eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Przemyśl w sezonie zimowym 2017/2018

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-10-23



Ogłoszenie nr 605671-N-2017 z dnia 2017-10-23 r.

Gmina Przemyśl: Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Przemyśl w sezonie zimowym 2017/2018
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przemyśl, krajowy numer identyfikacyjny 65090029800000, ul. ul. Borelowskiego  1 , 37700   Przemyśl, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 016 6704800 w. 34, e-mail gminaprzemysl@home.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.gminaprzemysl.home.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.gminaprzemysl.home.pl/Bip/przetargi 2017


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.gminaprzemysl.home.pl/Bip/przetargi 2017


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017, poz. 1481), osobiście, za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Urząd Gminy Przemyśl, 37-700 Przemyśl, ul. Borelowskiego 1


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Przemyśl w sezonie zimowym 2017/2018
Numer referencyjny: ZP.271.8.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
maksymalnej liczby części 2

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, placów i parkingów oraz chodników będących własnością Gminy Przemyśl. 3.1.1. Zimowe utrzymanie dróg polegać będzie w szczególności na odśnieżaniu dróg przy pomocy pługa, oraz zwalczaniu śliskości zimowej i gołoledzi, polegające na zapobieganiu jej przez użycie materiału uszorstniającego zgodnego z obowiązującymi przepisami tj; - kruszywo naturalne lub sztuczne o uziarnieniu do 4 mm lub mieszanki piaskowo-solnej. 3.1.2. Wykonawca zapewni odśnieżenie, parkingów i placów gminnych w obrębie, cmentarzy, remiz i szkół, oraz miejsc wskazanych przez Zamawiającego. W skład usługi wchodzi również, usuwanie śniegu poprzez jego załadunek odpowiednim sprzętem i wywóz samochodami samowyładowczymi z miejsc wskazanych przez Zamawiającego. 3.1.3. Odcinki dróg proste i równe nie podlegają posypywaniu materiałami szorstkimi, za wyjątkiem zaistnienia gołoledzi lub zbitej, śliskiej warstwy śniegu. 3.1.4. Podjazdy, wzniesienia, łuki, zakręty, skrzyżowania itp., podlegają posypywaniu w całości i z zapasem ok. 30 m przed i po w/w elementach dróg, np. 30 m przed skrzyżowaniem i 30 m za skrzyżowaniem, chyba, że zajdzie potrzeba posypania odcinka drogi o większej długości (stwierdzenie takiej konieczności przez Zamawiającego). 3.1.5. Maź i błoto pośniegowe powstałe po chwilowym wzroście temperatury należy usuwać na bieżąco, nie dopuszczając do jego zamarznięcia na jezdni. 3.1.6. Do zwalczania i zapobiegania śliskości zimowej należy zastosować materiały zgodne z obowiązującymi przepisami prawa. 3.1.7. Materiał uszarstniający nie może zawierać zanieczyszczeń obcych uniemożliwiających jego równomierne rozrzucenie przy użyciu piaskarek oraz ziaren spłaszczonych i o kształtach nieregularnych, które mogą niszczyć opony samochodowe. 3.1.8. Wykonawca będzie dysponował sprzętem we własnym zakresie i w swoim imieniu zapewni załadunek materiałów uszarstniających przeznaczonych do zwalczania i zapobiegania śliskości zimowej. 3.1.9. Wykonawca zapewni we własnym zakresie miejsca składowe materiału uszarstniającego oraz sprzętu z których będzie prowadził zimowe utrzymanie dla poszczególnych zadań. 3.1.10. Wykonawca w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, zobowiązuje się do dysponowania odpowiednią ilością sprzętu. 3.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych . Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na dwie wybrane przez siebie części. 