To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-15
Ogłoszenie nr 500076068-N-2017 z dnia 15-12-2017 r.
Powiat Wolsztyński: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania celem rozbudowy infrastruktury teleinformatycznej Starostwa Powiatowego w Wolsztynie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Cyfryzacja geodezyjnych zasobów Powiatu Wolsztyńskiego", zwanego dalej Projektem, realizowanego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego (WRPO) na lata 2014-2020: Osi Priorytetowej 2: "Społeczeństwo informacyjne" Działania 2.1 "Rozwój elektronicznych usług publicznych" Poddziałania 2.1.2 "Cyfryzacja geodezyjnych rejestrów publicznych
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 605026-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500054973-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Wolsztyński, Krajowy numer identyfikacyjny 41156157100000,
ul. ul. 5 Stycznia
5,
64200
Wolsztyn, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
683 845 600, e-mail
powiat@powiatwolsztyn.pl, faks
683 843 538.
Adres strony internetowej (url): www.powiatwolsztyn.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania celem rozbudowy infrastruktury teleinformatycznej Starostwa Powiatowego w Wolsztynie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RI.272.23.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania celem uruchomienia Centrum Przetwarzania Danych (CPD) zapewniającego infrastrukturę techniczną oraz usługi systemowe na potrzeby świadczenia elektronicznych usług publicznych przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej (PODGK) w Wolsztynie. Ogólny opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie jest częścią projektu Zamawiającego pn. "Cyfryzacja geodezyjnych zasobów Powiatu Wolsztyńskiego", zwanego dalej Projektem, realizowanego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego (WRPO) na lata 2014-2020: Osi Priorytetowej 2: "Społeczeństwo informacyjne" Działania 2.1 "Rozwój elektronicznych usług publicznych" Poddziałania 2.1.2 "Cyfryzacja geodezyjnych rejestrów publicznych". Zamówienie odpowiada zadaniu Projektu pn. "Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania". Wszystkie zdania Projektu muszą zostać zakończone do 29 czerwca 2018 roku. Przedmiot zamówienia zawiera w szczególność: - Zakup, dostawę, instalację i konfigurację sprzętu komputerowego oraz oprogramowania niezbędnego do rozbudowy Infrastruktury Technicznej Zamawiającego obejmującego: - serwery sprzętowe klasy A - 2 sztuki; - serwer sprzętowy klasy B - 1 sztuka; - macierz dyskowa - 1 sztuka; - biblioteka taśmowa - 1 sztuka; - firewall / UTM - 1 sztuka - przełączniki sieciowe - 5 sztuk; - urządzenie do podtrzymania napięcia (UPS) - 1 sztuka - wielofunkcyjne urządzenie szerokoformatowe (A0+) z funkcją skanowania - 1 sztuka; - Zakup, dostawę, instalację i konfigurację niezbędnego oprogramowania koniecznego do uruchomienia dostarczonego sprzętu komputerowego w środowisku Infrastruktury Technicznej Zamawiającego, w tym: - Oprogramowania Systemowego, w tym do wirtualizacji; - Oprogramowania Narzędziowego, w tym do archiwizacji (funkcje "backup / restore"); - Oprogramowania Bazodanowego na potrzeby docelowej rozbudowy Systemu PZGiK; - Opcjonalnie opracowanie Oprogramowania Aplikacyjnego i / lub dostawę Oprogramowania Standardowego, o ile tego rodzaju produkt stanowić będzie przedmiot Oferty Wykonawcy na etapie realizacji "Koncepcji uruchomienia Centrum Przetwarzania Danych (CPD)", co szczegółowo zostało wyjaśnione oraz określone, jako zakres zobowiązań Wykonawcy w dalszej części tego dokumentu. - Opracowanie dokumentacji technicznej w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji zamówienia. Dotyczy to takiej dokumentacji jak: Specyfikacja Prac Instalacyjno - Montażowych (SPIM), dokumentacja uruchomieniowa dla administratora, dokumentacja powykonawcza. - Dostawę dokumentacji technicznej producenta danego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania, przy czym dokumentacja techniczna musi być dostarczona w języku polskim lub dostarczona w oryginale wraz z tłumaczeniem na język polski. - Uruchomienie poszczególnych dostarczanych urządzeń oraz oprogramowania celem przeprowadzenia testów wewnętrznych, rekomendowanych przez producenta danego sprzętu i oprogramowania dla podstawowej konfiguracji dostarczanego sprzętu i oprogramowania celem potwierdzenia poprawności technicznej, iż nie posiada ono wad fizycznych. - Uruchomienie Centrum Przetwarzanie Danych (CPD) zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę na etapie składania Oferty "Koncepcją uruchomienia Centrum Przetwarzanie