eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Przeprowadzenie szkoleń warsztatowych wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-10-17



Ogłoszenie nr 603282-N-2017 z dnia 2017-10-17 r.

Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.: Przeprowadzenie szkoleń warsztatowych wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Projekty "Dobry Czas Na Biznes - KOM" oraz "Dobry Czas Na Biznes - ST" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 8.3.1 Wsparcie na zakładanie działalności gospodarczej w formie dotacji, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., krajowy numer identyfikacyjny 35023901700000, ul. ul. Kordylewskiego  11 , 31542   Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 126 176 600, e-mail katarzyna.kumala@marr.pl, faks 126 176 666.
Adres strony internetowej (URL): www.marr.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
https://www.marr.pl/1przetargi-aktualne.html


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://www.marr.pl/1przetargi-aktualne.html


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub przez posłańca
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
31-542 Kraków, ul. Kordylewskiego 11


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń warsztatowych wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych
Numer referencyjny: ZP/17/17/DWP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie przez wykonawcę szkoleń warsztatowych wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych. Szkolenia warsztatowe są uzupełnieniem pakietu szkoleń obejmujących obligatoryjne szkolenia podstawowe oraz szkolenia wynikające z indywidualnego planu szkoleniowego ustalonego przez Zamawiającego. Szkolenia mają za zadanie przekazać podstawową wiedzę we wszystkich aspektach prowadzenia działalności gospodarczej oraz umiejętności do zastosowania wiedzy we własnych przedsięwzięciach. Zakres tematyczny szkoleń warsztatowych: a) motywacja i kreowanie własnej wartości: 8 h b) negocjacje biznesowe: 4 h c) pozyskanie i obsługa klienta: 4 h d) radzenie sobie ze stresem i konfliktem: 4 h e) asertywność: 4 h Szczegółowe rozwinięcie zakresu tematycznego znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. Materiał szkoleniowy: Przygotowanie, wydruk i przekazanie materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika szkolenia należy do obowiązków Wykonawcy. Jednocześnie z przekazaniem materiałów szkoleniowych w formie papierowej Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu materiału szkoleniowego w wersji elektronicznej wraz z prawami autorskimi. Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania 240 kompletów/zestawów materiałów szkoleniowych. Materiał szkoleniowy powinien składać się z 4 podstawowych elementów: 1. program szkolenia ( proponowany wzór znajduje się w punkcie nr 4 poniżej), 2. prezentacja, 3. podręcznik 4. materiały ćwiczeniowe - "case study" Szkolenia będą prowadzone w następującym trybie: 24h x 10 grup x 1 nabór w ramach projektu DCB KOM (Krakowski Obszar Metropolitalny) 24h x 6 grup x 1 nabór w ramach projektu DCB ST (Subregion tarnowski) Grupy są maksymalnie 15 osobowe. Szkolenie powinno odbyć się w cyklu 8 godzinnym przez 3 dni. Dniami szkoleniowymi mogą być wyłącznie dni robocze: od poniedziałku do piątku. Szkolenia będą się odbywać się w listopadzie/grudniu 2017 roku. Miejsce realizacji usług: Kraków (DCB KOM) Tarnów (DCB ST) Sale szkoleniowo są zapewnione przez Zamawianego odpowiednio na terenie Krakowa i Tarnowa. Warunki ukończenia szkolenia: Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania (w tym wydrukowania odpowiedniej liczby egzemplarzy) testu badającego poziom kompetencji oraz postępy, a także certyfikatów ukończenia szkolenia. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia badania satysfakcji uczestników szkolenia na podstawie ankiety stanowiącej załącznik do umowy. Założenia liczbowe: Zakładana maksymalna liczba godzin w ramach projektu DCB KOM - 240 h Zakładana maksymalna liczba godzin w ramach projektu (DCB ST) - 144 h Każdy trener - szkoleniowiec musi posiadać wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym oraz doświadczenie zawodowe wyrażające się przeprowadzeniem minimum 20 szkoleń w zakresie przedmiotowym odpowiadającym zakresowi szkolenia, które będzie prowadził w ramach realizacji zamówienia tj. motywacja i kreowanie własnej wartości lub negocjacje biznesowe lub pozyskanie i obsługa klienta lub