3.3. Niniejsze zamówienie zostało podzielone na 7 części: 3.3.1. Część I zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg na terenie wsi Nehrybka i Pikulice - Optyń. Zakres zadania obejmuje: odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych o łącznej długości około 9,5 km (zwalczanie śliskości zimowej, usuwanie śniegu z jezdni dla utrzymania przejezdności) materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymania dróg opisanych w pkt. 3.1. Wymagania sprzętowe/zestaw roboczy: A) pojazd mechaniczny przystosowany do pracy z pługiem i piaskarką - 1 szt. B) pojazd mechaniczny przystosowany do odśnieżania chodników - 1 szt. Zakładana ilość pracy: Na podstawie średniej liczby godzin wykonywania zadania w okresie minionego zimowego utrzymania dróg 2016/2017, zakładania ilość godzin wynosi: o odśnieżanie i posypywanie około - 44 godzin Powyższa wielkość godzin stanowią podstawę do kalkulacji ceny oferty, z zastrzeżeniem, że rzeczywista ilość godzin wykonywania usługi, zadysponowana przez Zamawiającego do wykonania, może być zarówno większa jak i mniejsza, co uwarunkowane będzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi. 3.3.2. Część II - Zimowe utrzymanie dróg na terenie wsi Hermanowice, Stanisławczyk i Malhowice. Zakres zadania obejmuje: odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych o łącznej długości około 16,0 km (zwalczanie śliskości zimowej, usuwanie śniegu z jezdni dla utrzymania przejezdności) materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymania dróg opisanych w pkt. 3.1. Wymagania sprzętowe/zestaw roboczy: A) pojazd mechaniczny przystosowany do pracy z pługiem i piaskarką - 1 szt. Zakładana ilość pracy: Na podstawie średniej liczby godzin wykonywania zadania w okresie minionego zimowego utrzymania dróg 2016/2017, zakładania ilość godzin wynosi: o odśnieżanie i posypywanie około - 62 godziny. Powyższa wielkość godzin stanowią podstawę do kalkulacji ceny oferty, z zastrzeżeniem, że rzeczywista ilość godzin wykonywania usługi, zadysponowana przez Zamawiającego do wykonania, może być zarówno większa jak i mniejsza, co uwarunkowane będzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi. 3.3.3. Część III - Zimowe utrzymanie dróg na terenie wsi Kuńkowce, Łętownia i Ujkowice. Zakres zadania obejmuje: odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych o łącznej długości około 16,0 km (zwalczanie śliskości zimowej, usuwanie śniegu z jezdni dla utrzymania przejezdności) materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymania dróg opisanych w pkt. 3.1. Wymagania sprzętowe/zestaw roboczy: A) pojazd mechaniczny przystosowany do pracy z pługiem i piaskarką - 1 szt. Zakładana ilość pracy: Na podstawie średniej liczby godzin wykonywania zadania w okresie minionego zimowego utrzymania dróg 2016/2017, zakładania ilość godzin wynosi: o odśnieżanie i posypywanie około - 196 godzin Powyższa wielkość godzin stanowią podstawę do kalkulacji ceny oferty, z zastrzeżeniem, że rzeczywista ilość godzin wykonywania usługi, zadysponowana przez Zamawiającego do wykonania, może być zarówno większa jak i mniejsza, co uwarunkowane będzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi. 3.3.4. Część IV - Zimowe utrzymanie dróg na terenie wsi Wapowce. Zakres zadania obejmuje: odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych o łącznej długości około 5,5 km (zwalczanie śliskości zimowej, usuwanie śniegu z jezdni dla utrzymania przejezdności) materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymania dróg opisanych w pkt. 3.1. Wymagania sprzętowe/zestaw roboczy: A) pojazd mechaniczny przystosowany do pracy z pługiem i piaskarką - 1 szt. B) pojazd mechaniczny przystosowany do odśnieżania chodników - 1 szt. Zakładana ilość pracy: Na podstawie średniej liczby godzin wykonywania zadania w okresie minionego zimowego utrzymania dróg 2016/2017, zakładania ilość godzin wynosi: o odśnieżanie i posypywanie około - 69 godzin Powyższa wielkość godzin stanowią podstawę do kalkulacji ceny oferty, z zastrzeżeniem, że rzeczywista ilość godzin wykonywania usługi, zadysponowana przez Zamawiającego do wykonania, może być zarówno większa jak i mniejsza, co uwarunkowane będzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi. 3.3.5. Część V - Zimowe utrzymanie dróg na terenie wsi Krówniki, Łuczyce i Rożubowice. Zakres zadania obejmuje: odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych o łącznej długości około 9,5 km (zwalczanie śliskości zimowej, usuwanie śniegu z jezdni dla utrzymania przejezdności) materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymania dróg opisanych w pkt. 3.1. Wymagania sprzętowe/zestaw roboczy: A) pojazd mechaniczny przystosowany do pracy z pługiem i piaskarką - 1 szt. B) pojazd mechaniczny przystosowany