eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kotla › Dostawy sprzętu TIK wraz z oprogramowaniem TIK dla Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Kotli oraz do Gimnazjum Gminnego im. Zagłębia Miedziowego w Kotli w ramach realizacji Projektu "Magia nauki"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-11-22



Ogłoszenie nr 620172-N-2017 z dnia 2017-11-22 r.

Gmina Kotla: Dostawy sprzętu TIK wraz z oprogramowaniem TIK dla Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Kotli oraz do Gimnazjum Gminnego im. Zagłębia Miedziowego w Kotli w ramach realizacji Projektu "Magia nauki"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Projekt "Magia nauki" współfinansowany jest z ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego z Województwa Dolnośląskiego 2014 - 2020 działanie: 10.2 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej, ponadgimnazjalnej, poddziałanie: 10.2.1 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej.

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Tak

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kotla, krajowy numer identyfikacyjny 39064735700000, ul. ul. Głogowska  93 , 67240   Kotla, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 768 318 361, e-mail gmina@kotla.pl, faks 768 318 308.
Adres strony internetowej (URL): www.kotla.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
www.bip.kotla.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.bip.kotla.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Gmina Kotla, ul. Głogowska 93, 67-240 Kotla


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sprzętu TIK wraz z oprogramowaniem TIK dla Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Kotli oraz do Gimnazjum Gminnego im. Zagłębia Miedziowego w Kotli w ramach realizacji Projektu "Magia nauki"
Numer referencyjny: GK.271.14.2017.AM
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostawy sprzętu TIK wraz z oprogramowaniem TIK dla Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Kotli, ul. Szkolna 4, 67-240 Kotla (dalej SP) oraz do Gimnazjum Gminnego im. Zagłębia Miedziowego w Kotli, ul. Szkolna 2, 67-240 Kotla (dalej GG) w ramach realizacji Projektu "Magia nauki" w podziale na części: CZĘŚĆ 1. DOSTAWA SPRZĘTU TIK 1) Czytnik e-booków - szt. 1 (dla SP) 2) Przenośny komputer w ramach indywidualizacji pracy z uczniem - szt. 1 (dla SP) 3) Przenośny komputer dla ucznia, z oprogramowaniem, w tym pakiet biurowym, dodatkową klawiaturą i myszą przewodową USB - szt. 32 (po 16 szt. dla SP i 16 szt. dla GG) 4) System do zbierania informacji i analizowania odpowiedzi - 32 licencji (po 16 szt. dla SP i 16 szt. dla GG) 5) Przenośny komputer dla nauczyciela, z oprogramowaniem, w tym pakiet biurowym, dodatkową klawiaturą i myszą przewodową USB - szt. 11 (5 szt. dla SP i 6 szt. dla GG) 6) System do zbierania informacji i analizowania odpowiedzi - 6 licencji (po 3 szt. dla SP i 3 szt. dla GG) 7) Wózek, szafa na laptopy - 2 szt. (po 1 szt. dla SP i 1 szt. dla GG) 8) Sieciowe laserowe urządzenie wielofunkcyjne - szt. 2 (po 1 szt. dla SP i 1 szt. dla GG) 9) Okablowanie strukturalne (kabel, listwy instalacyjne, wtyczki, switche) - kpl. 2 (po 1 kpl. dla SP i 1 kpl. dla GG) 10) Monitor interaktywny 65" - szt. 2 (po 1 szt. dla SP i 1 szt. dla GG) 11) Kontroler WLAN zarządzający szkolną siecią bezprzewodową. Autonomiczny serwer obliczeniowy o wysokiej wydajności o parametrach technicznych - szt. 2 (po 1 szt. dla SP i 1 szt. dla GG) 12) Punkty dostępowe - 2 szt. (po 1 szt. dla SP i 1 szt. dla GG) 13) Urządzenie sieciowe - szt. 2 (po 1 szt. dla SP i 1 szt. dla GG) 14) Ruter z wbudowanymi lub zewnętrznymi modułami zapory