eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowinka › Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Nowinka

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-29

Ogłoszenie nr 500082882-N-2017 z dnia 29-12-2017 r.

Wójt Gminy Nowinka: Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Nowinka

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 630172-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wójt Gminy Nowinka, Krajowy numer identyfikacyjny 79067098700000, ul. , 16304 Nowinka, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 087 6419520, 6419541, e-mail ugnowinka@poczta.onet.pl, faks 876 419 660.
Adres strony internetowej (url): www.gminanowinka.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.gminanowinka.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Nowinka

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

AD II.2710.11.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Nowinka z miejscowości: Ateny, Barszczowa Góra, Gatne Pierwsze, Danowskie, Gatne Drugie, Juryzdyka, Józefowo, Krusznik, Olszanka, Osińska Buda, Pijawne Polskie, Podnowinka, Podkrólówek, Sokolne, Szczeberka, Szczebra, Szczepki, Kopanica, Strękowizna, Tobołowo, Walne, Nowinka, Cisówek, Bryzgiel, Monkinie, Pijawne Ruskie. 2. Postępowanie zostało podzielone na części: Część I: Odbiór odpadów zmieszanych z terenu gminy Nowinka Część II: Odbiór odpadów segregowanych z terenu gminy Nowinka 3. Liczba ludności według ewidencji ludności 2966. Liczba gospodarstw domowych ok. 930, z tendencją wzrostu. Powyższe dane ilościowe należy traktować jako przybliżone. Zamawiający nie dysponuje obecnie dokładniejszymi danymi. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania od właścicieli nieruchomości zamieszkałych każdej ilości zebranych odpadów komunalnych zmieszanych i zebranych selektywnie. 4. Odbiór odpadów komunalnych winien odbywać się zgodnie z wytycznymi Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podlaskiego, obowiązującymi uchwałami Rady Gminy Nowinka w sprawie uchwalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Nowinka, w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów oraz innymi aktami prawa krajowego lub miejscowego mogącymi mieć wpływ na realizację zamówienia. 5. Regionalna Instalacja Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) dla Gminy Nowinka to: Zakład Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Koszarówce ze Stacją Przeładunkową w Augustowie, Operatorem RIPOK-u, jest: BIOM sp. z o. o. z siedzibą w Dolistowie Starym I 144, 19-124 Jaświły, Biuro Zarządu: Zabiele 37, 19-124 Jaświły, tel. 85 733 18 20, tel/fax 85 716 17 55. 6. Za zagospodarowanie odpadów odpowiada Zamawiający Część I: Odbiór odpadów zmieszanych z terenu gminy Nowinka 7. Odpady komunalne zmieszane zebrane od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Nowinka należy przekazać do: Stacji Przeładunkowej w Augustowie - odpady komunalne zmieszane. Przekazywanie odpadów do Stacji Przeładunkowej w Augustowie odbywać się będzie na podstawie porozumienia, które Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć z operatorem RIPOK-u (treść porozumienia stanowi załącznik do specyfikacji). 8. Urządzenia do gromadzenia odpadów. Obowiązkiem właściciela nieruchomości jest wyposażenie nieruchomości w pojemniki na śmieci. Przedsiębiorstwo zobowiązuje się do umożliwienia mieszkańcom Gminy Nowinka zakupu lub dzierżawy pojemników do zbierania odpadów. 9. Wykonawca ma obowiązek odbierania odpadów gromadzonych także w pojemnikach będących własnością właścicieli nieruchomości, jeśli spełniają one wymagania określone w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Nowinka. 10. Pojemniki przeznaczone do zbierania odpadów należy dostosować do potrzeb indywidualnych właścicieli zachowując minimalną pojemność, zgodnie z § 7 Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Nowinka. 11. Odpady komunalne zbierane w sposób nieselektywny /zmieszany należy gromadzić w pojemnikach o minimalnej pojemności w przypadku zabudowy jednorodzinnej 110 l, w przypadku zabudowy wielorodzinnej 1100 l. 12. Worki muszą zostać dostarczone po każdorazowym odbiorze. Kolejne worki należy pozostawić w ilości co najmniej odpowiadającej odebranym workom właścicielowi nieruchomości. Worki będą udostępniane bezpłatnie. 13. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych zmieszanych od właścicieli nieruchomości 1 raz w miesiącu, a w okresie maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień nie rzadziej niż 2 razy w miesiącu. W nagłych przypadkach Zamawiający może zlecić dodatkowy wywóz odpadów na podstawie odrębnej umowy. 