do odśnieżania chodników - 1 szt. Zakładana ilość pracy: Na podstawie średniej liczby godzin wykonywania zadania w okresie minionego zimowego utrzymania dróg 2016/2017, zakładania ilość godzin wynosi: o odśnieżanie i posypywanie około - 77 godzin Powyższa wielkość godzin stanowią podstawę do kalkulacji ceny oferty, z zastrzeżeniem, że rzeczywista ilość godzin wykonywania usługi, zadysponowana przez Zamawiającego do wykonania, może być zarówno większa jak i mniejsza, co uwarunkowane będzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi. 3.3.6. Część VI - Zimowe utrzymanie dróg na terenie wsi Ostrów. Zakres zadania obejmuje: odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych o łącznej długości około 17,5 km (zwalczanie śliskości zimowej, usuwanie śniegu z jezdni dla utrzymania przejezdności) materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymania dróg opisanych w pkt. 3.1. Wymagania sprzętowe/zestaw roboczy: A) pojazd mechaniczny przystosowany do pracy z pługiem i piaskarką - 1 szt. B) pojazd mechaniczny przystosowany do odśnieżania chodników - 1 szt. Zakładana ilość pracy: Na podstawie średniej liczby godzin wykonywania zadania w okresie minionego zimowego utrzymania dróg 2016/2017, zakładania ilość godzin wynosi: o odśnieżanie i posypywanie około - 216 godzin Powyższa wielkość godzin stanowią podstawę do kalkulacji ceny oferty, z zastrzeżeniem, że rzeczywista ilość godzin wykonywania usługi, zadysponowana przez Zamawiającego do wykonania, może być zarówno większa jak i mniejsza, co uwarunkowane będzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi. 3.3.7. Część VII - Zimowe utrzymanie dróg na terenie wsi Pikulice, Grochowce i Witoszyńce . Zakres zadania obejmuje: odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych o łącznej długości około 11,5 km (zwalczanie śliskości zimowej, usuwanie śniegu z jezdni dla utrzymania przejezdności) materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymania dróg opisanych w pkt. 3.1. Wymagania sprzętowe/zestaw roboczy: A) pojazd mechaniczny przystosowany do pracy z pługiem i piaskarką - 1 szt. Zakładana ilość pracy: Na podstawie średniej liczby godzin wykonywania zadania w okresie minionego zimowego utrzymania dróg 2016/2017, zakładania ilość godzin wynosi: o odśnieżanie i posypywanie około - 72 godziny. Powyższa wielkość godzin stanowią podstawę do kalkulacji ceny oferty, z zastrzeżeniem, że rzeczywista ilość godzin wykonywania usługi, zadysponowana przez Zamawiającego do wykonania, może być zarówno większa jak i mniejsza, co uwarunkowane będzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi. 3.4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osoby koordynatora będącego w całodobowym kontakcie telefonicznym z przedstawicielem Zamawiającego. Dyspozycje wykonywania usługi zimowego utrzymania w imieniu Zamawiającego wydają upoważnione do tego osoby. 3.5. Wykonawca podejmujący się realizacji zamowienia zapewnia całodobową gotowość do świadczenia usługi Zimowego utrzymania Dróg przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu ( wliczając dni powszednie, niedziele i święta) i realizację usług w wyniku zgłoszenia przez Zamawiającego telefonicznych dyspozycji w tym zakresie z zachowaniem ustalonego czasu reakcji Wykonawcy, który rozumie się jako wyrażony w minutach maksymalny okres czasu jaki może upłynąć od chwili wydania przez zamawiającego dyspozycji do realizacji usługi zimowego utrzymania dróg w danym rejonie a rozpoczęciem wykonywania tych usług. Czas reakcji Wykonawcy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, odnoszące się, do jakości realizacji przedmiotu zamówienia. 3.6. W przypadku awarii sprzętu, który będzie związany z wykonywaniem zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tym przedstawiciela zamawiającego i zapewnić na własny koszt i ryzyko sprzęt zastępczy nie później niż do 2 godzin od momentu zgłoszenia o awarii przedstawicielowi Zamawiającego. 3.7. Pojazdy samochodowe przystosowane do prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg powinny posiadać aktualne okresowe badania techniczne i obowiązkową polisę ubezpieczeniową OC. 3.8. Zabezpieczenie materiałów uszorstniających leży po stronie Wykonawcy.

