eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myszków › "ROZBUDOWA BUDYNKU DO PRAKTYCZNEJ NAUKI ZAWODU W RAMACH PROJEKTU PN. "WZMOCNIENIE INFRASTRUKTURY EDUKACYJNEJ WRAZ Z PRZYSTOSOWANIEM DO POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH ZESPOŁU SZKÓŁ NR 1 IM. E. KWIATKOWSKIEGO W MYSZKOWIE"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-27

Ogłoszenie nr 500093723-N-2018 z dnia 27-04-2018 r.

Zespół Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego: "ROZBUDOWA BUDYNKU DO PRAKTYCZNEJ NAUKI ZAWODU W RAMACH PROJEKTU PN. "WZMOCNIENIE INFRASTRUKTURY EDUKACYJNEJ WRAZ Z PRZYSTOSOWANIEM DO POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH ZESPOŁU SZKÓŁ NR 1 IM. E. KWIATKOWSKIEGO W MYSZKOWIE"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "Wzmocnienie infrastruktury edukacyjnej wraz z przystosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych Zespołu Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie" realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) dla osi priorytetowej: XII "Infrastruktura edukacyjna" dla działania 12.2 "Infrastruktura kształcenia zawodowego", dla poddziałania 12.2.2 "Infrastruktura kształcenia zawodowego - RIT"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 510316-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500030270-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 19917700000, ul. ul. E. Kwiatkowskiego 18, 42300 Myszków, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 034 313 28 40, e-mail kwiatkowski@myszkow.pl, faks 034 313 28 40.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Zespół Szkół im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie, ul. Kwiatkowskiego 18, 42-300 Myszków

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"ROZBUDOWA BUDYNKU DO PRAKTYCZNEJ NAUKI ZAWODU W RAMACH PROJEKTU PN. "WZMOCNIENIE INFRASTRUKTURY EDUKACYJNEJ WRAZ Z PRZYSTOSOWANIEM DO POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH ZESPOŁU SZKÓŁ NR 1 IM. E. KWIATKOWSKIEGO W MYSZKOWIE"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZS1.272.19.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

4.1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą : "ROZBUDOWA BUDYNKU DO PRAKTYCZNEJ NAUKI ZAWODU W RAMACH PROJEKTU PN. "WZMOCNIENIE INFRASTRUKTURY EDUKACYJNEJ WRAZ Z PRZYSTOSOWANIEM DO POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH ZESPOŁU SZKÓŁ NR 1 IM. E. KWIATKOWSKIEGO W MYSZKOWIE" 4.2 Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zakresu rzeczowego robót budowlanych polegających na rozbudowie budynku do praktycznej nauki zawodu. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4.3 W ramach przedmiotu zamówienia nastąpi rozbudowa budynku do praktycznej nauki zawodu na podstawie Dokumentacji Projektowej (Projekt Budowlany, na podstawie którego Zamawiający otrzymał decyzje o pozwoleniu na budowę) stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. Istniejący budynek do praktycznej nauki zawodu przeznaczony jest dla stanowisk zawodów ogólnobudowlanych. W ramach rozbudowy wykonany zostanie łącznik oraz zmiana sposobu użytkowania obiektu do zajęć zawodów ogólnobudowlanych na obiekt do zajęć praktycznych. W obiekcie wykonane zostaną dwa stanowiska z podnośnikami kolumnowymi i jeden z platformowym podnośnikiem hydraulicznym, stanowisko do naprawy kół i wyważarka do kół. W rozbudowanej części budynku przewiduje się wykonanie instalacji fotowoltaicznej. Zakres prac: Wykonawca winien wykonać rozbudowę istniejącego budynku do praktycznej nauki zawodu przy Zespole Szkół nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie. Inwestycja zlokalizowana jest w województwie śląskim w miejscowości Myszków. Kolejność wykonywania robót: - zagospodarowanie placu budowy - roboty ziemne - roboty budowlano-montażowe - roboty instalacyjne - roboty wykończeniowe - roboty drogowe - maszyny i urządzenia techniczne użytkowane na placu budowy 4.4 Instalacja fotowoltaiczna: Wykonawca winien wykonać instalację ogniw fotowoltaicznych z materiałów własnych na dachu budynku do praktycznej nauki zawodu przy Zespole Szkół nr 1 zgodnie z Projektem Budowlanym oraz Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Zakres robót obejmuje wykonanie: - instalacji systemowej konstrukcji nośnej dla paneli fotowoltaicznych - montażu ogniw fotowoltaicznych - środków dodatkowej ochrony od porażeń - ochrony przepięciowej Ogólne wymagania dotyczące robót: Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za zgodność z dokumentacją projektową. Rodzaje (typy) urządzeń, osprzętu i materiałów pomocniczych zastosowanych do wykonywania instalacji powinny być zgodne z podanymi w dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik do SIWZ. 4.5 W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona rozbudowę istniejącej instalacji sanitarnej na podstawie Projektu Budowlanego, Przedmiaru robót oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Podane nazwy producentów urządzeń mają znaczenie jedynie dla określenia standardów i parametrów technicznych wyrobów oraz procedur ich wbudowania. Dopuszcza się zastosowanie odmiennych materiałów aniżeli wskazane w projekcie pod warunkiem zachowania niezmiennych parametrów technicznych. Wszystkie zabudowane materiały winny posiada stosowne atesty higieniczne oraz certyfikaty wymagane przepisami prawa i dopuszczające je do stosowania. Zakres robót: Planowana inwestycja polega na przeprowadzeniu prac instalacyjnych wewnątrz i na zewnątrz budynku związanych z montażem ogrzewania elektrycznego, wentylacji mechanicznej, instalacji wod-kan oraz przekładki zew. instalacji kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w ramach zadania "Rozbudowa istniejącego budynku do praktycznej nauki zawodu przy Zespole Szkół nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie". 4.6 W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona budowę/rozbudowę instalacji elektrycznej w projektowanym budynku hali praktycznej nauki zawodu przy Zespole Szkół nr 1 w Myszkowie na podstawie Dokumentacji Projektowej, Przedmiaru robót oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. W treści Projektu Budowalnego użyto nazwy własne producentów oraz nazwy katalogowe konkretnych typów zastosowanych materiałów. Ma to na celu jednoznaczne określenie intencji projektanta oraz zawartości projektu budowlanego lecz nie jest wiążące dla Wykonawcy. Zakres robót: - układanie nowych linii zasilania; - montaż tablic rozdzielczych; - układanie linii połączeń wyrównawczych; - montaż opraw oświetleniowych; - montaż osprzętu elektroinstalacyjnego; - montaż uziemień; - montaż i podłączanie urządzeń technologicznych. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV: 45.00.00.00 -7 - Roboty budowlane 45262800-9 - Rozbudowa budynków 45442100-8 - Roboty malarskie 45421100-5 - Stolarka okienna i drzwiowa 45410000-4 - Wykonanie tynków szlachetnych wewnętrznych i zewnętrznych 45410000 - Tynkowanie 45453100 - Roboty renowacyjne Wykonanie tynków zewnętrznych i wewnętrznych 45411000 - Wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych i zewnętrznych 45410000 - Tynkowanie. Okładziny z płyt gipsowo - kartonowych 45262522-6 - Konstrukcje murowe 45262311 - Betonowanie konstrukcji 45262310 - Zbrojenie (przygotowanie i montaż zbrojenia) 45311000-0 - roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych oraz dodatkowo: 45400000-1 - roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45300000-0 - roboty w zakresie instalacji budowlanych 45314200-3 - instalacja infrastruktury kablowej 45310000-3 - roboty w zakresie instalacji elektrycznych wewnętrznych 45311100-1 - roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej 45311200-2 - roboty w zakresie opraw elektrycznych 45315100-9 - instalacyjne roboty elektryczne 45315600-4 - instalacje niskiego napięcia 45315700-5 - instalowanie rozdzielni elektrycznych 45317000-2 - inne instalacje elektryczne 45232460-4 - Roboty sanitarne 45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych 4.6 Postanowienia ogólne:: 1) Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy materiałów, urządzeń czy wyposażenia lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów, to służą one jedynie i wyłącznie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno - użytkowych założonych w dokumentacji technicznej dla danego typu rozwiązań, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Nie są one wiążące dla przyszłego Wykonawcy do ich stosowania. 2) Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, dopuszcza się rozwiązania równoważne z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania (materiały, urządzenia) będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez zamawiającego i nie będą powodować konieczności uzyskania zamiennego pozwolenia na budowę. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy, który jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane (w tym m.in. proponowane materiały, urządzenia) spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 3) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych 4) Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 4.7 Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi wykonania przedmiotu zamówienia opisanymi w niniejszej SIWZ, a w szczególności sprawne i terminowe wykonanie zamówienia. 