eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Przemyśl w sezonie zimowym 2017/2018

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-20

Ogłoszenie nr 500061209-N-2017 z dnia 20-11-2017 r.

Gmina Przemyśl: Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Przemyśl w sezonie zimowym 2017/2018

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 605671-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Przemyśl, Krajowy numer identyfikacyjny 65090029800000, ul. ul. Borelowskiego 1, 37700 Przemyśl, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 016 6704800 w. 34, e-mail gminaprzemysl@home.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.gminaprzemysl.home.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Przemyśl w sezonie zimowym 2017/2018

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.2718.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, placów i parkingów oraz chodników będących własnością Gminy Przemyśl. 3.1.1. Zimowe utrzymanie dróg polegać będzie w szczególności na odśnieżaniu dróg przy pomocy pługa, oraz zwalczaniu śliskości zimowej i gołoledzi, polegające na zapobieganiu jej przez użycie materiału uszorstniającego zgodnego z obowiązującymi przepisami tj; - kruszywo naturalne lub sztuczne o uziarnieniu do 4 mm lub mieszanki piaskowo-solnej. 3.1.2. Wykonawca zapewni odśnieżenie, parkingów i placów gminnych w obrębie, cmentarzy, remiz i szkół, oraz miejsc wskazanych przez Zamawiającego. W skład usługi wchodzi również, usuwanie śniegu poprzez jego załadunek odpowiednim sprzętem i wywóz samochodami samowyładowczymi z miejsc wskazanych przez Zamawiającego. 3.1.3. Odcinki dróg proste i równe nie podlegają posypywaniu materiałami szorstkimi, za wyjątkiem zaistnienia gołoledzi lub zbitej, śliskiej warstwy śniegu. 3.1.4. Podjazdy, wzniesienia, łuki, zakręty, skrzyżowania itp., podlegają posypywaniu w całości i z zapasem ok. 30 m przed i po w/w elementach dróg, np. 30 m przed skrzyżowaniem i 30 m za skrzyżowaniem, chyba, że zajdzie potrzeba posypania odcinka drogi o większej długości (stwierdzenie takiej konieczności przez Zamawiającego). 3.1.5. Maź i błoto pośniegowe powstałe po chwilowym wzroście temperatury należy usuwać na bieżąco, nie dopuszczając do jego zamarznięcia na jezdni. 3.1.6. Do zwalczania i zapobiegania śliskości zimowej należy zastosować materiały zgodne z obowiązującymi przepisami prawa. 3.1.7. Materiał uszarstniający nie może zawierać zanieczyszczeń obcych uniemożliwiających jego równomierne rozrzucenie przy użyciu piaskarek oraz ziaren spłaszczonych i o kształtach nieregularnych, które mogą niszczyć opony samochodowe. 3.1.8. Wykonawca będzie dysponował sprzętem we własnym zakresie i w swoim imieniu zapewni załadunek materiałów uszarstniających przeznaczonych do zwalczania i zapobiegania śliskości zimowej. 3.1.9. Wykonawca zapewni we własnym zakresie miejsca składowe materiału uszarstniającego oraz sprzętu z których będzie prowadził zimowe utrzymanie dla poszczególnych zadań. 3.1.10. Wykonawca w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, zobowiązuje się do dysponowania odpowiednią ilością sprzętu. 3.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych . Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na dwie wybrane przez siebie części. 3.3. Niniejsze zamówienie zostało podzielone na 7 części: 3.3.1. Część I zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg na terenie wsi Nehrybka i Pikulice - Optyń. Zakres zadania obejmuje: odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych o łącznej długości około 9,5 km (zwalczanie śliskości zimowej, usuwanie śniegu z jezdni dla utrzymania przejezdności) materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymania dróg opisanych w pkt. 3.1. Wymagania sprzętowe/zestaw roboczy: A) pojazd mechaniczny przystosowany do pracy z pługiem i piaskarką - 1 szt. B) pojazd mechaniczny przystosowany do odśnieżania chodników - 1 szt. Zakładana ilość pracy: Na podstawie średniej liczby godzin wykonywania zadania w okresie minionego zimowego utrzymania dróg 2016/2017, zakładania ilość godzin wynosi: o odśnieżanie i posypywanie około - 44 godzin Powyższa wielkość godzin stanowią podstawę do kalkulacji ceny oferty, z zastrzeżeniem, że rzeczywista ilość godzin wykonywania usługi, zadysponowana przez Zamawiającego do wykonania, może być zarówno większa jak i mniejsza, co uwarunkowane będzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi. 3.3.2. Część II - Zimowe utrzymanie dróg na terenie wsi Hermanowice, Stanisławczyk i Malhowice. Zakres zadania obejmuje: odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych o łącznej długości około 16,0 km (zwalczanie śliskości zimowej, usuwanie śniegu z jezdni dla utrzymania przejezdności) materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymania dróg opisanych w pkt. 3.1. Wymagania sprzętowe/zestaw roboczy: A) pojazd mechaniczny przystosowany do pracy z pługiem i piaskarką - 1 szt. Zakładana ilość pracy: Na podstawie średniej liczby godzin wykonywania zadania w okresie minionego zimowego utrzymania dróg 2016/2017, zakładania ilość godzin wynosi: o odśnieżanie i posypywanie około - 62 godziny. Powyższa wielkość godzin stanowią podstawę do kalkulacji ceny oferty, z zastrzeżeniem, że rzeczywista ilość godzin wykonywania usługi, zadysponowana przez Zamawiającego do wykonania, może być zarówno większa jak i mniejsza, co uwarunkowane będzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi. 3.3.3. Część III - Zimowe utrzymanie dróg na terenie wsi Kuńkowce, Łętownia i Ujkowice. Zakres zadania obejmuje: odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych o łącznej długości około 16,0 km (zwalczanie śliskości zimowej, usuwanie śniegu z jezdni dla utrzymania przejezdności) materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymania dróg opisanych w pkt. 3.1. Wymagania sprzętowe/zestaw roboczy: A) pojazd mechaniczny przystosowany do pracy z pługiem i piaskarką - 1 szt. Zakładana ilość pracy: Na podstawie średniej liczby godzin wykonywania zadania w okresie minionego zimowego utrzymania dróg 2016/2017, zakładania ilość godzin wynosi: o odśnieżanie i posypywanie około - 196 godzin Powyższa