II.5) Główny kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90630000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2018-03-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli dysponuje lub będzie dysponował następującym potencjałem technicznym: Lp. Nr części i nazwa Wymogi sprzętowe 1 Część I - Zimowe utrzymanie dróg na terenie wsi Nehrybka i Pikulice - Optyń - odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych o łącznej długości około 9,5 km 1). pojazd mechaniczny przystosowany do pracy z pługiem i piaskarką - 1 szt. 2). pojazd mechaniczny przystosowany do odśnieżania chodników - 1 szt. 2 Część II - Zimowe utrzymanie dróg na terenie wsi Hermanowice, Stanisławczyk i Malhowice - odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych o łącznej długości około 16,0 km 1). pojazd mechaniczny przystosowany do pracy z pługiem i piaskarką - 1 szt. 3 Część III - Zimowe utrzymanie dróg na terenie wsi Kuńkowce, Łętownia i Ujkowice - odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych o łącznej długości około 16,0 km 1). pojazd mechaniczny przystosowany do pracy z pługiem i piaskarką - 1 szt. 4 Część IV - Zimowe utrzymanie dróg na terenie wsi Wapowce - odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych o łącznej długości około 5,5 km 1). pojazd mechaniczny przystosowany do pracy z pługiem i piaskarką - 1 szt. 2). pojazd mechaniczny przystosowany do odśnieżania chodników - 1 szt. 5 Część V - Zimowe utrzymanie dróg na terenie wsi Krówniki, Łuczyce i Rożubowice - odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych o łącznej długości około 9,5 km 1). pojazd mechaniczny przystosowany do pracy z pługiem i piaskarką - 1 szt. 2). pojazd mechaniczny przystosowany do odśnieżania chodników - 1 szt. 6 Część VI - Zimowe utrzymanie dróg na terenie wsi Ostrów - odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych o łącznej długości około 17,5 km 1). pojazd mechaniczny przystosowany do pracy z pługiem i piaskarką - 1 szt. 2). pojazd mechaniczny przystosowany do odśnieżania chodników - 1 szt. 7 Część VII - Zimowe utrzymanie dróg na terenie wsi Pikulice, Grochowce i Witoszyńce - odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych o łącznej długości około 11,5 km 1). pojazd mechaniczny przystosowany do pracy z pługiem i piaskarką - 1 szt. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek ten należy spełnić łącznie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający nie określa dokumentów na potwierdzenie spełniania warunku udziału w zakresie zdolności technicznej i zawodowej, jakich może żądać od Wykonawcy w postępowaniu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. (Dz. U. z 2016. poz. 1126).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

wypełniony i podpisany przez upoważnione do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy, pełnomocnictwo jeśli dotyczy; zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia - jeśli dotyczy; W terminie trzech dni od daty zamieszczenia na stronie www.gminaprzemysl.home.pl/Bip/przetargi 2017 informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest złożyć, bez dodatkowego wezwania: dla wszystkich części Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiazania z innym wykonawcą nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postepowaniu - zał. nr 4 do SIWZ. Uwaga: Ww. oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia w postępowaniu tylko jednej oferty. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
czas reakcji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: Zgodnie z art. 144 pzp Strony przewidują możliwość dokonania zmiany zawartej umowy, w szczególności w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, tj.: 1) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT - w takim przypadku umowa uleganie zmianie w zakresie wysokości ceny brutto, cena netto nie ulegnie zmianie; 2) zmiany dotyczącej terminu realizacji w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych ( tj. intensywne opady śniegu, utrzymywanie się gołoledzi) potwierdzonych danymi publikowanymi przez Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej utrzymujących