eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oława › "Budowa budynków administracyjno-biurowych, kancelarii leśniczego wraz z urządzeniami i przyłączami infrastruktury technicznej w Bystrzycy i Miłocicach"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-30

Ogłoszenie nr 500070345-N-2018 z dnia 30-03-2018 r.

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Oława: "Budowa budynków administracyjno-biurowych, kancelarii leśniczego wraz z urządzeniami i przyłączami infrastruktury technicznej w Bystrzycy i Miłocicach"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 513795-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500036705-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Oława, Krajowy numer identyfikacyjny 93102416100000, ul. Bystrzyca, ul. Lipowa 8, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 303 97 14, 71 303 97 26, e-mail lukasz.bloch@wroclaw.lasy.gov.pl, olawa@wroclaw.lasy.gov.pl, faks 713 036 724.
Adres strony internetowej (url): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_olawa/zamowienia_publiczne

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: PAŃSTWOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIEPOSIADAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Budowa budynków administracyjno-biurowych, kancelarii leśniczego wraz z urządzeniami i przyłączami infrastruktury technicznej w Bystrzycy i Miłocicach"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270.3.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest kontynuacja prac budowlanych i instalacyjnych w zakresie budowy budynków administracyjno-biurowych, kancelarii leśniczego wraz z urządzeniami i przyłączami infrastruktury technicznej oraz zagospodarowaniem terenu w Bystrzycy oraz Miłocicach. Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w oparciu o dokumentację projektową, w tym między innymi o: Dla części I Zamówienia: o przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 10a do SIWZ o projekt budowlany, projekty wykonawcze oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - stanowiące załącznik nr 11a do SIWZ o ocena gruntu (podłoża) - stanowiące załącznik nr 12a do SIWZ o zestawienie robót budowlanych już wykonanych - stanowiące załącznik nr 13a do SIWZ Dla części lI Zamówienia: o przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 10b do SIWZ o projekt budowlany, projekty wykonawcze oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót -stanowiące załącznik nr 11b do SIWZ o ocena gruntu (podłoża) - stanowiące załącznik nr 12b do SIWZ o zestawienie robót budowlanych już wykonanych - stanowiące załącznik nr 13b do SIWZ 2. Prace budowlane na obiektach, prowadzone były pierwotnie w okresie od 04.04.2017 roku do 29.08.2017 roku. Stopień zawansowania prac zrealizowanych w tym okresie, przedstawiono na załączonych zestawieniach opracowanych odrębnie dla każdej z części zamówienia (Załączniki nr 13a oraz 13b), po dokonaniu inwentaryzacji zrealizowanego zakresu robót, odrębnie na każdym z obiektów, zgodnie z pierwotnym harmonogramem rzeczowo finansowym

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45200000-9, 45300000-0, 45400000-1, 45112200-7, 45111291-4, 45210000-2, 45261000-4, 45310000-3, 45320000-6, 45330000-9, 45340000-2, 45420000-7, 45430000-0, 45440000-3, 45450000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Budowa budynku administracyjno-biurowego, kancelarii leśniczego wraz z urządzeniami i przyłączami infrastruktury technicznej oraz zagospodarowaniem terenu, na działce nr 2149 AM-2, w miejscowości Bystrzyca, w gminie Oława.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 375031.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P. B. BIRM Bogdan Pieprzak
Email wykonawcy: p.b.birm@wp.pl
Adres pocztowy: ul. ks. Kutrowskiego 27/4
Kod pocztowy: 55-200
Miejscowość: Oława
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 461288.13
Oferta z najniższą ceną/kosztem 461288.13
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 461288.13
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Budowa budynku administracyjno-biurowego, kancelarii leśniczego wraz z urządzeniami i przyłączami infrastruktury technicznej oraz zagospodarowaniem terenu, na działce nr 935/1 AM-4 w miejscowości Miłocice, w gminie Jelcz-Laskowice.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 366959.63
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P. B. BIRM Bogdan Pieprzak
Email wykonawcy: p.b.birm@wp.pl
Adres pocztowy: ul. ks. Kutrowskiego 27/4
Kod pocztowy: 55-200
Miejscowość: Oława
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 451360.34
Oferta z najniższą ceną/kosztem 451360.34
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 451360.34
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.