eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › ORGANIZACJA I PROWADZENIE ZAJĘĆ SPECJALISTYCZNYCH W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU PT. "AKTYWNA RODZINA", ZGODNIE Z ZAWARTĄ UMOWĄ RPPK.08.04.00-18-0016/17-00 Z DNIA 28 GRUDNIA 2017 R. Z WOJEWÓDZKIM URZĘDEM PRACY W RZESZOWIE O DOFINANSOWANIE PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO NA LATA 2014 - 2020, OŚ PRIORYTETOWA VIII - INTEGRACJA SPOŁECZNA. DZIAŁANIE 8.4 POPRAWA DOSTĘPU DO USŁUG WSPARCIA RODZINY I PIECZY ZASTĘPCZEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-04-11



Ogłoszenie nr 543582-N-2018 z dnia 2018-04-11 r.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej: ORGANIZACJA I PROWADZENIE ZAJĘĆ SPECJALISTYCZNYCH W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU PT. "AKTYWNA RODZINA", ZGODNIE Z ZAWARTĄ UMOWĄ RPPK.08.04.00-18-0016/17-00 Z DNIA 28 GRUDNIA 2017 R. Z WOJEWÓDZKIM URZĘDEM PRACY W RZESZOWIE O DOFINANSOWANIE PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO NA LATA 2014 - 2020, OŚ PRIORYTETOWA VIII - INTEGRACJA SPOŁECZNA. DZIAŁANIE 8.4 POPRAWA DOSTĘPU DO USŁUG WSPARCIA RODZINY I PIECZY ZASTĘPCZEJ
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
PROJEKT PT. "AKTYWNA RODZINA", ZGODNIE Z ZAWARTĄ UMOWĄ RPPK.08.04.00-18-0016/17-00 Z DNIA 28 GRUDNIA 2017 R. Z WOJEWÓDZKIM URZĘDEM PRACY W RZESZOWIE O DOFINANSOWANIE PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO NA LATA 2014 - 2020, OŚ PRIORYTETOWA VIII - INTEGRACJA SPOŁECZNA. DZIAŁANIE 8.4 POPRAWA DOSTĘPU DO USŁUG WSPARCIA RODZINY I PIECZY ZASTĘPCZEJ

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny 85001916800000, ul. ul. Akademicka  12 , 39200   Dębica, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 14 6813590,6813591,6705006, e-mail zamowienia.publiczne@mops-debica.pl, faks 146 705 006.
Adres strony internetowej (URL): www.mops-debica.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.mops-debica.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.mops-debica.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ORGANIZACJA I PROWADZENIE ZAJĘĆ SPECJALISTYCZNYCH W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU PT. "AKTYWNA RODZINA", ZGODNIE Z ZAWARTĄ UMOWĄ RPPK.08.04.00-18-0016/17-00 Z DNIA 28 GRUDNIA 2017 R. Z WOJEWÓDZKIM URZĘDEM PRACY W RZESZOWIE O DOFINANSOWANIE PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO NA LATA 2014 - 2020, OŚ PRIORYTETOWA VIII - INTEGRACJA SPOŁECZNA. DZIAŁANIE 8.4 POPRAWA DOSTĘPU DO USŁUG WSPARCIA RODZINY I PIECZY ZASTĘPCZEJ
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji i prowadzenia zajęć specjalistycznych. 2. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe, 85121270-6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Usługa organizacji i przeprowadzenia zajęć specjalistycznych: stanowiących formę pomocy psychologiczno - pedagogicznej udzielanej odpowiednio do dokonanego rozpoznania potrzeb i możliwości rozwojowych oraz edukacyjnych uczestników/uczestniczek. Zajęcia będą miały charakter terapeutyczny, prowadzone będą w formie grupowej i indywidualnej, w okresie 04.2018 - 06.2019 (bez wakacji), (13 miesięcy) i obejmują: 3.1. Zajęcia specjalistyczne grupowe: wsparciem objętych będzie 46 dzieci, jednakże przypisanie do konkretnych zajęć odbędzie się w zależności od indywidualnych potrzeb dzieci: 3.1.1. socjoterapii - odbywać się będą 1 raz w tygodniu po 2 godz. z podziałam na 4 grupy tj.: PWD ul. Kraszewskiego - 1 grupa po 2 godz., PWD Sienkiewicza - 1 grupa po 2 godz., PWD Matejki - 2 grupy po godz. Celem zajęć będzie uczenie się przez uczestników/uczestniczki rozpoznawania emocji, poznanie mechanizmów uzależnienia, chorób społecznych, zdobycie nowych umiejętności takich jak: uczenie się technik pracy umysłowej, pełnienia różnych ról społecznych, rozwiązywania konfliktów. Uczestnicy/uczestnicy będą mieli stworzone odpowiednie. warunki do prawidłowych doświadczeń społecznych: poznają prawidłowe wzorce zachowań, będą uczyć się mądrego funkcjonowania w grupach nawiązując zdrowe relacje ze swoimi rówieśnikami i z dorosłym (terapeuta). Zakup pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w zależności od indywidualnych potrzeb dzieci np.: gry pamięciowe, balony do modelowania, miękkie piłeczki, naklejki, układanki edukacyjne, historyjki obrazkowe - dobre i złe zachowania w domu, bezpieczeństwo, inne, gry pamięciowe, balony do modelowania, miękkie piłeczki, naklejki, układanki, gry pamięciowe. 