To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-21
Ogłoszenie nr 500061043-N-2018 z dnia 21-03-2018 r.
Muzeum Zamoyskich w Kozłówce: Zarządzenie projektem pn. "Przebudowa, rewitalizacja i konserwacja budynków zespołu pałacowo-parkowego w Kozłówce (dwie oficyny, stajnia, teatralnia) z adaptacją na cele kulturowe i turystyczne" w zakresie doradztwa prawnego, finansowego i technicznego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Priorytet VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury, Działanie 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 493858-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500009920-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Muzeum Zamoyskich w Kozłówce, Krajowy numer identyfikacyjny 43120129400000,
ul. Kozłówka
,
21132
Kamionka, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
818 528 300, e-mail
m.mazurkiewicz@muzeumzamoyskich.pl, faks
818 528 350.
Adres strony internetowej (url): www.muzeumzamoyskich.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zarządzenie projektem pn. "Przebudowa, rewitalizacja i konserwacja budynków zespołu pałacowo-parkowego w Kozłówce (dwie oficyny, stajnia, teatralnia) z adaptacją na cele kulturowe i turystyczne" w zakresie doradztwa prawnego, finansowego i technicznego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP-331/1/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest całokształt czynności związanych z zarządzeniem projektem pn. "Przebudowa, rewitalizacja i konserwacja budynków zespołu pałacowo-parkowego w Kozłówce (dwie oficyny, stajnia, teatralnia) z adaptacją na cele kulturowe i turystyczne" w zakresie doradztwa prawnego, finansowego i technicznego, w tym: 1. obsługa formalno - prawna projektu, w tym: organizacja zamówień publicznych realizowanych w ramach projektu prowadzonych zarówno w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. szacowanie zamówień, przygotowanie SIWZ, umów, innych dokumentów związanych z postępowaniami i wyborem wykonawców w ramach projektu oraz przeprowadzenie postępowań skutkujących wyborem wykonawców wraz z obsługą ewentualnych postępowaniach odwoławczych), jak i postępowań, do których przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych nie mają zastosowania (tj. szacowanie zamówień, przygotowanie treści zaproszeń do składania ofert, umów, innych dokumentów związanych z postępowaniami i wyborem wykonawców oraz przeprowadzenie postępowań skutkujących wyborem wykonawców) prowadzonych zgodnie z wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020. Doradztwo prawne związane z realizacją umów przez wykonawców, podwykonawców, przygotowywanie i/lub opiniowanie pism i zapisów umów i ewentualnych aneksów, w tym udział w rozstrzyganiu ewentualnych sporów zaistniałych w trakcie realizacji umów i projektu. Prowadzenie całej procedury dot. ewentualnych zmian w projekcie, w tym pisemne występowanie w tej sprawie do MKiDN oraz udzielanie wyjaśnień dot. wszelkich spraw związanych z projektem dla wszystkich uprawnionych instytucji. Informowanie zamawiającego z odpowiednim wyprzedzeniem o wszelkich zagrożeniach pojawiających się w realizacji projektu; 2. prowadzenie rozliczeń projektu w tym: przygotowanie wniosków o płatność (ich poprawianie, wyjaśnianie, uzupełnianie itp.), weryfikacja kwalifikowalności poniesionych kosztów, wprowadzanie zmian do HRF oraz innych niezbędnych dokumentów, przygotowanie dokumentacji niezbędnej do aneksowania umowy dotacyjnej oraz informowania o zmianach w projekcie niewymagających aneksu, monitorowane przebiegu realizacji zadań w projekcie oraz płatności pod względem zgodności z umową o dofinansowanie, w tym za pomocą oprogramowania wspomagającego zarządzanie i monitoring w oparciu o własny sprzęt komputerowy i biurowy. Udzielanie wyjaśnień dot. wszelkich spraw związanych z projektem wszystkim uprawnionym instytucjom, w tym udział w kontrolach projektu; 3. prowadzenie spraw technicznych związanych z realizacją projektu w tym: sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia w zakresie zamawianych dostaw, usług, stały kontakt i nadzór nad kontraktami realizowanymi przez innych wykonawców, weryfikacja przedkładanych dokumentów odbioru rzeczowego i finansowego robót, sporządzanie dokumentów odbioru rzeczowego i finansowego dostaw i usług, opiniowanie dopuszczalności z punku widzenia przepisów prawnych i umów, robót, usług, dostaw zamiennych i dodatkowych, przyjęcie (weryfikacja i odbiór) dokumentacji powykonawczej, udział w naradach, przygotowywanie pism i korespondencji z inspektorem nadzoru, nadzór i koordynacja działań w ramach projektu mająca na celu prawidłową (zgodną z umową o dofinansowanie) i terminową realizację wszystkich robót budowlanych, dostaw i usług przewidzianych w projekcie oraz całego projektu; 4. przeniesienie autorskich praw majątkowych i zależnych do rezultatów usług, będących utworami w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz prawo własności egzemplarza utworu, nośników, na których zostało ono utrwalone. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Zakres obowiązków zarządzającego projektem zawiera załącznik nr 1 do Projektu umowy - Załącznika nr 4 do siwz.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79421000-1
Dodatkowe kody CPV: 79111000-5, 66171000-9, 79211000-6, 79212500-8, 79212100-4, 71248000-8, 71541000-2, 71621000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
495265
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Inwestycyjne WUDIMEKS Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
646365
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI KAMIONKA
- Modernizacja dróg gminnych na terenie gminy Kamionka
- Prace remontowo-konserwatorskie 3 tarasów: północnego pałacu, nad łącznikiem między pałacem a kaplicą oraz wschodniego teatralni w zespole pałacowo-parkowym w Kozłówce
więcej: przetargi KAMIONKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Opracowanie projektów wykonawczych dla branż w ramach zadania pn.: Rewaloryzacja zabytkowego parku krajobrazowego i strefy ekologicznej poza parkiem z łąkami nad rzeką Ochnią w miejscowości Wały."
- Podnosimy bezpieczeństwo sanitarne mieszkańców Gminy Dubeninki - budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Dubeninki.
- Zaprojektowanie i wykonanie wymiany instalacji elektrycznej w budynkach komunalnych położonych w Poznaniu w podziale na 5 części
- Tor rolkowo-wrotkowy w Parku im. Szarych Szeregów
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w Dziedzinie Pożarnictwo przy Centralnej Szkole Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie" - w systemie zaprojektuj i wykonaj
- Budowa sieci kanalizacji sanit. na ul.Owocowej w Tuszynku Maj. oraz budowa stacji uzdatniania wody wraz z przebudową ujęć w miejsc. Modlica (bud. stacji uzdatniania wody wraz z przebud ujęć w Modlicy)
więcej: (3) Doradztwo finansowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.