To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-13
Ogłoszenie nr 500074508-N-2017 z dnia 13-12-2017 r.
Gmina Kępno: Budowa dróg na terenie Miasta i Gminy Kępno
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 605771-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kępno, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. ul. Ratuszowa
1,
63600
Kępno, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
62 78 25 800, e-mail
iwona.hendrys@um.kepno.pl, faks
62 78 25 801.
Adres strony internetowej (url): www.um.kepno.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa dróg na terenie Miasta i Gminy Kępno
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WR.271.46.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania p.n. "Budowa dróg na terenie Miasta i Gminy Kępno" Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotu zamówienia przez składanie ofert częściowych na: Część 1 "Budowa drogi G31 w miejscowości Krążkowy" Przedmiotem zadania jest realizacja zadania p.n. "Budowa drogi G31 w miejscowości Krążkowy", w zakresie określonym w dokumentacji projektowej, w tym m.in.: a) rozebranie istniejących warstw nawierzchni i wykonanie robót ziemnych, b) regulacje studni urządzeń podziemnych, c) krawężniki betonowe wystające o wymiarach 20x30 cm z wykonaniem ław betonowych z bet C12/15 w ilości około 50m, d) krawężniki betonowe o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych z bet C12/15 z oporem w ilości około 654m, e) oporniki betonowe o wymiarach 12x30 cm z wykonaniem ław betonowych w ilości około 72m, f) przebudowy i nawierzchnie w tym: podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem o wytrzymałości Rm=5MPa, warstwa gr.15 cm w ilości około 2612 m2 (uwaga w projekcie branży drogowej jest Rm=2,5MPa, należy wykonać Rm=5MPa), podbudowy z chudego betonu 9MPa gr.15 cm w ilości około 144 m2, podbudowy z betonu C12/15 (B-15), grubość warstwy po zagęszczeniu 20cm w ilości około 54 m2, warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych 0/63 i 0/31,5mm gr. 20 cm w ilości około 1936 m2, nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4cm (warstwa wiążąca) w ilości około 1936 m2, nawierzchnie z mieszanek mineralnobitumicznych asfaltowych o grubości 4cm (warstwa ścieralna) w ilości około 1936 m2, nawierzchnie z kostki kamiennej granitowej o wysokości 8/10 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm w ilości około 53 m2, zjazdy z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - KOSTKA CZERWONA w ilości około 144 m2, chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem w ilości około 514 m2, ścieki uliczne płaskie z kostki betonowej szer. 20cm ściek z kostki - w ilości około 54 m2, g) przepusty rurowe z rur PEHD o średnicy 50 cm w ilości około32,5m, h) zabezpieczenie infrastruktury zlokalizowanej w pasie drogowym, i) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, j) budowa kanalizacji deszczowej o długości 166,1 m wraz z przyłączami, k) budowa sieci oświetlenia drogowego o długości kabli 417 m z montażem latarni oświetleniowych wraz z oprawami w ilości 10 szt. l) budowa kanalizacji sanitarnej o długości 313,4 m wraz z przyłączami i pompowni ścieków sanitarnych. m) usunięcie kolizji linii kablowej NN. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zadania został określony w umowie, dokumentacji technicznej, przedmiarach robót a także specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do nin. SIWZ. Przedmiot zamówienia według kodu CPV: Roboty budowlane 45 00 00 00-7 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45 23 00 00-8 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45 23 30 00-9 Przygotowanie terenu pod budowę 45 10 00 00-8 Roboty w zakresie budowy dróg 45 23 31 20-6 Część 2 "Budowa ul. Sygietyńskiego w Kępnie" Przedmiotem zadania jest realizacja zadania p.n. "Budowa ul. Sygietyńskiego w Kępnie", w zakresie określonym w dokumentacji projektowej, w tym m.in.: a) rozebranie istniejących warstw nawierzchni i wykonanie robót ziemnych, b) regulacje studni urządzeń podziemnych, c) krawężniki betonowe o grubości 15cm z wykonaniem ław betonowych z bet C12/15 z oporem w ilości około 141m, d) ustawienie krawężników trawnikowych o przekroju 8x30 cm z wykonaniem ław betonowych w ilości około 28m, e) przebudowy i nawierzchnie w tym: a.podbudowy grubości 15 cm wykonywane ręcznie, z gruntu stabilizowanego cementem, Rm=2,5 MPa w ilości około 842 m2, b. podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu: 