Ogłoszenie nr 500080449-N-2017 z dnia 22-12-2017 r.
Brzeg:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 632293-N-2017
Data: 14-12-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu, Krajowy numer identyfikacyjny 53051784000000,
ul. ul. Robotnicza
12,
49300
Brzeg, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
774 169 950, e-mail
bzp@brzeg.pl, faks
774 169 952.
Adres strony internetowej (url): www.bip.brzeg.pl
Adres profilu nabywcy: NIE DOTYCZY
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
NIE DOTYCZY
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
II.4)
W ogłoszeniu jest:
Przedmiotem zamówienia są usługi nadzoru budowlanego przy realizacji robót budowlanych opisanych dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zamieszczoną na stronie internetowej Urzędu Miasta w Brzegu www.bip.brzeg.pl w zakładce PRZETARGI przy ogłoszeniu z dnia 04.12.2017r. pn. "Wdrażanie strategii niskoemisyjnej w Subregionie Brzeskim na terenie Gmin Brzeg i Skarbimierz w zakresie przebudowy skweru przy ul. Jagiełły-Wojska Polskiego",
w następującym zakresie:
a) nadzór inwestorski w branżach: drogowej, konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych przy robotach budowlanych i montażowych w zakresie przebudowy ciągu komunikacyjnego w obrębie skwerów przy ul. Jagiełły - Wojska Polskiego na odcinku pomiędzy ulicą Chopina a Placem Nad Odrą (działki nr 113, 124, 134, 149) wraz z montażem elementów małej architektury (ławki, kosze, stojaki rowerowe), budową pergol stalowych, a także budową oświetlenia i przebudową części pasów drogowych w celu wyznaczenia przejazdów rowerowych i przejść dla pieszych z przejazdami rowerowymi (dz. nr 150, 125, 139/3, 133, 122, 111/1, 111/2, 92/3, 93, 92/2).
b) nadzór archeologiczny w zakresie robót prowadzonych na obszarze archeologicznych nawarstwień kulturowych średniowiecznego miasta wpisanego do rejestru zabytków archeologicznych pod nr A-3/65
Do podstawowych obowiązków Wykonawcy w zakresie sprawowania nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych należy zakres czynności określony w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2017r., poz. 1332, z późn. zm.).
Do podstawowych obowiązków Wykonawcy w zakresie sprawowania nadzoru archeologicznego przy realizacji robót budowlanych na obszarze archeologicznych nawarstwień kulturowych średniowiecznego miasta wpisanego do rejestru zabytków archeologicznych pod nr A-3/65, należy w szczególności:
-prowadzenie ewentualnych badań ratowniczych, tj. naukowe badanie i dokumentowanie zabytków, które zostaną odkryte w trakcie wykonywania prac ziemnych związanych z wykonaniem części nadzorowanego zadania, tj. w zakresie robót prowadzonych na obszarze archeologicznych nawarstwień kulturowych średniowiecznego miasta wpisanego do rejestru zabytków archeologicznych pod nr A-3/65,
-sporządzenie oraz złożenie wniosku, a następnie uzyskanie w Wojewódzkim Urzędzie Ochrony Zabytków w Opolu decyzji o pozwoleniu na prowadzenie badań archeologicznych w zakresie robót prowadzonych na obszarze archeologicznych nawarstwień kulturowych średniowiecznego miasta wpisanego do rejestru zabytków archeologicznych pod nr A-3/65 ,
-wykonanie dokumentacji i sprawozdania z przeprowadzonego nadzoru archeologicznego zgodnie
z wymogami zawartymi w decyzji o pozwoleniu na prowadzenie prac archeologicznych wydanej przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz obowiązującymi przepisami oraz protokolarne przekazanie jednego egzemplarza tej dokumentacji Zamawiającemu.
Do szczegółowych obowiązków Wykonawcy w zakresie sprawowania nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych należy:
a) w okresie przygotowania inwestycji:
-zaznajomienie się z umową o wykonanie robót, dokumentacją projektową, kosztorysową oraz terenem inwestycji,
-zaznajomienie się z umową o dofinansowanie w/w zadania ze środków UE z programu RPOWO na lata 2014-2020,
-uczestniczenie w protokolarnym przekazaniu wykonawcy placu budowy.