radzenie sobie ze stresem i konfliktem lub asertywność. W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia jeden trener-szkoleniowiec ma prowadzić szkolenie tylko i wyłącznie z jednego zakresu przedmiotowego. Standard usług realizowanych w ramach projektów znajduje się w załączniku nr 10 do SIWZ. 2. Termin realizacji zamówienia: do 31 grudnia 2017 r. 3. Zakres tematyczny szkoleń warsztatowych: 1) MOTYWACJA I KREOWANIE WŁASNEJ WARTOŚCI: opis programu szkolenia: mechanizmy procesu motywowania. teorie i podejścia związane z motywacją, wytyczne w budowaniu wartości osobistej, marka osobista, postrzeganie wartości przez klienta, budowanie wartości ról społeczno-biznesowych, wzmacnianie wartości, kreowanie ról społeczno- biznesowych, własnego wzorca rozwoju wartości i metody komunikacji na zewnątrz; wiedza: metody określenia silnych i słabych stron, możliwości motywowania, źródła informacji; umiejętności: diagnoza własnego stanu, praktyczne wnioski i zastosowanie modeli we własnym zakresie i umiejętność samodzielnej pracy, samokształcenia oraz aktualizowania i kumulacji wiedzy z różnych źródeł; postawy: wzmocnienie własnej wartości w wybranych rolach 2) NEGOCJACJE BIZNESOWE: opis programu szkolenia: Definicje, cechy pożądane i niepożądane negocjatora, skład i role zespołu poszczególnych uczestników, rodzaje negocjacji, przebieg negocjacji, strategie i taktyki negocjacyjne, komunikacja niewerbalna, scenariusz i program rozmowy negocjacyjnej; wiedza: znajomość technik negocjacyjnych; umiejętności: zastosowanie technik w zależności od sytuacji, rozpoznanie technik rozmówców; postawy: wzrost własnej wartości, skuteczne komunikowanie się, negocjowanie i przekonywanie. 3) POZYSKANIE I OBSŁUGA KLIENTA: opis programu szkolenia: definicja klienta, potrzeby i cechy, profesjonalna obsługa, pro kliencki model sprzedaży, komunikacja interpersonalna, proces modelu sprzedaży, psychologiczne typy klientów, trudne sytuacje; wiedza: techniki obsługi klienta; umiejętności: identyfikacja klienta, potrzeby i ich spełnienie, techniki obsługi w zal. od typu, postawy: nastawienie proklienckie, uwrażliwienie na potrzeby, świadomość swoich środków przekazu i potencjału. 4) RADZENIE SOBIE ZE STRESEM I KONFLIKTEM: opis programu szkolenia: mechanizmy powstawania stresu, skuteczne techniki radzenia sobie z nim, zagadnienia związane zarówno ze stresem krótko-, jak również długoterminowym. radzenie sobie z sytuacjami konfliktowymi, kwestie tzw. "temperatury konfliktu", źródła konfliktu i odpowiednich środków zaradczych oraz indywidualnego stylu reakcji na konflikt; wiedza: powstawanie stresu, przyczyny i techniki radzenia; umiejętności: potrafi sprawnie działać w warunkach stresu i pod presją czasu, rozpoznawać i reagować na konflikt / zapobiegać; postawy: wzrost postawy asertywnej, pewności w relacjach społecznych i biznesowych. 5) ASERTYWNOŚĆ: opis programu szkolenia: zagadnienia komunikacji i zakłóceń, rozumienie asertywności, mapa, prawa asertywności, presja, manipulacja, emocje - identyfikacja i metody rozwiązywania, asertywna komunikacja, praktyczne zastosowanie. Wiedza: teoria komunikacji, czynniki decydujące o błędach; umiejętności: umiejętności z zakresu gier psychologicznych oraz zastosowania technik asertywnej komunikacji, rozpoznawanie zachowań manipulacyjnych oraz praktycznego stosowania technik; postawy: wzrost postawy asertywnej, pewności w relacjach społecznych i biznesowych. 4. Program szkolenia: Tytuł szkolenia: Typ szkolenia: Data i miejsce realizacji: Dzień 1 DD.MM.20XX, godz. od do Adres: Prowadzący Dzień 1 Imię i nazwisko Cel główny szkolenia Cele szczegółowe Metody dydaktyczne Skrócony program szkolenia Dzień 1 1. Czas trwania szkolenia - ilość godzin dydaktycznych Przebieg szkolenia: DZIEŃ 1 Część organizacyjna - wprowadzenie (.... minut): przywitanie uczestników szkolenia, krótka informacja o prowadzącym (specjalizacja, doświadczenie) uzupełnienie listy obecności kontrakt (opcjonalnie) Omówienie przez prowadzącego tematyki spotkania wraz z planem szkolenia. Krótka prezentacja uczestników - grupa szkoleniowa do 15 osób (kim są, co robią, profil przyszłej działalności) Część merytoryczna Omówienie celu ( min) Wykład i prezentacja. Podsumowanie szkolenia. Plan szkolenia: 9:00 - 9:30 Powitanie uczestników, przedstawienie celu szkolenia, prezentacja grupy. 9:30 - 10:30 * 10:30 - 10:45 Przerwa kawowa 10:45 - 12:00 * 12:00 - 12:15 Podsumowanie Test weryfikujący nabyte kompetencje. TRENER:

