eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Przeprowadzenie szkoleń warsztatowych wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-11

Ogłoszenie nr 500072823-N-2017 z dnia 11-12-2017 r.

Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.: Przeprowadzenie szkoleń warsztatowych wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekty "Dobry Czas Na Biznes - KOM" oraz "Dobry Czas Na Biznes - ST" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 8.3.1 Wsparcie na zakładanie działalności gospodarczej w formie dotacji, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 603282-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500048102-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., Krajowy numer identyfikacyjny 35023901700000, ul. Kordylewskiego 11, 31-542 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 126 176 600, e-mail biuro@marr.pl, faks 126 176 666.
Adres strony internetowej (url): www.marr.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przeprowadzenie szkoleń warsztatowych wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/17/17/DWP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie przez wykonawcę szkoleń warsztatowych wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych. Szkolenia warsztatowe są uzupełnieniem pakietu szkoleń obejmujących obligatoryjne szkolenia podstawowe oraz szkolenia wynikające z indywidualnego planu szkoleniowego ustalonego przez Zamawiającego. Szkolenia mają za zadanie przekazać podstawową wiedzę we wszystkich aspektach prowadzenia działalności gospodarczej oraz umiejętności do zastosowania wiedzy we własnych przedsięwzięciach. Zakres tematyczny szkoleń warsztatowych: a) motywacja i kreowanie własnej wartości: 8 h b) negocjacje biznesowe: 4 h c) pozyskanie i obsługa klienta: 4 h d)radzenie sobie ze stresem i konfliktem: 4 h e) asertywność: 4 h Szczegółowe rozwinięcie zakresu tematycznego znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. Materiał szkoleniowy: Przygotowanie, wydruk i przekazanie materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika szkolenia należy do obowiązków Wykonawcy. Jednocześnie z przekazaniem materiałów szkoleniowych w formie papierowej Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu materiału szkoleniowego w wersji elektronicznej wraz z prawami autorskimi. Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania 240 kompletów/zestawów materiałów szkoleniowych. Materiał szkoleniowy powinien składać się z 4 podstawowych elementów: 1. program szkolenia ( proponowany wzór znajduje się w punkcie nr 4 poniżej), 2. prezentacja, 3. podręcznik 4. materiały ćwiczeniowe - "case study" Szkolenia będą prowadzone w następującym trybie: 24h x 10 grup x 1 nabór w ramach projektu DCB KOM (Krakowski Obszar Metropolitalny) 24h x 6 grup x 1 nabór w ramach projektu DCB ST (Subregion tarnowski) Grupy są maksymalnie 15 osobowe. Szkolenie powinno odbyć się w cyklu 8 godzinnym przez 3 dni. Dniami szkoleniowymi mogą być wyłącznie dni robocze: od poniedziałku do piątku. Szkolenia będą się odbywać się w listopadzie/grudniu 2017 roku. Miejsce realizacji usług: Kraków (DCB KOM) Tarnów (DCB ST) Sale szkoleniowo są zapewnione przez Zamawianego odpowiednio na terenie Krakowa i Tarnowa. Warunki ukończenia szkolenia: Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania (w tym wydrukowania odpowiedniej liczby egzemplarzy) testu badającego poziom kompetencji oraz postępy, a także certyfikatów ukończenia szkolenia. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia badania satysfakcji uczestników szkolenia na podstawie ankiety stanowiącej załącznik do umowy. Założenia liczbowe: Zakładana maksymalna liczba godzin w ramach projektu DCB KOM - 240 h Zakładana maksymalna liczba godzin w ramach projektu (DCB ST) - 144 h Każdy trener - szkoleniowiec musi posiadać wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym oraz doświadczenie zawodowe wyrażające się przeprowadzeniem minimum 20 szkoleń w zakresie przedmiotowym odpowiadającym zakresowi szkolenia, które będzie prowadził w ramach realizacji zamówienia tj. motywacja i kreowanie własnej wartości lub negocjacje biznesowe lub pozyskanie i obsługa klienta lub radzenie sobie ze stresem i konfliktem lub asertywność. W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia jeden trener-szkoleniowiec ma prowadzić szkolenie tylko i wyłącznie z jednego zakresu przedmiotowego. Standard usług realizowanych w ramach projektów znajduje się w załączniku nr 10 do SIWZ. 2. Termin realizacji zamówienia: do 31 grudnia 2017 