3.1.2. logopedyczne - odbywać się będą na każdej z 3 PWD, 1 raz w tygodniu po 1 godzinie na grupę tj. PWD ul. Kraszewskiego - 1 grupa po 1 godz., PWD Sienkiewicza - 1 grupa po 1 godz., PWD Matejki - 1 grupa po 1 godz. Zajęcia będą obejmowały: ćwiczenia aparatu artykulacyjnego (języka, warg, żuchwy, podniebienia miękkiego) poprawiające ich sprawność i precyzję ruchów, zabawy dźwiękonaśladowcze, doskonalenie słuchu fizycznego i fonematycznego, ćwiczenia oddechowe, rozwijanie kompetencji językowych i komunikacyjnych. Zakup pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w zależności od indywidualnych potrzeb dzieci np.: ćwiczenia i historyjki, puzzle, układanki do terapii logopedycznej, materiały zużywalne; papier, materiały piśmiennicze, balony, inne typu żele sensoryczne, pomoce drobne, materiały zużywalne, gry dźwiękowe. 3.1.3. korekcyjno-kompensacyjne - odbywać się będą na każdej z 3 PWD, 1 raz w tygodniu po 1 godzinie na grupę tj. PWD ul. Kraszewskiego - 1 grupa po 1 godz., PWD Sienkiewicza - 1 grupa po 1 godz., PWD Matejki - 1 grupa po 1 godz. Celem zajęć będzie umożliwienie uczestnikom/uczestniczkom opanowania umiejętności czytania, liczenia - edukacji polonistycznej i matematycznej, spostrzegania wzrokowego, orientacji przestrzennej, koordynacji wzrokowo-ruchowej. Zakup pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w zależności od indywidualnych potrzeb dzieci np.: zestawy ćwiczeń, gier edukacyjnych, materiały papiernicze, piśmiennicze i innych pomocy do terapii, zakup materiałów zużywalnych. 3.1.4. terapii psychologicznej - odbywać się będą na każdej z 3 PWD, 2 razy w miesiącu po 2 godz. na grupę tj.: PWD ul. Kraszewskiego - 1 grupa po 2 godz., PWD Sienkiewicza - 1 grupa po 2 godz., PWD Matejki - 1 grupa po 2 godz. Zajęcia dedykowane głównie uczestnikom/uczestniczkom wymagającym pomocy związanej m.in. z: niepowodzeniami i trudnościami w szkole, funkcjonowaniem w warunkach stresu, problemami wychowawczymi, emocjonalnymi, zaburzeniami nerwicowymi z przewlekłą chorobą, problemami psychosomatycznymi, zaburzeniami, przeżywającymi kryzys itp. Zakup pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w zależności od indywidualnych potrzeb dzieci np. zeszyty ćwiczeń usprawniających różne dysfunkcje, układanki, gry, materiały papiernicze, piśmiennicze i inne pomoce do terapii, w tym: puzzle emocjonalne, klocki do zabaw twórczych, gry edukacyjne, gry zręcznościowe, tablice motoryczne itd. zakup materiałów zużywalnych. 3.1.5. terapii pedagogicznej - zajęcia odbywać się będą na każdej z 3 PWD, 1 raz w tygodniu po 1 godz. na grupę tj.: PWD ul. Kraszewskiego - 1 grupa po 1 godz., PWD Sienkiewicza - 1 grupa po 1 godz., PWD Matejki - 2 grupy po 1 godz. Celem zajęć będzie usprawnianie u uczestników/uczestniczek funkcji słuchowo-językowych, wzrokowych, usprawnianie motoryki oraz koordynacji ruchowej-ćwiczenia i gry manipulacyjne, ruchowe, usprawnianie sprawności manualnej. Zakup pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w zależności od indywidualnych potrzeb dzieci np. zeszyty ćwiczeń usprawniających różne dysfunkcje, układanki, gry, materiały papiernicze, piśmiennicze i inne pomoce do terapii, w tym gry edukacyjne/dydaktyczne, zestawy ćwiczeń kosztują jednostkowo, zakup materiałów zużywalnych. 3.2. Zajęcia specjalistyczne indywidualne: 3.2.1. logoterapia - zajęcia odbywać się będą na każdej z 3 PWD, 1 x w tygodniu po 1 godzinie na uczestnika/uczestniczkę, dla łącznie 8 uczestników/uczestniczek, tj.: PWD ul. Kraszewskiego - 3 osoby po 1 godz., PWD Sienkiewicza - 2 osoby po 1 godz., PWD Matejki - 3 osoby po 1 godz. Zakup pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w zależności od indywidualnych potrzeb dzieci np. ćwiczenia i historyjki, puzzle, układanki do terapii logopedycznej, materiały zużywalne; papier, materiały piśmiennicze, balony, inne typu żele sensoryczne, gry dźwiękowe. 