eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rokietnica › Remont budynku dworca kolejowego w Rokietnicy



Ogłoszenie z dnia 2024-04-24

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont budynku dworca kolejowego w Rokietnicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ROKIETNICY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 632003093

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pocztowa 8

1.5.2.) Miejscowość: Rokietnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-090

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 618145341

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cus@cusrokietnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cusrokietnica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont budynku dworca kolejowego w Rokietnicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0e09fc1-0220-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00300005

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00287407/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont budynku dworca kolejowego w Rokietnicy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zadanie realizowane w ramach projektu Rozwój Wielkopolskiej Sieci Centrów Usług Społecznych współfinansowane ze środków Unii Europejskiej oraz budżetu państwa w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027. Zadanie: Dostosowanie miejsca świadczenia usługi- remont, inwestycja, adaptacja.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/rokietnica

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 2. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej, dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/rokietnica. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 344).
3. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostepniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zalecenia Zamawiającego:
Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”.
1) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
2) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
a) .zip
b) .7Z
3) Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
4) Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
5) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
6) Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.
7) Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.
8) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty.
9) Zaleca się, aby komunikacja z wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość do zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu email.
10) Osobą składającą ofertę powinna być osoba kontaktowa podawana w dokumentacji.
11) Ofertę należy przygotować z należytą starannością dla podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert/wniosków. Sugerujemy złożenie oferty na 24 godziny przed terminem składania ofert/wniosków.
12) Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.
13) Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.
14) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
15) Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/rokietnica

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z cz. II SWZ -
Zgodnie z art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych zwane RODO) Centrum Usług Społecznych informuje, że:
1. Administratorem Pana/i danych osobowych jest: Centrum Usług Społecznych w Rokietnicy reprezentowany przez Dyrektora Centrum Usług Społecznych w Rokietnicy z siedzibą przy ul. Pocztowa 8, 62-090 Rokietnica.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych: Maciej Chlebowski, z którym można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: Centrum Usług Społecznych, ul. Pocztowa 8, 62-090 Rokietnica lub elektronicznie: chlebowski@it-systemy.com4. Dane osobowe mogą być przekazywane innym organom i podmiotom wyłącznie na podstawie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmioty uprawnione do kontroli ośrodka, organy właściwe w administracyjnym toku instancji, inne organy administracji publicznej.
5. Państwa dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
6. Państwa dane osobowe będą pobierane i weryfikowane od podmiotów zobowiązanych do udzielania informacji na żądanie Centrum Usług Społecznych w Rokietnicy, w tym z wykorzystaniem systemu informatycznego Emp@tia, SI KDR, PUE ZUS, ePUAP.
7. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji danego wniosku lub sprawy oraz do czasu upływu okresu archiwizacji dokumentacji.
8. Posiada Pan/i prawo dostępu do swoich danych i otrzymania ich kopii, prawo do ich poprawiania, sprostowania, przenoszenia, żądania ograniczenia ich przetwarzania i ich usunięcia.
9. Mają Państwo prawo do wniesienia skargi do: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych dotyczących Państwa naruszyłoby przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.
10. Centrum Usług Społecznych w Rokietnicy zobowiązuje się do zachowania Państwa danych w poufności.
11. Pana/i dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
12. Podanie danych osobowych jest warunkiem przyznania świadczeń. Są Państwo zobowiązani do podania danych określonych w w/w ustawach, a konsekwencją niepodania danych będzie pozostawienie wniosku bez rozpatrzenia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CUS.262.03.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa części pomieszczeń wraz z instalacjami, parteru budynku dworca kolejowego ze zmianą sposobu ich użytkowania na funkcję lokalnego centrum kultury. Części mieszkalne, handlowo -usługowe oraz magazynowe pozostają w budynku bez zmian i nie są objęte zakresem niniejszego zamówienia. Zakres przebudowy wyznacza zakres zmiany sposobu użytkowania części budynku. W zakresie prac zewnętrznych inwestycji znajduje się wymiana okien oraz drzwi zewnętrznych w części pomieszczeń parteru będących przedmiotem zmiany sposobu użytkowania. Zaprojektowano nowe okna drewniane, łukowe, z historycznym podziałem na kwatery; zaprojektowano nowe drzwi drewniane, łukowe, asymetryczne – stolarka okienna i drzwiowa zgodnie z rysunkami uzgodnionymi z konserwatorem zabytków części graficznej projektu.
Zaprojektowana funkcja lokalnego Centrum Kultury będzie funkcjonowała niezależnie od istniejących funkcji budynku.
W skład pomieszczeń części remontowanej wchodzą:
- wielofunkcyjna sala duża – multimedialna, wyposażona w ekran z rzutnikiem, systemem nagłośnienia oraz zasłony typu blackout;
- sala warsztatowa – tzw. „mokra” przeznaczona na zajęcia i warsztaty plastyczne, wyposażona
w zestaw mebli kuchennych, zlewy robocze oraz zabudowę strukturalną;
- biuro;
- pomieszczenie socjalne;
- hol z odtworzonym rysunkiem historycznej posadzki wyposażony w dedykowane oświetlenie powierzchni wystawowej pełniący funkcję galerii;
- zaplecza sanitarne;
- pomieszczenie porządkowe oraz komunikacja.
Podczas prac remontowych, wszelkie napotkane instalacje obce nie związane
z remontowanym fragmentem dworca należy zabezpieczyć i zachować w stanie używalności. W salach w których nie planuje się tynków należy instalacje obce przenieść ponad sufit podwieszany by były niewidoczne.
Remontowana i przebudowywana część dworca zostanie wydzielona od pozostałej części budynku jako odrębna strefa pożarowa, dlatego wszelkie instalacje zaprojektowane oraz obce przechodzące przez ściany i stropy wydzielonej strefy, należy zabezpieczyć masą ogniową
o wytrzymałości nie mniejszej jak odporność ogniowa ścian i stropów przez które są prowadzone. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z zaleceniami ekspertyzy technicznej warunków ochrony przeciwpożarowej.
Zestawienie powierzchni i kubatury (przebudowa):
- powierzchnia zabudowy - 455,3 m2
- powierzchnia użytkowa objęta opracowaniem - 140,8 m2
- kubatura całkowita - 760,14 m3 4397 m3 (cały budynek)

