To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-01
Ogłoszenie nr 500068156-N-2017 z dnia 01-12-2017 r.
Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo: Remont przystanku osobowego PKP Legionowo Piaski
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 592361-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo, Krajowy numer identyfikacyjny 52483200000,
ul. ul. marsz. J. Piłsudskiego
41,
05120
Legionowo, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
022 774 20 31 w. 4064, e-mail
zamowienia@um.legionowo.pl, faks
022 784 49 81.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.legionowo.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont przystanku osobowego PKP Legionowo Piaski
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Rz.271.51.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest remont przystanku osobowego PKP Legionowo Piaski 2. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) wykonanie nowej nawierzchni peronu, pochylni oraz dojść do peronu z kostki betonowej wibroprasowanej o grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej, 2) montaż nowych barierek ochronnych, 3) montaż wiat peronowych wraz z siedzeniami i koszami na śmieci, 4) wykonanie odwodnienia podłużnego peronu wraz z montażem skrzynek odpływowych oraz studni chłonnych, 5) wymianę słupów oświetleniowych wraz z oprawami, 6) wymianę kabli do oświetlenia i doświetlenia przejść przez tory z każdej strony peronu, 7) wykonanie kanalizacji kablowej 3 rurowej i 2 studni kablowych w peronie dla potrzeb sieci megafonowej lub zegarowej. 8) wykonanie regulaminu tymczasowego prowadzenia ruchu pociągów. 3. Teren budowy: 1) pobór wody i energii na potrzeby remontu odbywał się będzie staraniem i na koszt Wykonawcy. 2) bezpośrednio po zakończeniu prac, Wykonawca ma obowiązek przywrócić stan nawierzchni oraz elementów sąsiadujących z miejscem robót do stanu niepogorszonego sprzed rozpoczęcia prac, 3) z uwagi na konieczność wykonania robót remontowych na obiekcie, który na czas prowadzenia robót nie może zostać wyłączony z użytkowania (eksploatacji), wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty sukcesywnie wydzielając segmenty powierzchni przeznaczonej do remontu, a pozostałą część powierzchni nie wyłączonej z eksploatacji odpowiednio zabezpieczyć przed negatywnymi skutkami związanymi z prowadzonymi pracami, 4) wszelkie prace w pobliżu torów kolejowych oraz urządzeń pod napięciem muszą być prowadzone z zachowaniem należytej ostrożności i stosownie do wymagań i przepisów BHP obowiązujących w spółkach grupy PKP; 5) roboty na terenie kolejowym muszą być prowadzone zgodnie z: a) Prawem Budowlanym, b) przepisami, instrukcjami i wytycznymi budowy i odbiorów obiektów infrastruktury kolejowej; c) przepisami BHP obowiązującymi w spółkach grupy PKP; d) harmonogramem robót; 6) przystąpienie do robót powinno być poprzedzone spisaniem "Tymczasowego regulaminu prowadzenia ruchu pociągów na czas wykonywania robót oraz pisemnym wystąpieniem do Zakładu Linii Kolejowych o wyrażenie zgody i zwołanie komisji przekazania terenu, podając organizację robót; 7) przed rozpoczęciem prac przedstawiciel Zamawiającego wspólnie z przedstawicielem Wykonawcy i przedstawicielem PKP przeprowadzą przegląd obiektu i dokonają kwalifikacji materiałów, elementów i urządzeń z rozbiórki, które przeznaczyć do utylizacji, a które należy przekazać Sekcji Eksploatacji Warszawa Wschód; 8) wszystkie użyte do wykonania materiały i urządzenia muszą być nowe oraz zgodne z opisem przedmiotu zamówienia i stanem aktualnym infrastruktury peronowej; 9) zastosowany sprzęt, narzędzia, maszyny lub środki transportu nie mogą stwarzać zagrożenia dla ludzi, ich mienia lub mienia Zamawiającego; 10) Wykonawca nie ma prawa samodzielnego wykonywania napraw nie zleconych przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany zgłaszać Zamawiającemu usterki infrastruktury peronowej, na temat których posiadał informację w trakcie wykonywania innych prac; 11) Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania i zabezpieczenia miejsca wykonywanych prac oraz uporządkowania terenu po ich zakończeniu w sposób zapewniający bezpieczeństwo pasażerów i przechodniów; 12) Wykonawca przed rozpoczęciem prac jest zobowiązany zapewnić niezbędne zgody i nadzory ze strony PKP. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 1) projektem budowlano-wykonawczym (załącznik nr 11 do SIWZ, 2) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 12 do SIWZ) 3) przedmiarem robót (załącznik nr 13 do SIWZ) 4) projektem umowy (załącznik nr 6 do SIWZ) 5. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej (na własny koszt) na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania, zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i rzetelnej wyceny przedmiotu zamówienia (m.in. od zarządców sieci, trasa których pokrywa się z robotami drogowymi, o koszty wymaganych nadzorów technicznych nad regulacją urządzeń). 6. Zamawiający określa w § 27 SIWZ wymagania (zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp) zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.), tj. "Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem" zgodnie z cechami stosunku pracy wg Państwowej Inspekcji Pracy: - podporządkowanie pracownika kierownictwu pracodawcy, - odpłatność wykonywanej pracy, - praca wykonywana jest osobiście przez pracownika, - powtarzalność czynności w określonych odcinkach czasowych, - ryzyko ekonomiczne, socjalne i gospodarcze procesu produkcyjnego, - praca jest wykonywana w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111291-4, 45311000-0, 45310000-3, 45316110-9, 45232410-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
357467.07
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Roboty Ziemne - Budowlane Janusz Mróz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
503846.38
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Remont klatek schodowych w budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Konopnickiej w Legionowie
- Remont kulochwytu na osi A w budynku nr 112 na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
- Wykonanie dokumentacji projektowej dotyczącej budowy wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji w budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Konopnickiej w Legionowie
- Remont pokoi mieszkalnych w budynku internatowym nr 40 zlokalizowanym na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
więcej: przetargi w Legionowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i remont dróg na terenie Gminy Kunice
- Modernizacja Szkoły Podstawowej w Żelicach
- Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Kowal - etap IV
- Wymiana opraw sodowych na oprawy LED na terenie miasta Błonie - etap 3.
- Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w Cegłowie.
- Budowa instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii na terenie zajezdni komunikacji publicznej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.