II.5) Główny kod CPV: 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2017-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Nie stosuje się tego warunku. Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu oceny spełniania tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Nie stosuje się tego warunku. Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu oceny spełniania tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający wprowadza wymagania dotyczące spełnienia tego warunku. Warunek zostanie spełniony, gdy: ? wykonawca posiada doświadczenie zawodowe wyrażające się przeprowadzeniem w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 20 szkoleń w zakresie motywacja i kreowanie własnej wartości lub negocjacje biznesowe lub pozyskanie i obsługa klienta lub radzenie sobie ze stresem i konfliktem lub asertywność (minimalna liczba 20 szkoleń może być sumą pojedynczych szkoleń z ww. zakresów tematycznych). ? Wykonawca zapewni, że przy realizacji zamówienia dysponować będzie co najmniej 10 trenerami w DCB-KOM oraz co najmniej 6 trenerami w dla DCB-ST. Wykonawca zapewni co najmniej 2 trenerów w danym obszarze tematycznym dla DCB-KOM oraz co najmniej 1 trenera dla DCB-ST w danym obszarze tematycznym. Każdy trener-szkoleniowiec musi posiadać wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym oraz doświadczenie zawodowe wyrażające się przeprowadzeniem minimum 4 szkoleń w zakresie przedmiotowym odpowiadającym zakresowi szkolenia, które będzie prowadził w ramach realizacji zamówienia tj. motywacja i kreowanie własnej wartości lub negocjacje biznesowe lub pozyskanie i obsługa klienta lub radzenie sobie ze stresem i konfliktem lub asertywność. W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia jeden trener-szkoleniowiec ma prowadzić szkolenie tylko i wyłącznie z jednego zakresu przedmiotowego. W przypadku oferty składanej wspólnie (art. 23 ustawy Pzp- konsorcjum) warunek udziału w postępowaniu wystarczy, że spełni jeden z wykonawców składających ofertę wspólną. Na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp każdy Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji). W przypadku oferty wspólnej (art. 23 ustawy Pzp - konsorcjum) oświadczenie składa co najmniej jeden z wykonawców, który spełnia warunek udziału. W trakcie badania i oceny ofert, Zamawiający dokona punktacji ofert niepodlegających odrzuceniu i których Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu. Następnie na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy zostanie wezwany tylko ten wykonawca, którego oferta uzyskała największą ilość punktów do złożenia dokumentu potwierdzającego spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w III.1.3). Dokumenty składane przez tego Wykonawcę mają potwierdzać na termin ich złożenia spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz zostać złożone w terminie nie krótszym niż 5 dni od otrzymania przez Wykonawcę wezwania.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykaz usług szkoleniowych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich zakresu, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane. Przykładowy wykaz stanowi załącznik nr 7 do specyfikacji. 2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Przykładowy wykaz stanowi załącznik nr 8 do specyfikacji W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum) dokumenty składa co najmniej jeden z jej uczestników, który te warunki spełnia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

formularz oferty, oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej, pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena 60,00
doświadczenie zawodowe trenerów- szkoleniowców40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następującym zakresie: * terminu realizacji zamówienia, jeżeli zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy (np. decyzja organu nadzoru, zmiany organizacyjne, administracyjne, opóźnienia w realizacji projektów nadrzędnych), * osób, które Wykonawca wykazał w ofercie do realizacji przedmiotowego zamówienia (w szczególności w przypadku choroby, wypadku lub innych poważnych zdarzeń losowych, na które Wykonawca nie miał wpływu). W takim wypadku wykonawca winien zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyrażenie zgody na zmianę osoby do realizacji zamówienia, z tym, że osoba, która będzie zamiennie realizować zamówienie musi posiadać wiedzę, kompetencje, doświadczenie nie gorsze niż osoba wykazana w ofercie Wykonawcy, * załączników do niniejszej umowy: numer 5, numer 6 i numer 7
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-10-26, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.