sieciowej i systemem blokowania włamań (IPS) - urządzenie sieciowe służące do łączenia różnych sieci komputerowych - szt. 2 (po 1 szt. dla SP i 1 szt. dla GG) 15) Zasilacz UPS - szt. 2 (po 1 szt. dla SP i 1 szt. dla GG) 16) Wizualizer - szt. 2 (po 1 szt. dla SP i 1 szt. dla GG) 17) Cyfrowe urządzenie zapisujące obraz- aparat cyfrowy szt. 2 (po 1 szt. dla SP i 1 szt. dla GG) 18) Serwer plików NAS - 2 szt. (po 1 szt. dla SP i 1 szt. dla GG) 19) Głośniki - szt. 2 (po 2 szt. dla SP i 2 szt. dla GG) 20) Zestaw do budowy robotów dla początkujących - szt. 1 (dla SP) 21) Zestaw do budowy robotów dla zaawansowanych - szt. 1 (dla SP) 22) Przenośny komputer dla koordynatora w ramach kosztów pośrednich, z oprogramowaniem, w tym pakiet biurowym i myszą przewodową USB - szt. 1 (dla Urzędu Gminy Kotla) CZĘŚĆ 2. DOSTAWA KLIMATYZACJI DO PRACOWNI KOMPUTEROWYCH - SZT. 2 zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej SIWZ. Poprzez dostawę należy rozumieć zakup oraz transport sprzętu TIK (Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych) wraz z oprogramowaniem TIK dla Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Kotli oraz do Gimnazjum Gminnego im. Zagłębia Miedziowego w Kotli jak również przeprowadzenie wszelkich czynności niezbędnych do uruchomienia sprzętu w miejscu wykonania zamówienia w szczególności jego rozładunek, montaż, przeniesienie licencji, instalację oprogramowania, szkolenie z obsługi sprzętu i inne. Projekt "Magia nauki" współfinansowany jest z ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego z Województwa Dolnośląskiego 2014 - 2020 działanie: 10.2 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej, ponadgimnazjalnej, poddziałanie: 10.2.1 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z określonym podziałem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Wskazany w załączniku nr 1 do SIWZ asortyment można zastąpić równoważnym pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz zagwarantowanie takiej samej funkcjonalności jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia. Wówczas Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca, który złoży ofertę na produkty równoważne musi do oferty załączyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności. W przypadku złożenia oferty równoważnej (dotyczy również sprzętu wyższej klasy), składający ofertę ma obowiązek wykazania zgodności produktów poprzez porównanie parametrów oferowanych produktów z parametrami przedmiotu zamówienia. Oferowany sprzęt wykazany w załączniku nr 1 musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad prawnych i fizycznych. Sprzęt musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi polskich i europejskich norm określonych prawem. Sprzęt musi być dostarczony wraz z oryginalnymi opakowaniami. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres zgodny z gwarancją producenta lub korzystniejszy. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć do każdego urządzenia instrukcję obsługi i konserwacji w języku polskim, karty gwarancyjne, wymagane atesty, certyfikaty, świadectwa jakości w dniu odbioru przedmiotu dostawy. Miejscem dostaw są łącznie 2 szkoły: Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Kotli oraz Gimnazjum Gminne im. Zagłębia Miedziowego w Kotli w Gminie Kotla. Nazwy szkół, ich adresy oraz asortyment, który winien być dostarczony do danej szkoły zawierają załączniki nr 1 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 48000000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
31700000-6
39162100-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2017-12-22
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2017-12-22

