eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › Zaprojektowanie i budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej dla zasilania Wałbrzyskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej w Golinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-08

Ogłoszenie nr 500072637-N-2017 z dnia 08-12-2017 r.

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. z siedzibą w Jarocinie: Zaprojektowanie i budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej dla zasilania Wałbrzyskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej w Golinie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamawiający nie wyklucza finansowania inwestycji ze środków Unii Europejskiej

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 592553-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. z siedzibą w Jarocinie, Krajowy numer identyfikacyjny 25073720900000, ul. Cielcza, ul. Gajówka 1, 63200 Jarocin, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 62 7473487, 7477318, e-mail tomasz.olszak@pwikjarocin.pl, faks 627 473 480.
Adres strony internetowej (url): www.pwikjarocin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Zbiorowe zaopatrywanie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zaprojektowanie i budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej dla zasilania Wałbrzyskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej w Golinie

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie zadania: "Zaprojektowanie i budo-wa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej dla zasilania Wałbrzyskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej w Golinie". 3.2. Zakres i sposób wykonania przedmiotu zamówienia został wskazany w Progra-mie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), stanowiącym załącznik do specyfikacji. 3.3. Orientacyjny zakres rzeczowy: a) sieć wodociągowa: - rurociąg PEHD fi225mm o długości ok. 3700 m, b) sieć kanalizacji sanitarnej: - rurociąg tłoczny PEHD fi200mm o długości ok. 1040 m, - rurociąg tłoczny PEHD fi250mm o długości ok. 7260 m, - 4 przepompownie ścieków, c) odtworzenie dróg i innych obiektów budowlanych, przywrócenie terenu do stanu pierwotnego. Załącznik mapowy został przedstawiony w PFU. 3.4. Do każdej z nazw firm, znaków firmowych, itp., które zostały wymienione w niniejszej specyfikacji oraz PFU - dodaje się słowa: lub równoważne. 3.5. Wykonawca jest zobowiązany po podpisaniu umowy do przestrzegania harmonogramu realizacji prac z podziałem na zakres rzeczowy i finansowy. Harmonogram, o którym mowa powyżej, opracuje Wykonawca a zatwierdzi go Zamawiający. Harmonogram ten musi być zgodny z niniejszą specyfikacją, PFU i wzorcem umowy. 3.6. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia zgodnie z zapisami SIWZ i wzorca umowy. Faktyczny termin obowiązywania gwarancji, wprowadzony do umowy, będzie wynikał z zapisów oferty wybranego Wykonawcy, ponieważ gwarancja jest jednym z kryteriów oceny ofert. Minimalny wymagany okres gwarancji jest następujący: a) Projekt na okres 36 miesięcy, liczony od dnia odbioru, o którym mowa w § 6.5. lub § 6.6. wzorcu umowy, b) roboty budowlano-montażowe na okres 36 miesięcy, liczony od dnia odbioru końcowego, c) prace nawierzchniowe - prace odtworzeniowe w zakresie renowacji jezdni, chodników, placów, parkingów itp. na okres 36 miesięcy, liczony od dnia odbioru końcowego, chyba że z decyzji zarządcy drogi wynika dłuższy termin gwarancji, a na prace odtworzeniowe w zakresie renowacji pozostałych terenów na okres jednego roku od dnia odbioru końcowego, chyba że z decyzji zarządcy terenu wynika dłuższy termin gwarancji, d) na materiały i urządzenia użyte do wykonania Przedmiotu Umowy na okres odpowiadający okresowi, w którym w terminie 36 miesięcy od odbioru końcowego Przedmiotu Umowy nie obowiązuje już gwarancja producenta materiałów i urządzeń. 3.7. Zamawiający informuje, iż zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawców przedstawienia opisu oraz parametrów technicznych urządzeń i materiałów przyjętych do wyceny przedmiotu zamówienia (karty katalogowe, paszporty techniczne, książki techniczne, itp.), w celu oceny zgodności przedstawionej oferty wraz z wymaganiami Zamawiającego. 3.8. Za wytwórcę odpadów - w rozumieniu przepisów prawa - uważa się Wykonawcę wyłonionego w wyniku niniejszego postępowania. 3.9. Rozliczenie będzie następować zgodnie z postępem robót (procentowo), jednak nie częściej niż jeden raz na kwartał kalendarzowy, po zatwierdzeniu przez Za-mawiającego, co będzie podstawą do dokonania rozliczenia. Ostatnia części wy-nagrodzenia będzie wynosić 10% wynagrodzenia należnego Wykonawcy i będzie rozliczona po dokonaniu odbioru końcowego. 3.10. Termin płatności prawidłowo wystawionych faktur: do 90 dni od dnia ich złożenia u Zamawiającego. 3.11. Obowiązki Wykonawcy zawarte zostały w niniejszej specyfikacji, PFU i wzorcu umowy. Klauzula zawieszająca: Zamawiający zastrzega, iż niniejsze postępowanie lub zawarta umowa na podstawie niniejszego postępowania mogą zostać unieważnione w przypadku niezapewnienia źródeł finansowania inwestycji

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 71320000-7, 45111200-0, 45232410-9, 45232423-3, 45255600-5, 45232400-6, 45232150-8, 45231300-8, 45233142-6, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4684400.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "DROBUD" Spółka Akcyjna
Email wykonawcy: sekretariat@drobudjarocin.pl
Adres pocztowy: ul. Poznańska 71a
Kod pocztowy: 63-200
Miejscowość: Jarocin
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8202870.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8202870.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14045267.09
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Ceny podane w rubryce IV.6 są cenami brutto (z VAT).


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.