eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Wykonanie i dostawa tablic informacyjnych, pomocniczych, oznakowania oraz tabliczek do oznaczania.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-20

Ogłoszenie nr 500078318-N-2017 z dnia 20-12-2017 r.

Jednostka Wojskowa 4340: Wykonanie i dostawa tablic informacyjnych, pomocniczych, oznakowania oraz tabliczek do oznaczania.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 609578-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Jednostka Wojskowa 4340, Krajowy numer identyfikacyjny 32098789500000, ul. ul. Narutowicza , 70231 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 261 45 48 38, e-mail 15wogszczecin.przetargi@wp.mil.pl, faks 261 45 23 98.
Adres strony internetowej (url): www.bip.mon.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Wojskowa jednostka budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie i dostawa tablic informacyjnych, pomocniczych, oznakowania oraz tabliczek do oznaczania.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

79-ZP-10-17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic informacyjnych, pomocniczych, oznakowania oraz tabliczek do oznaczania. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 9 do SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia część 1, w załączniku nr 9a do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia część 2, w załączniku nr 9b do SIWZ Opis przedmiot zamówienia część 3. dla części 1 zamówienia pn. Wykonanie i dostawa tablic informacyjnych, pomocniczych i oznakowania dla Infrastruktury - Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 9 do SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia część 1. Koszty transportu związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Wykonawca zrealizuje zamówienie jednorazowo. Przedmiot zamówienia zostanie rozładowany siłami własnymi Wykonawcy. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do magazynu na podany poniżej adres: magazyn w kompleksie wojskowym w m. Bielkowo gm. Kobylanka, czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 07.30 do 14.30 Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o załączony Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 9 do SIWZ) oraz formularz cenowy (załącznik nr 4 do SIWZ). dla części 2 zamówienia pn. Wykonanie i dostawa tablic informacyjnych dla Sekcji Zabezpieczenia Szkolenia - Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 9a do SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia część 2. Wzory tablic stanowią załączniki nr 10, 10a, 10b, 10c, 10d, 10e,10f, 10g, 10h,10i, 10j, 10k,10l, 10m, 10n, 10o, 10p, 10r do SIWZ. Koszty transportu związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Przedmiot zamówienia zostanie rozładowany siłami własnymi Wykonawcy. Wykonawca zrealizuje zamówienie jednorazowo. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do magazynu na podany poniżej adres: magazyn Sekcji Zabezpieczenia Szkolenia 15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie przy ul. Narutowicza 10a, w godzinach od 8.00 do 14.00 (od poniedziałku do czwartku) oraz w piątek w godzinach od 8.00 do 13.00. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o załączony Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 9a do SIWZ) oraz formularz cenowy (załącznik nr 4a do SIWZ). dla części 3 zamówienia pn. Dostawa tabliczek do oznaczania dla służby MPS. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 9b do SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia część 3. Koszty transportu związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Wykonawca zrealizuje zamówienie jednorazowo. Przedmiot zamówienia zostanie rozładowany siłami własnymi Wykonawcy. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do magazynu na podany poniżej adres: magazyn w kompleksie wojskowym w m. Bielkowo gm. Kobylanka, czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 07.30 do 14.30 Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o załączony Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 9b do SIWZ) oraz formularz cenowy (załącznik nr 4b do SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30195000-2


Dodatkowe kody CPV: 34928472-7, 34928470-3, 30192170-3, 22459100-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Wykonanie i dostawa tablic informacyjnych, pomocniczych i oznakowania dla Infrastruktury

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 60975.20
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Studio Reklamy "Grafiti" Andrzej Seredyński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 1905 Roku nr 47
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 94941.49
Oferta z najniższą ceną/kosztem 89931.02
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 178863.51
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Wykonanie i dostawa tablic informacyjnych dla Sekcji Zabezpieczenia Szkolenia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 20731.71
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

tak


Nazwa wykonawcy: Janusz Sikora, Emil Sikora, działającymi jako wspólnicy spółki cywilnej pod nazwą "PALETA" s. c Usługi reklamowe Sikora Janusz Sikora Emil
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Waleriana Łukasińskiego nr 118
Kod pocztowy: 71-215
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 17094.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14030.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 32023.05
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa tabliczek do oznaczania dla służby MPS.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10010.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

tak


Nazwa wykonawcy: Janusz Sikora, Emil Sikora działającymi jako wspólnicy spółki cywilnej pod nazwą "PALETA" s.c Usługi reklamowe Sikora Janusz Sikora Emil
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Waleriana Łukasińskiego nr 118
Kod pocztowy: 71-215
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15375.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.