eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawadzkie › Zakup, dostawa oraz montaż mebli i wyposażenia do Żłobka Publicznego w Zawadzkiem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-04

Ogłoszenie nr 500068860-N-2017 z dnia 04-12-2017 r.

Gmina Zawadzkie: Zakup, dostawa oraz montaż mebli i wyposażenia do Żłobka Publicznego w Zawadzkiem

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 604031-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Zawadzkie, Krajowy numer identyfikacyjny 00053108000000, ul. Dębowa 13, 47-120 Zawadzkie, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 462 31 00, e-mail umig@zawadzkie.pl, faks 77 462 31 75; 462 31 76.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zawadzkie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup, dostawa oraz montaż mebli i wyposażenia do Żłobka Publicznego w Zawadzkiem

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

KI.271.4.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa oraz montaż mebli i wyposażenia do Żłobka Publicznego w Zawadzkiem obejmujący następujące części: Część I Zakup i dostawa mebli stanowiących wyposażenie sal Żłobka Publicznego w Zawadzkiem wraz z montażem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ i stanowi jego integralną część. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowym, w stanie nie uszkodzonym, wolnym od wad oraz posiadać niezbędne atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku przewidziane prawem. Część II Zakup i dostawa wyposażenia sypialni Żłobka Publicznego w Zawadzkiem wraz z montażem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ i stanowi jego integralną część. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowym, w stanie nie uszkodzonym, wolnym od wad oraz posiadać niezbędne atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku przewidziane prawem. Część III Zakup i dostawa wyposażenia łazienki oraz artykułów sanitarno - higienicznych Żłobka Publicznego w Zawadzkiem wraz z montażem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ i stanowi jego integralną część. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowym, w stanie nie uszkodzonym, wolnym od wad oraz posiadać niezbędne atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku przewidziane prawem. Zamawiający wymaga w przypadku dostarczonego sprzętu, aby Wykonawca przed ich uruchomieniem dokonał sprawdzenia poprawności ich działania oraz przeszkolił wyznaczonych przez Zamawiającego pracowników z zakresu warunków ich eksploatacji. Część IV Zakup i dostawa wyposażenia szatni Żłobka Publicznego w Zawadzkiem wraz z montażem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ i stanowi jego integralną część. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowym, w stanie nie uszkodzonym, wolnym od wad oraz posiadać niezbędne atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku przewidziane prawem. Część V Zakup i dostawa wyposażenia pralni Żłobka Publicznego w Zawadzkiem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ i stanowi jego integralną część. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowym, w stanie nie uszkodzonym, wolnym od wad oraz posiadać niezbędne atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku przewidziane prawem. Zamawiający wymaga w przypadku dostarczonego sprzętu, aby Wykonawca przed ich uruchomieniem dokonał sprawdzenia poprawności ich działania oraz przeszkolił wyznaczonych przez Zamawiającego pracowników z zakresu warunków ich eksploatacji. Część VI Zakup i dostawa wyposażenia kuchni oraz zaplecza kuchennego Żłobka Publicznego w Zawadzkiem wraz z montażem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ i stanowi jego integralną część. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowym, w stanie nie uszkodzonym, wolnym od wad oraz posiadać niezbędne atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku przewidziane prawem. Zamawiający wymaga w przypadku dostarczonego sprzętu i urządzeń gastronomicznych, aby Wykonawca przed ich uruchomieniem dokonał sprawdzenia poprawności ich działania oraz przeszkolił wyznaczonych przez Zamawiającego pracowników z zakresu warunków ich eksploatacji. Zamawiający wymaga, w przypadku dostawy mebli gastronomicznych ze stali nierdzewnej, pouczenia pracowników w zakresie ich użytkowania i konserwacji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39100000-3


Dodatkowe kody CPV: 39143310-2, 39113000-7, 39143116-2, 39141300-5, 39530000-6, 39512100-5, 39512000-4, 39516120-9, 39711420-9, 39711360-0, 39711400-3, 39722000-9, 39713100-4, 39713210-8, 39713500-8, 39711100-0, 31521000-4, 39221200-9, 39221100-8, 39223000-1, 39224300-1, 39514000-8, 37500000-3, 33141110-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zakup i dostawa mebli stanowiących wyposażenie sal Żłobka Publicznego w Zawadzkiem wraz z montażem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 16492.53
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. K.
Email wykonawcy: przetargi@mojebambino.pl
Adres pocztowy: ul. Graniczna 46
Kod pocztowy: 93-428
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 20020.71
Oferta z najniższą ceną/kosztem 20020.71
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 66420.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zakup i dostawa wyposażenia sypialni Żłobka Publicznego w Zawadzkiem wraz z montażem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11373.98
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. K.
Email wykonawcy: przetargi@mojebambino.pl
Adres pocztowy: ul. Graniczna 46
Kod pocztowy: 93-428
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12851.04
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12851.04
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 34440.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zakup i dostawa wyposażenia łazienki oraz artykułów sanitarno - higienicznych Żłobka Publicznego w Zawadzkiem wraz z montażem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6869.92
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. K.
Email wykonawcy: przetargi@mojebambino.pl
Adres pocztowy: ul. Graniczna 46
Kod pocztowy: 93-428
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6954.39
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6954.39
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 26137.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zakup i dostawa wyposażenia szatni Żłobka Publicznego w Zawadzkiem wraz z montażem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7439.03
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. K.
Email wykonawcy: przetargi@mojebambino.pl
Adres pocztowy: ul. Graniczna 46
Kod pocztowy: 93-428
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8457.48
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8457.48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 28290.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Zakup i dostawa wyposażenia pralni Żłobka Publicznego w Zawadzkiem

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych [tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.] informuję, że postępowanie przetargowe prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na Zakup, dostawa oraz montaż mebli i wyposażenia do Żłobka Publicznego w Zawadzkiem - Część V - Zakup i dostawa wyposażenia pralni Żłobka Publicznego w Zawadzkiem zostało unieważnione. Uzasadnienie: Zamawiający unieważnił postępowanie z uwagi na to, iż w prowadzonym postępowaniu złożono dwie oferty, które zostały odrzucone.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Zakup i dostawa wyposażenia kuchni oraz zaplecza kuchennego Żłobka Publicznego w Zawadzkiem wraz z montażem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 105363.41
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Invest Horeca Bistro Mariusz Gajdos
Email wykonawcy: biuro@culina.pl
Adres pocztowy: ul.Zawiszy Czarnego 24
Kod pocztowy: 33-300
Miejscowość: Nowy Sącz
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 92387.83
Oferta z najniższą ceną/kosztem 92387.83
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 149262.54
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.