b)w okresie realizacji budowy:
-kontrola prawidłowości tyczenia geodezyjnego realizowanego obiektu,
-kontrola właściwej jakości wykonywanych robót i zastosowanych wyrobów budowlanych, łącznie z kompletowaniem dokumentów potwierdzających dopuszczenie wyrobów budowlanych do obrotu w budownictwie (deklaracje zgodności, aprobaty techniczne itp.),
-kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania robót budowlanych przedmiotowego zadania,
-kontrola zgodności wykonywanych robót z projektem budowlanym i projektami wykonawczymi, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, umową na roboty budowlane z wykonawcą robót, uzyskanymi przez Zamawiającego decyzjami, uzgodnieniami i warunkami branżowymi oraz warunkami technicznymi, obowiązującymi przepisami prawa, obowiązującymi Polskimi Normami, a także zasadami współczesnej wiedzy technicznej,
-kontrola zgodności przebiegu robót z dokumentacją projektową i terminowości ich wykonywania,
-niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu ujawnionych przypadków wykonywania robót budowlanych przez podwykonawców niezgłoszonych Zamawiającemu przez wykonawcę robót budowlanych zgodnie z warunkami umowy na roboty budowlane,
-współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy na roboty budowlane,
-dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu oraz odbiorów elementów zgłoszonych do odbioru przez wykonawcę robót, w terminie do trzech dni licząc od dnia zgłoszenia robót do odbioru przez wykonawcę zadania,
-kontrola ilości wykonanych robót (sprawdzanie obmiarów i rozliczeń wykonanych robót) w terminie do trzech dni roboczych od dnia zgłoszenia przez wykonawcę robót zakresu wykonanych robót do potwierdzenia,
-przeprowadzanie odbiorów częściowych robót budowlanych zgłoszonych przez wykonawcę robót i sporządzanie protokołów odbioru częściowego stanowiącego podstawę do wystawiania faktur przez wykonawcę robót,
-kontrola usunięcia przez wykonawcę robót budowlanych ewentualnych wad wskazanych wykonawcy zadania, których istnienie zostanie stwierdzone w trakcie realizacji zadania,
-systematyczna kontrola budowy w odstępach czasu zapewniających właściwy i skuteczny nadzór prowadzonych robót, jednak nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu,
-wykonywanie czynności związanych z częściowymi odbiorami robót, opisanych w umowie na roboty budowlane,
-wykonywanie na bieżąco dokumentacji fotograficznej realizowanej inwestycji i przekazanie jej Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośniku CD lub innym nośniku danych najpóźniej w dniu zakończenia odbioru końcowego zadania,
-kontrola wykonywanej dokumentacji powykonawczej obiektu wraz z naniesionymi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy,
-uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych,
-kontrola prawidłowości wykonywania prób, badań, sprawdzeń i odbiorów technicznych wykonanych robót oraz sporządzanych protokołów,
-skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej wspólnie z kierownikiem budowy,
-skompletowanie i sprawdzenie dokumentów niezbędnych do dopuszczenia obiektu do użytkowania.
c)kontrole robót przez Zamawiającego i kontrole zewnętrzne
-udział w radach budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
-udział na wezwanie Zamawiającego w kontrolach przeprowadzanych przez Zamawiającego oraz instytucje wdrażające i kontrolujące,
-rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej z zasięgnięciem w razie potrzeby opinii autora projektu,
-niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich problemów natury technicznej stwierdzonych na budowie, w tym konieczności wykonania robót dodatkowych, podobnych lub zamiennych,
-sporządzanie wspólnie z wykonawcą robót protokołów konieczności robót dodatkowych, zamiennych i podobnych (przy uzgodnieniu z Zamawiającym) z podaniem przybliżonego kosztu robót i wniosku do Zamawiającego co do konieczności ich wykonania, sprawdzenie kosztorysów wykonawcy robót pod względem zakresu rzeczowego i danych do ustalenia wynagrodzenia,
-ustalenie w porozumieniu z wykonawcą robót terminów odbioru końcowego i odbiorów częściowych wykonanych robót,
-sporządzanie zapisów w dzienniku budowy o odbiorze częściowym robót ulegających zakryciu i zanikających,
-udział, na wezwanie Zamawiającego, w kontrolach zewnętrznych jednostek upoważnionych do kontroli zadania dofinansowanego w ramach programu RPO w trakcie trwania zadania i w okresie 5 lat od dnia zakończenia realizacji.
d)związane z końcowym odbiorem robót i przekazaniu obiektu do użytku:
-odbiór robót budowlanych określonych niniejszą umową po ich zakończeniu przez wykonawcę zadania, a przed zgłoszeniem Zamawiającemu gotowości do odbioru końcowego i potwierdzenie tego faktu wpisem do dziennika budowy,
-akceptacja lub jej brak w odniesieniu do zapisu wykonawcy robót o gotowości obiektu do odbioru końcowego,
-uczestniczenie w komisji końcowego odbioru robót budowlanych,
-kontrola usunięcia przez wykonawcę robót ewentualnych wad stwierdzonych w czasie odbioru końcowego zadania,
-przyjęcie od wykonawcy robót dziennika budowy i przekazanie Zamawiającemu,
e)w okresie gwarancji i rękojmi za wady:
-udział, na wezwanie Zamawiającego, w komisjach stwierdzających ujawnione wady i określających sposób ich usunięcia,
-kontrola usunięcia wad.
