eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sztum › "Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji zadania pn. "Budowa kolektora deszczowego z systemem podczyszczającym i retencjonującym wody opadowe w Sztumie" realizowane w ramach zadania budżetowego pn. "Budowa kolektora deszczowego z systemem podczyszczającym i retencjonującym wody opadowe" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 11 Środowisko, Działania 11.1 Ograniczanie zagrożeń naturalnych współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-06

Ogłoszenie nr 500074484-N-2018 z dnia 06-04-2018 r.

Miasto i Gmina Sztum: "Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji zadania pn. "Budowa kolektora deszczowego z systemem podczyszczającym i retencjonującym wody opadowe w Sztumie" realizowane w ramach zadania budżetowego pn. "Budowa kolektora deszczowego z systemem podczyszczającym i retencjonującym wody opadowe" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 11 Środowisko, Działania 11.1 Ograniczanie zagrożeń naturalnych współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Inwestycja jest współfinansowana z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 519523-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500039686-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto i Gmina Sztum, Krajowy numer identyfikacyjny 17074777300000, ul. ul. Mickiewicza 39, 82400 Sztum, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 556 406 303, e-mail malwina.wisniewska@sztum.pl, faks 556 406 300.
Adres strony internetowej (url): www.sztum.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji zadania pn. "Budowa kolektora deszczowego z systemem podczyszczającym i retencjonującym wody opadowe w Sztumie" realizowane w ramach zadania budżetowego pn. "Budowa kolektora deszczowego z systemem podczyszczającym i retencjonującym wody opadowe" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 11 Środowisko, Działania 11.1 Ograniczanie zagrożeń naturalnych współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RI.271.5.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. Przedmiot zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje nadzór inwestorski nad wykonywaniem robót budowlanych związanych z rozbudową i przebudową kanalizacji deszczowej wraz z budową zbiornika retencyjnego dla zlewni obejmującej obszar przy rondzie pod Dębami na terenu działek Nr: 413, 409/3, 444/13, 446, 635, 213, 340/2, 645/2, 645/10, 645/11, obręb II m. Sztum. 2. Zakres nadzoru inwestorskiego obejmuje między innymi nadzór nad: 1) Robotami przygotowawczymi, w tym roboty rozbiórkowymi, ziemnymi i demontażowymi, 2) Budową kanalizacji grawitacyjnej: - Ø 800 GRP o długości 113,5 mb (część wchodząca w skład zbiornika retencyjnego), - Ø 630 PVC o długości 17,0 mb, - Ø 500 PVC o długości 102,5 mb, - Ø 450 PE o długości 14,5 mb, - Ø 400 PCV o długości 74,0 mb, - Ø 315 PVC o długości 124,5 mb, - Ø 315 PE o długości 15,5 mb, - Ø 250 PVC o długości 7,5 mb, - Ø 200 PVC o długości 29,0 mb. 3) Przebudową kanalizacji metodą CRACKINGU: - Ø 400 PP o długości 89,5 mb. 4) Budową dwukomorowego zbiornika retencyjnego podziemnego o pojemności V=194,3m3 plus układ kolektorów deszczowych o średnicy Ø 800 o pojemności 55,01m3, łącznie 249,31m3. 5) Budową drogi serwisowej do zbiornika retencyjnego z kostki betonowej. 6) Odtworzeniem nawierzchni dróg i chodników. 7) Budową chodnika z kostki betonowej. 8) Przebudową sieci wodociągowej. 9) Wykonaniem tymczasowej organizacji ruchu drogowego. 10) Wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej. 11) Przestrzeganiem uzgodnień branżowych oraz ponoszeniem kosztów z tym związanych. 3. UWAGA: Realizacja przedmiotu zamówienia wykonywana będzie przy obiektach czynnych. Należy przewidzieć prowadzenie prac budowlanych przy zabezpieczeniu powierzchni na komunikację. Teren budowy należy wygrodzić zachowując szczególną staranność, aby uniemożliwić dostęp osób postronnych. 4. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określają dokumentacje projektowe, uzgodnienia branżowe i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) opracowane przez: HYDRO - TERM Biuro Projektowo - Inwestycyjne z Malborka, która jest umieszczona na stronie internetowej www.bip.sztum.pl w zakładce Zamówienia Publiczne w przetargu nieograniczonym na roboty budowlane pn. "Budowa kolektora deszczowego z systemem podczyszczającym i retencjonującym wody opadowe" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 11 Środowisko, Działania 11.1 Ograniczanie zagrożeń naturalnych współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego" 5. Ponadto opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ tj. projekt umowy. 6. Nadzór inwestorski obejmuje wszelkie czynności wynikające z prawa budowlanego, rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U z 2014 r., poz. 1278), rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2002 r. Nr 108, poz. 953 ze zmianami). 7. Inwestycja jest współfinansowana z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020,

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 48682.85
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EKO-INWEST Alicja Jurasińska, Andrzej Zegzuła, Zbigniew Jurasiński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Polna 18
Kod pocztowy: 82-300
Miejscowość: Elbląg
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 27982.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27982.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 44280.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.