eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chmielnik › Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Chmielnik i jej jednostek organizacyjnych oraz Zakładu Usług Komunalnych w Chmielniku Sp. z o.o."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-24

Ogłoszenie nr 500089931-N-2018 z dnia 24-04-2018 r.

Gmina Chmielnik: Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Chmielnik i jej jednostek organizacyjnych oraz Zakładu Usług Komunalnych w Chmielniku Sp. z o.o."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 531051-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Gmina Chmielnik Plac Kościuszki 7, 26-020 Chmielnik NIP 657-25-31-581 REGON 291009745, Renata Kułagowska- Ćwiek Inspektor ds. projektów strukturalnych, tel. 413543273
Szkoła Podstawowa im. Stefana Żeromskiego ul. Szkolna 7, 26-020 Chmielnik Filie: Lubania, Suchowola, NIP 6572531581 Dyrektor Renata Nowak tel. 413542113
Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chmielniku, ul. A. Dygasińskiego 12, 26-020 Chmielnik NIP 6572531581 Dyrektor Monika Skuza tel 413544383
Samorządowe Przedszkole w Chmielniku Oddział zamiejscowy w Suchowoli, ul. Sienkiewicza 8, 26-020 Chmielnik NIP 6572531581, Dyrektor Iwona Misterkiewicz tel. 413542266
Zespół Placówek Oświatowych w Piotrkowicach, ul. Tarnowskich 1; 26-020 Chmielnik NIP 6572531581 Dyrektor Jacek Sobaś tel 413549012
Zakład Usług Komunalnych w Chmielniku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z/s w Zreczu Dużym 1A, 26-020 Chmielnik NIP 657-243-89-01 Regon 292456446 Prezes Spółki Jerzy Grusiecki tel. 413544430
Chmielnickie Centrum Kultury, ul. Starobuska 10, 26-020 Chmielnik NIP 655-13-16-452 Regon 000287361 Dyrektor Małgorzata Gładyszewska tel. 413542397
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Kielecka 18, 26-020 Chmielnik NIP 6572279727 Dyrektor Grażyna Dulińska - Francuz tel. 413542944


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Chmielnik, Krajowy numer identyfikacyjny 29100974500000, ul. Plac Kościuszki 7, 26020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 543 273, e-mail inwestycje@chmielnik.com, faks 413 543 273.
Adres strony internetowej (url): www.chmielnik.com

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Gmina Chmielnik - Zamawiający w niniejszym postępowaniu działa w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz podmiotów wymienionych powyżej ( Odbiorców) - podstawa prawna art.16 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. j. t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm. Dostawa energii elektrycznej będzie się odbywała na podstawie umów: - Zamawiającego - Gminy Chmielnik oraz wybranego Wykonawcy określających zasady sprzedaży energii elektrycznej - Załącznik Nr 2a do SIWZ ( dotyczy energii na potrzeby oświetlenia drogowego) - Zamawiającego - Gminy Chmielnik oraz wybranego Wykonawcy określających zasady sprzedaży energii elektrycznej - Załącznik Nr 2b do SIWZ ( dotyczy energii na potrzeby oświetlenia lokali i obiektów) oraz - odrębnych umów sprzedaży energii elektrycznej zawartych przez poszczególne jednostki - Płatników/Odbiorców wskazanych w Załączniku do umowy - Załącznik nr 2c do SIWZ.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Chmielnik i jej jednostek organizacyjnych oraz Zakładu Usług Komunalnych w Chmielniku Sp. z o.o."

