eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Serock › Dostawa energii elektrycznej czynnej na potrzeby budynków i obiektów Miasta i Gminy Serock i jej Jednostek Organizacyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-21

Ogłoszenie nr 500079399-N-2017 z dnia 21-12-2017 r.

Miasto i Gmina Serock: Dostawa energii elektrycznej czynnej na potrzeby budynków i obiektów Miasta i Gminy Serock i jej Jednostek Organizacyjnych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 604232-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500048473-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto i Gmina Serock, Krajowy numer identyfikacyjny 1557011900000, ul. Rynek 21, 05-140 Serock, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 828 805, e-mail inwestycje@serock.pl, faks 227 827 499.
Adres strony internetowej (url): www.serock.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa energii elektrycznej czynnej na potrzeby budynków i obiektów Miasta i Gminy Serock i jej Jednostek Organizacyjnych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PRI.271.2.37.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamawiający jako lider grupy zakupowej działa w imieniu własnym i swoich jednostek organizacyjnych i pomocniczych zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem będzie dostawa energii elektrycznej czynnej dla punktów poboru energii elektrycznej należących do Miasta i Gminy Serock, zgodnie z opisem zawartym w niniejszej SIWZ. 3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w rozumieniu ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (Dz. U. 2017 r., poz. 220 ze zm.) w prognozowanej łącznej ilości ok. 2 979,626 MWh dla Miasta i Gminy Serock oraz jej Jednostek Organizacyjnych wymienionych w załączniku nr 7 do SIWZ w okresie od dnia 1.01.2018 r. do dnia 31.12.2018 r. Przewidywana ilości dostarczanej energii elektrycznej została określona w oparciu o punkty poboru energii (PPE) wskazane w załączniku nr 8 do SIWZ. 3.2 Wykonawca w dniu podpisania umów z poszczególnymi Zamawiającymi będącymi członkami grupy zakupowej winien posiadać zawarte umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z operatorami systemu dystrybucyjnego: PGE DYSTRYBUCJA S.A., (Odział W-wa) oraz ENERGA Operator S.A. 3.3 Podana w pkt 3.1 wielkość wolumenu energii jest wartością szacowaną i może ulec zmianie. Wykonawca nie będzie domagał się jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu, a rozliczenie nastąpi w oparciu o ilość rzeczywistego zużycia według stawek zaoferowanych w ofercie ceny energii stanowiącej podstawę do zawarcia niniejszej umowy. 3.4 W ramach prawa opcji zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia ilości energii elektrycznej będącej przedmiotem sprzedaży o 30% w stosunku do wolumenu opisanego w pkt 3.1. W takim przypadku rozliczenie energii dostarczonej w ramach prawa opcji nastąpi w oparciu o stawki zaoferowane w ofercie ceny energii stanowiącej podstawę zawarcia niniejszej umowy. 3.5 Wykonawcy nie przysługuje względem Zamawiającego jakiekolwiek roszczenie z tytułu skorzystania z prawa opcji opisanego w pkt 3.4. 3.6 Sprzedaż energii elektrycznej powinna być zgodna z postanowieniami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy. 3.7 Zamawiający i jednostki organizacyjne Zamawiającego nie mają zawartych umów lub aneksów w ramach akcji promocyjnych lojalnościowych. 3.8 Zamawiający dokona sam wypowiedzenia obowiązujących umów kompleksowych objętych zakresem zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09300000-2


Dodatkowe kody CPV: 09000000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa energii elektrycznej czynnej na potrzeby budynków i obiektów Miasta i Gminy Serock i jej Jednostek Organizacyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 608777.57
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: innogy Polska S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 41
Kod pocztowy: 00-347
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 765276.12
Oferta z najniższą ceną/kosztem 765276.12
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 778415.29
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.