Ogłoszenie nr 602849-N-2017 z dnia 2017-10-17 r.
Instytut Ogrodnictwa: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej dla instytutu ogrodnictwa na lata 2018 - 2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaTak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: adw. Jerzy Pieróg PIERÓG & Partnerzy Kancelaria Prawna ul. Wspólna 50 lok. 6, 00-684 WarszawaPostępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Ogrodnictwa, krajowy numer identyfikacyjny
101023342, ul.
ul. Konstytucji 3 Maja
1/3
,
96-100
Skierniewice, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
+48468332021, e-mail
zamowienia.publiczne@inhort.pl, faks
+48468333228.
Adres strony internetowej (URL): www.inhort.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Instytut badawczy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.pierog.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.pierog.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej
Adres:
PIERÓG & Partnerzy Kancelaria Prawna ul. Wspólna 50 lok. 6, 00-684 Warszawa
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej dla instytutu ogrodnictwa na lata 2018 - 2020
Numer referencyjny:
38/ZP/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający nie zastrzega
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Wszystkie części (2)
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej Zamawiającego, obejmująca następujące ryzyka dla Części 01 i/lub Części 02: 2. Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk z rozszerzeniem o kradzież z włamaniem i rabunek w ramach ustalonego limitu: 1) Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk 2) Ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów szklanych od stłuczenia, pęknięcia lub porysowania 3) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, 4) Ubezpieczenie maszyn budowlanych 5) Ubezpieczenia komunikacyjne/ OC, AC, NNW, ASS, ZK/. 6) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na 1 lub/i 2 część. Zamawiajacy nie dopuszcza dzielenia zamówienia w ramach części 7) Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: A. CZĘŚĆ 01: UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ w skład, której wchodzą ryzyka: a.1. Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk z rozszerzeniem o kradzież z włamaniem i rabunek w ramach ustalonego limitu a.2. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, a.3. Ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów szklanych od stłuczenia, pęknięcia lub porysowania, a.4. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością i użytkowanym mieniem. a.5. Ubezpieczenie maszyn budowlanych B. CZĘŚĆ 02: UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNE w skład, której wchodzą ryzyka: b.1. obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych /OC/ b.2. ubezpieczenie autocasco /AC/ b.3. ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów /NNW/ b.4. ubezpieczenie assistance pojazdów /ASS/ b.5. ubezpieczenie zielona karta /ZK/ 1. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ pn. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ DLA INSTYTUTU OGRODNICTWA NA LATA 2018 - 2020, którego integralną część stanowią ankiety nr 1-8. 2. W procedurze zawarcia i wykonania umowy na usługę ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej uczestniczy pełnomocnik Zamawiającego - Kancelaria Brokerska Modus Sp. z o. o. z siedzibą w Skierniewicach ul. Gałeckiego 14 posiadająca zezwolenie na prowadzenie działalności brokerskiej KNUiFE nr 1419/06 wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego XIII Wydział Gospodarczy w Warszawie nr 0000254810 (dalej jako "Pełnomocnik (Broker)"). 3. Kancelaria Brokerska Modus Sp. z o.o., za wykonane czynności brokerskie dotyczące usługi ubezpieczeniowej otrzyma prowizję od Wykonawcy wybranego przez Zamawiającego przy czym zasady wypłaty i wysokość prowizji jest przedmiotem odrębnego porozumienia brokera z Wykonawcą.
