eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raciąż › Zakup sprzętu wraz z oprogramowaniem, EOD oraz e-usług wraz z ich wdrożeniem i uruchomienie w ramach projektu pn"Platforma e-Urząd w Raciążu"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-24

Ogłoszenie nr 500089959-N-2018 z dnia 24-04-2018 r.

Urząd Miejski w Raciążu: Zakup sprzętu wraz z oprogramowaniem, EOD oraz e-usług wraz z ich wdrożeniem i uruchomienie w ramach projektu pn: "Platforma e-Urząd w Raciążu"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa II "Wzrost e-potencjału Mazowsza", Działanie 2.1 "E-usługi", Poddziałanie 2.1.1 "E-usługi dla Mazowsza"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500920-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500017223-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miejski w Raciążu, Krajowy numer identyfikacyjny 52851100000, ul. pl. A. Mickiewicza 17, 09-140 Raciąż, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 236 791 163, e-mail sekretariat@miastoraciaz.pl, faks 236 791 865.
Adres strony internetowej (url): www.miastoraciaz.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://bip.um.raciaz.asi.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup sprzętu wraz z oprogramowaniem, EOD oraz e-usług wraz z ich wdrożeniem i uruchomienie w ramach projektu pn: "Platforma e-Urząd w Raciążu"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

KS.271.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest "Zakup sprzętu wraz z oprogramowaniem, EOD oraz e-usług wraz z ich wdrożeniem i uruchomienie w ramach projektu pn: "Platforma e-Urząd w Raciążu". Realizacja ww. przedmiotu zamówienia będzie polegała na implementacji poniższych zadań: Zadanie 1. Wdrożenie systemu elektronicznego obiegu dokumentów w Urzędzie Miejskim w Raciążu oraz jednostkach podległych Zadanie 2. Zakup narzędzi warstwy sprzętowej i programowej niezbędnych do zapewnienia bezpieczeństwa przesyłanych informacji Zadanie 3. Wdrożenie Platformy e-Urząd w Raciążu (w tym wdrożenie zintegrowanego systemu dziedzinowego) Zadanie 5. Zakup sprzętu teleinformatycznego Zadanie 6. Dostawa i montaż zakupionego sprzętu Dostawa i wdrożenie systemów informatycznych swym zakresem obejmuje: 1) uruchomienie e-usług finansowych: a) zakup licencji zintegrowanego systemu dziedzinowego dla Urzędu Miejskiego w Raciążu, b) wdrożenie zintegrowanego systemu dziedzinowego i asysta techniczna, c) zakup licencji portalu informacyjno-płatniczego dla Urzędu Miejskiego w Raciążu, d) wdrożenie portalu informacyjno-płatniczego i asysta techniczna, e) opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP, f) wyposażenie serwerowni - zakup oprogramowania systemowego i bazodanowego, 2) wdrożenie e-usług publicznych dla urzędu: a) audyt obecnie istniejących procedur i dokumentów dotyczących elektronizowanych e-usług, b) przygotowanie ustandaryzowanych projektów dokumentów niezbędnych przy świadczeniu e-usług, c) przygotowanie formularzy e-usług, d) konfiguracja ESP na ePUAP w zakresie świadczonych e-usług, 3) Zakup niezbędnej infrastruktury teleinformatycznej m.in.: a) Zestawy komputerowe b) urządzenia wielofunkcyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 72263000-6


Dodatkowe kody CPV: 72268000-1, 72265000-0, 79632000-3, 48000000-8, 48800000-6, 48219200-8, 48624000-8, 48620000-0, 30213000-5, 45314320-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 811000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: COIG SA
Email wykonawcy: coig@coig.pl
Adres pocztowy: ul. Mikołowska 100
Kod pocztowy: 40-065
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 811000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 811000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 811000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.