eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namysłów › Zaprojektowanie, wykonanie, dostawa, instalacja oraz montaż 12 tablic tyflograficznych dla projektu pt."Ochrona, promocja i rozwój dziedzictwa kulturowego na obszarze Stob-rawskiej Strefy Rehabilitacji i Rekreacji - cześć północna" - działanie z zakresu edukacji, informacji i promocji projektu z uwzględnieniem osób niewidomych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-27

Ogłoszenie nr 500095109-N-2018 z dnia 27-04-2018 r.

Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu: Zaprojektowanie, wykonanie, dostawa, instalacja oraz montaż 12 tablic tyflograficznych dla projektu pt.: "Ochrona, promocja i rozwój dziedzictwa kulturowego na obszarze Stob-rawskiej Strefy Rehabilitacji i Rekreacji - cześć północna" - działanie z zakresu edukacji, informacji i promocji projektu z uwzględnieniem osób niewidomych.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Ochrona, promocja i rozwój dziedzictwa kulturowego na obszarze Stobrawskiej Strefy Rehabilitacji i Rekreacji-część północna". Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 - Oś Priorytetowa V Ochrona środowiska, dziedzictwa kulturowego i naturalnego, Działanie 5.3 Ochrona dziedzictwa kulturowego i kultury, Poddziałanie 5.3.1 Dziedzictwo kulturowe i kultura.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 519593-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500041232-N-2018; 500041956-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu, Krajowy numer identyfikacyjny 53142196300000, ul. Pl. Wolności , 46100 Namysłów, woj. opolskie, państwo Polska, tel. (077) 410 36 95, e-mail zamowienia@namyslow.pl, faks 774 103 922.
Adres strony internetowej (url): www.namyslow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zaprojektowanie, wykonanie, dostawa, instalacja oraz montaż 12 tablic tyflograficznych dla projektu pt.: "Ochrona, promocja i rozwój dziedzictwa kulturowego na obszarze Stob-rawskiej Strefy Rehabilitacji i Rekreacji - cześć północna" - działanie z zakresu edukacji, informacji i promocji projektu z uwzględnieniem osób niewidomych.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZM.I.272.5.2018.AK-G.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie, dostawa, instalacja oraz mon-taż 12 tablic tyflograficznych dla projektu pt.: "Ochrona, promocja i rozwój dziedzictwa kulturowego na obszarze Stobrawskiej Strefy Rehabilitacji i Rekreacji - cześć północna" - działanie z zakresu edukacji, informacji i promocji projektu z uwzględnieniem osób niewi-domych. Zamówienie jest niezbędne do prawidłowej realizacji celu projektu. 2. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice Dodatkowe kody CPV: 24327400-6 - Produkty żywiczne 31523200-0 - Trwałe znaki informacyjne 39196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne 45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji 79822500-7 - Usługi projektów graficznych 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicz-nych i funkcjonalnych dotyczący zamawianego sprzętu zawarty jest w załączniku o na-zwie charakterystyka przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający przekaże Wykonawcy materiały potrzebne do wykonania projektu graficz-nego oraz tekstowego tablic dla osób widzących i niewidomych. Przed przystąpieniem do realizacji dostawy oraz instalacji i montażu tablic tyflograficznych, Dostawca zobowiąza-ny jest do przedstawienia Zamawiającemu projektu graficznego. Zamawiający do 14 dni zaakceptuje przedłożony przez Dostawcę projekt. Dopiero zaakceptowany przez Zama-wiającego projekt upoważnia Dostawcę do wykonania, dostawy, instalacji i montażu ta-blic tyflograficznych. 5. Oferowane przez wykonawcę tablice muszą posiadać wszystkie elementy wymienione w przedmiocie zamówienia. Oferowane przez wykonawcę urządzenia muszą odpowiadać minimalnym parametrom technicznym i jakościowym i nie mogą być one gorsze technicz-nie i jakościowo niż podano w opisie przedmiotu zamówienia - muszą być na poziomie lub lepsze od podanych w opisie przedmiotu zamówienia. Ponadto urządzenia muszą zawierać wszystkie elementy startowe i muszą być gotowe do pracy. 6. Ilekroć w dokumentacji przetargowej przywołany jest konkretny materiał, wyrób lub urzą-dzenie danej firmy należy to traktować jako wytyczną techniczno-jakościową i dopuszcza się zastosowanie innych materiałów, wyrobów lub urządzenia - równoważnych o parame-trach nie gorszych niż przywołane. 7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisa-nych w SIWZ, ofercie oraz umowie. 8. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów składowych przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 10. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6/7 ustawy. