eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wymiana stolarki okiennej w zasobach OReg AMW Gdynia

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-14

Ogłoszenie nr 500075683-N-2017 z dnia 14-12-2017 r.

Agencja Mienia Wojskowego : Wymiana stolarki okiennej w zasobach OReg AMW Gdynia

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 611886-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Agencja Mienia Wojskowego , Krajowy numer identyfikacyjny 011263946, ul. Nowowiejska 26 A, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 586 908 700, e-mail gdynia@amw.com.pl, faks 586 908 701.
Adres strony internetowej (url): www.amw.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wymiana stolarki okiennej w zasobach OReg AMW Gdynia

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OG-ZP.7720.51.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej na PCV wraz z nawiewnikami stanowiących zasób Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Gdyni. Wymiana dotyczy lokali położonych w miejscowości: Hel ul. Żeromskiego 2A/6, Żeromskiego 4B/2 oraz w kwaterach internatowych w Siemirowicach Oś. Na Skarpie 15B/11, Oś. Na Skarpie 7/44, Oś. Na Skarpie 5/8. 2.Zakres robót : 1)Prace obejmują: demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej; owykonanie obmiaru z natury; odostawę okien ; odemontaż starej stolarki okiennej; owymianę stolarki okiennej drewnianej na stolarkę z profili PCV (w tym drzwi balkonowe); omontaż okien PCV wraz z nawiewnikami; owymiana okien ma zostać dokonana na podstawie dokonanego wcześniej obmiaru z natury, przy zachowaniu dotychczasowego podziału i koloru; owymianę parapetów wewnętrznych z konglomeratu, a zewnętrznych z blachy powlekanej (w przypadku, jeżeli Wykonawca dokonując wymiany stolarki okiennej zastanie w lokalu parapet skorodowany, źle obsadzony jest zobowiązany do jego wymiany oraz sporządzenia dokumentacji fotograficznej starego parapetu przed jego wymianą); omontaż nawiewników wentylacji higrosterowanej z ręczną regulacją zamykania, przymknięcia, typ aereco dostosowującego strumienie przepływającego powietrza do potrzeb mieszkańców - przepływ powietrza min-max (przy 10 Pa:5-35 m3/h ustawienie blokady w pozycji zamkniętej, przepustnica ustawiona jest w pozycji przepływu minimalnego, nawiewnik dostarcza od 5 m3/h); zakres pracy nawiewnika od 30 do 70% wilgotności względnej w pomieszczeniu; oobróbkę tynkarską ościeży wewnętrznych i zewnętrznych (w odniesieniu do ościeży zewnętrznych należy dokonać uzupełnienia tynku do lica ściany oraz pomalowania farbą emulsyjną); ooczyszczenie powierzchni stolarki po jej montażu oraz powierzchni lokalu przy miejscu wymiany okien; oobsadzenia ościeżnic okiennych i drzwiowych wraz z uszczelnieniem pianką poliuretanową i silikonem zgodnie z warunkami montażu; oudzielenie lokatorowi instruktażu konserwacji, użytkowania okien, nawiewników ; ojedną dodatkową, darmową regulację okien i drzwi balkonowych w okresie trwania gwarancji; Montaż nowej stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych w ilości szacunkowej 24,52 m2. Montaż nawiewników przewidziano w ilości szacunkowej 10 szt.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 18233.07
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Mirox Spółka z o.o.
Email wykonawcy: maciej.luebek@mirox.pl
Adres pocztowy: ul. Górecka 104
Kod pocztowy: 61-483
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15451.34
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15451.34
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15451.34
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.