się dłużej niż 2 dni. (Wydłużenie terminu określonego w umowie może nastąpić w sytuacji, gdy warunki atmosferyczne opisane wyżej uzasadniają konieczność przedłużenia świadczenia usług zimowego utrzymania dróg. W takim przypadku termin realizacji umowy może zostać wydłużony o czas niezbędny do wykonania usługi/kontynuowania usługi); 3) zmiany kwoty określonej w § 5 ust. 1 umowy, jeżeli w trakcie wykonywania usług z powodu warunków atmosferycznych zaistnieje konieczność zwiększenia limitu środków przeznaczonych na wynagrodzenie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-10-31, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg na terenie wsi Nehrybka i Pikulice - Optyń
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych o łącznej długości około 9,5 km (zwalczanie śliskości zimowej, usuwanie śniegu z jezdni dla utrzymania przejezdności) materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymania dróg opisanych w pkt. 3.1. Wymagania sprzętowe/zestaw roboczy: A) pojazd mechaniczny przystosowany do pracy z pługiem i piaskarką - 1 szt. B) pojazd mechaniczny przystosowany do odśnieżania chodników - 1 szt. Zakładana ilość pracy: Na podstawie średniej liczby godzin wykonywania zadania w okresie minionego zimowego utrzymania dróg 2016/2017, zakładania ilość godzin wynosi: o odśnieżanie i posypywanie około - 44 godzin Powyższa wielkość godzin stanowią podstawę do kalkulacji ceny oferty, z zastrzeżeniem, że rzeczywista ilość godzin wykonywania usługi, zadysponowana przez Zamawiającego do wykonania, może być zarówno większa jak i mniejsza, co uwarunkowane będzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
czas reakcji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg na terenie wsi Hermanowice, Stanisławczyk i Malhowice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych o łącznej długości około 16,0 km (zwalczanie śliskości zimowej, usuwanie śniegu z jezdni dla utrzymania przejezdności) materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymania dróg opisanych w pkt. 3.1. Wymagania sprzętowe/zestaw roboczy: A) pojazd mechaniczny przystosowany do pracy z pługiem i piaskarką - 1 szt. Zakładana ilość pracy: Na podstawie średniej liczby godzin wykonywania zadania w okresie minionego zimowego utrzymania dróg 2016/2017, zakładania ilość godzin wynosi: o odśnieżanie i posypywanie około - 62 godziny. Powyższa wielkość godzin stanowią podstawę do kalkulacji ceny oferty, z zastrzeżeniem, że rzeczywista ilość godzin wykonywania usługi, zadysponowana przez Zamawiającego do wykonania, może być zarówno większa jak i mniejsza, co uwarunkowane będzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
czas reakcji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg na terenie wsi Kuńkowce, Łętownia i Ujkowice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zadania obejmuje: odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych o łącznej długości około 16,0 km (zwalczanie śliskości zimowej, usuwanie śniegu z jezdni dla utrzymania przejezdności) materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymania dróg opisanych w pkt. 3.1. Wymagania sprzętowe/zestaw roboczy: A) pojazd mechaniczny przystosowany do pracy z pługiem i piaskarką - 1 szt. Zakładana ilość pracy: Na podstawie średniej liczby godzin wykonywania zadania w okresie minionego zimowego utrzymania dróg 2016/2017, zakładania ilość godzin wynosi: o odśnieżanie i posypywanie około - 196 godzin Powyższa wielkość godzin stanowią podstawę do kalkulacji ceny oferty, z zastrzeżeniem, że rzeczywista ilość godzin wykonywania usługi, zadysponowana przez Zamawiającego do wykonania, może być zarówno większa jak i mniejsza, co uwarunkowane będzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
czas reakcji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg na terenie wsi Wapowce
