eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niemce › 1) Remont (przebudowa) drogi ul. Kasztanowej w m. Jakubowice Konińskie - część pierwsza. 2) Modernizacja drogi nr 106028 L w m. Osówka i w m. Krasienin Kolonia stanowiącej dojazd do gruntów rolnych - część druga 3) Przebudowa drogi gminnej nr 106058 L w m. Ciecierzyn - część trzecia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-04

Ogłoszenie nr 500071731-N-2018 z dnia 04-04-2018 r.

Gmina Niemce: 1) Remont (przebudowa) drogi ul. Kasztanowej w m. Jakubowice Konińskie - część pierwsza. 2) Modernizacja drogi nr 106028 L w m. Osówka i w m. Krasienin Kolonia stanowiącej dojazd do gruntów rolnych - część druga 3) Przebudowa drogi gminnej nr 106058 L w m. Ciecierzyn - część trzecia

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 521575-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Niemce, Krajowy numer identyfikacyjny 43101952000000, ul. ul. Lubelska 121, 21025 Niemce, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 817 561 521, e-mail info@niemce.pl, faks 817 561 790.
Adres strony internetowej (url): www.niemce.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

1) Remont (przebudowa) drogi ul. Kasztanowej w m. Jakubowice Konińskie - część pierwsza. 2) Modernizacja drogi nr 106028 L w m. Osówka i w m. Krasienin Kolonia stanowiącej dojazd do gruntów rolnych - część druga 3) Przebudowa drogi gminnej nr 106058 L w m. Ciecierzyn - część trzecia

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IT.271.14.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2. Zakres inwestycji obejmuje między innymi: 2.1 Dla części pierwszej: Remont drogi ul. Kasztanowej w m. Jakubowice Konińskie Odcinek przeznaczony do remontu obejmuje długość 335 mb, polega na wyrównaniu nawierzchni oraz położeniu warstwy ścieralnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.1 do SIWZ (dokumentacja techniczna, sst i przedmiar robót). Wynagrodzenie za wykonany przedmiot ma charakter kosztorysowy. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kosztorys ofertowy. Do obowiązków wykonawcy należy sporządzić tymczasową organizacje ruchu, nawet jeśli nie jest ujęta w przedmiarze robót jak również po stronie wykonawcy są koszty obsługi geodezyjnej, w tym inwentaryzacji powykonawczej. .2.2 Dla części drugiej: Modernizacja drogi nr 106028 L w m. Osówka i w m. Krasienin Kolonia stanowiącej dojazd do gruntów rolnych Przedmiotem planowanej inwestycji jest przebudowa drogi stanowiącej dojazd do gruntów rolnych. Zakres robót polega między innymi na wykonaniu podbudowy z kruszywa kamiennego na istniejącej zniszczonej stabilizacji betonowej, następnie położenie jednej warstwy asfaltu. Ponadto zakresem tej części zamówienia jest wykonanie włączenia do drogi wojewódzkiej 809 (zgodnie z załączoną odrębną dokumentacją). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.2 do SIWZ (dokumentacje techniczne, sst i przedmiary robót). Wynagrodzenie za wykonany przedmiot ma charakter kosztorysowy. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kosztorys ofertowy. Do obowiązków wykonawcy należy sporządzić tymczasową organizacje ruchu, nawet jeśli nie jest ujęta w przedmiarze robót jak również po stronie wykonawcy są koszty obsługi geodezyjnej, w tym inwentaryzacji powykonawczej. 2.3 Dla części trzeciej: Przebudowa drogi gminnej nr 106058 L w m. Ciecierzyn Zakres zadania obejmuje przebudowę drogi na odcinku 522 m, polega na położeniu warstwy wyrównawczej asfaltu następnie warstwy ścieralnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.3 do SIWZ (dokumentacja techniczna, sst i przedmiar robót). Dokumentacja techniczna obejmuje dłuższy odcinek drogi, natomiast do wykonania został odcinek o długości 522m. Odcinek o długości 250 m, w kilometrażu 0,000 +00 do 0,250,00 został wykonany w roku ubiegłym. Wynagrodzenie za wykonany przedmiot ma charakter kosztorysowy. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kosztorys ofertowy. Do obowiązków wykonawcy należy sporządzić tymczasową organizacje ruchu, nawet jeśli nie jest ujęta w przedmiarze robót jak również po stronie wykonawcy są koszty obsługi geodezyjnej, w tym inwentaryzacji powykonawczej. 3. Rozwiązania równoważne: W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz "lub równoważne". W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego. Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją projektową.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45233000-9, 45233252-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Remont (przebudowa) drogi ul. Kasztanowej w m. Jakubowice Konińskie - część pierwsza

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 48603.14
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Lubartów S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul Krańcowa 7
Kod pocztowy: 21-100
Miejscowość: Lubartów
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 59781.86
Oferta z najniższą ceną/kosztem 59781.86
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 79227.99
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Modernizacja drogi nr 106028 L w m. Osówka i w m. Krasienin Kolonia stanowiącej dojazd do gruntów rolnych - część druga

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 223074.14
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiebiorstwo Robót Drogowych Lubartów S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul Krańcowa 7
Kod pocztowy: 21-100
Miejscowość: Lubartów
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 274381.19
Oferta z najniższą ceną/kosztem 274381.19
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 320312.22
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Przebudowa drogi gminnej nr 106058 L w m. Ciecierzyn - część trzecia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 113451.87
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: WOD BUD Sp. Zo.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul Piłsudskiego 12/1, 23-200 Kraśnik
Kod pocztowy: 23-200
Miejscowość: Kraśnik
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 139545.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 139545.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 159936.65
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.