eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rypin › Przebudowa ul. Lisiny

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-18

Ogłoszenie nr 500077036-N-2017 z dnia 18-12-2017 r.

Gmina Miasta Rypin: Przebudowa ul. Lisiny

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 604254-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasta Rypin, Krajowy numer identyfikacyjny 91086671000000, ul. ul. Warszawska 40, 87500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 54 280 96 19, e-mail joanna.lewandowska@rypin.eu, faks 54 280 96 54.
Adres strony internetowej (url): www.bip.rypin.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa ul. Lisiny

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.21.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane zadania pn. "Przebudowa ul. Lisiny". Zakres robót obejmuje m. in.: a) roboty rozbiórkowe m.in. nawierzchni zjazdów, nawierzchni z betonu, kostki lub kamienia i podbudowy z kruszywa, b) wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne od km 0+000 do km 0+300 wraz z transportem urobku na odkład w ilości około 313m3 oraz profilowanie i zagęszczeniem podłoża gruntowego pod warstwy konstrukcyjne od km 0+000 do km 0+460,77 w ilości około 2634m2, c) regulację wysokościową zaworów wodociągowych i gazowych w ilości 24 sztuk oraz włazów kanałowych w ilości 18 sztuk, d) wykonanie na odcinku od km 0+000 do km 0+300 nawierzchni jezdni z kostki betonowej (szarej) o gr. 8cm i zjazdów z kostki betonowej (czerwonej) o gr. 8cm na wyrównanej podbudowie z kruszywa łamanego, e) wykonanie na odcinku od km 0+300 do km 0+460,77 nawierzchni jezdni z kostki betonowej (szarej) o gr. 8cm i zjazdów z kostki betonowej (czerwonej) o gr. 8cm na podbudowie z kruszywa łamanego o gr. 20 cm i warstwie wzmacniającej z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5MPa o gr. 15cm, f) wykonanie nawierzchni odcinka chodnika z kostki betonowej (szarej) o gr. 6cm na podbudowie z kruszywa łamanego o gr. 15 cm i warstwie wzmacniającej z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5MPa o gr. 10cm, g) ustawienia oporników betonowych o wym. 12x25cm w ilości około 218mb, krawężników betonowych o wym. 15x22cm w ilości około 929mb, krawężników betonowych o wym. 15x30cm w ilości około 14mb oraz obrzeży betonowych o wym. 8x30cm w ilości około 15mb, h) wykonanie elementów odwodnienia drogi w postaci ścieku przykrawężnikowego z kostki betonowej o szerokości 50cm i długości około 410 mb oraz rynny (profil U) betonowej z rusztem żeliwnym o długości około 108 m, i) wykonanie skrzynki rozsączającej, studni rewizyjnych, studzienek ściekowych, odcinków kanałów deszczowych, dwóch zbiorników odparowujących oraz budowę dwóch separatorów koalescencyjnych wraz z osadnikami, j) montażu oznakowania pionowego w ilości 6 sztuk znaków pionowych przymocowanych do słupków z rur stalowych w ilości 4 sztuk. Roboty muszą zostać wykonane zgodnie z dokumentacją projektową.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45111291-4, 45111300-1, 45112000-5, 45230000-8, 45232130-2, 45233000-9, 45233142-6, 45233200-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 599288.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Avetisyan Karen prowadzący działalność gospodarczą pod firmą HANDEL I USŁUGI BUDOWLANE "ER-BRUK" Avetisyan Karen
Email wykonawcy: biuro@er-bruk.pl
Adres pocztowy: ul. Starowiejska 87
Kod pocztowy: 87-603
Miejscowość: Wielgie
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 737124.24
Oferta z najniższą ceną/kosztem 737124.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 813965.29
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.