eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kutno › Odnawialne źródła energii w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego - Etap II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-11

Ogłoszenie nr 500078186-N-2018 z dnia 11-04-2018 r.

Związek Gmin Regionu Kutnowskiego: Odnawialne źródła energii w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego - Etap II

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 Działanie IV.1.2 Odnawialne źródła energii

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 637190-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Związek Gmin Regionu Kutnowskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 61019161100000, ul. ul. Wojska Polskiego 10a, 99300 Kutno, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 24 355 23 45, e-mail biuro@zgrk.pl; ewa@zgrk.pl, faks 24 355 23 44.
Adres strony internetowej (url): www.zgrk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odnawialne źródła energii w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego - Etap II

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

271.7.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

4. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj, robót budowlanych w zakresie wykonania instalacji fotowoltaicznych, dla przedsięwzięcia pod nazwą: "Odnawialne źródła energii w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego - Etap II", i obejmuje: 1) przygotowanie niezbędnej dokumentacji projektowej dla każdego obiektu osobno, zgodnie z wymaganiami Programów funkcjonalno-użytkowych (zwanych dalej PFU) wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych uzgodnień, zezwoleń i decyzji niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i z uwzględnieniem wymogów z nich wynikających, w tym przedłożenie jej Zamawiającemu do zaakceptowania; 2) skuteczne uzyskanie stosownego zezwolenia na wykonanie robót budowlanych: prawomocnych decyzji pozwolenie na budowę/zgłoszeń wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę wraz z uzyskaniem braku sprzeciwu na realizację zamówienia przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego; 3) wykonanie na podstawie opracowanej dokumentacji technicznej dla robót budowlanych polegających na wykonaniu instalacji fotowoltaicznych w zakresie przedstawionym w załącznikach nr od 10.1 do 10.32 do niniejszego SIWZ; 4) pisemne informowanie o gotowości do odbioru technicznego oraz złożenie jednocześnie niezbędnych dokumentów dla każdej instalacji osobno (atesty, certyfikaty, świadectwa jakości, protokoły pomiarów elektrycznych, deklaracje zgodności, oświadczenie kierownika robót o ich wykonaniu zgodnie z przepisami i sztuką budowlaną) 5) przedłożenie dokumentacji projektowych powykonawczych wraz z wykonaniem audytów powykonawczych dokumentujących osiągnięcie zakładanych w dokumentacji wskaźników produktu i rezultatu dla każdej instalacji osobno; 6) przeprowadzenie indywidualnego szkolenia dla wskazanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji przedstawicieli użytkowników obiektów wszystkich 32 instalacji, którym zostanie przekazana dokumentacja dotycząca zamontowanych urządzeń (karty gwarancyjne, instrukcje obsługi); 7) przedłożenie pisemnego oświadczenia o niezatrudnianiu podwykonawców (o ile dotyczy) lub udokumentować dokonanie należnych wypłat wynagrodzeń dla podwykonawców i dalszych podwykonawców, biorących udział w realizacji robót budowlanych. Przez dowody zapłaty Zamawiający rozumie "Oświadczenie podwykonawcy/dalszego podwykonawcy" o otrzymaniu kwot należnych mu z tytułu wykonania zakresu robót w ramach umowy z Wykonawcą lub dokumenty księgowe podwykonawcy/dalszego podwykonawcy potwierdzające zapłatę należnego im wynagrodzenia. Dokument należy sporządzić do każdej wykonanej instalacji osobno.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09331200-0


Dodatkowe kody CPV: 09332000-5, 44112110-5, 45000000-0, 45310000-3, 45315700-5, 45453000-7, 45311000-0, 45261215-4, 45453000-7, 71200000-0, 71300000-1, 71314100-3, 71320000-7, 71323100-9, 71330000-0, 71334000-8, 71313430-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3022656.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Goodenergy Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Kuklinów 38
Kod pocztowy: 63-740
Miejscowość: Kobylin
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2821050.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2821050.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3231540.97
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.