eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej dla Instytutu Ogrodnictwa na lata 2018-2020

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-07

Ogłoszenie nr 500071424-N-2017 z dnia 07-12-2017 r.

Instytut Ogrodnictwa: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej dla Instytutu Ogrodnictwa na lata 2018-2020

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 602849-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Adw. Jerzy Pieróg PIERÓG & Partnerzy Kancelaria Prawna ul. Wspólna 50 lok. 6, 00-684 Warszawa


I. 1) NAZWA I ADRES:

Instytut Ogrodnictwa, Krajowy numer identyfikacyjny 101023342, ul. ul. Konstytucji 3 Maja 1/3, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. +48468332021, e-mail zamowienia.publiczne@inhort.pl, faks +48468333228.
Adres strony internetowej (url): www.inhort.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytut badawczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej dla Instytutu Ogrodnictwa na lata 2018-2020

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

38/ZP/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej Zamawiającego, obejmująca następujące ryzyka dla Części 01 i/lub Części 02: 2. Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk z rozszerzeniem o kradzież z włamaniem i rabunek w ramach ustalonego limitu: 1) Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk 2) Ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów szklanych od stłuczenia, pęknięcia lub porysowania 3) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, 4) Ubezpieczenie maszyn budowlanych 5) Ubezpieczenia komunikacyjne/ OC, AC, NNW, ASS, ZK/. 6) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na 1 lub/i 2 część. Zamawiajacy nie dopuszcza dzielenia zamówienia w ramach części 7) Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: A. CZĘŚĆ 01: UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ w skład, której wchodzą ryzyka: a.1. Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk z rozszerzeniem o kradzież z włamaniem i rabunek w ramach ustalonego limitu a.2. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, a.3. Ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów szklanych od stłuczenia, pęknięcia lub porysowania, a.4. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością i użytkowanym mieniem. a.5. Ubezpieczenie maszyn budowlanych B. CZĘŚĆ 02: UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNE w skład, której wchodzą ryzyka: b.1. obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych /OC/ b.2. ubezpieczenie autocasco /AC/ b.3. ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów /NNW/ b.4. ubezpieczenie assistance pojazdów /ASS/ b.5. ubezpieczenie zielona karta /ZK/ 1. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ pn. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ DLA INSTYTUTU OGRODNICTWA NA LATA 2018 - 2020, którego integralną część stanowią ankiety nr 1-8. 2. W procedurze zawarcia i wykonania umowy na usługę ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej uczestniczy pełnomocnik Zamawiającego - Kancelaria Brokerska Modus Sp. z o. o. z siedzibą w Skierniewicach ul. Gałeckiego 14 posiadająca zezwolenie na prowadzenie działalności brokerskiej KNUiFE nr 1419/06 wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego XIII Wydział Gospodarczy w Warszawie nr 0000254810 (dalej jako "Pełnomocnik (Broker)"). 3. Kancelaria Brokerska Modus Sp. z o.o., za wykonane czynności brokerskie dotyczące usługi ubezpieczeniowej otrzyma prowizję od Wykonawcy wybranego przez Zamawiającego przy czym zasady wypłaty i wysokość prowizji jest przedmiotem odrębnego porozumienia brokera z Wykonawcą.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 66510000-8


Dodatkowe kody CPV: 66515000-3, 66516000-0, 66516100-1, 66512100-3, 66514110-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część 01

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 236634.00
Waluta złotówki

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
Email wykonawcy: mariusz.skubiszewski@uniqa.pl
Adres pocztowy: ul. Gdańska 132, 90-520 Łódź
Kod pocztowy: 90-520
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 236634.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 236634.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 277221.00
Waluta: złotówki

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 192465.00
Waluta złotówki

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: COMPENSA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group
Email wykonawcy: rafal.podkowski@compensa.pl
Adres pocztowy: al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa
Kod pocztowy: 02-342
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 192465.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 192465.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 267851.00
Waluta: złotówki

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.