To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-04
Ogłoszenie nr 500069334-N-2017 z dnia 04-12-2017 r.
Prokuratura Okręgowa w Szczecinie: Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Prokuratury Rejonowej Szczecin-Zachód w Szczecinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 605122-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Prokuratura Okręgowa w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 000000419,
ul. Stoisława
6,
70-952
Szczecin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
+48914849694, e-mail
przetargi@szczecin.po.gov.pl, faks
+91914849664.
Adres strony internetowej (url): szczecin.po.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Prokuratury Rejonowej Szczecin-Zachód w Szczecinie
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego (zwanego dalej "towarem") na potrzeby Prokuratury Rejonowej Szczecin-Zachód w Szczecinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 4, 5 i 6 do SIWZ obejmujące wzory umów oraz opisy wymagań technicznych sprzętu będącego przedmiotem dostawy. CZĘŚĆ I - Załącznik nr 4; Część I obejmuje dostawę zestawów komputerowych i monitorów Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 30213300-8 komputery biurkowe CZĘŚĆ II - Załącznik nr 5; Część II obejmuje dostawę drukarek laserowych Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 30232110-8 drukarki laserowe CZĘŚĆ III - Załącznik nr 6; Część III obejmuje dostawę urządzeń do wyposażenia serwerowni Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 32420000-3 urządzenia sieciowe 2. Adres dostawy: Prokuratura Rejonowa Szczecin-Zachód ul. Żołnierska 3a, 71-210 Szczecin Budynek posiada łącznie 6 kondygnacji - 2 kondygnacje w piwnicy oraz 4 kondygnacje naziemne (parter i 3 piętra). Dokładne miejsce dostawy zostanie wskazane przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy. 3. Dostarczany towar powinien spełniać następujące wymagania: - być fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, - być wyprodukowany w okresie 12 miesięcy przed datą dostawy. 4. Cena obejmuje koszty transportu. 5. Do czasu przekazania towaru do miejsca jego przeznaczenia, ryzyko uszkodzenia i utraty obciążą Wykonawcę. 6. Wykonawca będzie odpowiadał za wszelkie uszkodzenia spowodowane przez swoich pracowników i osób przy pomocy których realizuje przedmiot zamówienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy (np. uszkodzenia ścian lub podłóg w budynku). W przypadku stwierdzenia uszkodzenia zostanie spisany protokół, który będzie zawierał opis szkód. 7. Zrealizowanie przedmiotu umowy będzie poświadczone "protokołem zdawczo-odbiorczym". 8. Dostawa towaru odbywać się będzie w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku (za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach 08.00-15.00. Dokładny termin dostawy zostanie telefonicznie ustalony z Zamawiającym. O gotowości dostawy towaru Wykonawca zobowiązany będzie zawiadomić Zamawiającego z 2-dniowym wyprzedzeniem. 9. W przypadku stwierdzenia, że dostarczony towar jest: 1) niezgodny z opisem przedmiotu zamówienia lub nie jest kompletny, 2) posiada ślady zewnętrznego uszkodzenia, Zamawiający odmówi odbioru części lub całości zamówionego towaru, sporządzając protokół zawierający przyczyny odmowy odbioru. Zamawiający wyznaczy termin dostarczenia towaru wolnego od wad, a procedura czynności odbioru zostanie powtórzona zgodnie z procedurą opisaną we wzorze umowy odpowiednim dla danej części zamówienia. 10. Jeżeli w SIWZ lub jej załącznikach występują jakiekolwiek nazwy własne są one jedynie przykładowe. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert z produktami równoważnymi. Wykonawca oferując produkt równoważny zobowiązany jest zachować równoważność w zakresie parametrów wskazanych przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30213300-8
Dodatkowe kody CPV: 30213300-8, 30232110-8, 32420000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa Drukarek laserowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
22113.82
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ASSECO DATA SYSTEMS SA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie
Nazwa wykonawcy: ASSECO DATA SYSTEMS SA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
27200
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa urządzeń so wyposażenia serwerowni |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
66113.82
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ASSECO DATA Systems SA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
81320
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa Zestawów komputerowych i monitorów |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
116097.56
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ASSECO DATA Systems SA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
142800
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usługi ratownictwa wodnego i pierwszej pomocy przedlekarskiej w Obiekcie Sportowym Szczeciński Dom Sportu przy ul. Wąskiej 16 w Szczecinie w roku 2024. Część 2.
- Dostawa wyposażenia dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach programu wieloletniego pn. Budowa Polskiego Ośrodka Szkoleniowego Ratownictwa Morskiego w Szczecinie
- Prace remontowe z dociepleniem budynku mieszkalnego położonego przy ul. Konopnickiej 45 w Szczecinie
- Zakup samochodu o napędzie hybrydowym typu plug-in dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Szczecinie
- Wykonywanie prac remontowo-budowlanych polegających na dostawie i wymianie stolarki drzwiowej w lokalach i budynku mieszkalnym
- Pełnienie usługi inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową budynku Wydziału Mechatroniki i Elektrotechniki Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej 2 (etap II).
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup FortiMail-200F wraz z roczną licencją Enterprise Bundle - wymiana w ramach TradeUP z urządzenia FML200E"
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy oraz Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty - Bielany m.st. Warszawy w roku 2024
- Zakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania - 6 zadań
- Dostawa urządzeń, rozbudowa systemu wideonadzoru na skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną na terenie miasta Wrocławia oraz włączenie tych urządzeń do systemu Monitoringu Prewencyjnego Wrocławia
- Dostawa sprzętu multimedialnego i urządzenia sieciowego
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.