eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamionka › Zarządzenie projektem pn. "Przebudowa, rewitalizacja i konserwacja budynków zespołu pałacowo-parkowego w Kozłówce (dwie oficyny, stajnia, teatralnia) z adaptacją na cele kulturowe i turystyczne" w zakresie doradztwa prawnego, finansowego i technicznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-01-08



Ogłoszenie nr 493858-N-2018 z dnia 2018-01-08 r.

Muzeum Zamoyskich w Kozłówce: Zarządzenie projektem pn. "Przebudowa, rewitalizacja i konserwacja budynków zespołu pałacowo-parkowego w Kozłówce (dwie oficyny, stajnia, teatralnia) z adaptacją na cele kulturowe i turystyczne" w zakresie doradztwa prawnego, finansowego i technicznego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Priorytet VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury, Działanie 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury.

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Zamoyskich w Kozłówce, krajowy numer identyfikacyjny 43120129400000, ul. Kozłówka  , 21132   Kamionka, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 818 528 300, e-mail m.mazurkiewicz@muzeumzamoyskich.pl, faks 818 528 350.
Adres strony internetowej (URL): www.muzeumzamoyskich.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.muzeumzamoyskich.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830) lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Kancelaria Muzeum Zamoyskich w Kozłówce, Kozłówka 3, 21-132 Kamionka


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzenie projektem pn. "Przebudowa, rewitalizacja i konserwacja budynków zespołu pałacowo-parkowego w Kozłówce (dwie oficyny, stajnia, teatralnia) z adaptacją na cele kulturowe i turystyczne" w zakresie doradztwa prawnego, finansowego i technicznego
Numer referencyjny: ZP-331/1/18
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest całokształt czynności związanych z zarządzeniem projektem pn. "Przebudowa, rewitalizacja i konserwacja budynków zespołu pałacowo-parkowego w Kozłówce (dwie oficyny, stajnia, teatralnia) z adaptacją na cele kulturowe i turystyczne" w zakresie doradztwa prawnego, finansowego i technicznego, w tym: 1. obsługa formalno - prawna projektu, w tym: organizacja zamówień publicznych realizowanych w ramach projektu prowadzonych zarówno w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. szacowanie zamówień, przygotowanie SIWZ, umów, innych dokumentów związanych z postępowaniami i wyborem wykonawców w ramach projektu oraz przeprowadzenie postępowań skutkujących wyborem wykonawców wraz z obsługą ewentualnych postępowaniach odwoławczych), jak i postępowań, do których przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych nie mają zastosowania (tj. szacowanie zamówień, przygotowanie treści zaproszeń do składania ofert, umów, innych dokumentów związanych z postępowaniami i wyborem wykonawców oraz przeprowadzenie postępowań skutkujących wyborem wykonawców) prowadzonych zgodnie z wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020. Doradztwo prawne związane z realizacją umów przez wykonawców, podwykonawców, przygotowywanie i/lub opiniowanie pism i zapisów umów i ewentualnych aneksów, w tym udział w rozstrzyganiu ewentualnych sporów zaistniałych w trakcie realizacji umów i projektu. Prowadzenie całej procedury dot. ewentualnych zmian w projekcie, w tym pisemne występowanie w tej sprawie do MKiDN oraz udzielanie wyjaśnień dot. wszelkich spraw związanych z projektem dla wszystkich uprawnionych instytucji. Informowanie zamawiającego z odpowiednim wyprzedzeniem o wszelkich zagrożeniach pojawiających się w realizacji projektu; 2. prowadzenie rozliczeń projektu w tym: przygotowanie wniosków o płatność (ich poprawianie, wyjaśnianie, uzupełnianie itp.), weryfikacja kwalifikowalności poniesionych kosztów, wprowadzanie zmian do HRF oraz innych niezbędnych dokumentów, przygotowanie dokumentacji niezbędnej do aneksowania umowy dotacyjnej oraz informowania o zmianach w projekcie niewymagających aneksu, monitorowane przebiegu realizacji zadań w projekcie oraz płatności pod względem zgodności z umową o dofinansowanie, w tym za pomocą oprogramowania wspomagającego zarządzanie i monitoring w