14. Wykonawca zbierający odpady zmieszane zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych z dwóch punktów zbierania odpadów zlokalizowanych na terenie Gminy Nowinka. W punktach będą ustawione pojemniki (w zależności od potrzeb - maksymalnie wszystkich pojemników 48 sztuk) o pojemności 1100 l, które są własnością Gminy Nowinka. Powyższe punkty będą funkcjonować od 1 maja do 30 września. Częstotliwość wywozu wszystkich odpadów zmieszanych - 4 razy w miesiącu. Zamawiający może zlecić dodatkowy wywóz odpadów na podstawie odrębnej umowy. 15. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy: 1) Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru działalności regulowanej zgodnie z art. 9c ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 2) Podmiot odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r, poz. 122) oraz przestrzegać postanowień regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Nowinka. 3) Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania zmieszanych odpadów komunalnych zgodnie z Wojewódzkim Planem Gospodarki odpadami na lata 2012 - 2017 do stacji przeładunkowej w Augustowie będącej częścią regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych w Koszarówce. 4) Obowiązkiem wykonawcy będzie odbieranie odpadów komunalnych od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie gminy Nowinka, również z punktów trudno dostępnych (szczególnie zimą i w okresie wzmożonych opadów deszczu i śniegu). Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów komunalnych również z nowych nieruchomości, które zostaną zamieszkane w okresie trwania umowy, wyposażyć je w pojemniki lub worki, w ciągu 7 dni od poinformowania go o takim fakcie przez Zamawiającego. 5) Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług dodatkowych płatnych przez właścicieli nieruchomości tj. udostępnienie pojemnika, kontenera, worka typu big bag, przeznaczonego na odpady budowlane i rozbiórkowe z remontów prowadzonych samodzielnie oraz odbiór i zagospodarowanie tych odpadów. 6) Po podpisaniu umowy Wykonawca sporządzi harmonogram odbioru (w formie papierowej i elektronicznej) na wszystkie miesiące trwania umowy. W przypadku udzielenia części zamówienia dla dwóch różnych Wykonawców odpady zmieszane jak i selektywne nie mogą być odbierane tego samego dnia. Zamawiający po akceptacji harmonogramu opublikuje go na swojej stronie internetowej. Harmonogram na rok 2018 Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji niezwłocznie po podpisaniu umowy przed 08.01.2018 r. 7) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia i przekazywania co 2 miesiące Zamawiającemu ewidencji nieruchomości, z których zostały odebrane zmieszane odpady w zakresie ilości zebranych odpadów. 8) Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i przekazywania dokumentacji Zamawiającemu. 9) Wykonawca zobowiązany jest do porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami komunalnymi i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków, pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu. Pojazdy muszą być poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie. 1) Pojazdy muszą być zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów podczas ich magazynowania, przeładunku a także transportu. Konstrukcja pojazdów musi zabezpieczać przez rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz powinna minimalizować oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady, pojazdy muszą być wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników. 2) Na koniec każdego dnia roboczego pojazdy muszą być opróżnione z odpadów i parkowane wyłącznie na terenie bazy magazynowo - transportowej. 3) Pojazdy muszą być trwale i czytelnie oznakowane w sposób umożliwiający identyfikację przedsiębiorcy (nazwa firmy, dane adresowe, numer telefonu). 10) Wykonawca jest obowiązany do realizacji "reklamacji" (nieodebranie z nieruchomości odpadów zgodnie z harmonogramem itp.) w przeciągu 24 godzin od otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego. O wykonaniu reklamacji należy niezwłocznie powiadomić Zamawiającego. 11) W przypadku stwierdzenia, że usługi wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy z naliczeniem kary umownej. 12) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 13) Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Wykonawca powinien realizować w godzinach od 7.00 do 20.00. 