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IPS.271.13.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej na potrzeby: a) oświetlenia drogowego oraz b) oświetlenia lokali i obiektów. Gmina Chmielnik - Zamawiający w niniejszym postępowaniu działa w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz podmiotów wymienionych poniżej ( Odbiorców) - podstawa prawna art.16 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. j. t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.: 1)Urząd Miasta i Gminy w Chmielniku, Plac Kościuszki 7, 26-020 Chmielnik 2)Szkoła Podstawowa im. Stefana Żeromskiego ul. Szkolna 7, 26-020 Chmielnik Filie: Lubania, Suchowola, 3)Gimnazjum im. Gen. Kazimierza Tańskiego w Chmielniku, ul. Szkolna 7, 26-020 Chmielnik ( wspólny licznik ze Szkołą Podstawową w Chmielniku) 4)Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chmielniku, ul. A. Dygasińskiego 12, 26-020 Chmielnik 5)Samorządowe Przedszkole w Chmielniku Oddział zamiejscowy w Suchowoli, ul. Sienkiewicza 8, 26-020 Chmielnik 6)Zespół Placówek Oświatowych w Piotrkowicach, ul. Tarnowskich 1; 26-020 Chmielnik 7)Zakład Usług Komunalnych w Chmielniku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z/s w Zreczu Dużym 1A, 26-020 Chmielnik 8)Chmielnickie Centrum Kultury, ul. Starobuska 10, 26-020 Chmielnik 9)Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Kielecka 18, 26-020 Chmielnik 2.Postępowanie prowadzone jest w częściach z następującym podziałem: Część 1 - Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego, Część 2 - Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia budynków i obiektów. 3.Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ( t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 220) i zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi i Polskimi Normami. 4.Standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia opisane są w: a) ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r., poz. 220), b) rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r., Nr 93, poz.623 z późn. zm.), c) rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 29 grudnia 2017 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r., poz. 2500 ). 5.Dostawa energii elektrycznej będzie się odbywała na podstawie umów: - Zamawiającego - Gminy Chmielnik oraz wybranego Wykonawcy określających zasady sprzedaży energii elektrycznej - Załącznik Nr 2a do SIWZ ( dotyczy energii na potrzeby oświetlenia drogowego) - Zamawiającego - Gminy Chmielnik oraz wybranego Wykonawcy określających zasady sprzedaży energii elektrycznej - Załącznik Nr 2b do SIWZ ( dotyczy energii na potrzeby oświetlenia lokali i obiektów) oraz - odrębnych umów sprzedaży energii elektrycznej zawartych przez poszczególne jednostki - Płatników/Odbiorców wskazanych w Załączniku do umowy - Załącznik nr 2c do SIWZ. 6.Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w okresie od dnia 01.07.2018 r. do 31.12.2020 r. o: - łącznym szacowanym wolumenie 3 774,39 [MWh], - mocy umownej ogółem: 1 632,55 [ kW] z zastrzeżeniem nie wcześniej niż po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy, - łączna ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną 185 szt., Zakres rzeczowy poszczególnych części zamówienia: 6.1.Część 1 - Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego w okresie od dnia 01.07.2018 r. do 31.12.2020 r. z zastrzeżeniem nie wcześniej niż po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy : - moc umowna oświetlenia ulicznego - 510,55 [ kW ] - szacowane zużycie w okresie obowiązywania umowy 2 399,98 [MWh], - ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną - 92 punkty 6.2.Część 2 - Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia budynków i obiektów w okresie od dnia 01.07.2018 r. do 31.12.2020 r. z zastrzeżeniem nie wcześniej niż po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy: - moc umowna oświetlenia lokali i obiektów - 1 122 [ kW ] - szacowane zużycie w okresie obowiązywania umowy 1 374,41 [MWh], - ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną - 93 punkty. 7.Ewentualna zmiana szacowanego zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg cen jednostkowych określonych w dokumentacji przetargowej. 8.Szczegółowe zestawienie szacowanego zużycia energii elektrycznej w poszczególnych taryfach oraz wykaz punktów poboru energii elektrycznej zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ (Część 1) oraz Załącznik nr 8 do SIWZ ( Część 2 ). 9.Zamawiający w roku 2018 przewiduje realizację przedsięwzięcia związanego z modernizacją oświetlenia drogowego, co może skutkować zmniejszeniem zużycia energii elektrycznej, redukcją punktów poboru energii elektrycznej, zmniejszeniem mocy umownej dla 1 części zamówienia (w szacunku zużycia energii elektrycznej nie uwzględniono ewentualnego zmniejszenia zużycia energii elektrycznej związanego z przewidywaną modernizacją oświetlenia drogowego. Zamawiający przewiduje ogłoszenie przetargu nieograniczonego na modernizację oświetlenia drogowego w formule "zaprojektuj i wybuduj" w I kwartale 2018r. 10.Zamawiający/odbiorcy posiadają tytuł prawny do wszystkich punktów poboru objętych postępowaniem. 11.Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych pomiędzy Zamawiającymi (odbiorcami/płatnikami) a Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) PGE Dystrybucja S.A. Świadczenie usług dystrybucji nie jest przedmiotem niniejszego postępowania. Zamawiający ma zawarte umowy na świadczenie usług dystrybucyjnych na czas nieokreślony oraz zapewni ich utrzymanie w mocy przez cały okres trwania umowy. 12. Energia elektryczna kupowana na podstawie umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania zużywana będzie na potrzeby odbiorcy końcowego, co oznacza, że Zamawiający nie jest przedsiębiorstwem energetycznym w rozumieniu ustawy Prawo Energetyczne. 13.Zamawiający przekaże wszystkie niezbędne dane i dokumenty potrzebne do skutecznego przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy energii elektrycznej Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza. Zamawiający upełnomocni Wykonawcę, z którym zostanie zawarta umowa do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy. 14.Wykonawca powinien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 15.Wykonawcy zobowiązani są do wypełnienia oświadczenia dotyczącego statusu przedsiębiorcy ( informacja o charakterze statystycznym wymagana do ogłoszenia o udzieleniu zamówienia, publikowanego przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych) zamieszczonego w formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 do SIWZ. Zgodnie z art. 105 ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej ( Dz. U. z 2016r. poz. 1829 z późn. zm.) za małego przedsiębiorcę uważa się przedsiębiorcę, który w co najmniej jednym z dwóch ostatnich lat obrotowych: 1) zatrudniał średniorocznie mniej niż 50 pracowników oraz 2) osiągnął roczny obrót netto ze sprzedaży towarów, wyrobów i usług oraz operacji finansowych nieprzekraczający równowartości w złotych 10 mln euro, lub sumy aktywów jego bilansu sporządzonego na koniec jednego z tych lat nie przekroczyły równowartości w złotych 10 milionów euro. Zgodnie z art. 106 ww. ustawy za średniego przedsiębiorcę uważa się przedsiębiorcę, który w co najmniej jednym z dwóch ostatnich lat obrotowych: 1) zatrudniał średniorocznie mniej niż 250 pracowników oraz 2) osiągnął roczny obrót netto ze sprzedaży towarów, wyrobów i usług oraz operacji finansowych nieprzekraczający równowartości w złotych 50 mln euro, lub sumy aktywów jego bilansu sporządzonego na koniec jednego z tych lat nie przekroczyły równowartości w złotych 43 milionów euro.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 09.31.00.00 - Elektryczność


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 498690.80
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Energia Polska Sp. zo.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Kasztanowa 5
Kod pocztowy: 53-125
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 612239.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 612239.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 769577.59
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia budynków i obiektów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 319605.30
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Orange Polska Orange Energia S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Jerozolimskie 160
Kod pocztowy: 02-326
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 384594.28
Oferta z najniższą ceną/kosztem 378677.44
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 439536.32
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Oferty wybranych Wykonawców na I i II część zamówienia spełniają warunki SIWZ i ustawy Prawo zamówień publicznych. Każda oferta uzyskała w ocenie największą ilość punktów, tj. 100

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.