oparciu o własny sprzęt komputerowy i biurowy. Udzielanie wyjaśnień dot. wszelkich spraw związanych z projektem wszystkim uprawnionym instytucjom, w tym udział w kontrolach projektu; 3. prowadzenie spraw technicznych związanych z realizacją projektu w tym: sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia w zakresie zamawianych dostaw, usług, stały kontakt i nadzór nad kontraktami realizowanymi przez innych wykonawców, weryfikacja przedkładanych dokumentów odbioru rzeczowego i finansowego robót, sporządzanie dokumentów odbioru rzeczowego i finansowego dostaw i usług, opiniowanie dopuszczalności z punku widzenia przepisów prawnych i umów, robót, usług, dostaw zamiennych i dodatkowych, przyjęcie (weryfikacja i odbiór) dokumentacji powykonawczej, udział w naradach, przygotowywanie pism i korespondencji z inspektorem nadzoru, nadzór i koordynacja działań w ramach projektu mająca na celu prawidłową (zgodną z umową o dofinansowanie) i terminową realizację wszystkich robót budowlanych, dostaw i usług przewidzianych w projekcie oraz całego projektu; 4. przeniesienie autorskich praw majątkowych i zależnych do rezultatów usług, będących utworami w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz prawo własności egzemplarza utworu, nośników, na których zostało ono utrwalone. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Zakres obowiązków zarządzającego projektem zawiera załącznik nr 1 do Projektu umowy - Załącznika nr 4 do siwz. Skrócony opis projektu pn. Przebudowa, rewitalizacja i konserwacja budynków zespołu pałacowo-parkowego w Kozłówce (dwie oficyny, stajnia, teatralnia) z adaptacją na cele kulturowe i turystyczne zawiera załącznik nr 8 do siwz.

II.5) Główny kod CPV: 79421000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
79111000-5
66171000-9
79211000-6
79212500-8
79212100-4
71248000-8
71541000-2
71621000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2018-02-28   lub zakończenia: 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2020 r. Przewidywany termin zawarcia umowy to 28.02.2018 r. Zamawiający zastrzega, że termin zawarcia umowy może ulec przesunięciu w przypadku przedłużającej się procedury udzielenia zamówienia publicznego.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 400 000 PLN
Informacje dodatkowe Dla wartości wykazanych (w dokumentach i oświadczeniach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu) przez wykonawcę w walucie innej niż PLN, zamawiający przyjmuje przelicznik wg średniego kursu NBP z dnia publikacji ogłoszenia o niniejszym postępowaniu. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. w zakresie doświadczenia: wykonali (zakończyli) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia polegające na zarządzaniu obejmującym przynajmniej rozliczenia finansowe projektu / inwestycji o wartości tego projektu/inwestycji co najmniej 15 mln PLN brutto każda, z których: 1) co najmniej jeden projekt/inwestycja obejmował swym zakresem wykonanie robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie obiektu budowlanego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017r., poz. 1332 z późn. zm.), oraz 2) co najmniej jeden projekt/inwestycja obejmował swym zakresem dostawę i instalację sprzętu multimedialnego, 2. w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia: dysponują zespołem osób zarządzających projektem, w skład którego wchodzą co najmniej: 1) jedna osoba na stanowisko kierownika zespołu posiadająca wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika zespołu zarządzającego projektem, kierownika lub koordynatora projektu w całym okresie jego trwania (tj. w fazie realizacji i odbioru) przy realizacji co najmniej 2 projektów/inwestycji zakończonych (rozliczonych) w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, z których: a) co najmniej jeden obejmował realizację robót budowlanych, b) wartość co najmniej jednego wyniosła minimum 15 mln PLN brutto, 2) jedna osoba na stanowisko specjalisty ds. rozliczeń i sprawozdawczości posiadająca wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w prowadzeniu dokumentacji w zakresie rozliczeń, sprawozdawczości i raportowania przy realizacji co najmniej 2 projektów/inwestycji