dodatkowych opłat. 16. Przestrzegał zasad równości szans i niedyskryminacji, w tym zasady dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn. 17. Wykonawca nie może powierzyć wykonania zamówienia osobie trzeciej bez pisemnej zgody Zamawiającego. 18. Wykonawca zobowiązuje się do przeniesienia autorskich praw majątkowych do wytworzonych dokumentów na wszystkich polach eksploatacji na rzecz Zamawiającego, zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 880). 19. Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia kontroli realizacji usługi na żądanie upoważnionej instytucji i Zamawiającego. 20. Materiały szkoleniowe opatrzone logo zgodnie z wytycznymi www.rpo.podkarpackie.pl. 21. Zamawiający ma prawo sprawdzenia osób realizujących usługę w Rejestrze Sprawców Przestępstwa na Tle Seksualnym.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 80000000-4
Dodatkowe kody CPV: 85121270-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
274248
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Centrum Szkoleniowo-Terapeutyczne SELF Marcin Mołoń
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
177670
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- DIALIZATORY DO HEMODIALIZ W PAKIECIE III DLA STACJI DIALIZ W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
- Modernizacja zaplecza szatniowo-sanitarnego hali i modernizacja Sali treningowej sportów walki przy ul. Sportowej w Dębicy oraz zaplecza krytej pływalni i lodowiska przy ul. Piłsudskiego w Dębicy" 2
- Rozbudowa instalacji PV na kompleksie basenów "NEMO" w Pustkowie Osiedlu
- Dostawa artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Dębicy i Oddziału Zewnętrznego w Chmielowie
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Dębica.
- Modernizacja zaplecza szatniowo-sanitarnego hali i modernizacja Sali treningowej sportów walki przy ul. Sportowej w Dębicy oraz zaplecza krytej pływalni i lodowiska przy ul. Piłsudskiego w Dębicy
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia dwóch spotkań.
- Realizacja terapii psychologicznej dla uczestników projektu pn. Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne.
- Świadczenie usług wsparcia psychologicznego oraz terapii traumy dla uczestników projektu "ZMIENIAMY SIĘ NA LEPSZE"
- Usługa wsparcia rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze - superwizja.
- Usługa wsparcia w procesie usamodzielniania wychowanków pieczy zastępczej - warsztaty z doradztwa zawodowego.
- Usługa wsparcia w procesie usamodzielniania wychowanków pieczy zastępczej - warsztaty z doradztwa finansowego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.