Zaprojektowano dostępność budynku dla osób niepełnosprawnych (parter):
 brak różnic poziomów na drogach komunikacyjnych,
 wszystkie drzwi do projektowanych pomieszczeń o szerokości min 90 cm,
 wejście od strony peronu na rzędnej 0,00,
 wc przystosowane dla osób niepełnosprawnych wyposażone w armaturę dedykowaną dla osób niepełnosprawnych wraz z pochwytami,
 ruchowe włączniki światła,
 w sali multimedialnej należy zamontować system zintegrowanych głośników sufitowych rozmieszczonych w suficie tak aby zapewnić odpowiednią, równomierną słyszalność w całej Sali,

4.2.6.) Główny kod CPV: 45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.4) Zdolności technicznej lub zawodowej - w zakresie wiedzy i doświadczenia Wykonawcy
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat wykonał należycie co najmniej jedno zadanie polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie budynku kubaturowego o wartości min. 500 000,00 zł brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – wg załącznika nr 4 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1.1. Formularz ofertowy – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ, w przypadku gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru, w treści oferty należy zamieścić wszystkie informacje wymagane w Formularzu ofertowym.
1.1.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców, w zakresie w jakim spełnia warunki udziału w postepowaniu,
1.1.2. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia z postępowania – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy Wykonawca.
W przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach Podmiotu trzeciego oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału, w zakresie w jakim go dotyczą, składa także Podmiot trzeci.
Oświadczenia stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnienie warunków udziału w postepowaniu odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
1.2. Zobowiązanie innego podmiotu, do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostepniających (jeżeli dotyczy) - Załączniki nr 5
1.3. Oświadczenie, z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ – dotyczy przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
1.4. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia..
1.5. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zakazana jest zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem możliwości dokonania zmian w Umowie w przypadkach określonych w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zmian, o których mowa w niniejszym paragrafie.
Wykonawca ma prawo żądać przedłużenia terminu wykonania niniejszej Umowy w przypadkach okreslonych we wzorze umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-10 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/rokietnica

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-10 08:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-08

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

O udzielenie zamówienia moga ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.108 ust.1 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiazaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukraine oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.