eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pakość › Udzielenie Gminie Pakość kredytu długoterminowego w wysokości 3 764 549,33 zł (słownietrzy miliony siedemset sześćdziesiąt cztery tysiące pięćset czterdzieści dziewięć złotych 33/100), z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Pakość na 2018 rok

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-29

Ogłoszenie nr 500068123-N-2018 z dnia 29-03-2018 r.

Gmina Pakość: Udzielenie Gminie Pakość kredytu długoterminowego w wysokości 3 764 549,33 zł (słownie: trzy miliony siedemset sześćdziesiąt cztery tysiące pięćset czterdzieści dziewięć złotych 33/100), z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Pakość na 2018 rok

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 517559-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500037368-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Pakość, Krajowy numer identyfikacyjny 9235078300000, ul. ul. Rynek 4, 88170 Pakość, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 052 5666073 (74), 5666089, e-mail asiaz@pakosc.pl, faks 525 666 075.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie Gminie Pakość kredytu długoterminowego w wysokości 3 764 549,33 zł (słownie: trzy miliony siedemset sześćdziesiąt cztery tysiące pięćset czterdzieści dziewięć złotych 33/100), z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Pakość na 2018 rok

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

KIO.271.1.5.2018.MG

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1)Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Pakość kredytu długoterminowego w wysokości 3 764 549,33 zł (słownie: trzy miliony siedemset sześćdziesiąt cztery tysiące pięćset czterdzieści dziewięć złotych 33/100), z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Pakość na 2018 rok, wynikającego z konieczności realizacji inwestycji: a) "Tworzenie nowych miejsc przedszkolnych poprzez budowę Przedszkola Miejskiego w Pakości" kredyt w wysokości 2 005 322,00 zł, b) "Odbudowa nawierzchni drogi gminnej przy ul. Różanej w Pakości" kredyt w wysokości 1 430 000,00 zł, c) "Budowa ścieżki rowerowej na odcinku Pakość-Aleksandrowo gm. Barcin" kredyt w wysokości 329 227,33 zł. 2) Planowana data uruchomienia transz kredytu na podstawie dyspozycji złożonej przez Zamawiającego: a) pierwsza transza kredytu w wysokości 1 232 661,00 zł wypłacona w dniu 21 maja 2018r. b) druga transza kredytu w wysokości 2 531 888,33 zł wypłacona w dniu 20 lipca 2018r. 3) Spłata kredytu: a) zakłada się karencję w spłacie od dnia udzielenia kredytu do dnia 31 grudnia 2020r. b) spłata rat należności głównej następować będzie kwartalnie, na ostatni dzień kwartału. W przypadku, gdy ostatni dzień miesiąca jest dniem wolnym od pracy, należy przyjąć dzień poprzedzający dzień wolny. Należy przyjąć spłatę rat kapitałowych w następujący sposób: 1 31.03.2021 85 900,00 zł 21 31.03.2026 102 361,25 zł 2 30.06.2021 85 900,00 zł 22 30.06.2026 102 361,25 zł 3 30.09.2021 85 900,00 zł 23 30.09.2026 102 361,25 zł 4 31.12.2021 85 900,00 zł 24 31.12.2026 102 361,25 zł 5 31.03.2022 85 900,00 zł 25 31.03.2027 102 361,00 zł 6 30.06.2022 85 900,00 zł 26 30.06.2027 102 361,00 zł 7 30.09.2022 85 900,00 zł 27 30.09.2027 102 361,00 zł 8 30.12.2022 85 900,00 zł 28 31.12.2027 102 364,33 zł 9 31.03.2023 102 361,25 zł 29 31.03.2028 85 900,00 zł 10 30.06.2023 102 361,25 zł 30 30.06.2028 85 900,00 zł 11 29.09.2023 102 361,25 zł 31 29.09.2028 85 900,00 zł 12 29.12.2023 102 361,25 zł 32 29.12.2028 85 900,00 zł 13 29.03.2024 102 361,25 zł 33 30.03.2029 85 900,00 zł 14 28.06.2024 102 361,25 zł 34 29.06.2029 85 900,00 zł 15 30.09.2024 102 361,25 zł 35 28.09.2029 85 900,00 zł 16 31.12.2024 102 361,25 zł 36 31.12.2029 85 900,00 zł 17 31.03.2025 102 361,25 zł 37 29.03.2030 85 730,50 zł 18 30.06.2025 102 361,25 zł 38 28.06.2030 85 730,50 zł 19 30.09.2025 102 361,25 zł 39 30.09.2030 85 730,50 zł 20 31.12.2025 102 361,25 zł 40 31.12.2030 85 730,50 zł 4) Spłata odsetek od zaciągniętego kredytu następować będzie miesięcznie, na ostatni dzień każdego miesiąca, począwszy od miesiąca, w którym kredyt zostanie uruchomiony. W przypadku, gdy ostatni dzień miesiąca jest dniem wolnym od pracy, należy przyjąć dzień poprzedzający dzień wolny. 5) Na cenę kredytu składa się: a) oprocentowanie kredytu wg zmiennej stopy WIBOR 3M powiększonej o marżę Banku kredytodawcy, która jest wiążąca w całym okresie kredytowania, b) prowizja przygotowawcza banku, którą należy rozumieć jako sumę wszystkich opłat związanych z uruchomieniem kredytu. 6) Dla obliczenia odsetek od kredytu należy przyjąć stawkę WIBOR 3M na dzień 12 lutego 2018r. Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie sposobie aktualizowania stawki WIBOR 3M. 7) Przy obliczaniu odsetek należy przyjąć kalendarz odsetkowy, zgodnie z którym odsetki z tytułu kredytu liczone są według rzeczywistej liczby dni 365/366. 8) Źródłem spłat będą dochody własne. 9) Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco. 10) Skarbnik może kontrasygnować weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową, jednakże kontrasygnatę należy potraktować jedynie jako potwierdzenie ważności zobowiązania wystawcy weksla. 11) Opinia RIO o możliwości spłaty kredytu planowanego do zaciągnięcia przez Gminę Pakość w 2018 r. zostanie dostarczona najpóźniej do dnia podpisania umowy o udzielenie kredytu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 838350.04
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Pruszczu Pomorskim
Email wykonawcy: bank@bspruszcz.pl
Adres pocztowy: ul. Dworcowa 6
Kod pocztowy: 86-120
Miejscowość: Pruszcz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 633931.87
Oferta z najniższą ceną/kosztem 633931.87
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 781640.36
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.