Danych (CPD)", gdzie zakres i wymagania dotyczące tego opracowania, a także realizowanych na tej podstawie usług przez Wykonawcę określa Rozdział 6 Opisu Przedmiotu Zamówienia - stanowiącego załącznik nr 1 do Umowy. Przedstawienie pisemnej rekomendacji specjalistycznych szkoleń, jakie w ocenie Wykonawcy są niezbędne celem zapewnienia przez Zamawiającego wymaganej wysokiej sprawności w zarządzania infrastrukturą CPD, w tym, zapewnienia minimalnego, wymaganego przepisami prawa poziomu bezpieczeństwa funkcjonowania infrastruktury CPD, co w szczególności dotyczy procesów świadczenia elektronicznych usług publicznych; Wybrane przez Zamawiającego szkolenia stanowić będą przedmiot udzielenia odrębnego zamówienia publicznego. Szkolenia te muszą zostać zakończone najpóźniej do 15 czerwca 2018 roku. Zapewnienie gwarancji jakości wykonania usługi oraz gwarancji i opieki serwisowej odpowiednio na warunkach producentów danego sprzętu i oprogramowania zgodnie z warunkami SIWZ oraz Ofertą Wykonawcy. Powyższe zobowiązanie zawiera również przeprowadzenie przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego, jednokrotnego przeglądu i rekonfiguracji CPD w okresie trwania Projektu, nie później niż do 15 czerwca 2018 roku. Poza realizacją zadań określonych powyżej, Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia działań w zakresie zarządzania projektem celem eliminacji ryzyka niepowodzenia przedsięwzięcia jakim jest realizacja przedmiotowego zamówienia przez: Zarządzanie projektem w zakresie niezbędnym do prawidłowego i terminowego wykonania zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, w tym zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę Planem Realizacji Zamówienia. Całość zamówienia musi być zrealizowana zgodnie z SIWZ, w tym zgodnie z uzgodnionym przez Strony Planem Realizacji Zamówienia uwzględniającym harmonogram wykonania poszczególnych prac w podziale na etapy, zadania i podzadania, z uwzględnieniem terminów jakie Wykonawca określił w "Koncepcji uruchomienia Centrum Przetwarzania Danych (CPD)". Wymagany podział realizacji zamówienia na etapy podano poniżej: Etap I - Przygotowanie organizacyjne i techniczne realizacji zamówienia; Etap II - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania; Etap III - Uruchomienie Centrum Przetwarzania Danych (CPD); Etap IV - Przeprowadzenie Odbioru Końcowego. Ostateczny termin wykonania zamówienia: nie później niż 3 miesiące od daty podpisania umowy z Wykonawcą, z uwzględnieniem następujących terminów liczonych również od daty podpisania umowy: Etap I - nie później niż w ciągu 15 Dni Roboczych; Etap II - nie później niż 40 dni kalendarzowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik numer 1 do umowy, który stanowi integralną część SIWZ. Jeżeli w udostępnionych Wykonawcom dokumentach znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty, nazwy producentów pochodzenie lub źródło albo wskazany szczególny proces który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę są one wyłącznie przykładowymi nazewnictwami i Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów o równoważnych parametrach jakościowych. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust 1 i 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 72000000-5
Dodatkowe kody CPV: 72222300-0, 72200000-7, 79417000-0, 72250000-2, 48000000-8, 72268000-1, 72263000-6, 72254000-0, 72254100-1, 80500000-9, 79212000-3, 48820000-2, 30233000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
656005.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Comp S.A.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
803067.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług z zakresu wsparcia informatycznego systemu Syrena w 15 Domach Pomocy Społecznej funkcjonujących na terenie Miasta Stołecznego Warszawy."
- Dostawa licencji dostępowych wraz z rocznym wsparciem dla 10 użytkowników do systemu ERP TETA EDU (do pracy zdalnej).
- Usługa przeprowadzenia stacjonarnego szkolenia dotyczącego konfliktu interesów dla Członków Komitetu Monitorującego Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 oraz ich zastępców.
- Opracowanie Narzędzia dla pracodawców obejmującego prototyp e-kwestionariusza w wersji mid-fidelity oraz sporządzenie Opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie cyfrowej wersji Narzędzia dla pracodawców
- Dostawa wyposażenia do Pracowni Diagnostyki Histopatologicznej, Cytologicznej i Molekularnej wraz z rozbudową systemu informatycznego.
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Miasta Wysokie Mazowieckie oraz jednostek stowarzyszonych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.