eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Zakup samochodów typu kombi dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-14

Ogłoszenie nr 500075759-N-2017 z dnia 14-12-2017 r.

Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie: Zakup samochodów typu kombi dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 604516-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie, Krajowy numer identyfikacyjny 001023003, ul. ul. Geodetów 1, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 17 850 36 00, e-mail przetargi.ias@pk.mofnet.gov.pl, faks 17 852 11 30.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup samochodów typu kombi dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

1801-ILZ1.260.66.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 6 szt. samochodów osobowych typu kombi dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie. 2. Zamówienie zostało podzielone na trzy części, z których poszczególne dotyczą dostaw, o których mowa w pkt 1 dla: 2.1) Część I - Dostawa 2 szt samochodów osobowych typu kombi 2.2) Część II - Dostawa 2 szt samochodów osobowych typu kombi 2.3) Część III - Dostawa 2 szt samochodów osobowych typu kombi 3. Opis przedmiotu zamówienia (specyfikacja techniczna - wymagania minimalne) stanowi załącznik nr 5 do SIWZ i obowiązuje dla każdej z trzech części. 4. Przedmiot zamówienia zaoferowany przez Wykonawcę musi charakteryzować się parametrami nie gorszymi niż przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 3 5. Samochody muszą być: 5.1) fabrycznie nowe; 5.2) wyprodukowane w roku 2017; 5.3) kompletne, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych; 5.4) tego samego modelu i marki w każdej części 6. Samochody muszą: 6.1) posiadać homologację na przewóz pięciu osób umożliwiającą zgodnie z obowiązującymi przepisami dopuszczenie pojazdów do ruchu na obszarze Polski; 6.2) spełniać wymogi Dyrektywy CEE EURO 6 w zakresie emisji spalin. 7. Zamówienie obejmuje również bezpośrednie dostarczenie pojazdów (załadunek, transport i rozładunek) do Podkarpackiego Urzędu Celno - Skarbowego w Przemyślu ul. Sielecka 9, 37-700 Przemyśl. 8. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia: 8.1) na okres nie krótszy niż 24 miesiące lub przebieg minimum 100 tys. km (w zależności, co pierwsze nastąpi) na wszystkie zespoły i podzespoły samochodu obejmującą prawidłowe funkcjonowanie samochodu, wady materiałowe i fabryczne. Okres ten liczony jest od dnia następnego po dokonaniu odbioru tj. podpisania przez strony Protokołu zdawczo-odbiorczego, 8.2) na okres 60 miesięcy na perforacje karoserii, 8.3) na okres 60 miesięcy na powłokę nadwozia (lakier, ofoliowanie całego pojazdu), 8.4) na okres 24 miesięcy na wyposażenie dodatkowe pojazdu 9. Szczegółowe warunki gwarancji, o których mowa w pkt 8 określone zostały w załączniku nr 2 do wzoru umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ; 10. Okres gwarancji i rękojmi stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 34.11.00.00 - Samochody osobowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zakup samochodów osobowych typu kombi

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 151869.92
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Auto Bączek Maria Bączek
Email wykonawcy: m.kolasa@autobaczek.pl
Adres pocztowy: Gumniska 36A
Kod pocztowy: 33-100
Miejscowość: Tarnów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 186800
Oferta z najniższą ceną/kosztem 186800
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 186800
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zakup samochodów osobowych typu kombi

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 142113.82
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Auto Bączek Maria Bączek
Email wykonawcy: m.kolasa@autobaczek.pl
Adres pocztowy: Gumniska 36A
Kod pocztowy: 33-100
Miejscowość: Tarnów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 174800
Oferta z najniższą ceną/kosztem 174800
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 174800
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zakup samochodów osobowych typu kombi

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia w części III na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP. W odpowiedzi na zawiadomienie o wyborze oferty Wykonawca poinformował , że rezygnuje z podpisania umowy w części III, co oznacza, iż odstępuje od podpisania umowy w tej części. Uwzględniając powyższe okoliczności postępowanie w tej części obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.