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zadania obejmuje: odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych o łącznej długości około 5,5 km (zwalczanie śliskości zimowej, usuwanie śniegu z jezdni dla utrzymania przejezdności) materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymania dróg opisanych w pkt. 3.1. Wymagania sprzętowe/zestaw roboczy: A) pojazd mechaniczny przystosowany do pracy z pługiem i piaskarką - 1 szt. B) pojazd mechaniczny przystosowany do odśnieżania chodników - 1 szt. Zakładana ilość pracy: Na podstawie średniej liczby godzin wykonywania zadania w okresie minionego zimowego utrzymania dróg 2016/2017, zakładania ilość godzin wynosi: o odśnieżanie i posypywanie około - 69 godzin Powyższa wielkość godzin stanowią podstawę do kalkulacji ceny oferty, z zastrzeżeniem, że rzeczywista ilość godzin wykonywania usługi, zadysponowana przez Zamawiającego do wykonania, może być zarówno większa jak i mniejsza, co uwarunkowane będzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
czas reakcji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: Zimowe utrzyamnie dróg na terenie wsi Ostrów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zadania obejmuje: odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych o łącznej długości około 17,5 km (zwalczanie śliskości zimowej, usuwanie śniegu z jezdni dla utrzymania przejezdności) materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymania dróg opisanych w pkt. 3.1. Wymagania sprzętowe/zestaw roboczy: A) pojazd mechaniczny przystosowany do pracy z pługiem i piaskarką - 1 szt. B) pojazd mechaniczny przystosowany do odśnieżania chodników - 1 szt. Zakładana ilość pracy: Na podstawie średniej liczby godzin wykonywania zadania w okresie minionego zimowego utrzymania dróg 2016/2017, zakładania ilość godzin wynosi: o odśnieżanie i posypywanie około - 216 godzin Powyższa wielkość godzin stanowią podstawę do kalkulacji ceny oferty, z zastrzeżeniem, że rzeczywista ilość godzin wykonywania usługi, zadysponowana przez Zamawiającego do wykonania, może być zarówno większa jak i mniejsza, co uwarunkowane będzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
czas reakcji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg na terenie wsi Pikulice, Grochowce i Witoszyńce
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zadania obejmuje: odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych o łącznej długości około 11,5 km (zwalczanie śliskości zimowej, usuwanie śniegu z jezdni dla utrzymania przejezdności) materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymania dróg opisanych w pkt. 3.1. Wymagania sprzętowe/zestaw roboczy: A) pojazd mechaniczny przystosowany do pracy z pługiem i piaskarką - 1 szt. Zakładana ilość pracy: Na podstawie średniej liczby godzin wykonywania zadania w okresie minionego zimowego utrzymania dróg 2016/2017, zakładania ilość godzin wynosi: o odśnieżanie i posypywanie około - 72 godziny. Powyższa wielkość godzin stanowią podstawę do kalkulacji ceny oferty, z zastrzeżeniem, że rzeczywista ilość godzin wykonywania usługi, zadysponowana przez Zamawiającego do wykonania, może być zarówno większa jak i mniejsza, co uwarunkowane będzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
czas reakcji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg na terenie wsi Krówniki, Łuczyce i Rożubowice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zadania obejmuje: odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych o łącznej długości około 9,5 km (zwalczanie śliskości zimowej, usuwanie śniegu z jezdni dla utrzymania przejezdności) materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymania dróg opisanych w pkt. 3.1. Wymagania sprzętowe/zestaw roboczy: A) pojazd mechaniczny przystosowany do pracy z pługiem i piaskarką - 1 szt. B) pojazd mechaniczny przystosowany do odśnieżania chodników - 1 szt. Zakładana ilość pracy: Na podstawie średniej liczby godzin wykonywania zadania w okresie minionego zimowego utrzymania dróg 2016/2017, zakładania ilość godzin wynosi: o odśnieżanie i posypywanie około - 77 godzin Powyższa wielkość godzin stanowią podstawę do kalkulacji ceny oferty, z zastrzeżeniem, że rzeczywista ilość godzin wykonywania usługi, zadysponowana przez Zamawiającego do wykonania, może być zarówno większa jak i mniejsza, co uwarunkowane będzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
czas reakcji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.