II.5) Główny kod CPV: 66510000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
66515000-3 |
66516000-0 |
66516100-1 |
66512100-3 |
66514110-0 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: 36 lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe: 1. Termin realizacji zamówienia: 36 miesięcy z początkiem ochrony ubezpieczeniowej od dnia 01.01.2018 r. 2. Początek i koniec okresu ubezpieczenia: od dnia 01.01.2018 r. do dnia 31.12.2020 r. 3. Dla CZĘŚCI 01 - Polisy ubezpieczeniowe wystawiane będą na roczny okres ubezpieczenia tj.: A) okres ubezpieczenia 01.01.2018 do 31.12.2018r. B) okres ubezpieczenia 01.01.2019 do 31.12.2019r. C) okres ubezpieczenia 01.01.2020 do 31.12.2020r. 4. Dla CZĘŚCI 02 - Polisy dla ubezpieczeń komunikacyjnych będą wystawiane na roczny okres ubezpieczenia indywidualnie dla każdego pojazdu zgodnie z terminami i okresem ubezpieczenia określonymi w załączniku nr 14 do SIWZ zawierającym wykaz pojazdów. 5. Dla części 02 Wykonawca udziela Zamawiającemu ochronę ubezpieczeniową na okres od 01.01.2018r. do 31.12.2020r. z podziałem na roczne okresy ubezpieczeniowe obowiązujące w n/w terminach /z wyjątkiem innych terminów ustalanych indywidualnie dla poszczególnych pojazdów : A) okres ubezpieczenia 01.01.2018 do 31.12.2018r. B) okres ubezpieczenia 01.01.2019 do 31.12.2019r. C) okres ubezpieczenia 01.01.2020 do 31.12.2020r. 6. Początek ochrony ubezpieczeniowej zawiera się pomiędzy 01.01.2018 roku a 31.12.2020 roku. Ubezpieczenia pojazdów nowo nabywanych w trakcie trwania umowy o udzielenie zamówienia będą zawierane na okresy roczne zgodnie ze zleceniem Zamawiającego lub jego Pełnomocnika (Brokera). 7. Ostatnim dniem umożliwiającym ubezpieczenie nowo nabytego pojazdu na warunkach umowy o udzielenie zamówienia publicznego jest ostatni dzień obowiązywania umowy, to jest 31.12.2020 r. Dla tych pojazdów wówczas termin zakończenia okresu ubezpieczenia przypada na dzień 30.12.2021 r. Dla pojazdów ubezpieczonych w trakcie trwania ostatniego okresu ubezpieczenia o którym mowa w ust. 5 C ubezpieczenie trwa odpowiednio i wygasa z upływem roku od dnia objęcia ich ubezpieczeniem w ramach zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada Zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej lub działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1170, 1089. z późn. zm.) w zakresie co najmniej tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia lub zezwolenie właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym ten zakład ma siedzibę, potwierdzającego posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
a) zezwolenia Ministra Finansów lub właściwego Organu Nadzoru na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej lub działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej w zakresie ubezpieczeń objętych zamówieniem lub potwierdzenie wydane przez właściwy Organ Nadzoru o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie co najmniej tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia lub innego dokumentu jak zezwolenia właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym ten zakład ma siedzibę, potwierdzającego posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia. (Uwaga: wymagane jest złożenie zezwolenia dotyczącego każdego z wykonawców w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 5 do SIWZ i załączniku nr 6 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca w oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia zawiera informacje o podwykonawcach którzy będą skierowani do realizacji przedmiotu zamówienia. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 1 niniejszego rozdziału, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie winno być złożone w formie oryginału. Zamawiający uzna oświadczenie złożone wraz z ofertą jeżeli z oświadczenia tego będzie wynikać że Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto oferty | 60,00 |
Klauzule fakultatywne | 20,00 |
Klauzule serwisu posprzedażowego | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dla części 1 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez Zamawiającego i przez Wykonawcę w formie pisemnej w drodze aneksu pod rygorem nieważności dokonania zmiany umowy z zachowaniem warunku zaakceptowania takiej zmiany przez obie Strony umowy /Zamawiającego i przez Wykonawcę/. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy zgodnie z art. 144 ust.1 pkt. od 2 do 6 Pzp, a także w następujących przypadkach: a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa powodującej konieczność dostosowania do nich warunków umowy i sposobu wykonania zamówienia, b) zmian wartości i rozmiarów ubezpieczonego mienia związanych z dokonanymi zakupami bądź likwidacjami mienia w okresie trwania umowy, c) konieczności uzupełnienia sum i limitów ubezpieczenia z powodu dokonanych przez Wykonawcę wypłat odszkodowań, d) obowiązku ubezpieczenia wynikającego z zawartych przez Zamawiającego umów najmu, dzierżawy, leasingu i innych umów o podobnym charakterze, e) zmian przewidzianych w klauzulach wskazanych w SIWZ i zmian związanych z rotacją mienia, f) zmiany w terminach płatności składek ubezpieczeniowych