zakończonych (rozliczonych) w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, z których co najmniej jeden obejmował realizację robót budowlanych w fazie ich realizacji i odbioru, przy czym wartość co najmniej jednego z tych projektów/inwestycji wyniosła minimum 15 mln PLN brutto, 3) jedna osoba na stanowisko specjalisty ds. księgowych posiadająca uprawnienia do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz posiadająca doświadczenie w prowadzeniu dokumentacji księgowej w zakresie rachunkowości przy realizacji co najmniej 2 projektów / inwestycji w fazie ich realizacji i odbioru, przy czym co najmniej jeden z ww. projektów/inwestycji o wartości co najmniej 5 mln PLN brutto, 4) jedna osoba na stanowisko specjalisty ds. zamówień publicznych posiadająca wykształcenie wyższe i doświadczenie w przygotowaniu i przeprowadzeniu lub doradztwie w przeprowadzeniu w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania co najmniej 5 postępowań o udzielenie zamówień publicznych w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym co najmniej: a) dwóch postępowań na roboty budowlane o wartości szacunkowej robót (bez VAT) co najmniej 1 mln PLN każde oraz b) jednego postępowania na dostawy urządzeń multimedialnych, audiowizualnych lub komputerowych o wartości szacunkowej (bez VAT) co najmniej 1 mln PLN, 5) jedna osoba na stanowisko radcy prawnego - posiadająca uprawnienia do wykonywania zawodu zgodnie z ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1870 ) wpisany na listę radców prawnych prowadzoną przez Okręgową Izbę Radców Prawnych i posiadający obowiązkowe ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej lub adwokata - posiadająca uprawnienia do wykonywania zawodu zgodnie z ustawą z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1999 z późn. zm.), wpisany na listę adwokatów prowadzoną przez Okręgową Radę Adwokacką i posiadający obowiązkowe ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, albo prawnik zagraniczny wykonujący stałą praktykę w RP na podstawie ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczpospolitej Polskiej (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1874), posiadający obowiązkowe ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 6) jedna osoba na stanowisko specjalisty ds. wsparcia technicznego posiadająca: a) wykształcenie wyższe profilowane na informatykę lub teletechnikę lub elektronikę lub pokrewne oraz b) doświadczenie w nadzorowaniu lub wykonywaniu montażu oraz uruchomieniu systemów multimedialnych w ramach realizacji wystawy stałej obejmującej powierzchnię co najmniej 50m2 przygotowanej z wykorzystaniem aplikacji interaktywnych. 7) jedna osoba na stanowisko specjalisty ds. rozliczeń i odbiorów technicznych posiadająca wykształcenie wyższe oraz doświadczenie obejmujące wykonanie co najmniej 2 usług polegających na nadzorowaniu wykonania i odbiorze dostaw oraz prac aranżacyjnych i ekspozycyjnych o łącznej wartości końcowej tych prac i dostaw co najmniej 1 mln PLN brutto każda,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Uwagi dotyczące warunków udziału w postępowaniu: 1. Przez wartość projektu/inwestycji należy rozumieć całkowitą kwotę wydatków projektu/inwestycji na dzień zakończenia jego realizacji. Wartość brutto oznacza wartość wraz z podatkiem VAT. Przez wartość szacunkową robót, dostaw i usług, dla których prowadzono postępowania o udzielenie zamówień publicznych należy rozmieć wartość szacunkową zamówienia, którego dotyczyło postępowanie tj. wartość bez podatku VAT, określaną przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia w celu ustalenia jego wartości zgodnie z przepisami Pzp. 2. Dla wartości wykazanych (w dokumentach i oświadczeniach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu) przez wykonawcę w walucie innej niż PLN, zamawiający przyjmuje przelicznik wg średniego kursu NBP z dnia publikacji ogłoszenia o niniejszym postępowaniu. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania. 3. Pod pojęciem "zamówienie" należy rozumieć umowę. 