eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Choszczno › Przebudowa targowiska stałego "Mój Rynek" w Choszcznie z przeznaczeniem na cele promocji lokalnych produktów w formule zaprojektuj i wybuduj

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-30

Ogłoszenie nr 500069821-N-2018 z dnia 30-03-2018 r.

Gmina Choszczno: Przebudowa targowiska stałego "Mój Rynek" w Choszcznie z przeznaczeniem na cele promocji lokalnych produktów w formule zaprojektuj i wybuduj

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie objęte wsparciem ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020, operacja typu "Inwestycje w targowiska lub obiekty budowlane przeznaczone na cele lokalnych produktów" w ramach umowy o przyznanie pomocy Nr 00001-65171-UM1600011/17

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 520752-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Choszczno, Krajowy numer identyfikacyjny 21096702400000, ul. ul. Wolności 24, 73200 Choszczno, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 957 659 300, e-mail zp@gmina.choszczno.pl, faks 957 659 306.
Adres strony internetowej (url): www.bip.choszczno.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.choszczno.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa targowiska stałego "Mój Rynek" w Choszcznie z przeznaczeniem na cele promocji lokalnych produktów w formule zaprojektuj i wybuduj

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.4.2018.PROW

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn. "Przebudowa targowiska stałego "Mój Rynek" w Choszcznie z przeznaczeniem na cele promocji lokalnych produktów w formule zaprojektuj i wybuduj" w oparciu o Program funkcjonalno-użytkowy, zwane dalej "Przedmiotem Umowy". Inwestycja będzie realizowana na terenie Starego Miasta - tj. obiektu wpisanego do rejestru zabytków województwa zachodniopomorskiego. 2. Zakres rzeczowy Przedmiotu Umowy obejmuje w szczególności: 2.1. pozyskanie mapy do celów projektowych, 2.2. wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego spełniającego co najmniej wymagania zawarte w PFU, zwanego dalej "dokumentacją" (z uwagi sposób realizacji przedsięwzięcia w formule "zaprojektuj i wybuduj", Zamawiający odstępuje od konieczności sporządzenia specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót) , 2.3. opracowanie planu realizacji robót z podziałem na etapy w celu umożliwienia prowadzenia działalności handlowej na wydzielonej części targowiska, 2.4. opracowanie planów BIOZ, 2.5. uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji administracyjnych zatwierdzających projekt budowlany i zezwalających na wykonanie robót budowlanych, 2.6. wykonanie robót budowlanych zadania inwestycyjnego, 2.7. opracowanie instrukcji obsługi i eksploatacji - 2 egzemplarze w wersji papierowej, 2.8. opracowanie instrukcji p.poż. oraz oznakowanie obiektu zgodnie z instrukcją, uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji zezwalającej na użytkowanie obiektu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi program funkcjonalno-użytkowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71000000-8


Dodatkowe kody CPV: 71240000-2, 71251000-2, 71400000-2, 71221000-3, 71300000-1, 71327000-6, 45100000-8, 45223000-6, 45232410-9, 45315300-1, 45200000-9, 45111291-4, 45233260-9, 45213112-1, 45213141-3, 45213140-6, 45213142-0, 45223300-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2029837.40
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MAZUR SPECJALISTYCZNE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH
Email wykonawcy: biuro@mazur-spri.com.pl
Adres pocztowy: Łozienica, ul. Prosta 26
Kod pocztowy: 72-100
Miejscowość: GOLENIÓW
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2320000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2320000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2320000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.