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Określenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 Pzp (pkt 5.4. i 5.5. SIWZ); 1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ. 2. Warunki udziału w postępowaniu: 2.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Opis sposobu dokonywania spełnienia tego warunku: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia Wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia Wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ c) zdolności technicznej lub zawodowej Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia Wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ 2.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.4. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2.5. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia Wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia Wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Oświadczenie . 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; lub podanie adresu strony, na której można pobrać bezpłatny dokument 2) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej określonego w pkt 5.3.2. SIWZ zamawiający żąda od wykonawcy: oświadczenia Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej określonego w pkt 5.3.3. SIWZ zamawiający żąda od wykonawcy: oświadczenia Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Oświadczenie wykonawcy zawarte jest w Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz oferty.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.3. SIWZ: 1) ppkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt 6.5. SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.5. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 6.6. SIWZ stosuje się. 5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 7. Zgodnie z art. 24 ust. 8 Pzp wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 8. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 Pzp. 9. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 6.3. ppkt 1-2 SIWZ. 10. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt 6.3. ppkt 1 SIWZ, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a Pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
Termin wykonania zamówienia40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany treści niniejszej umowy i wszelkie oświadczenia stron wymagają formy pisemnej i doręczenia listem poleconym lub osobiście na adres drugiej strony wskazany w komparycji umowy pod rygorem nieważności. 2. Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy, chyba że wystąpią nieprzewidziane okoliczności, które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT). 3. Rezygnacja z podwykonawcy, który był wskazany w ofercie lub wprowadzenie podwykonawcy winny być dokonane po uprzednim zawiadomieniu zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-11-30, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: DOSTAWA SPRZĘTU TIK
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Czytnik e-booków - szt. 1 (dla SP) 2) Przenośny komputer w ramach indywidualizacji pracy z uczniem - szt. 1 (dla SP) 3) Przenośny komputer dla ucznia, z oprogramowaniem, w tym pakiet biurowym, dodatkową klawiaturą i myszą przewodową USB - szt. 32 (po 16 szt. dla SP i 16 szt. dla GG) 4) System do zbierania informacji i analizowania odpowiedzi - 32 licencji (po 16 szt. dla SP i 16 szt. dla GG) 5) Przenośny komputer dla nauczyciela, z oprogramowaniem, w tym pakiet biurowym, dodatkową klawiaturą i myszą przewodową USB - szt. 11 (5 szt. dla SP i 6 szt. dla GG) 6) System do zbierania informacji i analizowania odpowiedzi - 6 licencji (po 3 szt. dla SP i 3 szt. dla GG) 7) Wózek, szafa na laptopy - 2 szt. (po 1 szt. dla SP i 1 szt. dla GG) 8) Sieciowe laserowe urządzenie wielofunkcyjne - szt. 2 (po 1 szt. dla SP i 1 szt. dla GG) 9) Okablowanie strukturalne (kabel, listwy instalacyjne, wtyczki, switche) - kpl. 2 (po 1 kpl. dla SP i 1 kpl. dla GG) 10) Monitor interaktywny 65" - szt. 2 (po 1 szt. dla SP i 1 szt. dla GG) 11) Kontroler WLAN zarządzający szkolną siecią bezprzewodową. Autonomiczny serwer obliczeniowy o wysokiej wydajności o parametrach technicznych - szt. 2 (po 1 szt. dla SP i 1 szt. dla GG) 12) Punkty dostępowe - 2 szt. (po 1 szt. dla SP i 1 szt. dla GG) 13) Urządzenie sieciowe - szt. 2 (po 1 szt. dla SP i 1 szt. dla GG) 14) Ruter z wbudowanymi lub zewnętrznymi modułami zapory sieciowej i systemem blokowania włamań (IPS) - urządzenie sieciowe służące do łączenia różnych sieci komputerowych - szt. 2 (po 1 szt. dla SP i 1 szt. dla GG) 15) Zasilacz UPS - szt. 2 (po 1 szt. dla SP i 1 szt. dla GG) 16) Wizualizer - szt. 2 (po 1 szt. dla SP i 1 szt. dla GG) 17) Cyfrowe urządzenie zapisujące obraz- aparat cyfrowy szt. 2 (po 1 szt. dla SP i 1 szt. dla GG) 18) Serwer plików NAS - 2 szt. (po 1 szt. dla SP i 1 szt. dla GG) 19) Głośniki - szt. 2 (po 2 szt. dla SP i 2 szt. dla GG) 20) Zestaw do budowy robotów dla początkujących - szt. 1 (dla SP) 21) Zestaw do budowy robotów dla zaawansowanych - szt. 1 (dla SP) 22) Przenośny komputer dla koordynatora w ramach kosztów pośrednich, z oprogramowaniem, w tym pakiet biurowym i myszą przewodową USB - szt. 1 (dla Urzędu Gminy Kotla) 1. Poprzez dostawę należy rozumieć zakup oraz transport sprzętu TIK (Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych) wraz z oprogramowaniem TIK dla Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Kotli oraz do Gimnazjum Gminnego im. Zagłębia Miedziowego w Kotli jak również przeprowadzenie wszelkich czynności niezbędnych do uruchomienia sprzętu w miejscu wykonania zamówienia w szczególności jego rozładunek, montaż, przeniesienie licencji, instalację oprogramowania, szkolenie z obsługi sprzętu i inne. 2. Projekt "Magia nauki" współfinansowany jest z ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego z Województwa Dolnośląskiego 2014 - 2020 działanie: 10.2 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej, ponadgimnazjalnej, poddziałanie: 10.2.1 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z określonym podziałem. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Wskazany w załączniku nr 1 do SIWZ asortyment można zastąpić równoważnym pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz zagwarantowanie takiej samej funkcjonalności jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia. Wówczas Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Wykonawca, który złoży ofertę na produkty równoważne musi do oferty załączyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności. W przypadku złożenia oferty równoważnej (dotyczy również sprzętu wyższej klasy), składający ofertę ma obowiązek wykazania zgodności produktów poprzez porównanie parametrów oferowanych produktów z parametrami przedmiotu zamówienia. 7. Oferowany sprzęt wykazany w załączniku nr 1 musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad prawnych i fizycznych. Sprzęt musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi polskich i europejskich norm określonych prawem. 8. Sprzęt musi być dostarczony wraz z oryginalnymi opakowaniami. 9. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres zgodny z gwarancją producenta lub korzystniejszy. 10. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć do każdego urządzenia instrukcję obsługi i konserwacji w języku polskim, karty gwarancyjne, wymagane atesty, certyfikaty, świadectwa jakości w dniu odbioru przedmiotu dostawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 48000000-8, 31710000-6, 39162100-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-22
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin wykonania zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Dostawy sprzętu TIK wraz z oprogramowaniem TIK dla Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Kotli, ul. Szkolna 4, 67-240 Kotla (dalej SP) oraz do Gimnazjum Gminnego im. Zagłębia Miedziowego w Kotli, ul. Szkolna 2, 67-240 Kotla (dalej GG) w ramach realizacji Projektu "Magia nauki"


