To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-12
Ogłoszenie nr 500073598-N-2017 z dnia 12-12-2017 r.
Gmina Kotla: Dostawy sprzętu TIK wraz z oprogramowaniem TIK dla Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Kotli oraz do Gimnazjum Gminnego im. Zagłębia Miedziowego w Kotli w ramach realizacji Projektu "Magia nauki"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "Magia nauki" współfinansowany jest z ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego z Województwa Dolnośląskiego 2014 - 2020 działanie: 10.2 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej, ponadgimnazjalnej, poddziałanie: 10.2.1 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 620172-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kotla, Krajowy numer identyfikacyjny 39064735700000,
ul. ul. Głogowska
93,
67240
Kotla, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
768 318 361, e-mail
gmina@kotla.pl, faks
768 318 308.
Adres strony internetowej (url): www.kotla.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy sprzętu TIK wraz z oprogramowaniem TIK dla Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Kotli oraz do Gimnazjum Gminnego im. Zagłębia Miedziowego w Kotli w ramach realizacji Projektu "Magia nauki"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GK.271.14.2017.AM
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawy sprzętu TIK wraz z oprogramowaniem TIK dla Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Kotli, ul. Szkolna 4, 67-240 Kotla (dalej SP) oraz do Gimnazjum Gminnego im. Zagłębia Miedziowego w Kotli, ul. Szkolna 2, 67-240 Kotla (dalej GG) w ramach realizacji Projektu "Magia nauki" w podziale na części: CZĘŚĆ 1. DOSTAWA SPRZĘTU TIK 1) Czytnik e-booków - szt. 1 (dla SP) 2) Przenośny komputer w ramach indywidualizacji pracy z uczniem - szt. 1 (dla SP) 3) Przenośny komputer dla ucznia, z oprogramowaniem, w tym pakiet biurowym, dodatkową klawiaturą i myszą przewodową USB - szt. 32 (po 16 szt. dla SP i 16 szt. dla GG) 4) System do zbierania informacji i analizowania odpowiedzi - 32 licencji (po 16 szt. dla SP i 16 szt. dla GG) 5) Przenośny komputer dla nauczyciela, z oprogramowaniem, w tym pakiet biurowym, dodatkową klawiaturą i myszą przewodową USB - szt. 11 (5 szt. dla SP i 6 szt. dla GG) 6) System do zbierania informacji i analizowania odpowiedzi - 6 licencji (po 3 szt. dla SP i 3 szt. dla GG) 7) Wózek, szafa na laptopy - 2 szt. (po 1 szt. dla SP i 1 szt. dla GG) 8) Sieciowe laserowe urządzenie wielofunkcyjne - szt. 2 (po 1 szt. dla SP i 1 szt. dla GG) 9) Okablowanie strukturalne (kabel, listwy instalacyjne, wtyczki, switche) - kpl. 2 (po 1 kpl. dla SP i 1 kpl. dla GG) 10) Monitor interaktywny 65" - szt. 2 (po 1 szt. dla SP i 1 szt. dla GG) 11) Kontroler WLAN zarządzający szkolną siecią bezprzewodową. Autonomiczny serwer obliczeniowy o wysokiej wydajności o parametrach technicznych - szt. 2 (po 1 szt. dla SP i 1 szt. dla GG) 12) Punkty dostępowe - 2 szt. (po 1 szt. dla SP i 1 szt. dla GG) 13) Urządzenie sieciowe - szt. 2 (po 1 szt. dla SP i 1 szt. dla GG) 14) Ruter z wbudowanymi lub zewnętrznymi modułami zapory sieciowej i systemem blokowania włamań (IPS) - urządzenie sieciowe służące do łączenia różnych sieci komputerowych - szt. 2 (po 1 szt. dla SP i 1 szt. dla GG) 15) Zasilacz UPS - szt. 2 (po 1 szt. dla SP i 1 szt. dla GG) 16) Wizualizer - szt. 2 (po 1 szt. dla SP i 1 szt. dla GG) 17) Cyfrowe urządzenie zapisujące obraz- aparat cyfrowy szt. 2 (po 1 szt. dla SP i 1 szt. dla GG) 18) Serwer plików NAS - 2 szt. (po 1 szt. dla SP i 1 szt. dla GG) 19) Głośniki - szt. 2 (po 2 szt. dla SP i 2 szt. dla GG) 20) Zestaw do budowy robotów dla początkujących - szt. 1 (dla SP) 21) Zestaw do budowy robotów dla zaawansowanych - szt. 1 (dla SP) 22) Przenośny komputer dla koordynatora w ramach kosztów pośrednich, z oprogramowaniem, w tym pakiet biurowym i myszą przewodową USB - szt. 1 (dla Urzędu Gminy Kotla) CZĘŚĆ 2. DOSTAWA KLIMATYZACJI DO PRACOWNI KOMPUTEROWYCH - SZT. 2 zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej SIWZ. Poprzez dostawę należy rozumieć zakup oraz transport sprzętu TIK (Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych) wraz z oprogramowaniem TIK dla Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Kotli oraz do Gimnazjum Gminnego im. Zagłębia Miedziowego w Kotli jak również przeprowadzenie wszelkich czynności niezbędnych do uruchomienia sprzętu w miejscu wykonania zamówienia w szczególności jego rozładunek, montaż, przeniesienie licencji, instalację oprogramowania, szkolenie z obsługi sprzętu i inne. Projekt "Magia nauki" współfinansowany jest z ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego z Województwa Dolnośląskiego 2014 - 2020 działanie: 10.2 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej, ponadgimnazjalnej, poddziałanie: 10.2.1 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z określonym podziałem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Wskazany w załączniku nr 1 do SIWZ asortyment można zastąpić równoważnym pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz zagwarantowanie takiej samej funkcjonalności jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia. Wówczas Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca, który złoży ofertę na produkty równoważne musi do oferty załączyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności. W przypadku złożenia oferty równoważnej (dotyczy również sprzętu wyższej klasy), składający ofertę ma obowiązek wykazania zgodności produktów poprzez porównanie parametrów oferowanych produktów z parametrami przedmiotu zamówienia. Oferowany sprzęt wykazany w załączniku nr 1 musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad prawnych i fizycznych. Sprzęt musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi polskich i europejskich norm określonych prawem. Sprzęt musi być dostarczony wraz z oryginalnymi opakowaniami. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres zgodny z gwarancją producenta lub korzystniejszy. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć do każdego urządzenia instrukcję obsługi i konserwacji w języku polskim, karty gwarancyjne, wymagane atesty, certyfikaty, świadectwa jakości w dniu odbioru przedmiotu dostawy. Miejscem dostaw są łącznie 2 szkoły: Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Kotli oraz Gimnazjum Gminne im. Zagłębia Miedziowego w Kotli w Gminie Kotla. Nazwy szkół, ich adresy oraz asortyment, który winien być dostarczony do danej szkoły zawierają załączniki nr 1 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV: 48000000-8, 31710000-6, 39162100-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: DOSTAWA SPRZĘTU TIK |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
183861.79
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ProData Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
212622.37
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: DOSTAWA KLIMATYZACJI DO PRACOWNI KOMPUTEROWYCH |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
17886.18
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Produkcja Usługi Handel DOBOSZ Wojciech Bęben
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
23247.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI KOTLA
więcej: przetargi KOTLA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM NA DOSTAWĘ I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO KLASY ERP DLA POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA Z DNIA 2 MAJA 2024 R. (SYSTEM ERP #1/2024)
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w budynku Głównym Szpitala w Myślenicach wraz z zakupem sprzętu i aparatury medycznej
- Dostawa komputerów, monitorów oraz urządzeń drukujących
- "Wdrożenie posiadanego modułu LABORATORIUM w Laboratorium Analitycznym (Strzelców Bytomskich 11) wraz z dostawą niezbędnych licencji oprogramowania bazodanowego (2)"
- Dostawa sprzętu informatycznego
- Dostawa licencji baz danych
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.