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wykonanie części zamówienia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należy-te wykonanie tego zamówienia. 12. Zamawiający zgodnie z art. 36b ustawy żąda podania przez Wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i po-dania ich nazw (firm). Powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia Podwyko-nawcy lub Podwykonawcom wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez którą należy rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są dostawy lub usługi stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą pomiędzy wy-branym przez Zamawiającego Wykonawcą a innym podmiotem (Podwykonawcą). 13. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga, aby do realizacji przedmiotu zamówienia, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osoby wykonujące czynności w zakresie wykonywania tablic, na podstawie umów o pracę, jeżeli wykonywa-nie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 usta-wy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 108). Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłożenia przez Wykonawcę, umów o pracę z zatrudnionymi przez niego pracownikami. 14. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale pod-wykonawców, należy wpisać w formularzu "nie dotyczy" lub inne sformułowanie. Jeżeli Wykonawca zostawi ten punkt formularza nie wypełniony Zamawiający uzna, iż zamó-wienie zostanie wykonane siłami własnymi, bez udziału podwykonawcy. 15. Informacja o możliwości udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia na podsta-wie art. 151a ustawy: Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczki na po-czet wykonania zamówienia. 16. Miejsce realizacji zamówienia: 1) Rzymskokatolicka Parafia pw. Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny w Biestrzy-kowicach - kościół parafialny Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny w Biestrzy-kowicach - 1 szt. (Gmina Świerczów). 2) Rzymskokatolicka Parafia pw. Oczyszczenia Najświętszej Maryi Panny w Bukowiu - kościół filialny pw. Św. Piotra i Pawła w Pągowie - 2 szt. (Gmina Wilków). 3) Parafia Rzymskokatolicka pw. Narodzenia Najświętszej Maryi Panny i Św. Marcina w Strzelcach - kościół parafialny pw. Narodzenia Najświętszej Maryi Panny i Św. Marcina w Strzelcach oraz kościół filialny pw. Św. Katarzyny w Gręboszowie - 2 szt. (Gmina Domaszowice). 4) Rzymskokatolicka Parafia pw. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Świerczowie - ko-ściół parafialny pw. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Świerczowie, kościół filialny pw. Św. Jadwigi w Dąbrowie oraz kościół filialny pw. Wniebowstąpienia Pana Jezusa w Miejscu - 3 szt. (Gmina Świerczów). 5) Rzymskokatolicka Parafia pw. Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny we Włochach - kościół parafialny pw. Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny we Włochach - 1 szt. (Gmina Domaszowice). 6) Gmina Domaszowice - zespół kapliczek przydrożnych - 1 szt. 7) Powiat Namysłowski - tablica z mapą rozmieszczenia zabytków projektowych oraz ta-blica dot. odcinków murów obronnych w Namysłowie objętych przedmiotowym pro-jektem - 2 szt. Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca udzieli Zamawiającemu min. 24-miesięcznej gwarancji na dostarczone i zain-stalowane tablice, a okres gwarancji będzie liczony od daty obustronnie podpisanego bez-usterkowego protokołu odbioru potwierdzającego wykonanie przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawca zobowiązuje się ponosić wszystkie koszty związane z usuwaniem wad i uste-rek w okresie gwarancyjnym. 3. Wykonawca zobowiązuje się wymienić tablice na nowe w przypadku trzech bezskutecz-nych napraw. 4. Wszystkie produkty muszą być fabrycznie nowe w całości nieużywane, nierekondycjo-nowane, niepowystawowe, nieregenerowane, kompletne. 5. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa dot. prawa dopuszczenia do używania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać przed dopuszczeniem go do używania.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30195000-2


Dodatkowe kody CPV: 24327400-6, 31523200-0, 39196200-2, 39294100-0, 45421160-3, 79342200-5, 79822500-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 117073.17
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: S2 PROJEKT Sp. z o. o. Jacek Różański
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Cazaka 13/2
Kod pocztowy: 95-100
Miejscowość: Zgierz
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 58000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 58000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 145040.65
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.