15 cm w ilości około 750 m2, c. podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu: 8 cm w ilości około 750 m2, d. podbudowy betonowe, wraz z pielęgnacją przez posypywanie piaskiem i polewanie wodą, przy grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm, z betonu: C8/10 w ilości około 12 m2, e. nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych, grysowych - warstwa wiążąca po zagęszczeniu o grubości: 4 cm (AC 11 W 50/70 KR2) w ilości około 750 m2, f. nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych, grysowych - warstwa ścieralna po zagęszczeniu o grubości: 4 cm (AC 11 S 50/70 KR2) w ilości około 750 m2, g. nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości: 8 cm - szarej typu "cegła", na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3cm - ściek w ilości około 16 m2, h. nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości: 8 cm - szarej na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3cm w ilości około 12 m2, f) zabezpieczenie infrastruktury zlokalizowanej w pasie drogowym, g) wykonanie oznakowania poziomego, h) rozścielenie ziemi urodzajnej w ilości około 26 m3, i) obsianie skarp nasionami traw w ziemi urodzajnej około 260 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zadania został określony w umowie, dokumentacji technicznej, przedmiarach robót a także specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do nin. SIWZ. Przedmiot zamówienia według kodu CPV: Roboty budowlane 45 00 00 00-7 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45 23 00 00-8 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45 23 30 00-9 Przygotowanie terenu pod budowę 45 10 00 00-8 Roboty w zakresie budowy dróg 45 23 31 20-6 Część 3 "Budowa ulicy Sportowej" Przedmiotem zadania jest realizacja zadania p.n. "Budowa ulicy Sportowej", w zakresie określonym w dokumentacji projektowej, w tym m.in.: a) rozebranie istniejących warstw nawierzchni i wykonanie robót ziemnych, b) regulacje studni urządzeń podziemnych, c) w terminie do 31 grudnia 2017 r. mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni, d) przebudowy i nawierzchnie w tym: a. podbudowy z chudego betonu o Rm=2,5MPa, warstwa gr.15 cm w ilości około 2665 m2, b. warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych 0/63 i 0/31,5mm gr. 23 cm w ilości około 2665 m2, c. nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 5cm (warstwa ścieralna) w ilości około 2068 m2, e) zabezpieczenie infrastruktury zlokalizowanej w pasie drogowym, f) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, g) budowa sieci oświetlenia drogowego o długości kabli 620 m z montażem latarni oświetleniowych wraz z oprawami w ilości 14 szt. w ul. Sportowej w Kępnie, h) w terminie do 10 kwietnia 2018 r. dokonanie nasadzeń w ilości 10 drzew (5 szt. kasztanowca zwyczajnego, 5 szt. jarzębu pospolitego) o obwodzie pnia min. 8 cm mierzonej na wysokości 100 cm. Drzewa i krzewy stanowiące nasadzenia należy posadzić w doły zaprawione urodzajną ziemią. Nowo posadzone drzewa należy opalikować trzema palikami, wykonać wokół pnia misy, podlewać i zasilać. Uwaga: Drewno pozyskane w wyniku wycinki drzew jest do dyspozycji Wykonawcy i jego wartość należy uwzględnić w cenie oferty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zadania został określony w umowie, dokumentacji technicznej, przedmiarach robót a także specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do nin. SIWZ. Roboty budowlane 45 00 00 00-7 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45 23 00 00-8 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45 23 30 00-9 Przygotowanie terenu pod budowę 45 10 00 00-8 Roboty w zakresie budowy dróg 45 23 31 20-6 Część 4 "Budowa drogi nr G859674 Przybyszów- Szklarka" Przedmiotem zadania jest realizacja zadania p.n. "Budowa drogi nr G859674 Przybyszów- Szklarka Mielęcka", w zakresie określonym w dokumentacji projektowej, w tym m.in.: a) rozebranie istniejących warstw nawierzchni i wykonanie robót ziemnych, b) regulacje studni urządzeń podziemnych, c) przebudowy i nawierzchnie w tym: a. podbudowy z z chudego betonu o Rm=5MPa, warstwa gr.10 cm w ilości około 4991,60 m2, b. warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych 0/63 i 0/31,5mm gr. 20 cm w ilości około 4991,60 m2, c. nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 5cm (warstwa ścieralna) w ilości około 4729 m2, d) przepusty rurowe z rur betonowych VIPRO o średnicy 40 cm w ilości