wielkość godzin stanowią podstawę do kalkulacji ceny oferty, z zastrzeżeniem, że rzeczywista ilość godzin wykonywania usługi, zadysponowana przez Zamawiającego do wykonania, może być zarówno większa jak i mniejsza, co uwarunkowane będzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi. 3.3.4. Część IV - Zimowe utrzymanie dróg na terenie wsi Wapowce. Zakres zadania obejmuje: odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych o łącznej długości około 5,5 km (zwalczanie śliskości zimowej, usuwanie śniegu z jezdni dla utrzymania przejezdności) materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymania dróg opisanych w pkt. 3.1. Wymagania sprzętowe/zestaw roboczy: A) pojazd mechaniczny przystosowany do pracy z pługiem i piaskarką - 1 szt. B) pojazd mechaniczny przystosowany do odśnieżania chodników - 1 szt. Zakładana ilość pracy: Na podstawie średniej liczby godzin wykonywania zadania w okresie minionego zimowego utrzymania dróg 2016/2017, zakładania ilość godzin wynosi: o odśnieżanie i posypywanie około - 69 godzin Powyższa wielkość godzin stanowią podstawę do kalkulacji ceny oferty, z zastrzeżeniem, że rzeczywista ilość godzin wykonywania usługi, zadysponowana przez Zamawiającego do wykonania, może być zarówno większa jak i mniejsza, co uwarunkowane będzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi. 3.3.5. Część V - Zimowe utrzymanie dróg na terenie wsi Krówniki, Łuczyce i Rożubowice. Zakres zadania obejmuje: odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych o łącznej długości około 9,5 km (zwalczanie śliskości zimowej, usuwanie śniegu z jezdni dla utrzymania przejezdności) materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymania dróg opisanych w pkt. 3.1. Wymagania sprzętowe/zestaw roboczy: A) pojazd mechaniczny przystosowany do pracy z pługiem i piaskarką - 1 szt. B) pojazd mechaniczny przystosowany do odśnieżania chodników - 1 szt. Zakładana ilość pracy: Na podstawie średniej liczby godzin wykonywania zadania w okresie minionego zimowego utrzymania dróg 2016/2017, zakładania ilość godzin wynosi: o odśnieżanie i posypywanie około - 77 godzin Powyższa wielkość godzin stanowią podstawę do kalkulacji ceny oferty, z zastrzeżeniem, że rzeczywista ilość godzin wykonywania usługi, zadysponowana przez Zamawiającego do wykonania, może być zarówno większa jak i mniejsza, co uwarunkowane będzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi. 3.3.6. Część VI - Zimowe utrzymanie dróg na terenie wsi Ostrów. Zakres zadania obejmuje: odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych o łącznej długości około 17,5 km (zwalczanie śliskości zimowej, usuwanie śniegu z jezdni dla utrzymania przejezdności) materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymania dróg opisanych w pkt. 3.1. Wymagania sprzętowe/zestaw roboczy: A) pojazd mechaniczny przystosowany do pracy z pługiem i piaskarką - 1 szt. B) pojazd mechaniczny przystosowany do odśnieżania chodników - 1 szt. Zakładana ilość pracy: Na podstawie średniej liczby godzin wykonywania zadania w okresie minionego zimowego utrzymania dróg 2016/2017, zakładania ilość godzin wynosi: o odśnieżanie i posypywanie około - 216 godzin Powyższa wielkość godzin stanowią podstawę do kalkulacji ceny oferty, z zastrzeżeniem, że rzeczywista ilość godzin wykonywania usługi, zadysponowana przez Zamawiającego do wykonania, może być zarówno większa jak i mniejsza, co uwarunkowane będzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi. 3.3.7. Część VII - Zimowe utrzymanie dróg na terenie wsi Pikulice, Grochowce i Witoszyńce . Zakres zadania obejmuje: odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych o łącznej długości około 11,5 km (zwalczanie śliskości zimowej, usuwanie śniegu z jezdni dla utrzymania przejezdności) materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymania dróg opisanych w pkt. 3.1. Wymagania sprzętowe/zestaw roboczy: A) pojazd mechaniczny przystosowany do pracy z pługiem i piaskarką - 1 szt. Zakładana ilość pracy: Na podstawie średniej liczby godzin wykonywania zadania w okresie minionego zimowego utrzymania dróg 2016/2017, zakładania ilość godzin wynosi: o odśnieżanie i posypywanie około - 72 godziny. Powyższa wielkość godzin stanowią podstawę do kalkulacji ceny oferty, z zastrzeżeniem, że rzeczywista ilość godzin wykonywania usługi, zadysponowana przez Zamawiającego do wykonania, może być zarówno większa jak i mniejsza, co uwarunkowane będzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi. 3.4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osoby koordynatora będącego w całodobowym kontakcie telefonicznym z przedstawicielem Zamawiającego. Dyspozycje wykonywania usługi zimowego utrzymania w imieniu Zamawiającego wydają upoważnione do tego osoby. 3.5. Wykonawca podejmujący się realizacji zamowienia zapewnia całodobową gotowość do świadczenia usługi Zimowego utrzymania Dróg przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu ( wliczając dni powszednie, niedziele i święta) i realizację usług w wyniku zgłoszenia przez Zamawiającego telefonicznych dyspozycji w tym zakresie z zachowaniem ustalonego czasu reakcji Wykonawcy, który rozumie się jako wyrażony w minutach maksymalny okres czasu jaki może upłynąć od chwili wydania przez zamawiającego dyspozycji do realizacji usługi zimowego utrzymania dróg w danym rejonie a rozpoczęciem wykonywania tych usług. Czas reakcji Wykonawcy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, odnoszące się, do jakości realizacji przedmiotu zamówienia. 3.6. W przypadku awarii sprzętu, który będzie związany z wykonywaniem zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tym przedstawiciela zamawiającego i zapewnić na własny koszt i ryzyko sprzęt zastępczy nie później niż do 2 godzin od momentu zgłoszenia o awarii przedstawicielowi Zamawiającego. 3.7. Pojazdy samochodowe przystosowane do prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg powinny posiadać aktualne okresowe badania techniczne i obowiązkową polisę ubezpieczeniową OC. 3.8. Zabezpieczenie materiałów uszorstniających leży po stronie Wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg na terenie wsi Nehrybka i Pikulice - Optyń