2) Polecenia Zamawiającego powinny być wykonane przez Wykonawcę w czasie określonym przez Zamawiającego. 3) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 4) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 4.8 Obowiązek zatrudnienia pracowników na umowę o pracę zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: 1)Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 29 ust.3a ustawy Pzp. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający określa, iż wszelkie czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia na terenie budowy, mają być wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub jego podwykonawców na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót w siedzibie Zamawiającego, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy osób, w stosunku do których Wykonawca wykaże, że czynności przez nich realizowane nie podlegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. 2) Dla udokumentowania tego faktu w terminie 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu pracowników na umowę o pracę, o których mowa w ppkt. 1). Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte oświadczeniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy/umów o pracę (lub kopie druku ZUS RCA) osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów (lub kopie druku ZUS RCA) powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 3) W przypadku konieczności zmiany - w okresie trwania umowy osób wykonujących czynności w ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu zaktualizowanego oświadczenia o zatrudnieniu pracowników na umowę o pracę, o których mowa w ppkt. 1) Obowiązek ten Wykonawca zrealizuje w terminie 5 dni roboczych od dokonania przedmiotowej zmiany. Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy/umów o pracę (lub kopie druku ZUS RCA) osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów (lub kopie druku ZUS RCA) powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 4) Zamawiający może w każdym czasie realizacji umowy zwrócić się ponownie do Wykonawcy/Podwykonawcy o przedłożenie aktualnego oświadczenia, o którym mowa w ppkt. 2) oraz o okazanie dowodów potwierdzających zatrudnienie osób, natomiast Wykonawca/Podwykonawca ma obowiązek przedstawić je niezwłocznie zamawiającemu, ale w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od momentu wezwania. 5) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Pracownicy skierowani do realizacji przedmiotu zamówienia, w stosunku do których Wykonawca nie oświadczył, że są zatrudnieni na podstawie stosunku pracy nie będą wpuszczani na teren budowy, a więc nie będą mogli wykonywać pracy z winy Wykonawcy. 6) W przypadku, gdy Wykonawca lub Podwykonawca nie dochowa, któregokolwiek z terminu wskazanego w ppkt.2), ppkt. 3) oraz w ppkt. 4) Zamawiający obciąży Wykonawcę karami umownymi za każdy dzień zwłoki, w wysokości 0,1% całkowitego wynagrodzenia brutto Wykonawcy. 4.9 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podanie przez Wykonawcę firm podwykonawców. 4.9.1 Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4.9.2 Jeżeli powierzenie podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art.25a ust.1 Ustawy Pzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 4.9.3 Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę albo zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 4.9.4 Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 4.9.5 Pozostałe zapisy dotyczące podwykonawstwa, w tym dotyczące umowy o podwykonawstwo, zawarte są we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45262800-9, 45442100-8, 45421100-5, 45410000-4, 45262522-6, 45311000-0, 45400000-1, 45300000-0, 45314200-3, 45310000-3, 45311100-1, 45311200-2, 45315100-9, 45315600-4, 45315700-5, 45317000-2, 45232460-4, 45261215-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 778981.69
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EL-RAF Rafał Rzepa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Nieznanice, ul. Sobieskiego 44a
Kod pocztowy: 42-270
Miejscowość: Kłomnice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 920000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 920000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1243361.12
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.