około 7,5m, e) zabezpieczenie infrastruktury zlokalizowanej w pasie drogowym, f) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zadania został określony w umowie, dokumentacji technicznej, przedmiarach robót a także specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do nin. SIWZ. Zamówieniem objęte są również dla wszystkich części: - wykonanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia prac oraz jego realizacji, - wykonanie wszelkich robót i czynności związanych z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte przetargowym przedmiarze robót, - pełna obsługa geodezyjna budowy: wytyczenie, ewentualne wskazanie granic, - inwentaryzacja powykonawcza (4 egzemplarze), - wszelkie naprawy urządzeń nad i podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, - przeprowadzenie wszelkich robót i czynności związanych z odbiorem przedmiotu zamówienia i przekazaniem go do eksploatacji, itp. - zabezpieczenie bezpieczeństwa na placu budowy i wokół niego oraz ubezpieczenie budowy, - inne czynności wynikające z przepisów branżowych bądź specyfiki zamówienia. Wykonawca może złożyć OFERTĘ na jedną, dwie, trzy, cztery lub wszystkie z pięciu przedstawionych części. Zamawiający przekaże Wykonawcy teren budowy na pisemny wniosek Wykonawcy w terminie 7 dni. Wykonawca zobowiązuje się do rozpoczęcia realizacji robót w ciągu 7 dni od daty przekazania terenu budowy. UWAGA: Ogólne wymagania dotyczące wykonania robót: -Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za zgodność wykonania z dokumentacją dostarczoną przez Zamawiającego, - Prace należy prowadzić zgodnie z wytycznymi zawartymi w dokumentacji i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami i normami, zasadami sztuki budowlanej oraz warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, - Wykonawca winien bezwzględnie zapoznać się ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, gdyż część czynności stanowiących przedmiot zamówienia została opisana jedynie w tejże Specyfikacji, - Zamówieniem objęte są również wszelkie czynności związane z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte w SIWZ, oraz inne czynności wynikające ze specyfiki zamówienia. Wykonawca może złożyć OFERTĘ na jedną, dwie, trzy, cztery lub wszystkie z pięciu przedstawionych części. 1.3 Szczegółowy zakres robót budowlanych opisany jest w projekcie budowlanym, projekcie wykonawczym STWiOR oraz przedmiarach robót. 1.4 Wymagane cechy materiału, produktu lub usługi zostały szczegółowo opisane w dokumentacji projektowej. 1) Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zadania dostarcza Wykonawca. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać cechy techniczne i jakościowe, co najmniej takie, jakie zostały określone, w STWiORB oraz muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty i zgodnie z art. 30b Ustawy PZP. 2) Jeżeli w dokumentacji technicznej występują nazwy konkretnych produktów, wyrobów, materiałów lub określenie sugerujące wyroby konkretnych firm, Wykonawca winien uznać, iż podane produkty są przykładowe a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów, wyrobów, materiałów równoważnych o właściwościach, parametrach technicznych nie gorszych niż przyjęto w dokumentacji technicznej. 3) Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych norm, aprobat. Gdziekolwiek w dokumentach powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów o ile w warunkach umowy nie postanowiono inaczej. W przypadku, gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne "równoważne" odpowiednie normy zapewniające równy, lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez Projektanta i inwestora. 2. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Prawa zamówień publicznych. Na podstawie art. 29 ust. 3a. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Dla udokumentowania tego faktu w terminie jednego tygodnia od podpisania umowy Wykonawca przedłoży zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności, jakie będą oni wykonywać. Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, wykonawca będzie zobligowany przedstawić wykaz i dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób na umowę o pracę przy realizacji zamówienia. W związku z powyższym wykonawca musi przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby przedstawić Zamawiającemu i inspektorowi nadzoru dokumenty potwierdzające zatrudnianie tych osób na umowę o pracę, np. kopie umów o pracę lub wyciągi z tych umów zawierające co najmniej imię i nazwisko danej osoby, okres zatrudnienia, nazwę pracodawcy lub kopie zgłoszenia tych osób do ZUS. Pracodawcą tych osób musi być wykonawca lub jeden ze wspólników konsorcjum, zgłoszonym zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych podwykonawca lub dalszy podwykonawca. Bez przedstawienia powyższego dokumentu osoby, które muszą być zatrudnione na umowę o pracę nie będą wpuszczane na plac budowy, a więc nie będą mogły wykonywać pracy z winy Wykonawcy. Jeżeli na budowie będzie przebywać osoba niezatrudniona na umowę o pracę, co zostanie ustalone przez inspektora nadzoru, zamawiającego lub jego przedstawicieli (personel) osoba taka będzie musiała opuścić plac budowy a wykonawca zapłaci zamawiającemu tytułem kary umowne w wysokości iloczynu kwoty połowy minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudniania Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) i liczby miesięcy w okresie realizacji Umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu - za każdą osobę poniżej liczby wymaganych Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę wskazanej przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Fakt przebywania takiej osoby na budowie musi zostać potwierdzony pisemną notatką sporządzoną przez przedstawicieli Zamawiającego. Notatka nie musi być podpisana przez Wykonawcę lub jego przedstawicieli. 3.1. Terminy wykonania przedmiotu zamówienia: Część 1 do 31 maja 2018r., Część 2 do 31 maja 2018r., Część 3 do 31 maja 2018r., Część 4 do 31 maja 2018r., 3.2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia minimum 3-letniej gwarancji oraz 5-letniej rękojmi na wykonane roboty budowlane. 3.3. Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpocznie się w dniu następnym, po dacie odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć OFERTĘ na jedną, dwie, trzy lub wszystkie z czterech przedstawionych części. 5. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej 6. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne z zastrzeżeniem art. 93 ust.4 Pzp. 7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45230000-8, 45233000-9, 45100000-8, 45233120-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część 1 "Budowa drogi G31 w miejscowości Krążkowy" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1030452.76
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "ELEKTROMEX" Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1388042.68
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część 2 "Budowa ul. Sygietyńskiego w Kępnie" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
108085.67
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Kępińskie Przedsiębiorstwo Drogowo - Mostowe SA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
169376.42
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część 3 "Budowa ulicy Sportowej" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
478245.17
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Kępińskie Przedsiębiorstwo Drogowo - Mostowe SA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
449058.41
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Część 4 "Budowa drogi nr G859674 Przybyszów-Szklarka" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
512809.72
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Kępińskie Przedsiębiorstwo Drogowo - Mostowe SA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
584138.32
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KEPNA
- Budowa budynku pawilonu sportowego przy stadionie w Kępnie oraz wymiana oświetlenia na boiskach piłkarskich
- Remont elewacji kamienicy położonej ul. Rynek 41 w Kępnie
więcej: przetargi w Kepnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa obiektów małej architektury oraz utwardzenia terenu w ramach strefy rekreacyjno-zabawowo-edukacyjnej "miasteczko ruchu drogowego" przeznaczonej dla dzieci w Gminie Alwernia
- Przebudowa drogi gminnej Nr 115171E relacji Paplin - Chrzczonowice
- Wykonanie remontów pomieszczeń w poradniach Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii ŚUM w Katowicach w budynku zlokalizowanym w Zabrzu przy Placu Traugutta 2 zgodnie z planowanym terminarzem robót
- Przebudowa obiektu sportowo-rekreacyjnego w m. Narzym
- "Modernizacja Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Glinojecku - etap II"
- Przebudowa drogi gminnej Karczewizna-Kamionna - etap II
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.