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7650.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: F.H.U. SAN-SPEED Magdalena Pogorzelec
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Nehrybka 144
Kod pocztowy: 37-733
Miejscowość: Pikulice
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8078.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8078.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9504.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zimowe utrzymanie drog na terenie wsi Hermanowice, Stanisławczyk i Malhowice

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10540.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Transportowe i Koparko Spycharką Białoruś Mieczysław Makarski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Malhowice 30
Kod pocztowy: 37-733
Miejscowość: Pikulice
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10044.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10044.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13392.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg na terenie wsi Kuńkowce, Łętownia i Ujkowice

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 33320.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: F.U.H. Debry 2 Urszula kaniowska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Buszkowiczki 42
Kod pocztowy: 37-710
Miejscowość: Żurawica
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 25401.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 25401.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 105840.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg na terenie wsi Wapowce

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11730.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Aleksander Gudz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wapowce 26
Kod pocztowy: 37-700
Miejscowość: Przemyśl
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11385.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11385.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14904.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg na terenie wsi Krówniki, Łuczyce i Rożubowice

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13090.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Transportowe Jan Służały
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ofiar Katynia 34A
Kod pocztowy: 37-700
Miejscowość: Przemyśl
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6930.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6930.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 16632.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg na terenie wsi Ostrów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 36720.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: F.U.H. Debry 2 Urszula Kaniowska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Buszkowiczki 42
Kod pocztowy: 37-710
Miejscowość: Żurawica
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 27993.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27993.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 46656.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg na terenie wsi Pikulice, Grochowce i Witoszyńce

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12240.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Trataczne i Transportowe Marek Jakubiec
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Witoszyńce 17
Kod pocztowy: 37-733
Miejscowość: Pikulice
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11664.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11664.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15552.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.