4. Funkcje kilku specjalistów może pełnić jedna osoba o ile posiada stosowne uprawnienia, wykształcenie i doświadczenie. W przypadku wskazania przez wykonawcę do pełnienia funkcji specjalisty więcej niż jednej osoby zamawiający przy badaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz do wykonywania zamówienia będzie brał pod uwagę wyłącznie tę osobę/osoby, które spełniają warunek wymagany dla danego specjalisty. Wszystkie osoby skierowane do realizacji zamówienia muszą posługiwać się językiem polskim. W przeciwnym wypadku wykonawca zapewni na czas realizacji zamówienia tłumacza języka polskiego i poniesie koszty jego usług. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane w wykazie osób i ofercie w celu wykazania spełniania ww. warunków udziału uczestniczyły w realizacji zamówienia. Zmiana osób wskazanych w ofercie (i wykazie osób) podczas realizacji zamówienia możliwa będzie tylko na zasadach wskazanych w projekcie umowy. 5. Pod pojęciem "postępowanie" należy rozmieć postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego dotyczące określonego przedmiotu zamówienia dla określonego zamawiającego zakończone zawarciem umowy o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku powtarzania procedury prowadzenia postępowania dotyczącego tego samego przedmiotu zamówienia lub jego części dla tego samego zamawiającego np. w sytuacji unieważniania postępowań wcześniejszych (w całości lub w części), zamawiający będzie traktował to jako jedno postępowanie bez względu na liczbę powtórzonych postępowań i liczbę i liczbę zawartych umów. W przypadku przeprowadzenia postępowania, w którym dopuszczono składanie ofert częściowych, zamawiający będzie traktował to postępowanie jako jedno bez względu na liczbę zawartych umów. 6. Przez "wykształcenie wyższe" zamawiający rozumie minimum kwalifikacje drugiego stopnia w rozumieniu ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 2183 z późn. zm.).

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wykonawca taki zamiast ww. dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentu zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; 2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami , 3. dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o ile wykonawca polega na zasobach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu 2) pełnomocnictwo w przypadku wykonawców występujących wspólnie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w wysokości 10 000 PLN. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno być wpłacone przelewem na konto zamawiającego nr 18 1240 2409 1111 0000 3603 1014, natomiast wadium wnoszone w pozostałych dopuszczalnych formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy pzp tj. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240) powinno być złożone w siedzibie zamawiającego w miejscu składania ofert w oddzielnej kopercie oznaczonej danymi wykonawcy oraz napisem: "Wadium w postępowaniu na zarządzenie projektem pn. Przebudowa, rewitalizacja i konserwacja budynków zespołu pałacowo-parkowego w Kozłówce (dwie oficyny, stajnia, teatralnia) z adaptacją na cele kulturowe i turystyczne". O uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono przelewem w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek zamawiającego. Wadium złożone w pozostałych dopuszczalnych formach musi zawierać oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on nieodwołalnie do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 pzp, a okres jego ważności nie może być krótszy niż okres związania ofertą.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:
nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie personelu40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2-6 pzp, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na zasadach i w przypadkach określonych w niniejszym paragrafie. 2. Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym mowa w § 5, w przypadku: a) zmiany stawki i kwoty podatku VAT. Stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę stawki podatku VAT, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia i zwiększenia wynagrodzenia brutto o kwotę równą różnicy wynikającej ze zmienionej stawki podatku - dotyczy to części wynagrodzenia za usługi, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano; b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2002 r., nr 200, poz.1679 z późn. zm.). Wynagrodzenie może ulec zmianie odpowiednio do zmiany wysokości kosztów pracy ponoszonych przez Wykonawcę w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia, o ile zmiana kosztów pracy wynika ze zmiany przepisów prawa dot. