eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamionka › Zarządzenie projektem pn. "Przebudowa, rewitalizacja i konserwacja budynków zespołu pałacowo-parkowego w Kozłówce (dwie oficyny, stajnia, teatralnia) z adaptacją na cele kulturowe i turystyczne" w zakresie doradztwa prawnego, finansowego i technicznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-21

Ogłoszenie nr 500061043-N-2018 z dnia 21-03-2018 r.

Muzeum Zamoyskich w Kozłówce: Zarządzenie projektem pn. "Przebudowa, rewitalizacja i konserwacja budynków zespołu pałacowo-parkowego w Kozłówce (dwie oficyny, stajnia, teatralnia) z adaptacją na cele kulturowe i turystyczne" w zakresie doradztwa prawnego, finansowego i technicznego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Priorytet VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury, Działanie 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 493858-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500009920-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Muzeum Zamoyskich w Kozłówce, Krajowy numer identyfikacyjny 43120129400000, ul. Kozłówka , 21132 Kamionka, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 818 528 300, e-mail m.mazurkiewicz@muzeumzamoyskich.pl, faks 818 528 350.
Adres strony internetowej (url): www.muzeumzamoyskich.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zarządzenie projektem pn. "Przebudowa, rewitalizacja i konserwacja budynków zespołu pałacowo-parkowego w Kozłówce (dwie oficyny, stajnia, teatralnia) z adaptacją na cele kulturowe i turystyczne" w zakresie doradztwa prawnego, finansowego i technicznego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-331/1/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest całokształt czynności związanych z zarządzeniem projektem pn. "Przebudowa, rewitalizacja i konserwacja budynków zespołu pałacowo-parkowego w Kozłówce (dwie oficyny, stajnia, teatralnia) z adaptacją na cele kulturowe i turystyczne" w zakresie doradztwa prawnego, finansowego i technicznego, w tym: 1. obsługa formalno - prawna projektu, w tym: organizacja zamówień publicznych realizowanych w ramach projektu prowadzonych zarówno w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. szacowanie zamówień, przygotowanie SIWZ, umów, innych dokumentów związanych z postępowaniami i wyborem wykonawców w ramach projektu oraz przeprowadzenie postępowań skutkujących wyborem wykonawców wraz z obsługą ewentualnych postępowaniach odwoławczych), jak i postępowań, do których przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych nie mają zastosowania (tj. szacowanie zamówień, przygotowanie treści zaproszeń do składania ofert, umów, innych dokumentów związanych z postępowaniami i wyborem wykonawców oraz przeprowadzenie postępowań skutkujących wyborem wykonawców) prowadzonych zgodnie z wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020. Doradztwo prawne związane z realizacją umów przez wykonawców, podwykonawców, przygotowywanie i/lub opiniowanie pism i zapisów umów i ewentualnych aneksów, w tym udział w rozstrzyganiu ewentualnych sporów zaistniałych w trakcie realizacji umów i projektu. Prowadzenie całej procedury dot. ewentualnych zmian w projekcie, w tym pisemne występowanie w tej sprawie do MKiDN oraz udzielanie wyjaśnień dot. wszelkich spraw związanych z projektem dla wszystkich uprawnionych instytucji. Informowanie zamawiającego z odpowiednim wyprzedzeniem o wszelkich zagrożeniach pojawiających się w realizacji projektu; 2. prowadzenie rozliczeń projektu w tym: przygotowanie wniosków o płatność (ich poprawianie, wyjaśnianie, uzupełnianie itp.), weryfikacja kwalifikowalności poniesionych kosztów, wprowadzanie zmian do HRF oraz innych niezbędnych dokumentów, przygotowanie dokumentacji niezbędnej do aneksowania umowy dotacyjnej oraz informowania o zmianach w projekcie niewymagających aneksu, monitorowane przebiegu realizacji zadań w projekcie oraz płatności pod względem zgodności z umową o dofinansowanie, w tym za pomocą oprogramowania wspomagającego zarządzanie i monitoring w oparciu o własny sprzęt komputerowy i biurowy. Udzielanie wyjaśnień dot. wszelkich spraw związanych z projektem wszystkim uprawnionym instytucjom, w tym udział w kontrolach projektu; 3. prowadzenie spraw technicznych związanych z realizacją projektu w tym: sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia w zakresie zamawianych dostaw, usług, stały kontakt i nadzór nad kontraktami realizowanymi przez innych wykonawców, weryfikacja przedkładanych dokumentów odbioru rzeczowego i finansowego robót, sporządzanie dokumentów odbioru rzeczowego i finansowego dostaw i usług, opiniowanie dopuszczalności z punku widzenia przepisów prawnych i umów, robót, usług, dostaw zamiennych i dodatkowych, przyjęcie (weryfikacja i odbiór) dokumentacji powykonawczej, udział w naradach, przygotowywanie pism i korespondencji z inspektorem nadzoru, nadzór i koordynacja działań w ramach projektu mająca na celu prawidłową (zgodną z umową o dofinansowanie) i terminową realizację wszystkich robót budowlanych, dostaw i usług przewidzianych w projekcie oraz całego projektu; 4. przeniesienie autorskich praw majątkowych i zależnych do rezultatów usług, będących utworami w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz prawo własności egzemplarza utworu, nośników, na których zostało ono utrwalone. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Zakres obowiązków zarządzającego projektem zawiera załącznik nr 1 do Projektu umowy - Załącznika nr 4 do siwz.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79421000-1


Dodatkowe kody CPV: 79111000-5, 66171000-9, 79211000-6, 79212500-8, 79212100-4, 71248000-8, 71541000-2, 71621000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 495265
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Inwestycyjne WUDIMEKS Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Armii Krajowej 60/62, 42-200 Częstochowa
Kod pocztowy: 42-200
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 646365
Oferta z najniższą ceną/kosztem 558420
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 999990
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.