eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa materiałów elektrotechnicznych wraz z montażemCzęść I - Dostawa materiałów elektrotechnicznych wraz z montażem w budynku hali nr 2 - prototypowni, Część II - Dostawa materiałów elektrotechnicznych wraz z montażem w budynku hali badawczej nr 5



Ogłoszenie z dnia 2017-11-27

Ogłoszenie nr 500065541-N-2017 z dnia 27-11-2017 r.

Warszawa: Dostawa materiałów elektrotechnicznych wraz z montażem: Część I - Dostawa materiałów elektrotechnicznych wraz z montażem w budynku hali nr 2 - prototypowni, Część II - Dostawa materiałów elektrotechnicznych wraz z montażem w budynku hali badawczej nr 5
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 554542-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500040555-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Przemysłowy Instytut Motoryzacji PIMOT, Krajowy numer identyfikacyjny 3604400000, ul. ul. Jagiellońska 55, 03-301 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 777 000, e-mail w.malachowski@pimot.eu, faks 227 777 020.
Adres strony internetowej (url): www.pimot.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytut badawczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa materiałów elektrotechnicznych wraz z montażem: Część I - Dostawa materiałów elektrotechnicznych wraz z montażem w budynku hali nr 2 - prototypowni, Część II - Dostawa materiałów elektrotechnicznych wraz z montażem w budynku hali badawczej nr 5

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

7/D/RT/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrotechnicznych wraz z montażem. Zamówienie udzielane jest w dwóch częściach: Część I - Dostawa materiałów elektrotechnicznych wraz z montażem w budynku hali nr 2 - prototypowni Część II - Dostawa materiałów elektrotechnicznych wraz z montażem w budynku hali badawczej nr 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony przez Zamawiającego w załączniku nr 4 do SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 31000000-6
Dodatkowe kody CPV:

31200000-8,

31230000-7,

51100000-3,

51112000-0

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa w sprawie zamówienia publicznego została zawarta na 37 dni. Termin realizacji umowy został przedłużony do dnia 22.11.17r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część I - Dostawa materiałów elektrotechnicznych wraz z montażem w budynku hali nr 2 - prototypowni
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 06/09/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

MKLaren Sp. z o.o. , biuro@mklaren.pl, ul. Połczyńska 73, 01-336, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 215000.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część II - Dostawa materiałów elektrotechnicznych wraz z montażem w budynku hali badawczej nr 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 06/09/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

MKLaren Sp. z o.o. , biuro@mklaren.pl , ul. Połczyńska 73, 01-336, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 215000.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
11/10/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zmiana terminu realizacji zamówienia

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z wydłużeniem czasu prefabrykacji elementów przedmiotu zamówienia przez producenta części, pierwotny termin określony w umowie, z przyczyn niezależnych od wykonawcy nie mógł zostać dotrzymany.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.