eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bystrzyca Kłodzka › Kredyt długoterminowy w kwocie do 17 200 000 PLN na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz finansowanie planowanego deficytu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-21

Ogłoszenie nr 500062028-N-2017 z dnia 21-11-2017 r.

Gmina Bystrzyca Kłodzka: Kredyt długoterminowy w kwocie do 17 200 000 PLN na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz finansowanie planowanego deficytu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 592868-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500047268-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Bystrzyca Kłodzka, Krajowy numer identyfikacyjny 89071795800000, ul. Henryka Sienkiewicza 6, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 748 117 600, e-mail dagmara.janiak@bystrzycaklodzka.pl, faks 748 111 588.
Adres strony internetowej (url): www.bystrzycaklodzka.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kredyt długoterminowy w kwocie do 17 200 000 PLN na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz finansowanie planowanego deficytu.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Fn 340/2/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wybór banku na udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w kwocie: 17 200 000 PLN 2. Warunki kredytu: 1) kwota i waluta kredytu: 17 200 000 PLN, 2) wypłata kredytu w transzach na rachunek podstawowy budżetu: 75 9588 0004 9700 0299 2000 0030, na pisemny wniosek o uruchomienie transzy: I transza do 30.11.2017 r. kwota: 5 000 000 PLN II transza do 15.12.2017 r. kwota: 5 000 000 PLN III transza do 27.12.2017 r. kwota: 7 200 000 PLN 3) okres kredytowania: - 10 lat i 2 miesiące, tj. do 31.12.2027 r. 4/ spłata kredytu - od 31.1.2018 r. do 31.12.2027 r., 5) raty kapitałowe płatne łącznie z ratą odsetkową w ostatnim roboczym dniu miesiąca, przewidywany harmonogram spłaty i wysokość rat kapitału: - w latach 2018-2020 36 rat po 10 000 PLN - w latach 2021-2024 48 rat po 200 000 PLN - w roku 2025 11 rat po 200 000 PLN i 1 rata 240 000 PLN - w latach 2026-2027 24 raty po 200 000 PLN 6) za datę spłaty kredytu rozumie się datę wpływu środków na rachunek banku 7) kwota wykorzystanego kredytu będzie oprocentowana w stosunku rocznym, według zmiennej stopy procentowej, równej wysokości stawki WIBOR 1M powiększonej o stałą marżę kredytodawcy ustaloną na podstawie złożonej oferty, przy czy stawka WIBOR 1M na każdy okres odsetkowy ustalana będzie na podstawie średniej arytmetycznej stawek WIBOR 1M obowiązujących w okresie od pierwszego do ostatniego dnia każdego miesiąca poprzedzającego dany okres odsetkowy 8) marża banku - stała w całym okresie kredytowania, obejmuje wszelkie opłaty, prowizje i inne koszty oraz korzyści bankowe 9) zmiana wysokości oprocentowania kredytu następuje pierwszym dniu następującym po zakończeniu okresu odsetkowego, kredytodawca informuje kredytobiorcę o wysokości oprocentowania i wysokości raty odsetkowej na piśmie na 7 dni przed terminem płatności 10) do wyliczenia ceny oraz w trakcie trwania umowy będzie obowiązywał kalendarz rzeczywisty tj. rok 365/366 dni 11) kredytobiorca zastrzega sobie prawo do zmiany terminu transz i harmonogramu spłat kredytu oraz do wcześniejszej spłaty kredytu lub prolongaty raty kredytu niż to będzie określone w umowie bez obciążenia dodatkowymi kosztami, powyższe zmiany będą wprowadzane do umowy w formie aneksu 12) sposób zabezpieczenia kredytu - weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową wystawiony przez Zamawiającego, przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2669678
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Kłodzku
Email wykonawcy: kredyty@bsklodzko.pl
Adres pocztowy: Pl. B. Chrobrego 4
Kod pocztowy: 57-300
Miejscowość: Kłodzko
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2821229.33
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2821229.33
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2854668.57
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.