Część nr: 2Nazwa: DOSTAWA KLIMATYZACJI DO PRACOWNI KOMPUTEROWYCH - SZT. 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Poprzez dostawę należy rozumieć zakup oraz transport sprzętu TIK (Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych) wraz z oprogramowaniem TIK dla Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Kotli oraz do Gimnazjum Gminnego im. Zagłębia Miedziowego w Kotli jak również przeprowadzenie wszelkich czynności niezbędnych do uruchomienia sprzętu w miejscu wykonania zamówienia w szczególności jego rozładunek, montaż, przeniesienie licencji, instalację oprogramowania, szkolenie z obsługi sprzętu i inne. 2. Projekt "Magia nauki" współfinansowany jest z ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego z Województwa Dolnośląskiego 2014 - 2020 działanie: 10.2 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej, ponadgimnazjalnej, poddziałanie: 10.2.1 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z określonym podziałem. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Wskazany w załączniku nr 1 do SIWZ asortyment można zastąpić równoważnym pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz zagwarantowanie takiej samej funkcjonalności jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia. Wówczas Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Wykonawca, który złoży ofertę na produkty równoważne musi do oferty załączyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności. W przypadku złożenia oferty równoważnej (dotyczy również sprzętu wyższej klasy), składający ofertę ma obowiązek wykazania zgodności produktów poprzez porównanie parametrów oferowanych produktów z parametrami przedmiotu zamówienia. 7. Oferowany sprzęt wykazany w załączniku nr 1 musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad prawnych i fizycznych. Sprzęt musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi polskich i europejskich norm określonych prawem. 8. Sprzęt musi być dostarczony wraz z oryginalnymi opakowaniami. 9. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres zgodny z gwarancją producenta lub korzystniejszy. 10. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć do każdego urządzenia instrukcję obsługi i konserwacji w języku polskim, karty gwarancyjne, wymagane atesty, certyfikaty, świadectwa jakości w dniu odbioru przedmiotu dostawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31710000-6, 39162100-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-22
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin wykonania zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.