eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Środowiskowy Dom Samopomocy przy ul. Karłowicza 48; dz. Północ - remont pomieszczeń

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-22

Ogłoszenie nr 500062961-N-2017 z dnia 22-11-2017 r.

Miasto Rybnik: Środowiskowy Dom Samopomocy przy ul. Karłowicza 48; dz. Północ - remont pomieszczeń

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 592112-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Rybnik, Krajowy numer identyfikacyjny 276255430, ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48324392302, e-mail zam_pub@um.rybnik.pl, faks +48324224124.
Adres strony internetowej (url): www.rybnik.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Środowiskowy Dom Samopomocy przy ul. Karłowicza 48; dz. Północ - remont pomieszczeń

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.142.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych ogólnobudowlanych, w tym branży instalacyjnej sanitarnej i elektrycznej, w pomieszczeniach Środowiskowego Domu Samopomocy (ŚDS) przy ul. Karłowicza 48 w Rybniku w dzielnicy Północ. Objęte remontem pomieszczenia to: - 2 pomieszczenia do zajęć rehabilitacyjnych (B/21 i B/22 - usytuowane w segmencie B budynku), - łazienka (pom. B/05 w segmencie B, -2 pomieszczenia położone w segmencie A (A/18 i A/19 ) przejmowane na użytek ŚDS po poprzednim użytkowniku (po Domu Dziecka w Rybniku). Zakres i technologia wykonania robót opisane zostały w dokumentacji przetargowej, na którą składają się: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR), przedmiar robót oraz dokumentacja fotograficzna. Planowany zakres remontu obejmuje: 1. Pomieszczenia B/21 i B/22 - połączenie obu pomieszczeń w jedno większe, a w szczególności: rob. budowlane: - zamurowanie (jednych) drzwi z korytarza do pom. B/22, - rozbiórka ścianki działowej pomiędzy pomieszczeniami - po uprzednim demontażu i odłączeniu od sieci zabudowanych na niej przyborów i instalacji (umywalka ,czujki: ruchu i temperatury, gniazdka wtykowe, oprawa oświetl.), - zerwanie i wywóz z utylizacją starej wykładziny PCV - wraz z ułożeniem nowej wykładziny PCV homogenicznej gr. 2mm na wylewce samopoziomującej (kolorystyka wykładziny do uzgodnienia z Użytkownikiem na podst. min. 3 okazanych próbek), - uzupełnienie tynków (po zamurowaniu drzwi i po wyburzeniu ścianki jw.), - odmalowanie ścian i sufitów f. emulsyjną z wykonaniem lamperii lakierem lateksowym (kolorystyka do uzgodnienia z Użytkownikiem na podst. min. 3 okazanych próbek , kolory jasno-pastelowe), roboty inst. sanit. - likwidacja umywalki z podejściami i zaślepienie podejść wod-kan. przy pionie, przeniesienie czujnika temperatury w pomieszczeniu (sterowanie kotłownią c.o.) roboty elektr. - przeniesienie czujek alarmowych, wyłączników, gniazd, itp. osprzętu z dostosowaniem do nowego układu funkcjonalnego połączonych pomieszczeń (po zamurowaniu drzwi i po wyburzeniu ścianki jw.). 2. Pomieszczenie B/05 - remont łazienki, [cel podstawowy remontu: poprawa odwodnienia poprzez uzyskanie właściwego spadku (nachylenia posadzki) do kratki łazienki ], a w szczególności: rob. budowlane: - rozbiórka posadzki ceramicznej wraz z podłożem cementowym, - pogłębienie i wyprofilowanie wykopu w podłożu gruntowym, - ułożenie podbetonu (ze spadkami) , izolacji przeciwwilgociowej i termicznej wraz z wylaniem nowej posadzki cementowej (zbrojonej, jako podłoża pod nowa posadzkę ceramiczną), - ułożenie nowej posadzki ceramicznej z płytek gres antypoślizgowych, - skucie starej i ułożenie nowej (wymiana) okładziny ściennej ceramicznej z płytek szkliwionych wraz z wklejeniem lustra wkomponowanego w glazurę (z dopasowaniem do rozmiaru płytek) - kolorystyka płytek podłogowych i glazury ściennej do uzgodnienia z Użytkownikiem na podst. min. 3 okazanych próbek, - malowanie ścian (ponad glazurą) i sufitów f. emulsyjną ; przemalowanie olejne ościeżnicy (stalowej) drzwi; - zabezpieczenie styku nowej posadzki ceram. z wykładziną PCV w korytarzu listwą maskującą aluminiową, (w progu drzwiowym), roboty inst. sanit.: - wymiana wpustu podłogowego (istniej. PCV 8x8cm) na nowy z kratką stalową nierdzewną 15x15cm wraz z przebudową odpływu d=50 i z wymianą poziomu kan. na PCV d=110 (w wykopie wewnątrzobiektowym, całość skorodowanego poziomu żeliwnego w łazience, do włączenia ustępu włącznie ), - zabudowanie nowego zaworu czerpalnego ze złączką na wąż (na ścianie między ustępem a umywalką) z przebudową (uzupełnieniem) podejścia wody, - wymiana przyborów sanit. z armaturą (umywalka , ustęp ze spłuczką, baterie - w tym natryskowa). 3. Pomieszczenia A/18 i A/19 - malowanie nowych pomieszczeń przejmowanych przez ŚDS Roboty malarskie wewnętrzne w dwóch pomieszczeniach segmentu A, zajmowanego dotychczas przez Dom Dziecka, tj. w: dawnej jadalni (A/19) i w przyległym dawnym pokoju mieszkalnym (A/18), a w szczególności: - zeskrobanie i zmycie (usunięcie ) starych powłok malarskich (kolory intensywne , nakładane kilkukrotnie) z przygotowaniem podłoża - w tym z przeszpachlowaniem (wyrównaniem) i zagruntowaniem, - osadzenie w stropie 2 kratek wentylacyjnych z żaluzją (17x17cm), - malowanie ścian i sufitów f. emulsyjną z wykonaniem lamperii lakierem lateksowym (kolorystyka do uzgodnienia z Użytkownikiem na podst. min. 3 okazanych próbek , kolory jasno-pastelowe). W związku z wymaganiami Ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami "Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu", Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady: - zraszania wodą terenu prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy; - stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie), - transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów, - stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach. Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót. Przypomina się również, że: - Wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania; - organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i zastosowane materiały. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia nie wprowadza istotnych zmian w sposobie użytkowania obiektu, który dostosowany jest do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym osób niepełnosprawnych. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - wykonanie robót płytkarskich.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


Dodatkowe kody CPV: 45430000-0, 45110000-1, 45210000-2, 45320000-6, 45442100-8, 45300000-0, 45332000-3, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 19512.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ADBUD Beata Suliga-Wiśniewska
Email wykonawcy: adbudbsw@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Leśna 40B
Kod pocztowy: 44-230
Miejscowość: Stanowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 32309.09
Oferta z najniższą ceną/kosztem 32309.09
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 34842.97
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.