eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Regimin › PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO, MULTIMEDIALNEGO I OPROGRAMOWANIA DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY REGIMIN Z PODZIAŁEM NA ZADANIAZADANIE 1DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I MULTIMEDIALNEGO NA POTRZEBY SZKÓŁ W RAMACH PROJEKTU "ROZWÓJ KOMPETENCJI KLUCZOWYCH UCZNIÓW GMINY REGIMIN" ZADANIE 2ZAKUP OPROGRAMOWANIA NA POTRZEBY SZKÓŁ NA TERENIE GMINY REGIMIN W RAMACH PROJEKTU "ROZWÓJ KOMPETENCJI KLUCZOWYCH UCZNIÓW GMINY REGIMIN"



Ogłoszenie z dnia 2017-11-21

Ogłoszenie nr 500062124-N-2017 z dnia 21-11-2017 r.

Urząd Gminy w Regiminie: : PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO, MULTIMEDIALNEGO I OPROGRAMOWANIA DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY REGIMIN Z PODZIAŁEM NA ZADANIA: ZADANIE 1: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I MULTIMEDIALNEGO NA POTRZEBY SZKÓŁ W RAMACH PROJEKTU "ROZWÓJ KOMPETENCJI KLUCZOWYCH UCZNIÓW GMINY REGIMIN" ZADANIE 2: ZAKUP OPROGRAMOWANIA NA POTRZEBY SZKÓŁ NA TERENIE GMINY REGIMIN W RAMACH PROJEKTU "ROZWÓJ KOMPETENCJI KLUCZOWYCH UCZNIÓW GMINY REGIMIN"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie w związku z realizacją projektu: "Rozwój kompetencji kluczowych uczniów Gminy Regimin" ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego dla Osi Priorytetowej X "Edukacja dla Rozwoju Regionu" Działanie 10.1 "Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży" Poddziałanie 10.1.1 "Edukacja Ogólna (w tym w szkołach zawodowych)" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020. Umowa nr RPMA.10.01.01-14-7193/16-00 z dnia 18.07.2017 r.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy w Regiminie, Krajowy numer identyfikacyjny 55047900000, ul. Adama Rzewuskiego 19, 06-461 Regimin, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 236 811 756, e-mail georegimin@o2.pl, faks 236 811 756.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO, MULTIMEDIALNEGO I OPROGRAMOWANIA DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY REGIMIN Z PODZIAŁEM NA ZADANIA: ZADANIE 1: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I MULTIMEDIALNEGO NA POTRZEBY SZKÓŁ W RAMACH PROJEKTU "ROZWÓJ KOMPETENCJI KLUCZOWYCH UCZNIÓW GMINY REGIMIN" ZADANIE 2: ZAKUP OPROGRAMOWANIA NA POTRZEBY SZKÓŁ NA TERENIE GMINY REGIMIN W RAMACH PROJEKTU "ROZWÓJ KOMPETENCJI KLUCZOWYCH UCZNIÓW GMINY REGIMIN"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

09/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres oraz wielkość przedmiotu zamówienia został określony w szczegółowych specyfikacjach technicznych sprzętu i oprogramowania załącznik nr 4

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30213100-6


Dodatkowe kody CPV: 38652100-1, 32322000-6, 48700000-5, 48761000-0, 48421000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: ZADANIE 1: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I MULTIMEDIALNEGO NA POTRZEBY SZKÓŁ W RAMACH PROJEKTU "ROZWÓJ KOMPETENCJI KLUCZOWYCH UCZNIÓW GMINY REGIMIN"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 108130.08
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MOJE BAMBINO SP. Z O.O. SP. K
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. GRANICZNA 46
Kod pocztowy: 93-428
Miejscowość: ŁÓDŹ
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 132976.28
Oferta z najniższą ceną/kosztem 132976.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 0
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: ZADANIE 2: ZAKUP OPROGRAMOWANIA NA POTRZEBY SZKÓŁ NA TERENIE GMINY REGIMIN W RAMACH PROJEKTU "ROZWÓJ KOMPETENCJI KLUCZOWYCH UCZNIÓW GMINY REGIMIN"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 18308.94
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MOJE BAMBINO SP. Z O.O. SP. K
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. GRANICZNA 46
Kod pocztowy: 93-428
Miejscowość: ŁÓDŹ
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 22520.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 22520.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 0
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie Z WOLNEJ RĘKI na podstawie art. 66 ust.1 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne: Zamówienie na sprzęt komputerowy, multimedialny i oprogramowanie było 4 razy ogłaszane w trybie przetargu nieograniczonego bez żadnego skutku, jeżeli chodzi o zainteresowanie tym zamówieniem przez wykonawców (w każdym postępowaniu nie złożono żadnych ofert). Za każdym razem były zmieniane warunki i wymagania na mniejsze bez żadnego rezultatu. Nadal nie było chętnych do w/w zamówienia. Jest to sytuacja, której zamawiający nie mógł przewidzieć a jednocześnie nie jest w stanie tego zrozumieć. W obecnej sytuacji zamawiający mógł podjąć tylko jedną słuszną decyzję, jaką jest realizacja zamówienia w trybie z wolnej ręki, ponieważ nie mógł zachować terminów określonych dla innych trybów udzielania zamówienia, aby móc zrealizować te zamówienie musieliśmy jak najszybciej znaleźć odpowiedniego wykonawcę, który nam te zamówienie w całości zrealizuje. Co również okazało się nie takie proste lokalni wykonawcy nie byli w stanie sprostać temu zamówieniu z powodu braku kilku przedmiotów zamówienia w hurtowniach sprzętu komputerowego lub braku zamawianej ilości w dystrybucji, z którą współpracują. Sytuacja nie była prosta zwłaszcza, gdy chodzi o dotacje, ale zamawiający nie mógł inaczej postąpić. Udało nam się w końcu nawiązać rozmowę z wykonawcą, który zapewnił nas, że jest w stanie zrealizować te zamówienie w całości. Wysłane zostało do niego zaproszenie do negocjacji w trakcie, których został sporządzony protokół. Po negocjacjach wykonawca przedstawił wszystkie wymagane dokumenty, więc można było przystąpić do podpisania umowy. Wszystko odbyło się zgodnie z przepisami prawa. Mieliśmy tyko dwa rozwiązania albo zrealizować te zamówienie w ten sposób albo nie zrealizować go wcale, co wiązało się z utratą dotacji na ten cel. Uzasadnienie prawne: zamówienie zostało zrealizowane w trybie z wolnej ręki art. 66 ust. 1 oraz art. 67 ust 1 pkt. 3 i 4 o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579.) art. 66 ust. 1 - Zamówienie z wolnej ręki to tryb udzielenia zamówienia, w którym zamawiający udziela zamówienia po negocjacjach tylko z jednym wykonawcą. art.67 ust 1 pkt. 3 - ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia; art.67 ust 1 pkt. 4 - w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione;

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.