eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mieroszów › Budowa oraz przebudowa ogólnodostępnej infrastruktury rekreacyjnej na terenie Gminy Mieroszów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-25

Ogłoszenie nr 500091316-N-2018 z dnia 25-04-2018 r.

Gmina Mieroszów: Budowa oraz przebudowa ogólnodostępnej infrastruktury rekreacyjnej na terenie Gminy Mieroszów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
PROW 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 530924-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Mieroszów, Krajowy numer identyfikacyjny 89071826000000, ul. pl. Niepodległości 1, 58350 Mieroszów, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 748 494 318, e-mail urzad@mieroszow.pl, faks (074) 84 94 323.
Adres strony internetowej (url): https://bip.mieroszow.pl/zamowienia-publiczne

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa oraz przebudowa ogólnodostępnej infrastruktury rekreacyjnej na terenie Gminy Mieroszów

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GPIiOŚ.271.7.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn.: "Budowa oraz przebudowa ogólnodostępnej infrastruktury rekreacyjnej na terenie Gminy Mieroszów". 2) Zadanie inwestycyjne jw. obejmuje wykonanie prac, o których mowa w pkt. 3 na terenie trzech lokalizacji: dz. nr ewid. 84/12, obr. 2 Mieroszów; dz. nr ewid. 101/6, 101/3 obr. Golińsk; dz. nr ewid. 92/82, obr. Soko.owsko. 3) Przedmiot zamówienia obejmuje prace w zakresie: rozbiórki istniejących obiektów, robót ziemnych, wykonania utwardzonych dojść, zieleni, ogrodzenia terenu, montażu ma.ej architektury, w tym tablic z regulaminem placu zabaw, którego treść określa Uchwa.a nr XXXIX/180/17 Rady Miejskiej Mieroszowa z dnia 27 kwietnia 2017 r. oraz montażu tablic informujących o otrzymanej pomocy finansowej, przekazanych przez Zamawiającego. W ramach przedmiotu zamówienia obowiązkiem Wykonawcy będzie również za.ożenie książek obiektu budowlanego, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie książki obiektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz. 1134) oraz przeprowadzanie w okresie rękojmi za wady okresowych kontroli rocznych stanu technicznego i przydatności do użytkowania urządzeń zamontowanych na placach zabaw, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane. (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.). 4) Zamawiający informuje, iż teren nieruchomości dz. nr. ewid. 92/82, obr. Soko.owsko znajduje się na obszarze zabytku, tj. historycznego uk.adu urbanistycznego wpisanego do rejestru zabytków. Zatem, roboty budowlane na terenie nieruchomości jw. powinny być wykonane zgodnie z Decyzją nr 1773/2016 z dnia 27.12.2016 r. Dolnośląskiego Konserwatora Zabytków we Wroc.awiu - pozwoleniem na prowadzenie robót budowlanych na terenie uk.adu urbanistycznego. Wykonawca, podczas sporządzania oferty powinien uwzględnić konieczność uzgodnienia przyjętych rozwiązań w zakresie infrastruktury rekreacyjnej z Konserwatorem Zabytków. 5) Zamawiający oświadcza, iż przekaże do dyspozycji Wykonawcy materia. budowlany niezbędny do wykonania robót w zakresie nawierzchni na terenie dz. nr ewid. 92/82, obr. Sokołowsko, tj. kostkę oraz oporniki granitowe.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45212140-9


Dodatkowe kody CPV: 45212100-7, 45212221-1, 45212000-6, 45220000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 185000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Magic Garden Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@hustawki.com
Adres pocztowy: ul. Wyszyńskiego 60a
Kod pocztowy: 88-170
Miejscowość: Pakość
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 227550.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 227550.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 364080.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.