W ogłoszeniu powinno być:
Przedmiotem zamówienia są usługi nadzoru budowlanego przy realizacji robót budowlanych opisanych dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zamieszczoną na stronie internetowej Urzędu Miasta w Brzegu www.bip.brzeg.pl w zakładce PRZETARGI przy ogłoszeniu z dnia 22.12.2017r. pn. "Wdrażanie strategii niskoemisyjnej w Subregionie Brzeskim na terenie Gmin Brzeg i Skarbimierz w zakresie przebudowy skweru zlokalizowanego przy ul. Jagiełły-Wojska Polskiego", w następującym zakresie:
a) nadzór inwestorski w branżach: drogowej, konstrukcyjno-budowlanej przy robotach budowlanych w zakresie przebudowy ciągu komunikacyjnego w obrębie skwerów przy ul. Jagiełły - Wojska Polskiego na odcinku pomiędzy ulicą Chopina a Placem Nad Odrą (działki nr 113, 124, 134, 149) wraz z montażem wcześniej zdemontowanych elementów małej architektury (ławki, kosze, stojaki rowerowe) i przebudową części pasów drogowych w celu wyznaczenia przejazdów rowerowych i przejść dla pieszych z przejazdami rowerowymi (dz. nr 150, 125, 139/3, 133, 122, 111/1, 111/2, 92/3, 93, 92/2).
b) nadzór archeologiczny w zakresie robót prowadzonych na obszarze archeologicznych nawarstwień kulturowych średniowiecznego miasta wpisanego do rejestru zabytków archeologicznych pod nr A-3/65
Do podstawowych obowiązków Wykonawcy w zakresie sprawowania nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych należy zakres czynności określony w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2017r., poz. 1332, z późn. zm.).
Do podstawowych obowiązków Wykonawcy w zakresie sprawowania nadzoru archeologicznego przy realizacji robót budowlanych na obszarze archeologicznych nawarstwień kulturowych średniowiecznego miasta wpisanego do rejestru zabytków archeologicznych pod nr A-3/65, należy w szczególności:
-prowadzenie ewentualnych badań ratowniczych, tj. naukowe badanie i dokumentowanie zabytków, które zostaną odkryte w trakcie wykonywania prac ziemnych związanych z wykonaniem części nadzorowanego zadania, tj. w zakresie robót prowadzonych na obszarze archeologicznych nawarstwień kulturowych średniowiecznego miasta wpisanego do rejestru zabytków archeologicznych pod nr A-3/65,
-sporządzenie oraz złożenie wniosku, a następnie uzyskanie w Wojewódzkim Urzędzie Ochrony Zabytków w Opolu decyzji o pozwoleniu na prowadzenie badań archeologicznych w zakresie robót prowadzonych na obszarze archeologicznych nawarstwień kulturowych średniowiecznego miasta wpisanego do rejestru zabytków archeologicznych pod nr A-3/65 ,
-wykonanie dokumentacji i sprawozdania z przeprowadzonego nadzoru archeologicznego zgodnie
z wymogami zawartymi w decyzji o pozwoleniu na prowadzenie prac archeologicznych wydanej przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz obowiązującymi przepisami oraz protokolarne przekazanie jednego egzemplarza tej dokumentacji Zamawiającemu.
Do szczegółowych obowiązków Wykonawcy w zakresie sprawowania nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych należy:
a)w okresie przygotowania inwestycji:
-zaznajomienie się z umową o wykonanie robót, dokumentacją projektową, kosztorysową oraz terenem inwestycji,
-zaznajomienie się z umową o dofinansowanie w/w zadania ze środków UE z programu RPOWO na lata 2014-2020,
-uczestniczenie w protokolarnym przekazaniu wykonawcy placu budowy.