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej i ma wpływ na koszt wykonywania zamówienia przez Wykonawcę. Wprowadzenie przedmiotowych zmian wynagrodzenia możliwe będzie jeżeli Wykonawca: ? udowodni, że zmiana w/w przepisów będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, ? wykaże, jaką część wynagrodzenia stanowią koszty pracy ponoszone przez Wykonawcę w trakcie realizacji zamówienia oraz jak zmiana przepisów wpłynie na wysokość tych kosztów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wniesienia zastrzeżeń dotyczących wysokości kosztów pracy przedstawionych przez Wykonawcę. c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Wynagrodzenie może ulec zmianie odpowiednio do zmiany wysokości kosztów ponoszonych przez Wykonawcę w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia, o ile zmiana tych kosztów wynika ze zmiany przepisów prawa dot. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne i ma wpływ na koszt wykonywania zamówienia przez Wykonawcę. Wprowadzenie przedmiotowych zmian wynagrodzenia możliwe będzie, jeżeli Wykonawca: ? udowodni, że zmiana w/w przepisów będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, ? wykaże, jaką część wynagrodzenia stanowią koszty pracy ponoszone przez Wykonawcę w trakcie realizacji zamówienia oraz jak zmiana przepisów wpłynie na wysokość tych kosztów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wniesienia zastrzeżeń dotyczących wysokości kosztów pracy przedstawionych przez Wykonawcę. 2) Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku: a) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie - o czas działania siły wyższej oraz czas potrzebny do usunięcia skutków tego działania, b) przesunięcia lub wydłużenia terminu realizacji projektu, c) działania lub bezczynności organów administracji, w szczególności przekroczenia przez te organy zakreślonych przez prawo terminów wydania rozstrzygnięć, d) zmiany przepisów i wymagań instytucji zarządzających, wprowadzonych w życie po podpisaniu umowy w wyniku, których zmianie podlegałby termin i zasady rozliczenia projektu, 3) Powierzenia Podwykonawcy dodatkowego zakresu robót po uprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiającego podwykonawcy wskazanego przez Wykonawcę z jednoczesną zmianą (rozszerzeniem) zapisu § 8 umowy poprzez wprowadzenie do niego stosownych zapisów dotyczących udziału Podwykonawcy. 4) Zmiana podwykonawcy lub rezygnacja z realizacji określonego zakresu zamówienia za pomocą podwykonawcy, w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego lub Wykonawcę, że podwykonawca realizujący usługi objęte przedmiotem zamówienia wykonuje je nienależycie. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Podwykonawcą, na którego zasoby powoływał się Wykonawca w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, jest: ....................... 5) zmiana członka zespołu zarządzającego projektem wskazanego do wykonywania zamówienia pod warunkiem, że nowa osoba spełnia warunki określone w siwz. Zmiana personelu wymaga zachowania formy pisemnej dla oświadczeń Stron i nie rodzi roszczeń Wykonawcy o zmianę ustalonego w umowie wynagrodzenia Wykonawcy. 3. Zmiany wynagrodzenia wymienione w ust. 3 pkt 1 niniejszego paragrafu będą dokonywane wg zasad opisanych w ust. 5- 12 poniżej. 4. Wykonawca zobowiązany jest w terminie wskazanym przez Zamawiającego przedłożyć Zamawiającemu na piśmie szczegółową analizę porównawczą kosztów (przed i po nowelizacji) stanowiącą wykaz poniesionych wydatków w związku ze zmianą ww. przepisów z powołaniem się na stosowne przepisy, z których wynikają ww. zmiany, a także przedłożyć konieczne dokumenty (w tym oświadczenia dla celów podatkowych i ZUS). W sytuacji, gdy przedłożone przez Wykonawcę dokumenty nie potwierdzają wysokości zmienionych kosztów wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu różnicy pomiędzy pierwotną wysokością zmienionych kosztów wykonania zamówienia, a wysokością faktycznie udokumentowanych zmienionych kosztów wykonania zamówienia, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 5. