eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Prokuratury Rejonowej Szczecin-Zachód w Szczecinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-04

Ogłoszenie nr 500069334-N-2017 z dnia 04-12-2017 r.

Prokuratura Okręgowa w Szczecinie: Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Prokuratury Rejonowej Szczecin-Zachód w Szczecinie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 605122-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Prokuratura Okręgowa w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 000000419, ul. Stoisława 6, 70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. +48914849694, e-mail przetargi@szczecin.po.gov.pl, faks +91914849664.
Adres strony internetowej (url): szczecin.po.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa centralna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Prokuratury Rejonowej Szczecin-Zachód w Szczecinie

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego (zwanego dalej "towarem") na potrzeby Prokuratury Rejonowej Szczecin-Zachód w Szczecinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 4, 5 i 6 do SIWZ obejmujące wzory umów oraz opisy wymagań technicznych sprzętu będącego przedmiotem dostawy. CZĘŚĆ I - Załącznik nr 4; Część I obejmuje dostawę zestawów komputerowych i monitorów Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 30213300-8 komputery biurkowe CZĘŚĆ II - Załącznik nr 5; Część II obejmuje dostawę drukarek laserowych Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 30232110-8 drukarki laserowe CZĘŚĆ III - Załącznik nr 6; Część III obejmuje dostawę urządzeń do wyposażenia serwerowni Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 32420000-3 urządzenia sieciowe 2. Adres dostawy: Prokuratura Rejonowa Szczecin-Zachód ul. Żołnierska 3a, 71-210 Szczecin Budynek posiada łącznie 6 kondygnacji - 2 kondygnacje w piwnicy oraz 4 kondygnacje naziemne (parter i 3 piętra). Dokładne miejsce dostawy zostanie wskazane przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy. 3. Dostarczany towar powinien spełniać następujące wymagania: - być fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, - być wyprodukowany w okresie 12 miesięcy przed datą dostawy. 4. Cena obejmuje koszty transportu. 5. Do czasu przekazania towaru do miejsca jego przeznaczenia, ryzyko uszkodzenia i utraty obciążą Wykonawcę. 6. Wykonawca będzie odpowiadał za wszelkie uszkodzenia spowodowane przez swoich pracowników i osób przy pomocy których realizuje przedmiot zamówienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy (np. uszkodzenia ścian lub podłóg w budynku). W przypadku stwierdzenia uszkodzenia zostanie spisany protokół, który będzie zawierał opis szkód. 7. Zrealizowanie przedmiotu umowy będzie poświadczone "protokołem zdawczo-odbiorczym". 8. Dostawa towaru odbywać się będzie w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku (za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach 08.00-15.00. Dokładny termin dostawy zostanie telefonicznie ustalony z Zamawiającym. O gotowości dostawy towaru Wykonawca zobowiązany będzie zawiadomić Zamawiającego z 2-dniowym wyprzedzeniem. 9. W przypadku stwierdzenia, że dostarczony towar jest: 1) niezgodny z opisem przedmiotu zamówienia lub nie jest kompletny, 2) posiada ślady zewnętrznego uszkodzenia, Zamawiający odmówi odbioru części lub całości zamówionego towaru, sporządzając protokół zawierający przyczyny odmowy odbioru. Zamawiający wyznaczy termin dostarczenia towaru wolnego od wad, a procedura czynności odbioru zostanie powtórzona zgodnie z procedurą opisaną we wzorze umowy odpowiednim dla danej części zamówienia. 10. Jeżeli w SIWZ lub jej załącznikach występują jakiekolwiek nazwy własne są one jedynie przykładowe. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert z produktami równoważnymi. Wykonawca oferując produkt równoważny zobowiązany jest zachować równoważność w zakresie parametrów wskazanych przez Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30213300-8


Dodatkowe kody CPV: 30213300-8, 30232110-8, 32420000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa Drukarek laserowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 22113.82
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ASSECO DATA SYSTEMS SA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Podolska 21
Kod pocztowy: 81-321
Miejscowość: Gdynia
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy: ASSECO DATA SYSTEMS SA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Podolska 21
Kod pocztowy: 81-321
Miejscowość: Gdynia
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 27200
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27200
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 58252.80
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa urządzeń so wyposażenia serwerowni

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 66113.82
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ASSECO DATA Systems SA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Podolska 21
Kod pocztowy: 81-321
Miejscowość: Gdynia
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 81320
Oferta z najniższą ceną/kosztem 81320
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 81320
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa Zestawów komputerowych i monitorów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 116097.56
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ASSECO DATA Systems SA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Podolska 21
Kod pocztowy: 81-321
Miejscowość: Gdynia
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 142800
Oferta z najniższą ceną/kosztem 142800
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 142800
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.