14) Obowiązkiem właściciela posesji jest przygotowanie pojemników poprzez wystawienie ich przed posesję od strony drogi do godz. 7:00. W nagłych przypadkach Wykonawca ma możliwość wejścia na posesję po pojemniki. 15) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia bądź zwiększenia zakresu zleconego do wykonania zamówienia, zgodnie z bieżącymi potrzebami. Część II: Odbiór odpadów segregowanych z terenu gminy Nowinka 1. Wykonawca musi zapewnić Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) - odpady komunalne selektywnie zebrane. 2. Urządzenia do gromadzenia odpadów. Obowiązkiem właściciela nieruchomości jest wyposażenie nieruchomości w pojemniki/worki na śmieci. Przedsiębiorstwo zobowiązuje się do bezpłatnego dostarczanie mieszkańcom worków do selektywnej zbiórki odpadów. 3. Wykonawca ma obowiązek odbierania odpadów gromadzonych także w pojemnikach będących własnością właścicieli nieruchomości, jeśli spełniają one wymagania określone w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Nowinka. 4. Pojemniki przeznaczone do zbierania odpadów należy dostosować do potrzeb indywidualnych właścicieli zachowując minimalną pojemność, zgodnie z § 7 Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Nowinka. 5. Odpady komunalne zbierane w sposób selektywny należy gromadzić w workach. Worki na śmieci do selektywnej zbiórki odpadów muszą być o minimalnej pojemności 120 l, z folii LDPE, o grubości zapewniającej wytrzymałość worków: ? szkło kolorowe i bezbarwne - worki koloru zielonego z napisem "szkło", ? tworzywa sztuczne - worki koloru żółtego z napisem "tworzywa sztuczne" lub "plastik" ? papier i makulaturę - worki koloru niebieskiego z napisem "papier", ? odpady zielone - worki brązowe z napisem "odpady zielone", ? popiół - worek przejrzysty z napisem "popiół" ? odpady zmieszane - worki koloru czarnego, jak również w pojemnikach, w przypadku zabudowy jednorodzinnej o minimalnej pojemność 110 l, zaś w przypadku zabudowy wielorodzinnej 1100 l. 6. Worki muszą zostać dostarczone po każdorazowym odbiorze odpadów selektywnie zebranych. Kolejne worki należy pozostawić w ilości odpowiadającej odebranym workom właścicielowi nieruchomości. 7. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów segregowanych od właścicieli nieruchomości 1 raz w miesiącu, a w okresie maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień nie rzadziej niż 2 razy w miesiącu. W nagłych przypadkach Zamawiający może zlecić dodatkowy wywóz odpadów na podstawie odrębnej umowy. 8. Wykonawca odbierający odpady segregowane zobowiązany jest do: 1) Zorganizowania zbiórki: odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektronicznego i elektrycznego, zużytych akumulatorów, zużytych opon, oraz odpadów budowlanych i rozbiórkowych z niewielkiego remontu na zasadzie wystawki w terminie uzgodnionym z Zamawiającym po uprzednim poinformowaniu mieszkańców o prowadzonej zbiórce 2 razy w ciągu roku. 2) Wyposażenia do dnia 15 stycznia 2018 r. niżej wymienione punkty w specjalnie oznakowane pojemniki przeznaczone do zbierania baterii oraz opróżnić je 1 raz w okresie obowiązywania umowy. Punkty zbiórki baterii: Szkoły Podstawowej w Nowince, Szkoła Podstawowa w Monkiniach, Szkoła Podstawowa w Olszance, Urząd Gminy Nowinka. Ww. odpady Wykonawca dostarczy do PSZOK. 9. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy: 1) Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru działalności regulowanej zgodnie z art. 9c ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 2) Podmiot odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r, poz. 122) oraz przestrzegać postanowień regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Nowinka. 3) Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania segregowanych odpadów zgodnie z Wojewódzkim Planem Gospodarki odpadami na lata 2012 - 2017 do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych. 4) Obowiązkiem wykonawcy będzie odbieranie odpadów selektywnych od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie gminy Nowinka, również z punktów trudno dostępnych (szczególnie zimą i w okresie wzmożonych opadów deszczu i śniegu). Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów selektywnych również z nowych nieruchomości, które zostaną zamieszkane w okresie trwania umowy, wyposażyć je w pojemniki lub worki, w ciągu 7 dni od poinformowania go o takim fakcie przez Zamawiającego. 5) Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego dostarczania mieszkańcom worków do selektywnej zbiórki odpadów. Co najmniej odpowiadającej odebranym workom właścicielowi nieruchomości. W przypadku udzielenia części zamówienia dla dwóch różnych Wykonawców odpady zmieszane jak i selektywne nie mogą być odbierane tego samego dnia. 6) Po podpisaniu umowy Wykonawca sporządzi harmonogram odbioru (w formie papierowej i elektronicznej) na wszystkie miesiące trwania umowy. Zamawiający po akceptacji harmonogramu opublikuje go na swojej stronie internetowej. Harmonogram na rok 2018 Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji niezwłocznie po podpisaniu umowy przed 08.01.2018 r. Wykonawca sporządzi również informacje w formie papierowej o sposobie segregacji - co gdzie wrzucać i przedstawi ją Zamawiającemu przed dniem 18 stycznia 2018 r. 7) Wykonawca zobowiązany jest kontrolować realizowane przez Właściciela nieruchomości obowiązki w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku w zakresie segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady selektywne sporządza protokół i dokumentację fotograficzną z zaistniałej sytuacji i o tym fakcie informuje Zamawiającego w ciągu 72 godzin od zaistniałej sytuacji. 8) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia i przekazywania co 2 miesiące Zamawiającemu ewidencji nieruchomości, z których zostały odebrane odpady selektywne, w zakresie ilości zebranych odpadów. 9) Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i przekazywania dokumentacji Zamawiającemu. 10) Wykonawca zobowiązany jest do porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami komunalnymi i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków, pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu. Pojazdy muszą być poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie. 1) Pojazdy muszą być zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów podczas ich magazynowania, przeładunku a także transportu, konstrukcja pojazdów musi zabezpieczać przez rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz powinna minimalizować oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady, pojazdy muszą być wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników. 2) Na koniec każdego dnia roboczego pojazdy muszą być opróżnione z odpadów i parkowane wyłącznie na terenie bazy magazynowo - transportowej. 3) Pojazdy muszą być trwale i czytelnie oznakowane w sposób umożliwiający identyfikację przedsiębiorcy (nazwa firmy, dane adresowe, numer telefonu). 11) Wykonawca jest obowiązany do realizacji "reklamacji" (nieodebranie z nieruchomości odpadów zgodnie z harmonogramem, niedostarczenie worków na odpady segregowane itp.) w przeciągu 24 godzin od otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego. O wykonaniu reklamacji należy niezwłocznie powiadomić Zamawiającego. 12) W przypadku stwierdzenia, że usługi wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy z naliczeniem kary umownej. 13) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 14) Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Wykonawca powinien realizować w godzinach od 7.00 do 20.00. 15) Obowiązkiem właściciela posesji jest przygotowanie pojemników poprzez wystawienie ich przed posesję od strony drogi do godz. 7:00. W nagłych przypadkach Wykonawca ma możliwość wejścia na posesję po pojemniki. 16) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia bądź zwiększenia zakresu zleconego do wykonania zamówienia, zgodnie z bieżącymi potrzebami.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2


Dodatkowe kody CPV: 90511000-2, 90512000-9, 90511300-5, 90513100-7, 90533000-2, 90514000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Odbiór odpadów zmieszanych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 19596.88
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MPO Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. 42 Pułku Piechoty 48
Kod pocztowy: 15-950
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 47400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 47400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 49800.00
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Odbiór odpadów segregowanych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 46270.76
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MPO Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 42 Pułku Piechoty 48
Kod pocztowy: 15-950
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 35400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 35400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 37200.00
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.