To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-21
Ogłoszenie nr 500061271-N-2018 z dnia 21-03-2018 r.
TRANS PEGAZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ: "Zakup paliw płynnych do pojazdów będących w dyspozycji Trans Pegaz Sp. z o.o."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 506811-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500016456-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
TRANS PEGAZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, Krajowy numer identyfikacyjny 363492654,
ul. Przemysłowa
3,
63-200
Jarocin, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
781 873 262, e-mail
biuro@transpegaz.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.transpegaz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zakup paliw płynnych do pojazdów będących w dyspozycji Trans Pegaz Sp. z o.o."
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/01/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:5.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oleju napędowego do pojazdów będących w dyspozycji Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby olej napędowy, będący przedmiotem zamówienia spełniał poniższe wymagania: a) jego parametry muszą być zgodne z normą PN-EN 590:2013-12, b) nie może zawierać komponentów pochodzących z regeneracji produktów przepracowanych, c) nie może zawierać znaczników paliwa. d) musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2015r. poz. 1680). Szacowane zapotrzebowanie na olej napędowy w okresie objętym zamówieniem wynosi 120 000 l. Tankowanie pojazdów będących w dyspozycji Zamawiającego będzie miało miejsce na stacji paliw czynnej 24h, umożliwiającej tankowanie autobusów o wymiarach: dł. 12 m, szer. 2,6 m, wys. 3,2 m, na terenie miasta Jarocin będącej w posiadaniu Wykonawcy. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa otrzyma wykaz osób uprawnionych do zakupu i tankowania wraz z podaniem marki i numeru rejestracyjnego pojazdu. Rozliczenie następować będzie na podstawie zbiorczych faktur VAT wystawionych przez Wykonawcę dwa razy w miesiącu, których termin płatności wynosić będzie 14 dni od daty wystawienia faktury VAT do Zamawiającego. Określona przez Zamawiającego ilość oleju jest ilością prognozowaną ustaloną dla okresu obowiązywania umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z wykorzystaniem kart paliwowych Wykonawcy, jako narzędzia umożliwiającego prowadzenie rejestru tankowań. Wykonawca wystawi Zamawiającemu bezpłatnie komplet kart zabezpieczonych kodami PIN - po jednej karcie dla każdego pojazdu (wystawione na numer rejestracyjny) lub po jednej karcie dla każdego kierowcy (wystawione na imiona i nazwiska). Wykonawca zapewni również karty awaryjne -w przypadku utraty lub zniszczenia jednej z kart zostanie zapewniona możliwość dalszego nabywania paliw. Osobami uprawnionymi do odbioru paliw będą użytkownicy, którym Zamawiający powierzy karty oraz kody PIN. Na stacji kierowca podaje aktualny stan licznika, potwierdza zakup PINem i otrzymuje potwierdzenie transakcji w postaci kwitu WZ - Zamawiający może zobligować kierowców do podpisywania otrzymywanych kwitów. Na podstawie elektronicznego zapisu transakcji oraz wydawanych kwitów Wykonawca wystawia zbiorcze faktury VAT. Wykonawca doręcza komplet kart i PINów po zawarciu umowy i zobowiązuje się do nieodpłatnego wydawania w trakcie realizacji umowy kart dodatkowych lub zamiennych zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09.13.41.00 - Olej napędowy
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
440400.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo "Ochman" Adam Ochman
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
519552.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: nie dotyczy |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z JAROCINA
- Pielęgnacja koron drzew, usuwanie drzew z frezowaniem pni, usuwanie krzewów oraz frezowanie pni na terenie gminy Jarocin w roku 2024
- Budowa placu zabaw w Prusach
- Modernizacja łazienek w Szkole Podstawowej nr 4 w Zespole Szkół 4 w Jarocinie
- "Modernizacja boisk sportowych na terenie gminy Jarocin"
więcej: przetargi w Jarocinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezgotówkowy zakup paliw oraz innych produktów do eksploatacji pojazdów służbowych, pojazdów ratowniczo-gaśniczych jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych w latach 2024-2025
- "Sukcesywne zakupy paliw rozliczanych za pomocą kart paliwowych do pojazdów i urządzeń służbowych Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu."- II postępowanie.
- Sukcesywny, bezgotówkowy zakup paliw ciekłych na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Dęblinie
- Dostawa paliw płynnych w roku 2024/2025 na potrzeby Zakładu Komunalnego Głogówek Spółka z o.o. w Głogówku
- Dostawa paliwa wraz z najmem zbiorników na potrzeby baz LiZUD
- "Dostawa oleju napędowego do zbiornika o pojemności 2500 litrów" na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Chodczu"
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.