b)w okresie realizacji budowy:
-kontrola prawidłowości tyczenia geodezyjnego realizowanego obiektu,
-kontrola właściwej jakości wykonywanych robót i zastosowanych wyrobów budowlanych, łącznie z kompletowaniem dokumentów potwierdzających dopuszczenie wyrobów budowlanych do obrotu w budownictwie (deklaracje zgodności, aprobaty techniczne itp.),
-kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania robót budowlanych przedmiotowego zadania,
-kontrola zgodności wykonywanych robót z projektem budowlanym i projektami wykonawczymi, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, umową na roboty budowlane z wykonawcą robót, uzyskanymi przez Zamawiającego decyzjami, uzgodnieniami i warunkami branżowymi oraz warunkami technicznymi, obowiązującymi przepisami prawa, obowiązującymi Polskimi Normami, a także zasadami współczesnej wiedzy technicznej,
-kontrola zgodności przebiegu robót z dokumentacją projektową i terminowości ich wykonywania,
-niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu ujawnionych przypadków wykonywania robót budowlanych przez podwykonawców niezgłoszonych Zamawiającemu przez wykonawcę robót budowlanych zgodnie z warunkami umowy na roboty budowlane,
-współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy na roboty budowlane,
-dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu oraz odbiorów elementów zgłoszonych do odbioru przez wykonawcę robót, w terminie do trzech dni licząc od dnia zgłoszenia robót do odbioru przez wykonawcę zadania,
-kontrola ilości wykonanych robót (sprawdzanie obmiarów i rozliczeń wykonanych robót) w terminie do trzech dni roboczych od dnia zgłoszenia przez wykonawcę robót zakresu wykonanych robót do potwierdzenia,
-przeprowadzanie odbiorów częściowych robót budowlanych zgłoszonych przez wykonawcę robót i sporządzanie protokołów odbioru częściowego stanowiącego podstawę do wystawiania faktur przez wykonawcę robót,
-kontrola usunięcia przez wykonawcę robót budowlanych ewentualnych wad wskazanych wykonawcy zadania, których istnienie zostanie stwierdzone w trakcie realizacji zadania,
-systematyczna kontrola budowy w odstępach czasu zapewniających właściwy i skuteczny nadzór prowadzonych robót, jednak nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu,
-wykonywanie czynności związanych z częściowymi odbiorami robót, opisanych w umowie na roboty budowlane,
-wykonywanie na bieżąco dokumentacji fotograficznej realizowanej inwestycji i przekazanie jej Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośniku CD lub innym nośniku danych najpóźniej w dniu zakończenia odbioru końcowego zadania,
-kontrola wykonywanej dokumentacji powykonawczej obiektu wraz z naniesionymi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy,
-uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych,
-kontrola prawidłowości wykonywania prób, badań, sprawdzeń i odbiorów technicznych wykonanych robót oraz sporządzanych protokołów,
-skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej wspólnie z kierownikiem budowy,
-skompletowanie i sprawdzenie dokumentów niezbędnych do dopuszczenia obiektu do użytkowania.
c)kontrole robót przez Zamawiającego i kontrole zewnętrzne
-udział w radach budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
-udział na wezwanie Zamawiającego w kontrolach przeprowadzanych przez Zamawiającego oraz instytucje wdrażające i kontrolujące,
-rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej z zasięgnięciem w razie potrzeby opinii autora projektu,
-niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich problemów natury technicznej stwierdzonych na budowie, w tym konieczności wykonania robót dodatkowych, podobnych lub zamiennych,
-sporządzanie wspólnie z wykonawcą robót protokołów konieczności robót dodatkowych, zamiennych i podobnych (przy uzgodnieniu z Zamawiającym) z podaniem przybliżonego kosztu robót i wniosku do Zamawiającego co do konieczności ich wykonania, sprawdzenie kosztorysów wykonawcy robót pod względem zakresu rzeczowego i danych do ustalenia wynagrodzenia,
-ustalenie w porozumieniu z wykonawcą robót terminów odbioru końcowego i odbiorów częściowych wykonanych robót,
-sporządzanie zapisów w dzienniku budowy o odbiorze częściowym robót ulegających zakryciu i zanikających,
-udział, na wezwanie Zamawiającego, w kontrolach zewnętrznych jednostek upoważnionych do kontroli zadania dofinansowanego w ramach programu RPO w trakcie trwania zadania i w okresie 5 lat od dnia zakończenia realizacji.
