eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chęciny › Strzeżenie Ruin Zamku Królewskiego w Chęcinach i terenu wokół z infrastrukturą budowlaną i techniczną oraz przyległym parkingiem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-29

Ogłoszenie nr 500083387-N-2017 z dnia 29-12-2017 r.

Zamek Królewski w Chęcinach: Strzeżenie Ruin Zamku Królewskiego w Chęcinach i terenu wokół z infrastrukturą budowlaną i techniczną oraz przyległym parkingiem

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 630623-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zamek Królewski w Chęcinach, Krajowy numer identyfikacyjny 36048461900000, ul. Małogoska 7, 26-060 Chęciny, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 308 00 48, e-mail biuro@zamek.checiny.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): www.zamek.checiny.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Strzeżenie Ruin Zamku Królewskiego w Chęcinach i terenu wokół z infrastrukturą budowlaną i techniczną oraz przyległym parkingiem

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Strzeżenie Ruin Zamku Królewskiego w Chęcinach i terenu wokół z infrastrukturą budowlaną i techniczną oraz przyległym parkingiem. Zapewnienie obecnym na niniejszym terenie bezpieczeństwa, ochrony mienia oraz udzielanie informacji przybyłym turystom. Strzeżenie obiektu polega na: a) Stałym przebywaniu oraz kontroli terenu objętym strzeżeniem w czasie określonym przez Zamawiającego. b) Patrolowaniu wyznaczonej trasy w ustalonych czasach (nie rzadziej niż co 2 godz.) określonych po podpisaniu umowy udokumentowanych przez system kontroli dostarczony przez Wykonawcę. c) Podejmowaniu działań mających na celu niedopuszczenie do wstępu osób nieuprawnionych i nieupoważnionych na teren chroniony. d) Podejmowaniu działań zmierzających do zapobieżenia przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu i porządkowi publicznemu/przeciwdziałaniu kradzieży, włamaniu, zniszczenia mienia. e) Interwencji, w przypadku zagrożenia osób i mienia znajdującego się na terenie objętym strzeżeniem. f) Powiadomienie odpowiednich służb o pożarze, awarii, włamaniu, kradzieży itp. oraz podejmowaniu działań zmierzających do zmniejszenia strat. g) W uzasadnionych przypadkach zatrzymania sprawcy włamania, kradzieży lub innego przestępstwa dokonanego na szkodę Zleceniodawcy i niezwłocznie przekazanie policji. h) W sytuacji zagrożenia zapewnienie wsparcia patrolu interwencyjnego. i) Wsparcie, o którym mowa w zdaniu poprzednim udzielone będzie w maksymalnym czasie 30 min od otrzymania od pracownika przebywającego w terenie chronionym informacji o sytuacji zagrożenia. j) Obsłudze alarmów. k) Udzielanie podstawowych informacji turystom. l) Zatrudnieniu na umowę o pracę wymiarze co najmniej ½ etatu koordynatora nadzorującego pracę zatrudnionych osób do realizacji zamówienia uprawnionego do kontaktu z Zamawiającym. Wydelegowani pracownicy są zobowiązani dbać o swój wygląd osobisty, kulturę osobistą, takt i szacunek dla pracowników i turystów. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienie pracownikom jednolitego, schludnego i reprezentacyjnego umundurowania pracowników ochrony z napisem "OCHRONA", oraz do uzupełnienia umundurowania pracownika o identyfikator ze zdjęciem oraz wyposażenie w środki łączności bezprzewodowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 134915.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "CZA-TA" Niciak Spółka Jawna
Email wykonawcy: sekretariat@cza-ta.com.pl
Adres pocztowy: ul.Żabia 15
Kod pocztowy: 97-300
Miejscowość: Piotrków Trybunalski
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 134915.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 134915.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 152189.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.