r. 3. Zakres tematyczny szkoleń warsztatowych: 1) MOTYWACJA I KREOWANIE WŁASNEJ WARTOŚCI: opis programu szkolenia: mechanizmy procesu motywowania. teorie i podejścia związane z motywacją, wytyczne w budowaniu wartości osobistej, marka osobista, postrzeganie wartości przez klienta, budowanie wartości ról społeczno- biznesowych, wzmacnianie wartości, kreowanie ról społeczno- biznesowych, własnego wzorca rozwoju wartości i metody komunikacji na zewnątrz; wiedza: metody określenia silnych i słabych stron, możliwości motywowania, źródła informacji; umiejętności: diagnoza własnego stanu, praktyczne wnioski i zastosowanie modeli we własnym zakresie i umiejętność samodzielnej pracy, samokształcenia oraz aktualizowania i kumulacji wiedzy z różnych źródeł; postawy:wzmocnienie własnej wartości w wybranych rolach 2) NEGOCJACJE BIZNESOWE: opis programu szkolenia:Definicje, cechy pożądane i niepożądane negocjatora, skład i role zespołu poszczególnych uczestników, rodzaje negocjacji, przebieg negocjacji, strategie i taktyki negocjacyjne, komunikacja niewerbalna, scenariusz i program rozmowy negocjacyjnej; wiedza: znajomość technik negocjacyjnych; umiejętności: zastosowanie technik w zależności od sytuacji, rozpoznanie technik rozmówców; postawy: wzrost własnej wartości, skuteczne komunikowanie się,negocjowanie i przekonywanie. 3) POZYSKANIE I OBSŁUGA KLIENTA: opis programu szkolenia: definicja klienta, potrzeby i cechy, profesjonalna obsługa, pro kliencki model sprzedaży, komunikacja interpersonalna, proces modelu sprzedaży, psychologiczne typy klientów, trudne sytuacje; wiedza: techniki obsługi klienta; umiejętności: identyfikacja klienta, potrzeby i ich spełnienie, techniki obsługi w zal. od typu, postawy: nastawienie proklienckie, uwrażliwienie na potrzeby, świadomość swoich środków przekazu i potencjału. 4) RADZENIE SOBIE ZE STRESEM I KONFLIKTEM: opis programu szkolenia: mechanizmy powstawania stresu, skuteczne techniki radzenia sobie z nim, zagadnienia związane zarówno ze stresem krótko-, jak również długoterminowym. radzenie sobie z sytuacjami konfliktowymi, kwestie tzw. "temperatury konfliktu", źródła konfliktu i odpowiednich środków zaradczych oraz indywidualnego stylu reakcji na konflikt; wiedza: powstawanie stresu, przyczyny i techniki radzenia; umiejętności: potrafi sprawnie działać w warunkach stresu i pod presją czasu, rozpoznawać i reagować na konflikt / zapobiegać; postawy: wzrost postawy asertywnej, pewności w relacjach społecznych i biznesowych. 5) ASERTYWNOŚĆ: opis programu szkolenia: zagadnienia komunikacji i zakłóceń, rozumienie asertywności, mapa, prawa asertywności, presja, manipulacja, emocje - identyfikacja i metody rozwiązywania, asertywna komunikacja, praktyczne zastosowanie. Wiedza: teoria komunikacji, czynniki decydujące o błędach; umiejętności: umiejętności z zakresu gier psychologicznych oraz zastosowania technik asertywnej komunikacji, rozpoznawanie zachowań manipulacyjnych oraz praktycznego stosowania technik; postawy: wzrost postawy asertywnej, pewności w relacjach społecznych i biznesowych. 4. Program szkolenia: Tytuł szkolenia: Typ szkolenia: Data i miejsce realizacji: Dzień 1 DD.MM.20XX, godz. od do Adres: Prowadzący Dzień 1 Imię i nazwisko Cel główny szkolenia Cele szczegółowe Metody dydaktyczne Skrócony program szkolenia Dzień 1 1. Czas trwania szkolenia - ilość godzin dydaktycznych Przebieg szkolenia: DZIEŃ 1 Część organizacyjna - wprowadzenie (.... minut): przywitanie uczestników szkolenia, krótka informacja o prowadzącym (specjalizacja, doświadczenie) uzupełnienie listy obecności kontrakt (opcjonalnie) Omówienie przez prowadzącego tematyki spotkania wraz z planem szkolenia. Krótka prezentacja uczestników - grupa szkoleniowa do 15 osób (kim są, co robią, profil przyszłej działalności) Część merytoryczna Omówienie celu ( min) Wykład i prezentacja. Podsumowanie szkolenia. Plan szkolenia: 9:00 - 9:30 Powitanie uczestników, przedstawienie celu szkolenia, prezentacja grupy. 9:30 - 10:30 o 10:30 - 10:45 Przerwa kawowa 10:45 - 12:00 o 12:00 - 12:15 Podsumowanie Test weryfikujący nabyte kompetencje.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 132011.31
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TRAPPA Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kościuszki 8/6
Kod pocztowy: 10-502
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 30720.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 30720.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 227894.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.