3.2.2. terapia psychologiczna - zajęcia odbywać się będą na każdej z 3 PWD, 2 razy w miesiącu po 1 godz. na uczestnika/uczestniczkę, dla łącznie 8 uczestników/uczestniczek, tj.: PWD ul. Kraszewskiego - 3 osoby po 1 godz., PWD Sienkiewicza - 2 osoby po 1 godz., PWD Matejki - 3 osoby po 1 godz. Zakup pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w zależności od indywidualnych potrzeb dzieci np. zeszyty ćwiczeń usprawniających różne dysfunkcje, układanki, gry, materiały papiernicze, piśmiennicze i inne pomoce do terapii, materiały zużywalne, puzzle emocjonalne, klocki do zabaw twórczych, gry edukacyjne, gry zręcznościowe, tablice motoryczne itd. 3.2.3. terapia pedagogiczna - zajęcia odbywać się będą na każdej z 3 PWD, 1 raz w tygodniu po 1 godz. na uczestnika/uczestniczkę, dla łącznie 16 uczestników/uczestniczek, tj.: PWD ul. Kraszewskiego - 5 osób po 1 godz., PWD Sienkiewicza - 4 osoby po 1 godz., PWD Matejki - 7 osób po 1 godz. Zakup pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w zależności od indywidualnych potrzeb dzieci np. zeszyty ćwiczeń usprawniających różne dysfunkcje, układanki, gry, materiały papiernicze, piśmiennicze i inne pomoce do terapii, w tym gry edukacyjne/ dydaktyczne, materiały zużywalne. 4. Każdy specjalista realizujący przedmiot zamówienia musi posiadać wykształcenie wyższe i min. 3 letnie doświadczenie w wykonywaniu zajęć będących przedmiotem zamówienia w jednostkach pomocy społecznej. 5. Zajęcia będą prowadzone w PWD w godzinach ich urzędowania. 6. Prowadzić zajęcia z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych dzieci objętych wsparciem. 7. Prowadzić dokumentację fotograficzną, którą dostarczy Zamawiającemu w terminie 5 dni po zakończeniu każdego miesiąca kalendarzowego. 8. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia: 1) przeprowadzenia testu określającego potrzeby uczestnika na początku projektu, celem zakwalifikowania do odpowiedniej grupy wsparcia w formie zajęć specjalistycznych; 2) sporządzenia listy osób zakwalifikowanych do odpowiedniej grupy zgodnie z indywidualnymi potrzebami uczestników; 3) monitorowania frekwencji uczestników na zajęciach; 4) prowadzenia dziennika zajęć, w którym sprawdzają obecności uczestników, odnotowują tematykę zajęć prowadzonych z grupą, a także ewentualne uwagi i postępy. Ponadto dziennik będzie służył do monitorowania realizacji zajęć w stosunku do przedstawionego harmonogramu zajęć przez poszczególnych specjalistów; 5) prowadzenia indywidualnych kart wsparcia w których odnotowują tematykę zajęć indywidualnych, a także ewentualne uwagi i postępy uczestników; 6) przeprowadzenia podsumowania programu zawierającą ocenę osiągnięć uczestników po zakończeniu zajęć. 9. Wykonawca zobowiązany jest sporządzać miesięczne listy potwierdzające obecność uczestników na zajęciach, które będą załącznikiem do umowy i składać Zamawiającemu w terminie do 5 dnia każdego następnego miesiąca. 10. Wykonawca jest zobowiązany informować Zamawiającego o stanie wykonania przedmiotu umowy, a w szczególności o wszelkich zagrożeniach. 11. Wykonywał swoje zadania w sposób staranny, skuteczny i terminowy, zgodnie z harmonogramem spotkań ustalonym z Kierownikiem projektu i/lub kierownikiem Placówki Wsparcia Dziennego. 12. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zleconych czynności z zachowaniem należytej staranności, jak również zabezpieczenia i zachowania w tajemnicy - zarówno w trakcie trwania umowy, jak i po jej ustaniu - wszelkich informacji i danych osobowych, nie będących jawnymi, do których uzyska dostęp w związku z realizacją powierzonych zadań. 13. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu przetwarzania danych osobowych wynikających z przepisów prawa, w szczególności Ustawy o ochronie danych osobowych oraz przepisów wykonawczych do niej - niezbędnych wymogów w celu ochrony przedmiotowych danych, do których uzyska dostęp w związku z realizacją powierzonych zadań przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem, w stopniu odpowiednim do obowiązków związanych z przetwarzaniem przedmiotowych danych. Ma również obowiązek naprawienia szkody z tytułu naruszenia zasad przetwarzania informacji i danych osobowych w przypadku ich zaistnienia. 14. Wykonawca poniesie koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia tj. we własnym zakresie organizuje sposób przybycia do miejsca wykonywania. 