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 3 pkt 1 lit. a) część wynagrodzenia brutto Wykonawcy, o którym mowa w § 5 umowy, płatna po zaistnieniu ww. okoliczności, ulegnie zmianie o wartość różnicy pomiędzy nową wartością podatku od towarów i usług (ustaloną w oparciu o stawkę podatku od towarów i usług po zmianie), a dotychczasową wartością podatku od towarów i usług (ustaloną w oparciu o stawkę podatku od towarów i usług przed zmianą). W takiej sytuacji wynagrodzenie brutto będzie obejmowało stawkę i wartość obowiązującą w dniu wystawienia faktury. Wynagrodzenie netto Wykonawcy nie ulegnie zmianie. 6. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 3 pkt 1 lit. b) część wynagrodzenie brutto Wykonawcy, o którym mowa w § 5 umowy, płatna po zaistnieniu ww. okoliczności, po spełnieniu warunku, o którym mowa w ust. 8, ulegnie zmianie o wartość zmiany kosztu Wykonawcy, wynikającą ze zmiany kwoty wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących przedmiot umowy podanych w dokumentach, o których mowa w ust. 9, do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia lub minimalnej stawki godzinowej, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty zmiany minimalnego wynagrodzenia lub minimalnej stawki godzinowej tych osób. 7. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 3 pkt 1 lit. c) część wynagrodzenie brutto Wykonawcy, o którym mowa w § 5 umowy, płatna po zaistnieniu ww. okoliczności, po spełnieniu warunku, o którym mowa w ust. 8 poniżej, ulegnie zmianie o wartość zmiany kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowe kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego podanych w dokumencie, o którym mowa w ust. 8 poniżej. 8. Warunkiem dokonania zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, o której mowa w ust. 3 pkt 1 lit. b) i c) jest złożenie przez Wykonawcę Zamawiającemu wniosku o zmianę wynagrodzenia wraz z dokumentami potwierdzającymi zasadność złożenia takiego wniosku, a w szczególności szczegółową kalkulację kosztów obejmującą wykaz osób bezpośrednio wykonujących zamówienie wraz z wykazaną wysokością minimalnego wynagrodzenia lub minimalnej stawki godzinowej za pracę tych osób i związanych z tym obciążeń publicznoprawnych lub zmiany ich składek na ubezpieczenie społeczne bądź zdrowotne będących konsekwencją zmiany obowiązującego minimalnego wynagrodzenia i łączną kwotę wynagrodzenia należnego Wykonawcy w związku z ww. zmianami mającymi wpływ na wykonanie przedmiotu umowy. Na podstawie przedłożonych wraz z wnioskiem, o którym mowa w zdaniu poprzednim dokumentów Wykonawca powinien wykazać, że zaistniała zmiana ma bezpośredni wpływ na koszty wykonania zamówienia oraz określić stopień, w jakim wpłynie ona na wysokość wynagrodzenia. 9. Zamawiający wymaga przedłożenia przez Wykonawcę dokumentów opisujących sposób kalkulacji ww. kosztów w cenie oferty, w tym wykaz osób bezpośrednio przewidzianych przez niego do wykonania przedmiotu zamówienia, rodzaj posiadanych przez nich umów, wysokości wynagrodzenia, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy. 10. Ciężar dowodu, że okoliczności wymienione w ust. 3 pkt 1 lit. b) i c) mają wpływ na koszty wykonania zamówienia spoczywa na Wykonawcy. 11. Zmiany wysokości wynagrodzenia, o których mowa w ust. 3 pkt 1 mogą zostać dokonane ze skutkiem nie wcześniej niż na dzień wejścia w życie przepisów, z których wynikają te zmiany. 12. Zmiany, o których mowa w ust. 3 mogą być dokonane tylko, jeżeli jest to niezbędne dla prawidłowego wykonania umowy lub umowy o dofinansowanie projektu. 13. Wydłużenie terminu realizacji umowy spowodowane okolicznościami wymienionymi w ust. 3 pkt 2) nastąpi bez dodatkowego wynagrodzenia dla Wykonawcy ponad wynagrodzenie ustalone umową. Wymienione w ust. 3 postanowienia stanowią katalog zmian, które można wprowadzić, nie stanowią one jednak zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia zgody na ich zastosowanie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-01-17, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.