oraz zastosowania płatności składek w formie ratalnej ewentualnie zmian w wysokości składek wynikających ze wzrostu bądź przeszacowania mienia g) ujawnienia się zapotrzebowania Zamawiającego w okresie trwania umowy na nowe ryzyka ubezpieczeniowe nie ujęte w specyfikacji. Zamawiający i Wykonawca mogą dokonać zmian za obopólnym porozumieniem w przedmiotowej kwestii ustalając również wysokość należnej za nie składki. h) zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w trybie i na zasadach art. 142 ust. 5 ustawy Pzp. Dla części 2 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez Zamawiającego i przez Wykonawcę w formie pisemnej w drodze aneksu pod rygorem nieważności dokonania zmiany umowy z zachowaniem warunku zaakceptowania takiej zmiany przez obie Strony umowy/Zamawiającego i przez Wykonawcę/. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy zgodnie z art. 144 ust.1 pkt. od 2 do 6 Pzp, a także w następujących przypadkach: a) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa powodującej konieczność dostosowania do nich warunków umowy i sposobu wykonania zamówienia, b) zmian wartości i rozmiarów ubezpieczonego mienia związanych z dokonanymi zakupami bądź likwidacjami mienia w okresie trwania umowy, c) obowiązku ubezpieczenia wynikającego z zawartych przez Zamawiającego umów najmu, dzierżawy, leasingu i innych umów o podobnym charakterze, d) zmian przewidzianych w klauzulach wskazanych w SIWZ i jej załącznikach, e) zmiany w terminach płatności składek ubezpieczeniowych, f) ujawnienia się bądź zapotrzebowanie Zamawiającego w okresie trwania umowy na nowe ryzyka ubezpieczeniowe nie ujęte w specyfikacji. Zamawiający i Wykonawca mogą dokonać zmian za obopólnym porozumieniem w przedmiotowej kwestii ustalając również wysokość należnej za nie składki. g) zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w trybie i na zasadach art. 142 ust. 5 ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-10-27, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | CZĘŚCI 01 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66510000-8, 66515000-3, 66516000-0, 66514110-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto oferty | 60,00 |
Klauzule fakultatywne | 20,00 |
Klauzule serwisu posprzedażowego | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin realizacji zamówienia: 36 miesięcy z początkiem ochrony ubezpieczeniowej od dnia 01.01.2018 r. 2. Początek i koniec okresu ubezpieczenia: od dnia 01.01.2018 r. do dnia 31.12.2020 r. 3. Dla CZĘŚCI 01 - Polisy ubezpieczeniowe wystawiane będą na roczny okres ubezpieczenia tj.: A) okres ubezpieczenia 01.01.2018 do 31.12.2018r. B) okres ubezpieczenia 01.01.2019 do 31.12.2019r. C) okres ubezpieczenia 01.01.2020 do 31.12.2020r.
Część nr: | 2 | Nazwa: | CZĘŚCI 02 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66510000-8, 66515000-3, 66516000-0, 66516100-1, 66512100-3, 66514110-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto oferty | 60,00 |
Klauzule fakultatywne | 20,00 |
Klauzule serwisu posprzedażowego | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin realizacji zamówienia: 36 miesięcy z początkiem ochrony ubezpieczeniowej od dnia 01.01.2018 r. Początek i koniec okresu ubezpieczenia: od dnia 01.01.2018 r. do dnia 31.12.2020 r. 2. Dla CZĘŚCI 02 - Polisy dla ubezpieczeń komunikacyjnych będą wystawiane na roczny okres ubezpieczenia indywidualnie dla każdego pojazdu zgodnie z terminami i okresem ubezpieczenia określonymi w załączniku nr 14 do SIWZ zawierającym wykaz pojazdów. 3. Dla części 02 Wykonawca udziela Zamawiającemu ochronę ubezpieczeniową na okres od 01.01.2018r. do 31.12.2020r. z podziałem na roczne okresy ubezpieczeniowe obowiązujące w n/w terminach /z wyjątkiem innych terminów ustalanych indywidualnie dla poszczególnych pojazdów : A) okres ubezpieczenia 01.01.2018 do 31.12.2018r. B) okres ubezpieczenia 01.01.2019 do 31.12.2019r. C) okres ubezpieczenia 01.01.2020 do 31.12.2020r.
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego w ramach zad. inwestycyjnego pn. Budowa budynku laboratoryjno-analitycznego i kompleksu szklarniowego z zapleczem technicznym w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej.
- Dostawa sprzętu rolniczego
- Opracowanie dokumentacji projektowej i realizacja prac remontowych dla zadania inwestycyjnego pn. "Remont i termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Nr 3 w Skierniewicach".
- Sukcesywne dostawy podstawowych związków chemicznych do zastosowań laboratoryjnych, 16/ZP/2024
- Zakup samochodu ciężarowego o dopuszczalnym ładunku 10,5 ton
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ubezpieczenie majątkowe Gminy Miękinia
- Ubezpieczenie Gminy Sicienko
- "Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Chybie w latach 2024-2026"
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Zakładu Gospodarowania Odpadami Sp. z o.o. w Łomży
- Wycieczka do Krakowa
- Ubezpieczenie mienia i sprzętu elektronicznego, odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia casco jachtów i OC użytkownika oraz ubezpieczenie pojazdów Uniwersytetu Łódzkiego
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.