15. Wykonawca nie może pobierać od uczestników żadnych dodatkowych opłat. 16. Przestrzegał zasad równości szans i niedyskryminacji, w tym zasady dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn. 17. Wykonawca nie może powierzyć wykonania zamówienia osobie trzeciej bez pisemnej zgody Zamawiającego. 18. Wykonawca zobowiązuje się do przeniesienia autorskich praw majątkowych do wytworzonych dokumentów na wszystkich polach eksploatacji na rzecz Zamawiającego, zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 880). 19. Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia kontroli realizacji usługi na żądanie upoważnionej instytucji i Zamawiającego. 20. Materiały szkoleniowe opatrzone logo zgodnie z wytycznymi www.rpo.podkarpackie.pl. 21. Zamawiający ma prawo sprawdzenia osób realizujących usługę w Rejestrze Sprawców Przestępstwa na Tle Seksualnym.

II.5) Główny kod CPV: 80000000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
85121270-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 274248,00
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Spełnienie warunku udziału w postępowaniu dotyczące: posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania usług, o których mowa w Rozdziale IV SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zdolności finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie niższą niż 50 000zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: zdolności zawodowej: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że a) posiada min. 3 letnie doświadczenie i wykonał min 3 usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia tj. doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą dla jednostek samorządowych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; b) dysponuje nie mniej niż 5 osobami, które będą uczestniczyły w wykonywaniu przedmiotowego zamówienia, spełniającymi wykształcenie i kwalifikacje zawodowe zapewniające realizację zamówienia zgodne z Rozdziałem IV ust. 4 SIWZ. Dokumentem potwierdzającym będzie wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Wykonawca do oferty powinien przedłożyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
3) dla potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dot. a) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej - Wykonawca do oferty powinien przedłożyć oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania usług, o których mowa w Rozdziale IV SIWZ, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. b) zdolności zawodowej - wykaz usług zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, że Wykonawca posiada min. 3 letnie doświadczenie i wykonał min 3 usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia dla jednostek samorządowych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz wykaz osób, które będą uczestniczyły w wykonywaniu przedmiotowego zamówienia, posiadające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, zapewniające realizację zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. c) zdolności finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - kopia opłaconej polisy bądź inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie niższą niż 50 000zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) tj. polisa i dowód zapłaty.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Nie dotyczy

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
1) Kryterium - Cena brutto (C) - waga 60pkt.60,00
2) Kryterium Doświadczenie (D) - waga max. 40pkt. 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie w zakresie: 1) liczby godzin świadczonych usług; 2) zmiany osoby wykonującej usługę, jednakże inna osoba musi mieć doświadczenie i wykształcenie min. takie samo lub wyższe jak osoba wskazana w wykazie osób; 3) wartości zamówienia w przypadku nieprzewidzianego zdarzenia losowego, choroby, zastępstwa w realizacji usług; 4) zmian przepisów powszechnie obowiązujących, które mają wpływ na treść lub przedmiot umowy, w szczególności zmiany przepisów powszechnie obowiązujących.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-04-19, godzina: 08:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.