d)związane z końcowym odbiorem robót i przekazaniu obiektu do użytku:
-odbiór robót budowlanych określonych niniejszą umową po ich zakończeniu przez wykonawcę zadania, a przed zgłoszeniem Zamawiającemu gotowości do odbioru końcowego i potwierdzenie tego faktu wpisem do dziennika budowy,
-akceptacja lub jej brak w odniesieniu do zapisu wykonawcy robót o gotowości obiektu do odbioru końcowego,
-uczestniczenie w komisji końcowego odbioru robót budowlanych,
-kontrola usunięcia przez wykonawcę robót ewentualnych wad stwierdzonych w czasie odbioru końcowego zadania,
-przyjęcie od wykonawcy robót dziennika budowy i przekazanie Zamawiającemu,
e)w okresie gwarancji i rękojmi za wady:
-udział, na wezwanie Zamawiającego, w komisjach stwierdzających ujawnione wady i określających sposób ich usunięcia,
-kontrola usunięcia wad.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
III
Punkt:
III.1.3)
W ogłoszeniu jest:
a) doświadczenie:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał usługi pełnienia nadzoru nad min. dwoma zadaniami obejmującymi zakresem przebudowę lub budowę drogi, placów, chodników, ścieżek rowerowych o nawierzchni z kostki kamiennej o łącznej powierzchni co najmniej 1000m2, w tym co najmniej jednej usługi sprawowanej przy robotach realizowanych na obszarze objętym ścisłą ochroną konserwatorską,
b) osoby skierowane do realizacji zamówienia:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje osobami będącymi członkami właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającymi niezbędne uprawnienia i kwalifikacje do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie:
- inspektor nadzoru inwestorskiego branży drogowej - posiadający uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane ww. specjalności umożliwiające pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie niniejszego zamówienia oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych) na stanowisku kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego oraz co najmniej 18-miesięczną praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków, a także doświadczenie w kierowaniu/nadzorowaniu realizacji co najmniej 2 zadań przy przebudowie lub budowie drogi lub ciągu dróg, placów, chodników lub ścieżek rowerowych;
- inspektor nadzoru inwestorskiego branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - posiadający uprawnienia do kierowania robotami w specjalności elektrycznej w zakresie sieci elektrycznych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane ww. specjalności umożliwiające pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie niniejszego zamówienia oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych) na stanowisku kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego;
- inspektor nadzoru inwestorskiego branży konstrukcyjno-budowlanej - posiadający uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane ww. specjalności umożliwiające pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie niniejszego zamówienia oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych) na stanowisku kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego;
- osoba posiadająca kwalifikacje i uprawnienia do sprawowania czynności nadzoru archeologicznego przy prowadzeniu robót ziemnych wymagane przepisami prawa, obowiązującymi na dzień składania ofert.
W ogłoszeniu powinno być:
a) doświadczenie:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał usługi pełnienia nadzoru nad min. dwoma zadaniami obejmującymi zakresem przebudowę lub budowę drogi, placów, chodników, ścieżek rowerowych o nawierzchni z kostki kamiennej o łącznej powierzchni co najmniej 1000m2, w tym co najmniej jednej usługi sprawowanej przy robotach realizowanych na obszarze objętym ścisłą ochroną konserwatorską,
b) osoby skierowane do realizacji zamówienia:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje osobami będącymi członkami właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającymi niezbędne uprawnienia i kwalifikacje do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie:
- inspektor nadzoru inwestorskiego branży drogowej - posiadający uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane ww. specjalności umożliwiające pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie niniejszego zamówienia oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych) na stanowisku kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego oraz co najmniej 18-miesięczną praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków, a także doświadczenie w kierowaniu/nadzorowaniu realizacji co najmniej 2 zadań przy przebudowie lub budowie drogi lub ciągu dróg, placów, chodników lub ścieżek rowerowych;
- inspektor nadzoru inwestorskiego branży konstrukcyjno-budowlanej - posiadający uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane ww. specjalności umożliwiające pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie niniejszego zamówienia oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych) na stanowisku kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego;
- osoba posiadająca kwalifikacje i uprawnienia do sprawowania czynności nadzoru archeologicznego przy prowadzeniu robót ziemnych wymagane przepisami prawa, obowiązującymi na dzień składania ofert.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV.
Punkt:
IV.6.2)
W ogłoszeniu jest:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2017-12-28, godzina: 09:30
W ogłoszeniu powinno być:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-01-15, godzina: 09:30
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- Zakup sprzętu i wyposażenia do tworzonej Pracowni Digitalizacji - II postępowanie
- "Przebudowa ul. Poprzecznej"- 2 części - III postępowanie.
- "Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. >>Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w branży logistycznej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Grodkowie<<"
- Odbiór i utylizacja odpadów szpitalnych z placówek Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Modernizacja układu komunikacyjnego w obszarze zabytkowego centrum Brzegu - 3 części
- Dostawa produktów drobiowych do Zakładu Karnego w Brzegu
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.